NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حياة الرووح

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو عندك صديق عزيز عليك يزورك وتزوره بينكم مودة .
وصديقك ده ابتلاه **** بإنسان لصق فيه لصقة الحشرة لتمص الدم وانت اصلا من تصرفاته وتقل دمه و بجاحته .مش عارف تعمل ايه معاه
مهو لاصق ويحضر كل محضر .حتى لما تلمح ادام صديقك. الإنسان دة ميفهمش او يفهم وملوش كرامة
حتعمل معاه ايه
حتخسر صاحبك بسبب الإنسان دا .
لو في مكاني تعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و غريب عن العالم
وصديقك ده ابتلاه **** بإنسان لصق فيه لصقة الحشرة لتمص الدم وانت اصلا من تصرفاته وتقل دمه و بجاحته .مش عارف تعمل ايه معاه
مهو لاصق ويحضر كل محضر .حتى لما تلمح ادام صديقك. الإنسان دة ميفهمش او يفهم وملوش كرامة
حتعمل معاه ايه
لو في مكاني تعمل ايه
تعرفي الصديقة او الصديق دا عيوب اللزقة دي وتفهمه انه عايز يمص دمه

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح
تعرفي الصديقة او الصديق دا عيوب اللزقة دي وتفهمه انه عايز يمص دمه
لكن هو مبيفهمش أنه مش مرحب بوجوده

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
افهم صاحبي

لكن هو مبيفهمش أنه مش مرحب بوجوده
مش هيفهم وهيفضل عامل نفسه مش فاهم لان دي صفات الشخصية الاستغلالية
خليكي ورا صديقك وجنبه لحد ما يفهم وهيجي يوم ويعرف الحقيقة بس للاسف هيكون اتعلم الدرس

مش هيفهم وهيفضل عامل نفسه مش فاهم لان دي صفات الشخصية الاستغلالية
خليكي ورا صديقك وجنبه لحد ما يفهم وهيجي يوم ويعرف الحقيقة بس للاسف هيكون اتعلم الدرس
انا راجل
وابتعدت على صديقي فترة
على أمل يعرف .اني كنت على حق .
وحتابعه من بعيد

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و DarkHorse
انا راجل
وابتعدت على صديقي فترة
على أمل يعرف .اني كنت على حق .
وحتابعه من بعيد
متاسف
لا خليك قريب متبعدش ولو بعدت متبعدش جامد

هحترم رغبة الصديق و هديله حق التجربه لانه اكيد فى شيء يغفله او انا غفلته
و هفضل جنبه بس من بعيد لبعيد

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
غلط

تجربة ايه لو الصاحب بالوصف دا
دا يترمى من غير تجربه

غلط

تجربة ايه لو الصاحب بالوصف دا
دا يترمى من غير تجربه
انا مابرميش حد اختارته الا لو فعلا بتوجع و ده صديق و عزيز ارميه عشان حد قرب منه مش عاجبنى 🤔

احتراما للصديق ده اقعد معاه وافهمه انه فيه مشكلة وحاجز بيني وبين الشخص ده وميحيش وجوده فلو صداقتنا تهمك حاول تقلل وجوده ما بينا لاني حاولت المح له لكنه مش بيفهم بالتلميح وتقوله انك بتكلمه كده لأنك خايف على صداقتكم وباقي عليه

*شغل واسلوب التلقيح واللت ده اسلوب النسوان اللي قاعده ع المصاطب اللي مورهاش حاجه غير الحقد والحسد ع الخلق
*وانا عارف انك تقصدني انا ودي مش اول مره تلقح كده دي المره الرابعه وانا كل مره بكبر دماغي واتكلم عادي إياك تفهم اني فاهمك وعارفك
*انا داخل المنتدي هنا للترفيه والتعارف وابعد عن ضغوطات الحياه مش داخل اعمل لنفسي وش وزن وكنت ببعد عن أي مشكلة تيجي ف طريقي عشان وجع الدماغ إنما انت مش راضي تسكت
*انا كان ممكن اعمل زيك واروح اللقح وارد عليك ف بوست تاني زي مانت عامل هنا بس انا قولتلك ده شغل النسوان
  • انا جيت هنا ورديت عندك ف بوست عشان انا راجل بواجهه وبتكلم ف الوش وكان ممكن ارد عليك من اول ما نزلت البوست بس انا قلت استنى تجمع شويه كومنتات عشان اكتر من حد يشوف كلامي
  • وبالنسبه لصديقك ده اللي انا ك حشرة لاصقه ليه انا اعرفه قبلك واعرفه اكتر منك وعدينا مع بعض مواقف اكتر من هبلك ده وعديناها ومازلنا صحاب
انا عارف ناس كتير هنا وفي ناس علاقتي مستمرة معاهم وعمري ما كنت لازق لحد ولا بجبر حد انه يقطع علاقته بحد زيك كده ولا مرة اتقمصت و عملت نفسي زعلان عشان حد رد عليا وصدني زيك كده
* ودي اخر مره هرد عليك ولا اشغل دماغي بيك مع اني كنت رميتك من دماغي بس انا حبيت اجي واقولك لما تعوز تقول حاجه لراجل قولها ف وشه
زي الرجاله إنما شغل نسوان المصاطب ده بلاش منه
وياروح ما بعدك روح

