NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول جكايات زوزو ( معادة) - حتى الجزء الثانى 4/2/2022

Wa7d moham

wa7d
كاتب متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حكايات زوزو

من فترة كده عرفت وحده وكان اسمها الدلع(زوزو) وكانت علاقتى بها علاقه حلوه وكانت بجد وحده جريئه اوى اللى عوزاه تعمله محدش يقدر يوقفها المهم الكلام اللى جاى على لسنها هى

اعرفكم بيها اسمها زوزو 40 سنه وزنها 80كيلو كل حاجه فيها حلوه بزاز مدوره وطيظ مكوره

خمريه اللون بتلبس طرحه واكنها محجبه وهى مش كده خالص نروح لها بقى

زوزو شفتوا الكلام ده بس الدكر مقلش اهم حاجه انى انا ام يعنى مخلفه بس مش ولاده طبعيه قيصرى يعنى كسى للنيك بس ليا نظره فى الراجل بعرفه من هيئته انه هيكيف ولا هيقضيها واللى يعجبنى اجيبه على ملا وشه بس اوعه وحسك عينك تقول انى مومس مومس فى عينك زى ما الراجل زبير انا فيا اللى يتمنا اى راجل امكنياتى قويه ولا اجدع ست منيكان يعنى بس معلش مقدرتش اجيب البيه اللى اتكلم فوق ده هو اللى جبنى بس عجبنى المهم تعلوا معايا

