NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة تخيل معايا كدة انك تكون شفاف أو بالأصح مش متشاف وده مش بمزاجك ده غصب عنك
تخش مطعم محدش يعبرك لانك مش متشاف اصلا تروح مستشفي محدش يهتم بيك علشان انت مش متشاف تحزن لوحدك لانك مش متشاف
الحقيقة ده اللي بيحصل انك تتعرض للتجاهل من الناس اللي حواليك هو شعور قاسي جدا انك تكون موجود لكن مش موجود زيك زي كرسي فالمكان أو ترابيزة
الحقيقة أنا كبيكهام لما يحصل معايا كدة بسيب المكان اللي انا فيه أو الشخص اللي فجأة بقيت بالنسبة له حاضر غائب او اني كشخص هو مشغول عني بحاجات تاني او ناس تاني. ايا كان السبب
هختم بجملة احمد حلمي أن تكون غائبا حاضرا افضل من أن تكون حاضرا غائب

• عجبني
التفاعلات: temsah1234
صباح الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة تخيل معايا كدة انك تكون شفاف أو بالأصح مش متشاف وده مش بمزاجك ده غصب عنك
تخش مطعم محدش يعبرك لانك مش متشاف اصلا تروح مستشفي محدش يهتم بيك علشان انت مش متشاف تحزن لوحدك لانك مش متشاف
الحقيقة ده اللي بيحصل انك تتعرض للتجاهل من الناس اللي حواليك هو شعور قاسي جدا انك تكون موجود لكن مش موجود زيك زي كرسي فالمكان أو ترابيزة
الحقيقة أنا كبيكهام لما يحصل معايا كدة بسيب المكان اللي انا فيه أو الشخص اللي فجأة بقيت بالنسبة له حاضر غائب او اني كشخص هو مشغول عني بحاجات تاني او ناس تاني. ايا كان السبب
ي جدع دا بقى صاحبى :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Fagerx456، Black Flower و بيكهام الاسمر
طيب انتا تقريبا رديت على نفسك انك بتسيب المكان ودا غلط
انسب حل تعمل ايه
تقعد تتكلم مع الشخص دا وتحاول تفهم ايه الي مخليه يعمل كدا ممكن تكون انتا غلطان في حاجه

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Aymanx123 و بيكهام الاسمر
طيب انتا تقريبا رديت على نفسك انك بتسيب المكان ودا غلط
انسب حل تعمل ايه
تقعد تتكلم مع الشخص دا وتحاول تفهم ايه الي مخليه يعمل كدا ممكن تكون انتا غلطان في حاجه
ماهو انا كبيكهام مهووس بالتحليل تحليل اي حاجة مهما كانت صغيرة وتافهة ووصلت للسبب
وشايف أن الانسب هو الانسحاب ⁦🤷🏾‍♂️⁩
انت شايف كدة انا صح ولا غلط

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
ماهو انا كبيكهام مهووس بالتحليل تحليل اي حاجة مهما كانت صغيرة وتافهة ووصلت للسبب
وانا شخص صعب يا مصطفي بعيدا عن الضحك والهزار بس ليا عيوب مش اي حد يتحملها فانا بعذر الناس وحقهم أنهم يبعدوا

• عجبني
صباح الكأبة. علي الصبح. مين زعل اخويا يا جماعة. .....
وانت شايف أن في حد يستاهل تسيب أو تمسي من مكان عشانة. ازاي لوماخذة

• عجبني
لو سبب ينفع يغفر الغلط خليك لو سبب تافه ومش صح انسحب

• عجبني
صباح الكأبة. علي الصبح. مين زعل اخويا يا جماعة. .....
وانت شايف أن في حد يستاهل تسيب أو تمسي من مكان عشانة. ازاي لوماخذة
مش فاهم الحقيقة
لكن صباح الكأبة جاوبت علي سؤالك ⁦🤷🏾‍♂️⁩

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و مجنونة مطرقعة 😁😁
لو سبب ينفع يغفر الغلط خليك لو سبب تافه ومش صح انسحب
للاسف انا صعب جددددا فوق ما تتخيل وشايف أن العذر الوحيد هو الموت غير كدا اسباب كلها تافهة

• عجبني
للاسف انا صعب جددددا فوق ما تتخيل وشايف أن العذر الوحيد هو الموت غير كدا اسباب كلها تافهة
حط نفسك ديما مكان الشخص وبعد كدا احكم

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
عادي وجهات نظر تحترم
مش مهم وجهة النظر وكلامي الهبد في هبد. المهم تحقيق الذات. الي يشوفني اشوفة. مكنش يبقي اكبر دماغي منة. بس دة مع الي مش فارق معايا.
إنما مع حد عزيز عليا. اقولة شكوتي وسبب زعلي. حصلت مرة تاني يبقي خلاص. محصلش يبقي انا كنت علي غلط. وإحساس زيادة مني

• عجبني
التفاعلات: Diego
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش مهم وجهة النظر وكلامي الهبد في هبد. المهم تحقيق الذات. الي يشوفني اشوفة. مكنش يبقي اكبر دماغي منة. بس دة مع الي مش فارق معايا.
إنما مع حد عزيز عليا. اقولة شكوتي وسبب زعلي. حصلت مرة تاني يبقي خلاص. محصلش يبقي انا كنت علي غلط. وإحساس زيادة مني
عندك حق طبعا اول ماتعرض للموقف ده هقول للي مزعلني او اللي انا زعلان منه
لكن ده مجرد بوست بسبب مشهد

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
عندك حق طبعا اول ماتعرض للموقف ده هقول للي مزعلني او اللي انا زعلان منه
لكن ده مجرد بوست بسبب مشهد
خلاص بقينا بنطبق مواقف المسلسل علي حياتنا. ومين بيكهام الي يعمل كدة للاسف مش راكبة معايا. انت في نقطة علي خلاف مع حد فيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%