NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Salem Fahl Zabir

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هلا يا حلوين اخباركم...
بالبدايه انا سالم 30 سنه مجوز زوجتي 25 سنه
وأخوها 19سنه ودا اللي بنحكي عليه
ف بدايه الجواز كان الدنيا عاديه ومفيش اي ميول جنسي غير نسوان بس
بعد جوازي بفتره بقيت بنظر للكل عند أهل زوجتي نظرات شهوانيه بقيت نفسي انيكهم كلهم بجد نظراتي بدأت تتغير ف الاول علي اخ زوجتي الصغيره وعمرها 20 بس جسمها فاير حرفيا وابص علي طيزها وجسمها وانزل فعلا لبني عليها بعدها بقي نظراتي راحت ل اختها الاكبر رقم 2 عمرها26 بياض صاطع شعر اصفر عيون زرقه هما كلهم كدا حرفيه ما عدا الاخت الأصغر وأخوها المهم نظرتي راحت ل اختها التانيه من وقت م كنت عندهم انا وزوجتي ودي كانت رائحه تاخد شاور وبعدها جالي تلفون طلعت ع السطح اتكلم هما ف اخر دور بيت عيله المهم وانا طالع ع السلم شباك الحمام علي المنور ع السلم كنا بعد العشاء وبالصدفة ببص لقيتها ملط وتحت الدش وكان ضهارها ليه وطيازها قفلت التلفون وامنت علي السلم وفضلت واقف اتفرج فعلا كانت نار وضربت عليها عشره وصورتها ومن وقتها عاوز انيكها وبعدين اختها الكبيره تغيرت نظراتي ليها لما كنت عندهم وقاعد ف الصاله وكان باب غرفتها مقفول بس مش للآخر مفتوح حاجه بصيته مكنش حد موجود غير حماتي وزوجتي شويه ودخلوا المطبخ يعملوا اكل ورحت فاتح الباب براحه علي اختها ليتها نايمه علي جنبها ولابسه ترنج رصاصي ضيق علي طيازها فعلا ودي عودها فرنساوي المهم انا عارف من كلامهم أن نومها تقيل انسحبت وبراحه دخلت ونزلت علي ركبي وماسك زبي وطيزها ف وشي رحت مقرب منها بوشي وبوسه خفيفه اوي من عند خرمها كدا ولحسه بردوا خفيه وشمه وخرجه ودخلت الحمام نزلت عليها وعلي ريحتها
كدا تمام
حماتي بقي جات معايا من وقت ولاده زوجتي كانت قاعده معانا فتره ولاده بنتها وتنام عندنا المهم بدايتها لما كنا قاعدين ع السرير وحماتي جات ترفع رجليها شويه عشان نزل ع الأرض بالصدفه كنت باصص لها وهيا تانيه رجليها قبل م تنزل شفت رجليها كلها وكلوتها الاحمر مكنتش لابسه حاجه تحت العبايه غير الكلوت الاحمر عجبني اوي وفضلت معلقه ف دماغي شكل رجولها ووراكها وكلوتها الاحمر بعدها رحت نمت وصورتها ف دماغي رحت منزل لبني عليها وتأتي يوم ف الليل حماتي دخلت تاخد شاور رحت ناطط علي المنور عشان شباك الحمام بتاعي علي ودائما الشباك مفتوح خفيف رحت وقفت ع السور وبدأت اشوف حماتي بأحلي لحم وجسم ملبن ابيض شمع ملط قدامي بتستحمي وطبعا نزلت لبني وصوره ولحد دلوقتي نفسي انيكهم كلهم........
انتظروا الجزء الثاني ....

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: wtah2016, النسر المحلق, YaYa2410 و 16 آخرين
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

• عجبني
التفاعلات: Mkd
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل وماتتاخر

👍🏻⭐🔥😍❤️‍🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%