انا من زمن ………

بنت من اسره مكونه من سبع افراد ام واب وثلاث اخوه واخت وحده مش فقره ولا اغنياء تعلمى متوسط يعنى دبلوم تجارى كنت بنت مقلوظه يتمنها اى شاب المهم بداية حياتى الجنسيه من بعد ماجت الدوره يعنى من ساعة مابلغت حسيت بانى اتغيرت اوى بقيت اتكسف صوتى نعم كسى اب كده هنشى بقا جيلى بترجرج وانا مشيا كده بفعل اللباس القطنى مكناش نعرف الحاجات الجديده دى فى يوم بعد اول دوره ليه كده يعنى بشوف الدم ده بيجى منين هو تعويره ولا ايه وانا بشوف ايدى جت على كسى(زنبورى) واكنى اتكهربت كررت العمليه تانى لقتنى اتمتعت بقيت كل ما تخلص الدوره اعمل كده يعنى اريح نفسى بنفسىبس مش على طول وده وانا فى الاعداديه ولما دخلت الثانوى اتعرفت على اصدقاء جدد منهم اللى شيفه نفسها ومنهم اللى قطه مغمضه بس انا كنت بنهم وعمليه انى اريح نفسى دى كانت كل شهر يعنى مش شهوانيه ولكن شهوانيه لانى كنت انتظر الدوره دى بفروغ الصبر فى مننا بتبقى ايام زرقه عليها ولكن انا كنت اتمتع بها اه فيها مغص وحاجات كده لكن كنت بحبها بدأت اسمع من دى ومن دى وازى هم بيقبلوا الشباب وبعملوا ايه ومنهم اللى فى المستخبص ومنهم الفجره اللى بتقول مافيش حد ذيى يعنى بتتباها بمنيكتها ودى بضحك عليها جامد المهم من سمعى لدى ولدى عرفت حاجات مكنتش اعرفها منها الخياره او اشرت الموز اللى تدلك بيها كسها وحاجات تنيه النسوان عرفها ومش لازم تعرفوها قلت اجرب كده وفعلا جربت كده لقيت انه عيل سيس مش همه غير انه يقفش او يوبوس او لو بكبيره اوى يفرش احا ثم احا لو كل الشباب كده يبقى لازم اكون انا جمده واعرف امشى الواد على مزاجى بدأت بالصعبنات والتمنع على اللى اقبله يعنى شوق ولا تدوق شوف المياه ياعطشان من كده بقت طلباتى اوامر اللى اعوزه يجيلى بدأت اطلب مكياج كان اللى يجيب مره نوعيه رخيصه ومنهم من نوعيه برند قعدت على كده لحد ما عملت شعبيه حلوه بقى الكل يتمنى رضايه والتقريب منهم وكان اول لقاء جنسى مع ولد من الصف الخامس يعنى تانيه كليه كده الواد خدنى على النادى ومحمه وتسبيل وانا فهمه هو عوز ايه بس بعمل عبيطه المهم قعدنا ساعه فى النادى كده وقلى متيجى نروح مشوار كده يعجبك (اه يكسمك عوز تفرشنى دنا اللى هنيكك) بخجل كده هروح فين انا اتأخرت كده ولازم اروح –بس تعالى هى نص ساعه كده (احا نص ساعه دنا بقعد فى الحمام اعملها فى اكتر من كده مش برده اوعه تفكر كده لكن بعرف اتحكم خبره بقى) رحت ومدعيه الكسوف والخجل ورحنا على بيته فى اوضه تحت السلم كده فى مدخل البيت عملها للمذكره يعنى فيها كنبه وكام كرسى ومكتب للمذكره دخلت وقلى ثوانى راح جرى وجه جرى قفل الباب علينا انا وهو قعد جنبى بدأت ايده تيجى على بزازى مكنتش اعرف ان فى سلك كهربا فى بزازى كمان احا دنا على كده محول كهربا لقتنى اترعشت كده بس مسكت نفسى واتمنعت وانا عوزه كده بدأ يبوسنى وكان البوس حلو برده ايده جت على وراكى وانا لبسه جيبة المدرسخ يعنى الجيبه ومفيش تحتها غير اللباس القطن شلحنى ونيمنى على الكنبه وبدء ينزل الكلت وانا لاء مش كده لاء عيب انا مش كده(انا كده وام كده) مسك الكلت ونزله بس كنت لسه مربيه حشيش السفانا حولين البير لقيته خرج زبه من بنطلونه مكنش كبير ولاصغير يعنى يدوب يعرف يفش مش ينيك مهم بدأ يحك زبه بخشوميه فى كسى ومره فوق ومره تحت هوب لقيته نطر سمغ ابيض مكنتش اعرف ان ده لبن وقعد جنبى بينهج –كده ايه اللى انت عملته ده دنا هخرب بيتك –ايه فى ايه –فى ايه انا تعمل معايا كده ماشى –بس بس انا تحت امرك—ولا امرى ولاامرك –طيب عوزه ايه –اما اعوز هقولك وايك تهرب منى انت عرف ايه اللى هيحصلك منى هجيب اخواتى واعرفك مين انا—طيب طيب المهم لبست وخرجت من عنده على بتنا روحت ودخلت الحمام انظف نفسى من السمغ اللى خرج منه ده وانا بنظف نفسى كان لسه ملزقه بمسح بأيدى واشمه رحته حلوه قربته من لسانى كده لقيته طعمه مش وحش يعنى(طعمه بطعم الاكل اللى الراجل بيكله )والواد كان مش رمرام يعنى اكله حلوه صابع فى بقى وصابع بريح نفسى به لقيت العمليه حلوه وتعدت المغامرات بتعتى من دلع وطلبات لحد ما بقى معى فلوس بقيت اروق على نفسى وبقيت انا اختار محدش من المنطقه بتاعتنا يعرف عنى حاجه يعرفوا انى البت الروشه المقلوزه اللى تتاكل اكل وهى نيه لحد ماخلصت الدراسه واشتغلت فى محل ملابس رجالى……….نتابع

الجزء الثاني
ايه كفكم عملين ايه على فكره انا كل ما ابقى فضيه او اكون مع دكرى اللى هو (wa7d moham) ينأعد ندرش بعد مايكون عملنا اللى عملناه يعنى تعرفوا انى مش معاكم على طول

انا/ اخلصى احنا هنحكى ونخليهم على نار الكل عوز يعرفك اكتر ويعرف حركاتك

زوزو/ انت مالك انا وحبيبى يمكن اشقطلك موزه تبقى معانا ولا ناسى مرفت

انا / انتى مبتقعيش الا وقفه بجد على اختيارات نار

زوزو / خليكوا معايا نكمل حكاوييه

على فكره انا بقول وهو اللى بيكتب علشان بكون ساعات اعمل حاجات كده يعنى اللعب فى زبه ابوسه اقلع ملط ببقى على رحتى معه نكمل بقى معلش دوشتكم

