NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3bdoelhosar

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في جيمز كتير اباحية وجميلة جدا، انا شخصيا بحبها وبلعبها كتير، منها الاونلاين، مع ناس ومنها الاوفلاين، لوحدك، السؤال بقى هنا، ليه حاجة بالمتعة دي مش مشهورة ومنتشرة، وهل انت سمعت عنهم قبل كدة ولا اول مرة؟

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro, محب جمال, PopmarlySady@ و 9 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سمعت لكن مقابلتش قبل كده

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
في جيمز كتير اباحية وجميلة جدا، انا شخصيا بحبها وبلعبها كتير، منها الاونلاين، مع ناس ومنها الاوفلاين، لوحدك، السؤال بقى هنا، ليه حاجة بالمتعة دي مش مشهورة ومنتشرة، وهل انت سمعت عنهم قبل كدة ولا اول مرة؟
اول مرة. اسمع عن حاجة. كده

متابع

القيها فين

بحثت عنها فترة لكن موصلتش ل حاجه

سمعت عنها ودورت بس ملقتش حاجه

• عجبني
التفاعلات: زوزو البنوتي
  • بيضحكني
التفاعلات: Popshetos
اول مرة. اسمع عن حاجة. كده
بص الجيمز الاوفلاين اغلبها بتطون عبارة عن قصة وانت بتعمل خيارات وع اساس الخيارات دي في بنت بتحبك وبنت بتكرهك (طبعا البنات دي عبارة عن شخصيات خيالية جوة اللعبة او شخصيات من كرتون او فيلم مثلا) الاونلاين اكيد مش محتاج اشرح الفكرة بتاعتها

• بيضحكني
التفاعلات: ME KOKO
  • بيضحكني
التفاعلات: 3bdoelhosar
ما تقول شويه اسماء للعب انا بلعب العاب اوفلاين بس اونلاين مش لاقي اقترح عليا حاجه

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: عاشق نيك الطيز ٢٢

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%