NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

moheb moner

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
جسمى سبب تحولى لعاهرة
سمحونى لاسلوبى فى سرد تفاصيل حياتى
انا بوسى سنى دلوقتى 30 سنه وقصتى بدأت وانا فى ثانويه عامه وانا 17 سنه مكنش ليا علاقة بالجنس باى شكل لا من بعيد ولا من قريب غير شويه تحرشات فالاعياد او حتى المواصلات بس جنس وكده ميح حتى السبعه ونص اخرى بسمع عنها من اصحابى البنات
دول ابطال الحكاية انا بنت لاب وام وحيده مفيش اخوات حتى قريبى مفيش تواصل بينا غير فالاعياد ,عم عيد صاحب السوبر ماركت وده راجل كبير وعنده حسن شاب 20 سنه بس مش حلو هو جرئ وسافل اى حد بعد كده هيجى هعرفكوا بيه.
الفصل الاول
بوسى :مش هينفع ننقل من البيت كده هنبعد عن الدروس وانا ثانويه ياريت نستنى للسنه الجايه
بابا: يابنتى شغلى عايز كده لازم نوفر فالمصاريف ومفيش قدامى غير اننا ننقل فمكان قريب من الشغل والدروس فكل مكان
ماما:حبيبتى احنا معندناش حلول وهسمحلك تتأخرى شويه فالدروس وحولى تنزلى بدرى شويه
انا: حاضر ماشى وربنا يعنى ( مش عاوزه اكون كدابه بس فكره التاخير دى جت مصلحه ممكن اخرج مع صحابى والبيت ميعتبرش بعيد برده) خلاص بس انا عاوزه زياده فالمصروف
انا نسيت اوصف جسمى انا طولى 160 وزنى 70 حتى بطوطه وكيرفى بنت لذينه
انا :مرت الايام ونقلنا وياريت منقلنا ورحنا شقه فالسابع وعماره ليها طرقه طويله بجمب البيت ومقفوله ممر طويل والبوابه على الشمال فالاخر
ماما: الواد حسن ده ذوق جدا وشهم رحت اشترى من عنده شويه حجات حلف يوصلى كل طلبات البيت وقالى اطلع وهو هيجيب الحاجه بنفسه
بابا:اه حقيقى شاب محترم انا لما بروح اجيب منه حاجه لازم يخلينى اقعد استريح وميرداش انى اخد حجتى وامشى لازم اقعد استريح ويجبلى مياه حقيقى محترم
انا:ايه ده كله مين اللى بتحكوا عنه ده
ماما:ده حسن الشاب اللى بيشتغل عند عمك عيد
انا:مش باخد بالى منه
ماما:ازاى يبنتى ده هو اللى شايل محل عمك عيد على اكتافه
انا:تقصده حسن اللى واخد خبطه فوشه
ماما:ايوه
انا:ده رخم وهزاره بايخ ومبطقهوش
ماما:ليه كده يا بوسى عيب تتكلمى على حد كده هو عملك حاجه
انا:حاجه حاجت ايه هو يقدر (غير التحرش والبعابيص اللى بيهرينى بيها لما بروح وبخاف انطق لا) ده انا كنت بهدلته بس انا من ساعت مشفته مبستلطفهوش بحسه عيل اهبل
معلش اول فصل صغنون بس وعد هحكى اكتر المرة الجايه باى