بعد ما خلصت الدبلوم الوظت اوى بقيت مستويه خالص على الاخر اشتغلت فى محل ملابس رجالى وبالدلع والعلوقيه بقت الزباين كتير وغير كده كنت بشتغل بالعموله يعنى ليه نسبة مابيعات فكنت بلبس الشاب او الراجل بدل الطقم اتنين واهو الكل بيرزق مش هقول صاحب المحل راجل كبير وكان عينه منى لاء كان شاب فى زات الوقت واه كان بحكها معايا لكن انا كنت مش شيفاه يعنى مش اللى انا عوزاه او مش اللى هو لكن كان فى مغامرات معه كنت بحلبه فلوس مش لبن لانه كان دقه وسرعه ( وانتوا فهمين بقى ) اه هحكى عنه مره كده بعد ماأشتغلت بكام شهر لقيته بيحكها معايا كده فى نسبتى يعنى بقلل الفلوس بحبه ميعه وكده تعلوا هرمز له ( ص.ح )صاحب المحل

ص.ح/ زوزو تعالى عوزك

زوزو/ ايه ياباشا البشوات عوز ايه

ص.ح/ انتى مش شيفه ان عمليه البيع قليله شويه

زوزو/ يعنى

ص.ح/ يعنى النسبه ممكن نقللها شويه يعنى على ما العمليه تفتح شويه كده

زوزو/ عادى انا ممكن اخد مرتبى بس والنسبه بلاها

ص.ح/ يعنى موفقه

زوزو/ اه وهى البنت التنيه بردو ماتبصش على النسبهوتشتغل بنفس

ص.ح/ يعنى مش فهمك

زوزو/ انا هشتغل زيها والزبون اللى يعوزه خد خد ماخدش برحته يعنى ولا دلع ولا ديوله

ص.ح/ شغل روتينى يعنى

زوزو / ايون وانت اصلان شيفاك مش حابب وجودى فعادى بقى

ص.ح/ لاء ايه الكلام ده دانتى نوره المكان

زوزو/ (بدلع وعلوقيه) امال ايه الحوار ده

ص.ح/ اه بجد يازوزو من ساعة مااشتغلتى والعمليه بأت حلوه

زوزو /(على نفس الوتيره) لاء انت ماشفتنيش حلو

ص/ طيب اشوف ازاى

زوزو/ هو انا هسحب ايدك ولا الدنيا ضلمه(هههههههء) ومشيت من ادامه لانى شفت بتاعه كبر

ودخلت المخزن ارتب واجيب شغل لقيته ورايه ايه فى ايه جاى تكمل الكلام هنا ولا ايه

ص.ح/ لاء ابدا انا انا

زوزو/ هات من الاخر وعلى فكره انا مش من اياهم

ص.ح/ لاء انا مافكرتش فى كده اصل انا

فى الوقت كده بحبه دلع وعلقيه وحركات ******* منى علشان احرق اعصابه اكتر

بس البنت اللى هنا لو لاء ياعم انا خرجه ورحت خرجه جرى(بس بجد الواد موز اللى شيفاه قدامى )

ورحت على البنك اللى بععرض عليه الشغل وهو راح على المكتب وطول اليوم وانا بدلع وازود الدلع علشان يتجنن واولعه وده اللى حصل اخر اليوم بنعمل تشك على المبيعات والفلوس قامت البنت اللى معانا قالت انها هتروح بقى فقمنا انا وهى لقيته بقولى استنى انتى جبتى شغل من المخزن معملتهوش اضافه ماتمشيش الا ما تعملى اضافه قولت للبنت استنى شويه لحد ما خلص – قالت لاء انا مستعجله علشا امى – ماشى ماشى روحى انتى وانا عشر دقائق اضيف الشغل واروح مشيت البنت امت ملفوته له

زوزو/ ايوه ياباشا هههه مكشوفه اوى عوز ايه

ص.ح/ انا كنت عوز اوضحلك وجهت نظرى

زوزو/ قول وانا سمعاك هههههههءو

ص.ح / يازوزو

زوزو/ استنى اطفى بعض الانوار علشان متجيش الزباين وتقطع الحديث

قمت طافيت الانور وسبت نور ممر المخزن واقفلت البات الزجاج ورجعت له نكمل الكلام هنا ولا فين انا عرفه انت عوز ايه هههههههوء

