NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حجم القضيب بين الواقع والخيال ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
انا عايز اقولك انك لازم تكون فاهم نيك ولو فاهم هتريح نفسك كتير

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و بيكهام الاسمر
طبعا الفاهم مع الأداء مع حجم مناسب. بكدة تضمن علاقة كاملة مضبوطة

• عجبني
التفاعلات: Zezo7oo و Moheb sex
المقاس على الدنجل

• عجبني
  • عجبني
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

هو الاداء اكيد اهم حاجه وطريقة تمتيع الشخص الى معاك بس بردو لازم يكون الحجم مناسب يعنى مش هيبقى قصير ونقول الاداء والاحساس 😂😂😂

• أتفق
هو الاداء اكيد اهم حاجه وطريقة تمتيع الشخص الى معاك بس بردو لازم يكون الحجم مناسب يعنى مش هيبقى قصير ونقول الاداء والاحساس 😂😂😂
بالضبط حجم مناسب مع أداء. كويس اكيد هيبقي لقاء جامد ✌️✌️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sins_ و Moheb sex
بالضبط الي فاهم صدقني بيريح. ✌️

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

• من ناحية الراجل هي مش بالحجم في رجاله عندها القضيب حجمه كويس و داخل زي الحمار عيان بينيك ف ميت زي م بيقولوا ، لكن الصح ان يكون في مداعبه و رومانسية و الاداء طبعا اهم حاجه ،
  • من ناحية الست بقاا في ستات بتركز في اللي قولته المداعبه و الاداء و في ستات اهم حاجه عندها الحجم تعشق الخبط و الرزع و خلاص و الخلاصه ان هي علي حسب الزوجين مش كلو زي بعضوا 🤍

• أتفق
  • من ناحية الراجل هي مش بالحجم في رجاله عندها القضيب حجمه كويس و داخل زي الحمار عيان بينيك ف ميت زي م بيقولوا ، لكن الصح ان يكون في مداعبه و رومانسية و الاداء طبعا اهم حاجه ،
  • من ناحية الست بقاا في ستات بتركز في اللي قولته المداعبه و الاداء و في ستات اهم حاجه عندها الحجم تعشق الخبط و الرزع و خلاص و الخلاصه ان هي علي حسب الزوجين مش كلو زي بعضوا 🤍
كلام حضرتك مضبوط جدا 👌

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: موودي و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجة الاداء والاهتمام بمشاعر الشريكة او الحبيبة لاسعادها وايصالها للمتعة والنشوة ، ولكن بالطبع كلما كان القضيب كبير وتخين يكون المتعة للزوجة والزوج اكبر عند تساوي الاهتمام

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

عاجبنى اوى انك واقعية ومش بتبالغى فى اى نقاش وفعلا العبرة فى الشريك انه ازاى يوصل اللى قدامه للمتعة وهنا هقول تشبيه بسيط بالسيارة انك لازم تسخن الموتور قبل ما تشغلها عشان تضمن انها هتنطلق معاك صح وعموما اى علاقة بدون مقدمات مميزة وجميلة هتكون علاقة فاشلة

• عجبني
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

لا الحجم موش مهم اوي في ناس تمتلك احجام كبيره والشريكه ماتتمتعش معاهم لانه بيرزع وخلاص فاعتقد انو المتعه علي حسب الشريك وليس علي حسب حجم عضوه
ثانيا متعة الست واكيد انتي عارفه دا انها موش ايلاج فقط وشكرا
موضوع مميز بصراحه ياروودي

• عجبني
بشوف المفعول اهم حاجه:ROFLMAO:

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, Moheb sex, المتميز و شخص آخر
حجم القضيب بيشكل نسبة ٢٠ ٪ العملية الجنسية بينما يشكل الباقي بين الاثاره والامتاع

• عجبني
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

دايما لما بتكلم مع حد عن الحجم في وفي اراء مختلفة بس الاهم الاحساس والمتعه واعرف اوصلها إحساسي واشتياقي ليها ادام مناسب ويملى المنطقة وقادر على الاوضاع الباقي هيروح فين مش هنعمله وصلة لحد تانى يعنى 🤭😂😂

• عجبني
انا مع ان الاداء هو الاهم
وانه "مش بطوله ده بمفعوله " ولاكلام ده لكن المظاهر مهمة للاثاره
زي البزاز هل هي مهمة في العملية الجنسية بشكل مباشر للراجل لكن كتير بيخبها بشكل معين وحجم معين وده بيزود الاثارة
عشان كده وجهت نظري ان العضو الكبير مثلا من 16 سم وانا طالع ده بيحسس المراءة بقوة جنسية للراجل وده بيديها احساس باشباع كامل
غير العضو الصفير حصوصا لو هي مش بتمارس غير مع واحد بس لانها ممكن الصغير يمتعها فتقول ماذا لو كان كبير

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%