NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجنس ممكن انك تتحصل عليه بطرق شتى .
اما العائلة اذا تشتت لا يمكن اصلاحها ابدا الى ان تموت و تورث عارك الى الذين من بعدك.

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
العن شئ لما تتفتح ادامك سكه جنس المحارم بتكون ادام اختيار ارضاء شهوتك او دمار و تفكك عيلتك

لو ادامك فرصه انك تمارس مع حد من محارمك هتتصرف بعقل و تحكم شهوتك ولا هتروح ؟
اوعي صدقني هاتدمر الشخص التاني سواء امك اختك

انت ليه فاكر ان جنس المحارم ممكن يدمر او يفكك عيلة لا ممكن يكون سبب فى تحسن العلاقة بين العائلة نفسها

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
العن شئ لما تتفتح ادامك سكه جنس المحارم بتكون ادام اختيار ارضاء شهوتك او دمار و تفكك عيلتك

اهرب منها خالص

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ميكانيكى للستات
يا باشا ايه الفخر والشرف ف كلامك دا حتي لامؤخذه كلام مقرف 😂😂
انا مش بفتخر خالص
برد عاى سوالك
وبعدين مش من حقك تتنمر على كلامى
انت بتسال سوال وانا ردبت عليه انت بقى عمال تهرى وتنيك فى الكلام وعاوز تعمل مشكلة مع انك اللى فتحت الموضوع مش انا
ياريت تحترم راى الناس التانيه

اكيد اتصرف بعقل وفى الاول والاخر دول محارمك يعنى شرفك مش معقول يكون انت اللى تدنس شرفك

• أتفق
التفاعلات: ميكانيكى للستات
انا مش بفتخر خالص
برد عاى سوالك
وبعدين مش من حقك تتنمر على كلامى
انت بتسال سوال وانا ردبت عليه انت بقى عمال تهرى وتنيك فى الكلام وعاوز تعمل مشكلة مع انك اللى فتحت الموضوع مش انا
ياريت تحترم راى الناس التانيه
يعني سايب مصر بحالها و افكر اعمل مشكله معاك انت 😂😂 انا عبرت عن رأيي ف كلامك عشان قرفت
فين المنيكه و الهري طالما عبرت عن رايي 😂😂

على حسب هى مين المهم تبعد عن امك اختك

ليه دمار وليه تفكك 🤣
انتا كبرت الموضوع خالص

علاقات المحارم عامله زى الرمال المتحركه لو رجللك جت فيها مش هتكلع تانى ولو حبيت تبطل وضميرك صحى شبه مستحيل تقدر تنفذ دا علشان كدا لازم تحكم عقلك الف مره قبل متفكر فى علاقه خطر زى دى

• عجبني
التفاعلات: Aboduwie
علاقات المحارم عامله زى الرمال المتحركه لو رجللك جت فيها مش هتكلع تانى ولو حبيت تبطل وضميرك صحى شبه مستحيل تقدر تنفذ دا علشان كدا لازم تحكم عقلك الف مره قبل متفكر فى علاقه خطر زى دى
اي الخطر في كدا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

سؤال لا محل له في الحياة العربية الطبيعية لانه يليق بالحمقى والكللابب والحيوانات

عن نفسي روحت ولكن العقل والاحترام متطلب لموازنه الامور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%