ص.ح/ بلجلجه انتى جريئه اوى ليه كده

زوزو/ انا بنت وانت راجل وعرفه انت عوز ايه لكن انا مش هفرط فى حاجه وهفضل بهدومى يعنى مستوره وبحافظ على اكل عيشى فامن الاخر تعالى نكمل كلامنا جوه احسن لان فى حاجات هتيجى ولها ريحه والبنت الصبح تشمها ومنضفضح فا يلا جوه بيتك بيك

صح/ هههه انتى مشكله وتعرفى تنهى الموضيع بدون لف ولا دوران

(حاجه ليكم انا جريئه واللى يخش دماغى منتظرش انه يكلمنى لاء بروح اكلمه ونتفق اننا مع بعض زهقت منك اسيبك بدون شوشره ولو زهقت وده مستحيل سبنى بردو بدون شوشره يعنى ولا انت جوزى ولا ابنى ولا اخويا انا وانت لحاجه وحده نتمتع ببعض )

دخلنا انا وهو بداء من اول ما قمنا يمد ايده يحسس وانا بمياعه واستلطاف اسرع فى خطوطى لحد ما وصلنا لمكان المدبحه والمليطه قرب منى وهتك يا احضان وانا براحه مش ههرب وايدى على زبره اهيجه لحد ما وصل كده امت سكت شويه وقلته استنى بس فتحت زراير البنطلون وخرجت زبره منه ــ ايه الحلوه دى بجد كنت مخبيه فين الزبر ده حلو على كده شغال به على طول والمدام متمتعه ــــ انتى بتتكلمى جد عجبك

زو/ايوه ده بتاع باشا وراسة حلوه محمره اوعه تكون عملت حاجه به النهارده ـــ امبارح عملت مع المدام ـــ بس كد وانا بلعب فيه امت وخدها فى بأى وأعت امصه زى المصاصه (انا مصاصه قديمه) والعب فى بضانه وهو حاطط ايده على راشى وعمال يأوأو ـــ اه يا زوزو مصك حلو يابنت الايه ـ عجبك مصى ـ اه ونفسى اخش جواكى ــلاء اما اتجوز اوعدك بكده لكن الان سبنى اتمتع بزبك الحلو ده وكملت مص وعلشان ما احرمهوش رفعت الجيبه وقلتلو تعالى حك فى الكلوت يعنى على الناشف بجننه وفعلا اتجن بقى على الاخر وبدء يحك زبره فى كسى ومابين كسى وزبره الكلوت وعمال يحافر لحد ما مسكت زبره كده ونزلت الكلوت شويه (بجد انا هجت انا لحم ودم بردو) وحطيط زبره بين وراكى ووبداء يحكه ثلاثى وراكى يميت وشمال وكسى من فوق لحد ما قرب يجيب سحبتهلو بدأت العب يأيدى فيه وامصه شوبه هب دب دب فتح حنفيه اللبن قبض على راس زبره بأيدى واضغط عليه اوى وهو متمتع لحد ماخلص

زوزو/ ارتحت يانور عينى

ص.ح/ اه كنتى فين من زمان

زوزو/ بس انا زعلانه اوى منك

صح/ ليه ليه بقى

زوزو/انت ارتحت وانا ولعت فيه النار

ص.ح/ معلش مش هقد اطفيها ( من هنا حسيت انه بتاع واحد واركن )

زوزو/ طيب اروح بقى وانا هفتانه كده الاكل قدامى ومعرفتش اكل

ص.ح/ لاء وانا ماردهاش خدى ياستى كرمش ميايه وحطها فى ايدى

زوزو/ كده بردو وانا بتاعة كده انت فكرتنى ايه ومثلت انى زعلانه وعدلت لبسى واديته ضهرى وخرجت للطرقه وهو جه ورايه جرى

ص.ح/ انتى زعتى منى انا مكنش قصدى دى حاجه منى علشان ماتزعليش من كلام الصبح

زوزو/ مقبوله منك وابتسمت ليه وقولت له بس مرتب وعموله

ص.ح/ ماشى يا ست واللى انتى عوزه كمان

زوزو حبيبى ياباشا ده اللى كنت منتظراه منك وبوسه جمده منى له

بعد كده بقى خاتم فى صباعى ومكنش بيأخرى حاجه

انا/ ايو بقى نيك ولبس وفلوس يا جماله يا جماله

زوزو/ احاا نأ نأ هو فى حاجه ببلاش كله بتمنه

انا/ يعنى انا منهم

زوزو/لاء ده اللى بصيده لكن اللى بيصدنى فانا منيكته ولبوته وكل حاجه معلش نفسى اعمل حاجه بقى سيبك من الكتابه وتعاللى انا عوزاك فى موضوع سلام سلام دلوقتى معلش عوزه اتناك

