NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفكير غلط مش دا المفروض يحصل على فكرة الام غلط واللى شايف انها صح غلط برضو مفيش حاجة اسمها عشان اوعيها توعيها من خلال موقع جنسى ؟؟؟وتوعيها ليه اصلا بنتها فى سن جواز ؟ حتى لو فى سن جواز الافضل تشوف العالم من خلاق جوزها عشان اول فكرة هتوصل لاى شاب لما يلاقى مراته الى لسه متجوزها جديد فاهمة حاجات كتير هيشك فيها وهيبقى عنده حق

• عجبني
التفاعلات: monsun و محترف اربعينى
  • عجبني
انتو عاوزين تقلبو كل موازين الطبيعه وكل الغلط عاوزين تحولوه لصح وتبوظو كل المعايير .... الفرق بين واحد زيي وناس زيكم انا لما بعمل حاجه غلط بعترف أنها غلط مش بكدب علي نفسي واقول أنها صح انما انتو بتكدبو علي نفسكم ياجدعان وعاوزينا نبقي زيكم
هههههههههههه عين العقل
وحضرتك غرضك اية من دخولك المنتدي ؟

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع اني شايف كلامك فية شيئ من السخرية بس هاجوبك
انا بنصح زي ما بنصح ابني
واقف جمبها زي ما بقف علي ابني
لا لو انت اعتبرت البت دي بنتك هاتنصحا تبعد وهاتوبخ امها أنها بالتفكير ده وتخليها تحافظ علي بنتها

• عجبني
تفكير غلط مش دا المفروض يحصل على فكرة الام غلط واللى شايف انها صح غلط برضو مفيش حاجة اسمها عشان اوعيها توعيها من خلال موقع جنسى ؟؟؟وتوعيها ليه اصلا بنتها فى سن جواز ؟ حتى لو فى سن جواز الافضل تشوف العالم من خلاق جوزها عشان اول فكرة هتوصل لاى شاب لما يلاقى مراته الى لسه متجوزها جديد فاهمة حاجات كتير هيشك فيها وهيبقى عنده حق
البنت وامها متابعين الردود
واكيد بياخدو الردود منكم ويعقلوها بتفكيرهم

هههههههههههه عين العقل
وحضرتك غرضك اية من دخولك المنتدي ؟
بص في صوره البروفايل كده وحتي تعليقاتي في معظم المواضيع انا بدخل اضحك وافك عن نفسي بس لما يكون فيه موضوع جد بقول راي حقيقي أنا مقتنع بيه

• عجبني
  • عجبني
هسألك العكس لو عندك بنت ترضي تدخلها هنا؟
انا رديت علي سارة علي نفس السؤال دا
هارد تاني . بطريقة تانية
انا ابني داخل علي سن المراهقة . مرة لقيت علي فونة في السيرش علي حجات تخص العلاقة الزوجية او بمعني اصح سكس ..
قعدت معاه وفهمتة يعني اية علاقة بين راجل وست وعرفتة اية هي العلاقة المحرمة والعلاقة الحلال ..
هل انا لما شوفت كدة هل هاضربة هل اهزقة ..
ماهو ممكن يفتح اي حاجة من ورايا وبدون علمي
بس انا مصاحبة ومعتبرة صديق .. وهو بيصارحني بكل حاجة .. وبعرفة اية الصح واية الغلط

بص في صوره البروفايل كده وحتي تعليقاتي في معظم المواضيع انا بدخل اضحك وافك عن نفسي بس لما يكون فيه موضوع جد بقول راي حقيقي أنا مقتنع بيه
شاطر .. وهم كمان بيعملو زيك .. ودي حاجة ترجعلك وترجعلهم

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
انا رديت علي سارة علي نفس السؤال دا
هارد تاني . بطريقة تانية
انا ابني داخل علي سن المراهقة . مرة لقيت علي فونة في السيرش علي حجات تخص العلاقة الزوجية او بمعني اصح سكس ..
قعدت معاه وفهمتة يعني اية علاقة بين راجل وست وعرفتة اية هي العلاقة المحرمة والعلاقة الحلال ..
هل انا لما شوفت كدة هل هاضربة هل اهزقة ..
ماهو ممكن يفتح اي حاجة من ورايا وبدون علمي
بس انا مصاحبة ومعتبرة صديق .. وهو بيصارحني بكل حاجة .. وبعرفة اية الصح واية الغلط
طالما بتنصحها وبتحاول تبعدها عن الحوار دا يبقا احييك وعاش ليك فاهم