• عجبني
التفاعلات: Zizo007
بعتذر انى لسه جديده فالكتابه ومعرفش طلب الضم فرجاء ياريت ضم الجزء الثانى للجزء الاول وميرسى
الجزء الثالث
انا: طبعا بعد اللى حصل انا دخلت انام بس طبعا مفيش نوم جالى خالص وافكار كتييير جتلى وانا مش فاهمه هو ايه اللى حصل ده جد ولا خيال والشعور اللى حسيته ده كان ايه ايوه فعلا اول مره فحياتى يحصلى كده وكمان مش انا اللى عملت لنفسى ده حد غريب صحيح كان طول الوقت بيتحرش بيا بس مكنتش بكون فاهمه هو انا ايه اللى حاسه بيه ايوه لحظات كتير اشمئزاز لدرجه انى كنت بروح استحمى لمجرد التفكير فاللى عمله من لمسه او تحسيسه او حتى بعبوص خفيف بس اول مره اوصل للمتعه دى صحيح بنات كتير هتقول ايه العبط ده ولد عمل معاكى كل ده وانتى مبسوطه ايوه لان كل اللى قبل كده مكنش فيه متعه بتكمل ولاد كتير برده لازم يفهموا اننا لما مبنخدش المتعه كامله بنكون مشمئزين لدرجه اننا بنكره لمستكوا لينا طبعا مبتكلمش على اللى حست الاحساس
ماما: بوسى انتى لسه نايمه
انا: ايوه معلش هكمل نوم لان اليوم انهرده كان رخم اوى
ماما :انتى كويسه
انا :اه تمام
ماما:انا هنام لو عزتى حاجه تعالى صحينى وبابا نايم
انا: ماشى تصبحى على خير
ماما : وانتى من اهله
انا:ياه قد ايه انا كنت غبيه وحرمه نافسى من متع كتير ايه اللى انا بقوله ده اه انا كان نفسى اجرب الاحساس ده وملقتيش غير ده كويس انه ده على الاقل شكله خبره بس ينهار اسود ده قالى كل ميحتجنى ارحله ازاى هعمل كده ولا يهمك طول مكسك حيحان هنظبطها ايوه ده شهوتى الفاسده واللى هيه موجوده فاغلبنا طيب انام
ماما: اصحى يا بوسى
انا: فى ايه يماما على الصبح
ماما: هو انا مش قلتلك تجيبى سمنه......
انا : ايوه ما انا جبتها
ماما: شكلك كنتى نايمه ومبصتيش فالكيس
انا: ليه هو ادانى حاجه تانيه
ماما: ايوه انا هتصل اعرف عمل كده ازاى ايوه يا حسن مش انا كتبالك سمنه كذا......
حسن :ايوه يافندم انا اديتها لبنت حضرتك تحطها فالكيس
انا: يبن المتناكه فى دماغى طبعا علشان ارجعله تانى
ماما: بوسى حسن بيقول انه ادالك سمنه وانتى حطيتى حاجه تانيه
انا: اظاهر كده
حسن: يافندم ملحوقه اخلص الشغل اللى فايدى واطلعلك واحده تانيه
انا : قمت قلعت هدومى وعملت انى بلبس وهروح الدرس علشان ماما متطبش منى حاجه
ماما:لا يبنى متتعبش نفسك اللى غلط يتحمل غلطته انا هبعت بوسى وانت اديلها السمنه
حسن: عنيا يافندم علبال متنزل هتكون عربيه البضاعه جت بس ياريت تيجى بسرعه علشان الطلبيه كلها محجوزه واصحبها هنا وانا استئذنهم فعلبه لحضرتك
ماما:حاضر انا هبعتهالك حالا بوسى بوسى
انا: ايوه يماما
ماما: ثوانى يا حسن انتى قالعه كده ليه
انا: ماما السماعه بلبس ورايحه الدرس
ماما: درس ايه الساعه لسه 1 والدرس 3 هتنزلى من دلوقتى
انا: اصل هعدى على صحبتى اخد منها ملاحظات فالمذاكره
ماما: لا البسى العبايه زى مانتى كده وانزلى بسرعه لحسن هيغيرلك السمنه الو حسن انت معايا
حسن: ايوه معاكى يافندم
ماما:بوسى هتنزلك دلوقتى
حسن: اول مالعربيه تيجى هديها السمنه بس بعد اذنك عارفيها تجيلى من باب اللى عند المخزن عشان العربيه هتيجى هناك
ماما: ماشى ياحبيبى سلام