روحت وانا على نار بكسمه نزلهم بسرعه وغير كده ما أتمعتش رحت اختليت بنفسى ودخلت الحمام وبدأت اللعب فى نفسى والعب فى كسى لحد ما ارتحت وكل ده فى المستخبس علشان محدش فى البيت يحس بنارى وعدت الايام والشهور وكل اسبوع ألعب بصاحب المحل واستفيد منه مالى لكن كنت بولع كنت عوزه حد يشكمنى يبهدلنى نيك اه انا لسه كنت بنت معرفش العلاقه الكمله لحد ما اتجوزت واحد عنده محل لبيع المستلزمات المنزليه وده كان البوابه اللى فتحت لى ابواب النيك الكامل مش هقول انى فتحتها على البحرى لكن هو اول من فتحنى كان معا قط واسد امام الناس يعنى كنت انا المسيطره على السرير وهو امام اخواته والقرايب المسيطر نفسى احكلى لكم يوم الدخله كانت ليله مشفتش زيها قبل كده لانى كنت لسه بكر ما اتفتحتش اتمتعت بها والحكايه الجايه هتكون ليله دخلتى واللى حصل فيه والكلام اللى ان قال واحنا فى الزفه اللى كل واحد واحده عوز يعرف ايه حوار العريس مع عرسته فى الفرح قبل ما يتقفل عليهم باب وتتفتح حاجات تانيه استنونى بجد معلش هخد البيه لانى كل ما اتكلم فى النيك بولع ومحتاجه اللى يطفينى سلام دلوقتى …….انتظرونى

الجزء الثالث (3)
معلش غبت عليكم كتير اوى معرفش مره واحده الدوره غابت مانزلتش فى معدها خفت انى اكون حامل وجوزى اصلا مش هنا مسافر وفعلا كنت حامل من البيه اللى معايه هو مش حد تانى ومن دكتور لدكتور علشان انزل المصيبه اللى فى بطنى لحد ما لبست عود ملخيه فتح الرحم وسقط الدم وتعبت جامد وجات على دماغى لما رحت للدكتور وقال (يا ريت نبعد شويه كده عن العلاقات الحميمه يعنى ما اتنكتش وانا لو عدى يومين منغير ما اتناك ابقى عمله ذى المدمن للمخدرات ابقى مجنونه وممكن اخلى حتى شحات ينكى بجد و….. بحب النيك اكتر من اى حاجه ) بس اللى كان بيصبرنى انى انا والبيه بنعمل حاجات حلوه نيك من الطيز وتفريش لحد ما الموضوع يلم وابقى جهزه لاستقبال اللبن والحك الجوانى انا اه لبوه وشرموطه وعيانه بحب النيك بس زى ما قلت مش اى حد ينيك زوزو على فكره انا قعدت مع نفسى افتكر الكلام والحاجات اللى حصلت يوم الدخله ودونتها وادتها للبيه يكتبها وعلشنكم اهو نتمتع مع بعض بس بجد متعة النيك مافيش احسن منها واه واه لما يكون معاكى خيال يقدر يكيفك ويلبيلك رغباتك وكان نفسى اجرب اكون مع اتنين اه مع اتنين وياريت يكون البيه وجوزى او اى وحده تكون معايا وانا بتناك اللى شيفه كده ممكن تكلمنى ونظبط مع بعض واه نتمتع ونتناك وتبقى مليطه ولبن من هنا وعسل من هناك المهم ايه رئيكم فى النيك وخاصه العضويات الامرات المستخبيه الوحده مننا احسن من اى راجل الراجل علشان ينيك لازم زبره يقف واه لو وقف نص نص او جاله ارتجاع وريدى يعنى زبه ينام وسط النيك احاااااا لكن احنا بير عسل مش عوز يقف ولا يتنيل بس عوز المكركه علشان يطلع عسله احنا محظوظين اوى حتى لو الوحده عندها 100 سنه البير موجود ناقص الزوبر اللى يكارك متستغربوش من كلامى كلنا شرميط حتى امؤدبه شرموطه مع جوزها عمركم شفتوا رز بلبن منغير لبن ولا كونافه منغير شربات اهو الشرمطه هى عسل الكنافه ولبن الرز يعنى كلمنا ومنيكتنا واحنا بنتناك هو الجنش بتاع كله ولا انتو مش معايا اوعى تتكسفى من الكلام وتتكسفى ليه ما أنتى مفشخه وزبره فى كسك وعمال يرضع فى بزازك وايده عماله تبعبص فى خرم طيزك وتقولى بتكسف احاااااا بالجامد انا اتكلمت الكلام ده على طبيعنى انا لانى ملاحظه ان فى بعض العضويات مش عوزه تعمل صدقات اه بتقول دخله المنتدى للثقافه وماله خدى ثقافه معها حبه لبن بجد احنا بنضيع الفرصه فى التردد وبتهرب منا المتعه اخطفى المتعه بس مش من اى حد اوعى تكونى هبله تروحى لواحد سيس او واطى يلعب عليكى لاء اختارى اللقلبك وكسك بينديه رغايه انا امال لو سبتونى اتكلم برحتى اه واه يا مزز ومووووز المهم نرجع للحكايه بتعتى زى ماقلت قبل كده مش اى حد ياخد زوزو ومش اى حد يركبها و**** الكلام ده بجد هو بيكتب على لسانى الكلام الحقيقى مش بقول انى سوبرست ولا اى حاجه انا قرأت قصصه وخاصه خيانة عاشق عرفت انه بيحبنى مش علشان النيك بس بيحبنى كلى علشان كده قولت ليه ما يكتبش حكاييتى (هنهرج بقى وواحد او واحد تقول حكتى مع الزمن)حاضر حاضر هخش فى الموضوع :

