NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حجم القضيب بين الواقع والخيال ✌️✌️

ومن هنا ياتى دور الفلاسفه فى ابداء الراي ولكن من وجهه نظرى التى لا قيمة لها على الاطلاق ان الاداء ياتى حسب المزاج ولكن الحجم يفرق فى العلاقات فكيف يمكن ان نقارن وصول قضيب فى مهبل المرة وفى اماكن اعمق على حسب طوله بقضيبلا يستطيع الوصول الى تلك الاماكن كيف نقارن ذلك ولكن اداء الرجال يختلف من رجل الى اخر بس السؤال هنا ليكى لو توفر الممارسه مع حجم اكبر والحجم دا وصل لاماكن فى المهبل عمر محد وصلها مش دي هتبقى متعه برضو ولا لا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
شكرا لإحساس الزيادة فعلا في شوية اتضطربات في حياتي شوي بس انا كويسة تمام مرسي بيكهام 🌹🌹🌹
اتمني امورك تتحسن وربنا يوفقك فاللي جاي يارب ويعدي ايامك علي خير ⁦❤️⁩

• عجبني
شكراً لحضرتك على المدح و ارجو اني اكون عند حسن ظنه 🙏
لا مش مدح دي حقيقة بلاحظ أن في ناس موجودة معانا مثقفة بجد وانت كنت واحد منهم انجوي ✌️🌹🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و Life selector

ومن هنا ياتى دور الفلاسفه فى ابداء الراي ولكن من وجهه نظرى التى لا قيمة لها على الاطلاق ان الاداء ياتى حسب المزاج ولكن الحجم يفرق فى العلاقات فكيف يمكن ان نقارن وصول قضيب فى مهبل المرة وفى اماكن اعمق على حسب طوله بقضيبلا يستطيع الوصول الى تلك الاماكن كيف نقارن ذلك ولكن اداء الرجال يختلف من رجل الى اخر بس السؤال هنا ليكى لو توفر الممارسه مع حجم اكبر والحجم دا وصل لاماكن فى المهبل عمر محد وصلها مش دي هتبقى متعه برضو ولا لا

حصل ومتقبلتش من الالم وكملنا بس بحرص منة. وانا صريحة جدا بالمناسبة

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex و x🅨🅞🅖🅘
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و بيكهام الاسمر
  • عجبني
  • عجبني
طبعا القضيب مهم جدا واهم حاجة في العلاقة 😅😅 بس الأداء مهم طبعا 🌹🌹🌹
ع طول لازم احس اني هتشل لما بنتناقش
قصدي مثلا لو واحد عنده حجم القضيب الكبير بس مش فاهم وواحد ممكن حجم قضيبه اصغر بس فاهم هيعمل اي وازاي يوصل الي معاه لحاله من الرضا التام والمتعه
انهو احسن

• عجبني
لا مش مدح دي حقيقة بلاحظ أن في ناس موجودة معانا مثقفة بجد وانت كنت واحد منهم انجوي ✌️🌹🌹
فعلاً هنا في ناس كتير خبرتهم في الحياة كبيرة و حتى ان لم تكن ثقافتهم واسعة و كلنا لازم نتعلم منها و بتبان من طريقة كلامهم و تفهمهم للرأي الآخر و تقبلهم للنقد
و لازم نتعلم من بعض من اصغر واحد لاكبر واحد من اجهلنا لاعلمنا لان كل واحد تجاربه مختلفة عن التاني و حكمته ببكتسبها بمفهومه

اسف على الإطالة
نهارك جميل كله سعادة 🙏🤲

• حبيته
ع طول لازم احس اني هتشل لما بنتناقش
قصدي مثلا لو واحد عنده حجم القضيب الكبير بس مش فاهم وواحد ممكن حجم قضيبه اصغر بس فاهم هيعمل اي وازاي يوصل الي معاه لحاله من الرضا التام والمتعه
انهو احسن
الي الأداء منة احسن يبقي هو الافضل ✌️✌️

• عجبني
فعلاً هنا في ناس كتير خبرتهم في الحياة كبيرة و حتى ان لم تكن ثقافتهم واسعة و كلنا لازم نتعلم منها و بتبان من طريقة كلامهم و تفهمهم للرأي الآخر و تقبلهم للنقد
و لازم نتعلم من بعض من اصغر واحد لاكبر واحد من اجهلنا لاعلمنا لان كل واحد تجاربه مختلفة عن التاني و حكمته ببكتسبها بمفهومه

اسف على الإطالة
نهارك جميل كله سعادة 🙏🤲
اتفق جدا معاك وياريت تكمل معانا المناقشة وتفيد غير بليز 🙏🙏

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex، Aymanx123 و Life selector
الي الأداء منة احسن يبقي هو الافضل ✌️✌️
بس ده الي انا عايز اقوله
لاني ف بداية علاقتي كنت مش فاهم وبوظت الدنيا بعد كده عرفت ازاي اخلي الي معايا مش قادره تقوم اصلا وف الحالتين نفس طول القضيب

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Aymanx123
عن نفسي لو درست جسم الست وعرفت اسراره انت ممكن توصلها لحاله من الشبع من غير قضيب اصلا😂
الفخاد البظر الرقبه الحلمات بعض اصابع القدم البطن
مع بعض الكلمات الرقيقه
هتنهار معاك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و juba4
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

الحجم بيفرق فشخ بس هما المصريين بيبرروا اي حاجة زبري كبير يعني لو انتي معايا مثلا هقدر اعمل كل الاوضاع والزوبر هيدخل في الرحم في بعض الاوضاع هحس برجولتي عليكي والآه هتطلع تدوبني فنيك احلي الزوبر طبعا بيفرق ولازم يبقي عندك زوبر كبير عشان يبقي اداءك حلو اصلا

• عجبني
الفخاد البظر الرقبه الحلمات بعض اصابع القدم البطن
مع بعض الكلمات الرقيقه
هتنهار معاك
والحجم بالنسبة ليك آية مهم ولا. عشان دة موضوعنا 😅😅

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Aymanx123
الحجم بيفرق فشخ بس هما المصريين بيبرروا اي حاجة زبري كبير يعني لو انتي معايا مثلا هقدر اعمل كل الاوضاع والزوبر هيدخل في الرحم في بعض الاوضاع هحس برجولتي عليكي والآه هتطلع تدوبني فنيك احلي الزوبر طبعا بيفرق ولازم يبقي عندك زوبر كبير عشان يبقي اداءك حلو اصلا
بس دة تفكيرك كا راجل إنما صدقني الوسط اجمل مع أداء كويس

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Aymanx123
والحجم بالنسبة ليك آية مهم ولا. عشان دة موضوعنا 😅😅
رأى ان الحجم مش هيفرق اوى
اصل طالما انت اهتميت وداعبت وهى تعبت وشبعت
يبقى اخر حاجه هى تفكر فيها حجمه
هى خلاص already شبعانه وراضيه فيش محتاجه بقى

• عجبني