انا: ينفع كده يماما تكلمينى وانتى فاتحه التليفون
ماما: وايه يعنى وبعدين ده ولد كله ذوق ومحترم
انا: ماشى طيب انا سمعت كلمه مخزن مخزن ايه
ماما: هتروحيله عند باب المخزن علشان عربيه البضاعه هتيجى هناك واول مالعربيه توصل هيغيرلك السمنه
انا: حاضر ( اهلا المخزن شكله ناوى على نيه سوده طيب يبقى احسن حل انى البس بنطلون علشان يبقى صعب يعمل حاجه)
ماما: بوسى بوسى مالك
انا: مفيش معاكى يماما
ماما: بنده عليكى انتى سرحانه فايه
انا: مفيش بقول البس لبس الخروج علشان متأخرش على صحبتى
ماما: يبنتى الجو حر وانتى نمتى امبارح منغير متستحمى انزلى بسرعه غيرى السمنه واطلعى خدى شور وانزلى
انا: اهلا هو مشغلك عنده ولا ايه احيه حاضر يماما
انا: نزلت عند باب المخزن ولقيته مقفول لسه هلف يادى النيله خلاص هخبط وزى متيجى بخبط لقيت الباب بيفتح فتحت الباب ودخلت حد هنا فيه حد جوه
حسن: انا هنا يكسمك
انا: اتخضيت حسن واقف ورا باب المخزن
حسن: ايه اتخضيتى
انا: انت واقف كده ليه
حسن: علشان لو حد سئل يبقى انتى اللى داخله بمزاجك
انا: انت عاوز ايه ولوسمحت فين السمنه عندى درس وعاوزه امشى
حسن:انا سمعت كلام امك درسك فاضل عليه ساعتين وانتى لابسه على اللحم
انا: وانت مالك مش فاهمه انت كنت بتتصنت
حسن : احسبيها زى ما انتى عايزه بس انجزى ورانا شغل
انا: بقولك ايه اللى حصل امبارح متحلمش انه هيتكرر
حسن: ومين قال انه هيتكرر ده كان لعب عيال
انا: مش فاهمه انت عاوز ايه بالظبط
حسن: طلع زبره تعالى مصى يلبوه
انا: لا طبعا
حسن : لو زبرى دخل الحاره كلها صورك هتكون عندها
انا: خلاص موافقه ( وقفت قدام زبره وانا قرفانه من شكله ووطيت وبحاول انى اتقبل مصه بس قرفانه اوى
حسن: لا الكلام ده ميعجبنيش ودخل زبره
انا: خلاص ارجوك هعمل اللى انت عاوزه
حسن: همشيهالك المره دى ورينى طيزك من ضربة امبارح
انا : قمت رافعه العبايه ولفيت
حسن: هههههههههههه
انا: انت بتضحك على ايه
حسن: على الخمس صوابع اللى معلمين على طيزك
انا: ما انت حيوان وجربوع
حسن:نعم يشرموطه طايب لفى ونامى على بطنكك وانا هعرفك الجربوع
انا: لا مش هعمل كده
(مسك ايدى ولفها وراظهرى ورمانى على المرتبه اللى قلتلكوا عليها امبارح ونزل علة طيزى ضرب بكل قوته وانا مش عارفه اصوت وكنت بعض فالمرتبه)
انا: اسفه اسفه غلطه معنتش هكررها
حسن: طيب بوسى رجل الجربوع
انا: اموه امواه امواه
حسن: كفايه طلعى زبر سيدك ومصيه زى المصاصه
انا: حاضر امممممممممممممممممم اامممممممممممم ااممممممممم
حسن : اوف بقك جامد يلبوه حظك ان مفيش وقت هنطر لبنى وتشربيه ولو حاجه وقعت الاقلام اللى على طيزك هتبقى على وشك
انا: امممممممممممممم اممممممممممم اممممممممممممممم
حسن : اه اااه اااااااوف ااااااااه خدى اى اوف يلا خدى السمنه واطلعى لمك وانا هبقى ارتب مره تانيه علشان كسك اكفيه يبنت المتناكه
انا: هو فيه تانى
حسن: تقولى شكرا مفهوم
انا : شكرا
حسن يلا سلام
انا: ودى نهايه الجزء الثالث اتمنى ضمها لباقى القصه وشكرا

• عجبني
التفاعلات: ahmd 1 و sakher
متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارها على نار

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%