NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحقيقة لقيت المنتدي كله قلب منشن اللي بتحبه ومنشن اللي بتعزه بس لقيت أن ناقصنا حاجة مهمة جدا اننا نحب نفسنا ونعتز بنفسنا
وكمان في حاجة في علم النفس فيما معني الكلام يعني أن الانسان لما يفتكر المواقف أو الحاجات الإيجابية اللي عملها بيزود ثقته بنفسه ويزود حبه لنفسه وبيخليك تحس بإحساس إيجابي
علشان كدة قلنا موقف أو حاجة عملتها خلتك فخور بنفسك
وهبدأ انا فاول كومنت ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه، فحل على مرات اخويا و الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتر حاجة بتخليني فخور بنفسي اني أصغر واحد فتح شركة تسويق عقاري في مصر وانا 20ستة
والحاجة التانية اني قريت كتب كتير وفادتني جدا وخلت تفكيري مسابق الناس اللي في سني

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab
انا بحبني جدا عشان نفسي فعلا تتحب 😂
انا بحب نفسي لان اختياراتي بتطلع ف محلها، و مفيش اختيار عملته و جابني ورا

ما لما تلاقي كلو بيمنش ل الي بيحبو أو معجب بيه دا معناه انو بيحب نفسو لانو لو مش بيحب نفسو مش هيقدر يدي الحب دا لحد

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
انا واخد نفسي عن حب 😂
و عن اقتناع علشان عقلي ميعترضش 😅

• بيضحكني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab، حسن٩٤ و الـ مجتاو
ما لما تلاقي كلو بيمنش ل الي بيحبو أو معجب بيه دا معناه انو بيحب نفسو لانو لو مش بيحب نفسو مش هيقدر يدي الحب دا لحد
يا سيدي هو انا اعترضت أو قلت حاجة
بس دا ما يمنعش أن في ناس محتاجة ترجع ثقتها بنفسها ⁦🤷🏾‍♂️⁩

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector
الحقيقة لقيت المنتدي كله قلب منشن اللي بتحبه ومنشن اللي بتعزه بس لقيت أن ناقصنا حاجة مهمة جدا اننا نحب نفسنا ونعتز بنفسنا
وكمان في حاجة في علم النفس فيما معني الكلام يعني أن الانسان لما يفتكر المواقف أو الحاجات الإيجابية اللي عملها بيزود ثقته بنفسه ويزود حبه لنفسه وبيخليك تحس بإحساس إيجابي
علشان كدة قلنا موقف أو حاجة عملتها خلتك فخور بنفسك
وهبدأ انا فاول كومنت ⁦❤️⁩⁦❤️⁩
انا الحاجه الوحيدة الي قلبي وعقلي اتفقو سوا علي حبي

• بيضحكني
التفاعلات: حسن٩٤ و مصطفى مصطفى
عارف انا لو مكنتش بحب نفسى كنت حقيقى بقيت افضل من كدة 😊😢

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moheb sex و الـ مجتاو
الحياة ليست بحثاً عن الذات ولكنها رحله لصنع الذات اخلق من نفسك شيئاً يصعب تقليده .

اما بخصوص انجازاتي انا بشتغل في الاكل المنزلي من وانا صغيرة.
وبخطط اني ابقي صاحبة مطعم مع تحسن الأمور شوي في البلد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab, حسن٩٤, Moheb sex و 2 آخرين
ازاي يعني
انا حبيت نفسى و مفكرتش غير فى نفسى و انى كنت عايزة ابقى حاجة حلوة فى المجال ده و فعلا قدرت اوصل للى انا عايزاه او بعضه و يمكن لو مكنتش بحب نفسى كنت زمانى ست عادية خالص بيتى و حياتى و خلاص زيي زى اى واحدة

• هممم
  • ايه ده
التفاعلات: مرحب و Moheb sex
انا حبيت نفسى و مفكرتش غير فى نفسى و انى كنت عايزة ابقى حاجة حلوة فى المجال ده و فعلا قدرت اوصل للى انا عايزاه او بعضه و يمكن لو مكنتش بحب نفسى كنت زمانى ست عادية خالص بيتى و حياتى و خلاص زيي زى اى واحدة
انتى دلوقتي نفسك تخرجى من الى حياتك فيه

الختلاف ف الراي لا يفسد للود قضيه
المشكله ان المجتمع بيربط المرأه بالبيت وده غلط ممكن المراه تعمل كارير ف اي مجال وتنجح

انتى دلوقتي نفسك تخرجى من الى حياتك فيه
و**** حاولت كتير بس و بعدين؟!!!
خلاص بقى مفيش مفر و لو سألت ليه حقولك مينفعش احكى كل حاجة

• محزن
التفاعلات: Moheb sex
وايه المجال اللي فكرتي في نفسك عشانه و يا تري وصلتي للي عايزاه بالظبط

الختلاف ف الراي لا يفسد للود قضيه
المشكله ان المجتمع بيربط المرأه بالبيت وده غلط ممكن المراه تعمل كارير ف اي مجال وتنجح
يستا انت متابع feminist queen 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
و**** حاولت كتير بس و بعدين؟!!!
خلاص بقى مفيش مفر و لو سألت ليه حقولك مينفعش احكى كل حاجة
مش هسئل ليه انا متابعك و عارف قصتك بس لو عاوزه تخرجى بجد هتعرفى اه الموضوع بيكون صعب جدا بس هتقدرى مع الوقت لو فعلا عاوزه كدا

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90
وايه المجال اللي فكرتي في نفسك عشانه و يا تري وصلتي للي عايزاه بالظبط
انا فى مجال الترفيه الجنسى من سنة 2009 بس بدأت اراسل شركات اوروبية و اشتغل معاهم من 2012

• محزن
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%