بعد اما جسمى ادور وبقيت فرتيكه والكل بيريل على اتقدملى انسان طيب كده وحبوب عنده محل لبيع الادوات المنزليه يعنى مرتاح بس مش اوى لكن اقدر اقول اهو يدوب يسد الخرم (خالد) ده مش اسمه لكن نقول اسمه حسيت منه انه شرينى بيخاف عليه ارتحتله وكلام بقى اللى انتوا عرفينه ايام الخطوبه وكان مايخليش على نفسه جهد انه يبسطنى مديا وانتوا عرفين ايه اللى يبسطنى بس مكنتش بعرفوا شرهتى وحبى للجنس لكن كنت بحاول معه بوسه تحسيسه لحد فى يوم خليته يولع ويستعجل الجواز قعدنا عادى عندنا فى البيت وامى عملت الغدا علشان يدغدا معنا ودخلو الاكل فى اوضه علشان يكل انا وهو برحتنا وسبونا انا وهو ومن كلامه منه اه بحب اكل ماححلى من شفيك يكل لقمه وبوسه وبجد انا ولعت وحسيت ان برطمان العسل اللى مخبيه بين وراكى اتخرم وبدء يسرسب عسله قلت ما بدهاش خته بوسه مشبك وبدائت امص لسانه وهو يتجوب معايه وايدى على زبره وايده بتفعص فى كسى وبزازى امت مخرجه زبره من البنطلون وهتك يمص لقيته صبور ومنزلش بسرعه هما 3 دقائق وشلال لبن من زبره لونه مسفر وعرفين مسفر ليه متخذن يعنى ملهوش فى العط بهدل الدنيا وعلشان اغطى على الموضوع والبيت ميشوفش الزروطه دى عملت نفسى بشيل الصنيه امت موقعه الصنيه علشان تغطى الموضوع وشه جاب الوان وكان خايف امى قامت تشوف ايه اللى حصل

خالد/ معلش ياامى ماكنش قصدها

الام/ ماهى ديما مطيوره كده

خالد /احنا طولنا اوى فى الخطوبه بقلنا 8 شهور كده وانا جاهز نخلص ونخش بقى يا أمى

الام/ يبنى كان على عينى هو فاضل بس حاجات بسيطه كده

خالد/ حاجات ايه اللى نقصه

الام/ حبة ملايات و السجاد

خالد / ولا يهمك انا اخر النهار هحد زوزو ونخرج ونكمل الحاجات دى ويبقى الفرح اخر الشهر