*شغل واسلوب التلقيح واللت ده اسلوب النسوان اللي قاعده ع المصاطب اللي مورهاش حاجه غير الحقد والحسد ع الخلق
*وانا عارف انك تقصدني انا ودي مش اول مره تلقح كده دي المره الرابعه وانا كل مره بكبر دماغي واتكلم عادي إياك تفهم اني فاهمك وعارفك
*انا داخل المنتدي هنا للترفيه والتعارف وابعد عن ضغوطات الحياه مش داخل اعمل لنفسي وش وزن وكنت ببعد عن أي مشكلة تيجي ف طريقي عشان وجع الدماغ إنما انت مش راضي تسكت
*انا كان ممكن اعمل زيك واروح اللقح وارد عليك ف بوست تاني زي مانت عامل هنا بس انا قولتلك ده شغل النسوان
  • انا جيت هنا ورديت عندك ف بوست عشان انا راجل بواجهه وبتكلم ف الوش وكان ممكن ارد عليك من اول ما نزلت البوست بس انا قلت استنى تجمع شويه كومنتات عشان اكتر من حد يشوف كلامي
  • وبالنسبه لصديقك ده اللي انا ك حشرة لاصقه ليه انا اعرفه قبلك واعرفه اكتر منك وعدينا مع بعض مواقف اكتر من هبلك ده وعديناها ومازلنا صحاب
انا عارف ناس كتير هنا وفي ناس علاقتي مستمرة معاهم وعمري ما كنت لازق لحد ولا بجبر حد انه يقطع علاقته بحد زيك كده ولا مرة اتقمصت و عملت نفسي زعلان عشان حد رد عليا وصدني زيك كده
* ودي اخر مره هرد عليك ولا اشغل دماغي بيك مع اني كنت رميتك من دماغي بس انا حبيت اجي واقولك لما تعوز تقول حاجه لراجل قولها ف وشه
زي الرجاله إنما شغل نسوان المصاطب ده بلاش منه
وياروح ما بعدك روح
لو كنت شايف اني بقصدك دا شأنك
لو كنت عايز اكلمك كنت دخلت عندك للخاص
او دخلت على منشور من مناشيرك
ومش حرد عليك
مش حنزل لمستواك
اما اسلوب النسوان كل واحد ادرى بنفسه
دا مش مكان اثبتلك فيه اي حاجه
مش حرد برضه
اما الإنسان لاقصده أن في حشرة لاصقه
مش حذكره لانه ارفع من أنه اني اتكلم عليه معاك .
وياريت حضرتك تهتم بنفسك
ومتعلقش أو ترد على اي منشور من مناشيري أو تعقب ورا اي حد يرد على خواطري أو اي موضوع
اعمله
اضن كلمتك بلباقة
مش حعمل بلاغ على على طريقة كلامك
لأني مش فاضي
ولو عملت معروف
بلاش تتكلم تاني
كل كلامنا يخصنا ميخصش حد
ولو انت مريض نفسيا روح **** يشفيك
والسلام ختام.
نقطة وانتهى.

احترم رايك
لكن دا يسمى ظلم لصديق.الصديق يخاف على صديقه
تتصوري صديقك هيتعلم يشرب سجارة
هسيبو يجرب أو اوريه عواقب تصرفه
مش حسيبه وافضل جمبه حتى لو زعل ابعد حتى يهدى وارجع جمبه دا اكيد
شكرا على مرورك اللطيف

• عجبني
التفاعلات: FreeSoul
حتعمل معاه ايه
لو في مكاني تعمل ايه
لا مش هلمح هقولو فلان ده مش تمام وياريت متمشيش معاه او ع الاقل مايجليش انا

• عجبني
لا مش هلمح هقولو فلان ده مش تمام وياريت متمشيش معاه او ع الاقل مايجليش انا
دا على حسب مزاج وعقلية الصديق
ممكن هو مبيحبش الاملاءات ممكن النصيحة يفهما تحكم أو تدخل
ورأيك صواب الصديق ميخبيش حاجه على صديقه
مشكور على مرورك

• عجبني
التفاعلات: al3ttar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حتعمل معاه ايه
لو في مكاني تعمل ايه
حصلت معايا مع صاحب عمري و ف الاخر صاحب عمري اختار العيل الزباله و بعد كدا بعد و انا بعد و بعد تلت سنين بقا حالة زي حال العيل الزباله (السرسجي) و حاول يرجع و طنشت ف ملخص سيب صحبك يختار و ابعد لو اختارك ف هو كويس لو مختاركش يبقا هو حرة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%