NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حابب/ة تعمل/ي علاقة مع عضو/ة ومش قادر/ة تصارحه/يه ؟؟

صحيح كلامك واتمنى نوصل كلنا لدرجة نضوح تخلي الثقة والاحترام موجودين مقابل الخوف يا طيار
ياريت ... احب اقولك انى لنا اتعرفت على ستات حقيقة من مواقع جنسية ... كانوا عالمستوى الشخصى احسن ناس ... لان فى حاجات كتير ينخدع بعض بيها احنا اصلا متصارحين بيها ... لكن المهم النضوج و الصراحة فى التعرف

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
ياريت ... احب اقولك انى لنا اتعرفت على ستات حقيقة من مواقع جنسية ... كانوا عالمستوى الشخصى احسن ناس ... لان فى حاجات كتير ينخدع بعض بيها احنا اصلا متصارحين بيها ... لكن المهم النضوج و الصراحة فى التعرف
بشاركك الراي صديقي انا كمان مريت بهالتجربة وفعلا فيه ناس تقدر الصراحة والاحترام ف العلاقة حتى على النت

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤
مممن اي اني اتعرف عا حدا من المنتظى لكن المهم يكون في توافق بالفكر والنضج وانسجام عقلي وروحي

• عجبني
مممن اي اني اتعرف عا حدا من المنتظى لكن المهم يكون في توافق بالفكر والنضج وانسجام عقلي وروحي
وتكون المبادر ؟؟

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: نورالشام
  • عجبني
نقاش لتضييع الوقت والتعرف اكثر
يا ترى هل انت حابب تعرف عضو او عضوة مهما كانت ظروفك وميولك ومش قادر تصارحه ؟ وليه ؟

انا عن نفسي ايوة بس اللي بمعنعي هو عزة النفس اللي بمتلكها كل سادي ههههههه
اكيد نفسى فى ست حلوة وبتعشق السكس وتكون بزازها حكاية

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة
يا ترى هل انت حابب تعرف عضو او عضوة مهما كانت ظروفك وميولك ومش قادر تصارحه ؟ وليه ؟

انا عن نفسي نفسي جدا جدا جدا بس المشكلة ان حاولت مع كذا حد بس هي مسدج واحدة ببعتها ولو مردتش خلاص....طبعا محدش بيرد بس لسه فيه امل ان الاقي واحدة تكون مميزة عن الكل

• عجبني
انا عن نفسي نفسي جدا جدا جدا بس المشكلة ان حاولت مع كذا حد بس هي مسدج واحدة ببعتها ولو مردتش خلاص....طبعا محدش بيرد بس لسه فيه امل ان الاقي واحدة تكون مميزة عن الكل
مشكلة نسبة كبيرة من الاعضاء هو عدم الرد والتواصل

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي

عاوز ست حلوة وبزازها تجنن

• بيضحكني
  • عجبني
ده لو فى عضوات اصلا ..... هههههههههههه

• بيضحكني
  • بيضحكني
اكيد طبعا حابب اعمل علاقه مع عضوة هنا في المنتدي ومش شرط جنسية اكيد بس ممكن طبعا ابادر بس بنسبة 80% هترفض ف موضوع الرفض دا هو اللي بيزعلني يعني مبرضاش ابادر بكدا لاني بخاف اتضايق او اضايق حد مني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%