الام/ اخر ايه احنا فى 15 منه يعنى

خالد / ولا يعنى ولا حاجا خليها على البركه

حظ امه حلو لان الدوره كانت فى اخر يوم لها معايا يعنى ممكن نتجوز واسبوعين فى الجواز على ما تيجى الدوره

خالد/ ايه رئيك يازوزو

زوزو/ (بكسوف مصتنع) اللى تشوفوه امى

خالد /يبقى على البركه

وفعلا اتكملت الحاجات وجه معاد الفرح ناقص عليه يومين كده وبالعادات والتقاليد يعنى ستفرة الجسم وازاله الشعر اللى عامل حديقه حولين البير ويوم الفرح رحت كوافير خلانى وزوز اكسترا وجه خالد يخدنى من الكوافير

بنظرة انبهار وشوق منه حسيت انى ريحه فى حته تانيه

خالد/ ايه الجمال ده الناس هتكلك بعيونها

زوزو/ بطل بقى انا مش على بعضى خالص

خالد/ ليه بس ياحب عمرى

زوزو/ حب عمرك حلوه اوى وانت دنيتى الجديده

خالد/ نفسى الساعتين دول يعدو هههووووووف

زوزو/ ليه مش عوزنى افرح

خالد/ لاء فرحتى معاكى واحنا فى بيتنا

زوزو/ كده كده احنا هتروح بيتنا

خالد/ انا مش صابر هولع فكره

زوزو/ فكره ايه ماتهدى كده

خ/ يوم الصنيه وانا مولع من ساعتها

زوزو/ (بابتسامه) يخرب بيتك انت لسه فاكر

خ /ليه تخربى بيتى وهو ده يوم يتنسى

زوزو / طيب لم نفسك كده ولينا بيت يلمنى

خ/ طيب يلا

تهنى فى الرقص والاغانى لحد ما خلص الفرح ورحنا على البيت( وهنا تنقلب الصوره انا المتحكمه)

زوزو/ كان يوم حلو تسلمى يا رجلى

خ/ اللى فات كوم والحلو جاى (قريب منى وحضنى وعوز يبوسنى)

زوزو/ اهدى كده انا مفرهطه والفستان والطرحه خنقانى استنى ما اخير

هب لقيته زى البهلوان بسرعه قلع البدله ولبس البجامه البيضه وانا لسه بفك دابابيس الطرحه

زوزو/ ايه يا جبيبى السرعه دى

خ/ مشتاق مشتاق

زوزو/ طيب يا عم المشتاق تعالى ساعدنى فعلا ساعدنى بلهوجه كده لحد ما بقيت ادامه بالطقم الداخلى (الكلوت والسنتيان) كان لونهم ابيض سكسى خالص شغل المروحه وبداء يعفص فيا حسيت انه اول مره مع ست لكن مش هخليه يلاحظ انى خبره بدائت اتمنع واهرب واحسسه انى خيفه لحد وما هو جبهم على نفسه احاااا واحنا فينا من كده هدى شويه قولت يلا ناكل وفعلا بدئنا ناكل وانا بأكله باتلبون عليه صحيت زبره تانى لكن قولت لازم تاخد حمام كده وهو بياخد حمام حسيت انى بجد هيجه قعد العب فى كسى شويه لحد ما خلص الحمام وجه زلط ملط زبره واقف وبداء يلاطفنى وبدأت اتجوب معه

