NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حابب/ة تعمل/ي علاقة مع عضو/ة ومش قادر/ة تصارحه/يه ؟؟

ف مرحلة البحث لسه لكن قبل المنتدي كان ف واحدة انا وهي كنا بنحب بعض بس محصلشي نصيب بسبب اهلها
ايوا بقى انا كده فهمت

• جامد
التفاعلات: @The GodFather@
عرفت ولد من المنتدي وبحبه اوي بس اختلاف الطبقه واني من عيله غنيه مسبب مشاكل في العلاقه
بعد وقت وخبره شويه
الحب مش كل حاجه رغم انه مهم بس في جانب اهتمام ووتفاهم و طباع و الذوق العام ده ناتج اختلاف الطبقات نصيحة لو هو اللي اقل في الطبقة واهلك مش حيعارضه ولا حيتعامله معا بتعالي ولا انتي حتقولي ليه بعدين انا عملتلك وانت كنت ايه وانا ايه بلاش من دلوقتي

حوار الطبقات ده مع الوقت ممكن يتغير ف مينفعش يبقى فيه جدال عليه
بالنسبة للسؤال بقاا ف لسه مقابلتش هنا اللي ممكن ادخل معاها ف كلام وعلاقة

• عجبني
حوار الطبقات ده مع الوقت ممكن يتغير ف مينفعش يبقى فيه جدال عليه
بالنسبة للسؤال بقاا ف لسه مقابلتش هنا اللي ممكن ادخل معاها ف كلام وعلاقة
اتمنالك تلاقي اللي نفسك فيه يا شاعر

• حبيته
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
نقاش لتضييع الوقت والتعرف اكثر
يا ترى هل انت حابب تعرف عضو او عضوة مهما كانت ظروفك وميولك ومش قادر تصارحه ؟ وليه ؟

انا عن نفسي ايوة بس اللي بمعنعي هو عزة النفس اللي بمتلكها كل سادي ههههههه
نفسي اتعرف على انسانه توافقني التفكير نكون اصدقاء مفيش مشكله ان يكون في علاقه او لا بس يكون في تفاهم وراحه في التعامل مش شرط سن معين او ليها ظرف محدد انسه او مدام او مطلقه أو ارمله كلهم ليهم الاحترام والتقدير

• عجبني
نفسي اتعرف على انسانه توافقني التفكير نكون اصدقاء مفيش مشكله ان يكون في علاقه او لا بس يكون في تفاهم وراحه في التعامل مش شرط سن معين او ليها ظرف محدد انسه او مدام او مطلقه أو ارمله كلهم ليهم الاحترام والتقدير
التفكير والاهتمام قبل العلاقة الكل بأكد على هالشي

• عجبني
التفاعلات: Ahmedali25
انا معرفش حد لانى جديد بس اتمنى اتعرف ع واحدة و ياريت هى تكلمنى لانى مش عارف حد خالص

• عجبني
انا معرفش حد لانى جديد بس اتمنى اتعرف ع واحدة و ياريت هى تكلمنى لانى مش عارف حد خالص
اتمنى تلاقي اللي تلفت انتباهها ليك

• عجبني
التفاعلات: just fun
  • عجبني
عرفت ست مالمنتدي القديم ونكتها بس اخدت وقت عقبال ماخدت الثقة
هنا فيه 3 ستات اها اتمني لو نكون اصدقاء وواحدة منهم امني امارس معاها بجد

• عجبني
عرفت ست مالمنتدي القديم ونكتها بس اخدت وقت عقبال ماخدت الثقة
هنا فيه 3 ستات اها اتمني لو نكون اصدقاء وواحدة منهم امني امارس معاها بجد
تعجبني صراحتك وبتمنالك تحقق امنياتك مع ال3

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
الطبيعى و المنطقى أننا نتعرف ... و دى اكبر فرصة مكان زى ده المفروض أن الكل بيتصارح فيه ... لكن لأن فى ناس مش ناضجة و بتستغل الصراحة بالكدب .... فالموضوع مش سالك .. الستات خايفة من الكدابين و الرجالة خايفة من النصابين ... فدى تصرفات عيال

• عجبني
الطبيعى و المنطقى أننا نتعرف ... و دى اكبر فرصة مكان زى ده المفروض أن الكل بيتصارح فيه ... لكن لأن فى ناس مش ناضجة و بتستغل الصراحة بالكدب .... فالموضوع مش سالك .. الستات خايفة من الكدابين و الرجالة خايفة من النصابين ... فدى تصرفات عيال
صحيح كلامك واتمنى نوصل كلنا لدرجة نضوح تخلي الثقة والاحترام موجودين مقابل الخوف يا طيار

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%