• عجبني
لا لو انت اعتبرت البت دي بنتك هاتنصحا تبعد وهاتوبخ امها أنها بالتفكير ده وتخليها تحافظ علي بنتها
لو حصل وبخت زى ما انت بتقول هل هن هايتكلمو معايا تاني او حتي يثقو فيا ويسمعو كلامي
انا اتكلمت وفهمت ووعيت .. وهن يرجعلهم القرار

• عجبني
التفاعلات: monsun
طالما بتنصحها وبتحاول تبعدها عن الحوار دا يبقا احييك وعاش ليك فاهم
انا قربت منهم ومشفتش حاجة وحشة منهن
انا شايف ادب واحترام وفكر
انا اديتهم النصيحة والقرار قرارهم

• حبيته
التفاعلات: محمد اشرف1
الغلط غلط

بلاش نحسنوا بشويه كلمات و محسنات بديعيه

ثقافه جنسيه و ما الخخ

و كمان داخله مع بنتها و يتفرجو مع بعض عشان متسمحلهاش بالغلط الي هي اصلا الي بتعملو غلط

دخولهم للمنتدى مجرد خطوة لحاجة اكبر

فلما ام و بنتها يدخلو لمنتدى اسمو نسوانجي فهنا علاقه الاحترام بدات تنكسر اصلا.. مع شوية مشاهدات و شوية كلام حيتطور الامر الى ما هو اكبر

الا لو الام و بنتها حجر فمستحيل مش حيتاثروا بحاجة في المنتدى و تغريهم انهم يعملوا اكثر من مجرد مشاهده

فلو سالتها حتقلك انا دخلت بنيه اني مكلمش اي راجل و اهي اول خطوة كلمتك

• عجبني
  • حبيته
لو حصل وبخت زى ما انت بتقول هل هن هايتكلمو معايا تاني او حتي يثقو فيا ويسمعو كلامي
انا اتكلمت وفهمت ووعيت .. وهن يرجعلهم القرار
مش مهم يتكلمون معاك تاني من عدمه المهم تقول الصح حتي لو قطعوا علاقتهم بيك بس ماتشجعهمش علي الغلط

• عجبني
انا قربت منهم ومشفتش حاجة وحشة منهن
انا شايف ادب واحترام وفكر
انا اديتهم النصيحة والقرار قرارهم
بالظبط انت عملت اللي عليك انصحك بقا انصحهم وشيل ايدك من الموضوع علشان متشيليش شيله او ذنب مش شيلتك

• عجبني
الغلط غلط

بلاش نحسنوا بشويه كلمات و محسنات بديعيه

ثقافه جنسيه و ما الخخ

و كمان داخله مع بنتها و يتفرجو مع بعض عشان متسمحلهاش بالغلط الي هي اصلا الي بتعملو غلط

دخولهم للمنتدى مجرد خطوة لحاجة اكبر

فلما ام و بنتها يدخلو لمنتدى اسمو نسوانجي فهنا علاقه الاحترام بدات تنكسر اصلا.. مع شوية مشاهدات و شوية كلام حيتطور الامر الى ما هو اكبر

الا لو الام و بنتها حجر فمستحيل مش حيتاثروا بحاجة في المنتدى و تغريهم انهم يعملوا اكثر من مجرد مشاهده

فلو سالتها حتقلك انا دخلت بنيه اني مكلمش اي راجل و اهي اول خطوة كلمتك
فعلا عندك حق
بس حاول تقرا كلامي من جديد بتمعن اكتر

تفكير جوزها ده هو اللى غلط .. والزوجة الواعية جنسيا جوهرة تتجوز المتفتح اللى يقدرها مش الارتيابى الشرقى
يعنى الغيور الش رقى اللى غلط ؟؟

بالظبط انت عملت اللي عليك انصحك بقا انصحهم وشيل ايدك من الموضوع علشان متشيليش شيله او ذنب مش شيلتك
يعلم رربنا هم محترمين اد اية ومفيش اي تطور لاي كلام خارج
وكل اسلوبهم متحضر معايا
وكمان البنت وامها عمرهم ما علقو لاي موضوع هن متفرجين فقط

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%