زوزو/ خلودى براحه عليه انا

خ/ هس سبيلى نفسك

(وانا فى بالى اسبلك نفسى دنت منغير حاجه جبتهم دنا ولو سبتلك نفسى ممكن اموت من الاهر) زوزو/ لاء حبيبى خلينى مع نفسى وانت حبه بوس وحبه تعفيص نتقلب على السرير انا فوق هو فوق لحد ما نمت على دهرى وفشخت رجلى ومنتظره فتح عكه مسكت زبره على اساس انى خيفه ولكن كنت بفرش نفسى واجيبه على الخرم وانوجع وابعده وانا خلاص يلا يا اور افتح بقى وبحرك منى كده حطيط زبره على الفتحه واتوجع امت سحبه عليا هب طخ انفتحت وعملت نفسى بتوجع وواه كده مش تقلى حرام عليك كده انا اهو اتعوت بسنى وطبطب عليا ومسح الدم وقومت اخد دوش بس حاسه انى انا لسه ما ارتويت وهو مش هيسد لحد الان جاب مرتين وانا اه جبت مرتين مره بايدى ومره بزبره قلت لازم اعمل حاجه علشان ينكنى بجد وادوق اللبن وهو جو كسى اللى ما دقتهوش خالص اه طعمه حلو فى بقى لكن بقولوا يجنن وهو فى الكس بعد الدش دخلت الاوضه لقيته نايم (بجد تعب فى الفرح رقص ويتبعبص من صحبه ده ويتزق من ده او دى وينزل مرتين لاء كتير عليه وهو اول مره بجد ينيك) سبته ونمت جنيه ساعه او ساعتين كسى بيكلنى قلعت ملط ونمت جنبه وثبته يعنى رجلى محوطاه وايدى كمان قلق وانا عمله نفسى نيمه حسيت بيه بدأت ادغدغ مشاعره وشهوته …………..معلش اسبكم شويه

انا جيت اهوه كل ما افتكر اهيج اعزرونى علشان انا ما حكيت بالتغصيل لكن فى الصبح كده بعد ما ثبته وشفنى عريانه كان هو ارتاح قام وانا حسه به لكن عمله نفسى نيمه اتعدلت كده نيمه على ضهرى وتانيه رجلى تنيه مخليانى مفشخه وبزازى نشفه كده مش نيمه على جنب وكسى ظاهر له ولا اكنه بدر منور منتوف بالحلوه ومزلط كده ومحمر على فكره انا معنديش غمقان على كسى يعنى بنفس لون لحمى لقيته برق كده واكنه هيريل من المنظر نزل بشفيفه منغير وعى على بزازى بدأ يمص فى حلماته وحلماتى ومنتصبه اوى زى الترمسه يمص ويلحس بزى الشمال مره واليمين مره انا كنت هولع عملت نفسى بتمطع زقيت وشه على اساس ينزل على بطنى وسوتى وفعلا زر اكنه بيلحس تانيه القهوه من طبق الفنجان لسانه مبرد بدء يرعشنى اه مش كده اه لسانك بيجننى وهو نازل لحس زقيته لتحت شويه لحد سوتى وبنزله لتحت وهو زى ميكون ارفان من كسى لكن على مين خلودى كوكو عوز لسانك انزل ريح كوكو يا خليودى وهو بتمنع ضغط على راسه نزل هب بدء على قليل كأنه بقول استكشف وانا خلودى براحه على كوكو لسه مولود لسه متعور من زبرك ياروحى احححححح بدأ باللحس على فترات متقاربه لحد ما بقى زى الجعان اللى بيلحق لايس يسيح وينزل بدء يلحس بالجامد لحد ما اترعشت ونزلت عسل حس بيه وبيمسح بقه لكن خدته فى حضنى وهتك يابوس بقى شفيفى وشفايفه والعس وانا عماله اجلخ له بسراحه خيفه ليجبهم هديت شويه وقولت تعالى نمت على ضهرى مسكه رجليه الاتنين وفشخه نفسى ويلا ياخلودى طفى نار كوكو فعلا مسك زبره بدأ يفرش فى كسى وخلاص عرف مكان الخرم ام مدخله مره وحده وبصرحه وجعنى اوى اوى صوت (ايه يخرب بيتك براحه) مع العلقيه بدء يدخل ويخرج وانا اه يا رجلى اه يادكرى افشخ زوزو حببتك شبع كسها اللى اول مره يشوف زبر اه زبرك حلو وهو يتجنن ويسرع لحد ما نام على صدرى بينهج وبقول اه بنزل يازوزو اه ( احا هو انا لحقت اشبع ايه النيكه اللى على ما تفرج دى احا هو اصاحبه مدهوش حاجه من السكى ميكى اللى بتخلى الصبى مكنيكى ) برحتك يادكرى انا بتعتك ولسه الايام كتير بنا قمت خت حمام ولبست رب الصبيحيه مستنيه العيله تيجى تاخد المنديل ويجيبوا الفطار عشت على خلودى كده سنه مقتنعه انه الدكر الاوحد لحد……….استنونى بجد المره الجايه نشوف مين المحظوظ اللى نال كس زوزو

المرفقات

68.3 KB · المشاهدات: 33
قصة جميلة استمر 😍

h29-page
💯
translate
💯

• عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة