NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صعيدى اصلى

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل ممكن تتجوز واحده عرفتها من المنتدى والسؤال للبنات بردو؟

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا, doctor_massage, aidaid122012 و 3 آخرين
ممكن ليه لا لوطلع شخص مناسب

• عجبني
  • أتفق
  • لا تعليق
التفاعلات: Offa7, Amrmavia, شخص مجهول الهوية و 3 آخرين
اولا مش كل الي هنا تفكيرهم في الجنس يعني هتلاقي الحلو والوحش في ناس كتير داخله تتكلم عن تجربه مثلا وفي حاجات كتير تانيه

• أتفق
التفاعلات: في تانيه ثانوي 😅
في ناس كتير هنا كل واحد هوايته كده مش شرط تكون شرموطة الي بيفكر بيشوف صح وفي بنات داخله تكتشف الموقع هنا كتير

• عجبني
التفاعلات: صعيدى اصلى
في ناس كتير هنا كل واحد هوايته كده مش شرط تكون شرموطة الي بيفكر بيشوف صح وفي بنات داخله تكتشف الموقع هنا كتير
فعلا طيب انت نظرتك للى بتعرفها هنا ايه

لو اتنين اتوافقو مع بعض يتجوزوا عادى مش هنا بس دى فى اى مكان

• عجبني

لو سألتني السؤال ده من 20 سنة وأنا بأخطب وادور علي عروسة هقولك لأ طبعا .. لكن بعد 20 سنة من النضج والخبرة هقولك معنديش مانع أبدا ، لأنه مش معني أن فيه سيده بنتفرج علي سكس زيك أنها واحدة شرموطة ، وإلا يبقي الراجل اللي بيتفرج هنا برضو هو راجل شرموط !
المتعة ليست حكرا علي الذكر دون الأنثي ، لكن إحنا في مجتمع ذكورى يغفر للذكر أخطاؤه ويعلق المشانق للأنثي .

• عجبني
التفاعلات: S A R A H و صعيدى اصلى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سألتني السؤال ده من 20 سنة وأنا بأخطب وادور علي عروسة هقولك لأ طبعا .. لكن بعد 20 سنة من النضج والخبرة هقولك معنديش مانع أبدا ، لأنه مش معني أن فيه سيده بنتفرج علي سكس زيك أنها واحدة شرموطة ، وإلا يبقي الراجل اللي بيتفرج هنا برضو هو راجل شرموط !
المتعة ليست حكرا علي الذكر دون الأنثي ، لكن إحنا في مجتمع ذكورى يغفر للذكر أخطاؤه ويعلق المشانق للأنثي .
كلام حلو جدا

• عجبني
أنا تفكيري
أنا نظرتي تختلف عن اي حد لاني مش داخل لمحتوي جنسي وفي ناس هدفها هنا أنها تخرج كبت الوحده أو داخله تعمل صداقة تكسب بيها خبره هتلاقي كل واحد وحسب نظرته للبني ادم الي بيكلمه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: رجل من زمن مختلف
أنا تفكيري

أنا نظرتي تختلف عن اي حد لاني مش داخل لمحتوي جنسي وفي ناس هدفها هنا أنها تخرج كبت الوحده أو داخله تعمل صداقة تكسب بيها خبره هتلاقي كل واحد وحسب نظرته للبني ادم الي بيكلمه
صح

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل