NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على ابو زبر 23 سم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا على25 سنه اول مرة اشوف بزاز مرات خالى كنت فى اول اعدادى المهم هى بيتها حنب بيتنا والحمام بتعهم فى حتى مفتوجها اللى يبص من عندنا يشوف اللى عندهم فى كنت قاعد فوق البيت وببص على بيتهم لقيتها بتقلع هدوهما بره الحمام جسمها لونه ابيض قوى وبزازه اكبر من بزاز ماى خليفه ولحمة بنى فاتح وطيزه كبيره قوى المهم فضلت ابص عليها لحد لما دخلت فى الحمام وكانت بتستحمه بس رجلها بس اللى كانت باينه وهى فى الحمام كنت عاوز اشوف كسها وللاسف لحد الان مش عارف اشوفه
بس هى لون جسمها ابيض قوى وجسمها فاجر وكل لما بضرب عشرة بتخيل انى بنيكها وبتخيل انى خالى موجود وانا بنيكها قدامهم واقله تعالى نيكها معايه يا خول يا متناك واشتم فيه و اوقات بتخيل اتى بخليها تجبلى حريم تانى معها انيكها برده عاوز انيكها باى طريقها واطفى نار زبرى انا زبرى 23 سم وتخين قوى

• عجبني
التفاعلات: Bhzyman و ممدوح ابو
اى حد شاف حد من قرايبه ملط او عاوز ينك حد منهم يكلمنى على التليجرام نحكى مع بعض وده حسابى على التليجرام https://t.me/Mohamed9971

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا على25 سنه اول مرة اشوف بزاز مرات خالى كنت فى اول اعدادى المهم هى بيتها حنب بيتنا والحمام بتعهم فى حتى مفتوجها اللى يبص من عندنا يشوف اللى عندهم فى كنت قاعد فوق البيت وببص على بيتهم لقيتها بتقلع هدوهما بره الحمام جسمها لونه ابيض قوى وبزازه اكبر من بزاز ماى خليفه ولحمة بنى فاتح وطيزه كبيره قوى المهم فضلت ابص عليها لحد لما دخلت فى الحمام وكانت بتستحمه بس رجلها بس اللى كانت باينه وهى فى الحمام كنت عاوز اشوف كسها وللاسف لحد الان مش عارف اشوفه
بس هى لون جسمها ابيض قوى وجسمها فاجر وكل لما بضرب عشرة بتخيل انى بنيكها وبتخيل انى خالى موجود وانا بنيكها قدامهم واقله تعالى نيكها معايه يا خول يا متناك واشتم فيه و اوقات بتخيل اتى بخليها تجبلى حريم تانى معها انيكها برده عاوز انيكها باى طريقها واطفى نار زبرى انا زبرى 23 سم وتخين قوى عندى صورها بس بطل هى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%