NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جسم مراتي

A

Anonymous (909f)

ضيف
الموقف دا حصل بجد كنا فالمصيف انا وزوجتي واختها وزوجها وكنا نازلين فشقه واحده ويوم كنا راجعين من البحر ورجعنا انا وزوجتي قبل اختها وزوجها انا دخلت الحمام اخد دش من ميه البحر وبعدها زوجتي دخلت تاخد دشها وقبل ماتخلص اختها وزجها رجعوا .باب الحمام مكنش بيتقفل من جوا زوج اخت زوجتي كان مفكر ان مفيش حد فالحمام فتح الباب اتفاجئ بزوجتي عريانه وشاف كل جسمها موقف كل مابفتكره بحس باثاره شديده.

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الامير العراقي, رغبات زوج, عمر متولى و 13 آخرين
الموقف دا حصل بجد كنا فالمصيف انا وزوجتي واختها وزوجها وكنا نازلين فشقه واحده ويوم كنا راجعين من البحر ورجعنا انا وزوجتي قبل اختها وزوجها انا دخلت الحمام اخد دش من ميه البحر وبعدها زوجتي دخلت تاخد دشها وقبل ماتخلص اختها وزجها رجعوا .باب الحمام مكنش بيتقفل من جوا زوج اخت زوجتي كان مفكر ان مفيش حد فالحمام فتح الباب اتفاجئ بزوجتي عريانه وشاف كل جسمها موقف كل مابفتكره بحس باثاره شديده.
موقف وعدى …. بس حرك جواك تحرر

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
يابخته بجسم مراتك زمانه مش قادر ينساه

• عجبني
اكيد دخل فشخ كس اخت مراتك وهو متخيلها مراتك

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و midohelal
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و شو عملت مرتك لما جوز أختها شاف بزازها و كسها و طيزها؟

• عجبني
مش بصدق مش عارف ليه طب خليني أسألك ايه رد فعل مراتك ؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%