NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية جدو سامى الديوث وعائلته المنيوكة ـ حتي الجزء الثاني 28/8/2023

Ahmed Sha3ban

ناشر قصص
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
30 سبتمبر 2022
المشاركات
431
مستوى التفاعل
2,023
الإقامة
الزقازيق
نقاط
674
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المقدمة

هذه القصة ساخرة عن عضو سابق بالمنتدي يدعى جدو سامي يسرق القصص ويعيد صياغة المقدمة ويضع عناوين مضللة ومخالفة لقوانين المنتدي وقامت أدارة القصص بلفت نظرة عدة مرات دون جدوي فتم حظره بعد تعدد البلاغات عن سفاهته وهذه قصته الحقيقية

تدخل كريستين الصغيرة
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهاردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰





وسامى فضل قاعد في محل الأحذية بتاعه وهو مش عارف يتحرك قدام الصبيان
طيزه لسه واسعة وملمتش بعد نيكة الصومالى
وعمال يفكر في مراته اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انه يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
سامى بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراته قاعدة ومعاها ليليان
بيجهزو ترتيبات الجواز

المهم يعدى اسبوع والليلة ليلة دخلة ليليان
وبعد الفرح والعريس اخد عروسته
وبعد ما رجع البيت مع عايدة

سامى...فيه اكل ايه ف البيت
عايدة ....عاملة رز وفراخ
ليه انت ما اكلتش ف الفرح
سامى....
مكنش ليا نفس
سامى...
علي ما ادخل اخد دوش وانت جهزي الأكل
سامى دخل اخد دوش وعايدة مراته دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وجابت الفاكهة من التلاجة.. وسامى خلص الحمام وخرج
وقبل ما يقعد ياكل
تليفونه رن

ليليان ....
الحقنى يا بابا

سامى ...
حصل ايه يا حبيبتى

ليليان ...
شنودة بتاعه صغير ومش عارف يفتحنى
حاولت معاه بكل الطرق ومش عارف

سامى...
يعنى مش عارف مش عارف ولا مش قادر

ليليان ...
هو خام ف الجنس ميعرفش حاجة
انا اعمل ايه دلوقتى
يقولو عليا ايه الناس يا بابا

سامى...
طب انا حاجى اشوف بس ف الخباثة

ليليان شقتها ف العمارة اللى جنبهم


عايدة ...
وحتروح تعمل ايه يا راجل
دول عرسان سيبهم يتعلمو

سامى...
انا حاروح اتكلم معاه شوية
جايز مشدود من الفرح وكدة
ما انت عارفة
من الصبح حتلاقى امه تروح تشوف ومش حتصدق ان ابنها مش عارف.

المهم سامى عرف يتسحب للدور التالت
كل العمارة من تعب الفرح نامت
او كله بينيك كله
اول ما وصل لقى شنودة ورا الباب مستنى
واول ما شافه سحبه جوه وقفل الباب

سامى فضل يتكلم معاه عايز يهدى فيه

شنودة ....
انا هادى يا عمى
ليليان هى اللى مش متجاوبة معايا
كل ما اجى ادخله الاقيها كشت على نفسها وسحبت نفسها من تحتى

ليليان من ورا باب اوضة النوم ....
مش كدة يا بابا بتاعه قصير

سامى..
تلاقيه كاشش م التعب بكرة يطول

ليليان ...
مليش دعوة ..انا عايزة اتفتح الليلة
ولو محصلتش طنط تريزة حتفشخنى بكرة وحتفتحنى بصوابعها

سامى...
قوم معايا ندخل نشوف

شنودة ...
بس ليليان عريانة

سامى...
هى غريبة ..مش بنتى يا اخى

وتجرى ليليان وتتغطى بملاية

ويدخل اوضة النوم
يقول انت وبالملاية خليك على طرف السرير
ويقول لشنودة اقلع هدومك
شنودة يقلع ويبقى بالبوكسر
سامى يسحب منه الكلوت ويبقى ملط

سامى...
دخل راسك تحت الملاية والهط

شنودة...
الهط ايه ولا مواخذة

سامى...
اللى بين رجليها

شنودة....
لالالالا مش ممكن انا مقدرش

سامى يسحبه من زبره
ويدخل زبره بقه ويفضل يمص

سامى...
اهو انا عملت قدامك

شنودة...
انت مصيت زبرى مش كسها

سامى يسحب الملاية من على ليليان
اللى حطت ايد ع الكس وايد ع البزاز

سامى ...
شيلى ايديك يا بابا
وسحب شنودة وقال له
طب روح مصمص وارضع بزازها

شنودة نام عليها وفضل يفعص ويرضع
وسامى قعد ع الارض
ومسك زب شنودة يمص فيه
ويلاعب بيه كس ليليان

ليليان ...
اهو قصير مش عايز يدخل

سامى يروح يمص شوية ف زبر شنودة
وشوية ف كس ليليان
ليليان ...
ايوة يا بابا حلو كدة مص جامد
وشنودة مشغول ببزازها
سامى لقى نفسه عريان
راح نام جنب ليليان
وسحب شنودة عليه ولف رجليه على ضهره
ومسك زب شنودة الصغير ودخله طيزه
شنودة حس ان زبه شغال فضل ينيك فى سامى وسرع ف النيك لحد ما فضاهم ف طيزه
وشنودة اتقلب على ضهره
سامى زبره كان واقف حديدة
وقف على رجليه وبص على كس ليليان
وبعد ما شافها بتبكى وبتمسح دموعها
قرب منها ورفع رجليها على كتفه

ليليان ...
حتعمل ايه يا بابا

سامى ...
حافتح وبعدها انت وشنودة يتشال من عليكم الهم ومتشلوش هم طنط تريزة

ليليان...
لالا ميصحش يا بابا

شنودة..
خليه يا حبيبتى واهو نرتاح من ماما

سامى بل زبه ولاعب كسها شوية
ودخل حتة حتة لحد ما دخلت الراس كلها
ليليان كانت بتصرخ وهى بتفرفط
اترفع وسطها فدخل زب ابوها كله
سامى عجبه الكس الضيق
فضل يحرك نفسه شوية
وليليان انسجمت
وقبل ما ينزل لبنه سحب زبره من كسها
سامى...
يلا بسرعة اعملى غسول

ليليان لمت نفسها ف الملاية وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق
رجعت لقت ابوها بيتنطط على زبر شنودة
وبعد شوية
سحب ليليان على طرف السرير
وحط رجليها على كتف شنودة
ومص زبه شوية
وراح مدخله جوة كسها
شوية شوية اتعلم شنودة ينيك
سامى لبس هدومه
وهو طالع
ليليان....
شكرا يا بابا

رجع سامى واول ما وصل البيت
قال اى كلام لعايدة
المهم فهمها ان المشكلة اتحلت
وسامى بعد الاكل راح ينام
وعايدة...
ايه يا سامى
احنا ملناش حظ نعمل عرسان ولا ايه

سامى...
انادلوقت اللى حسيت بتعب الفرح
عايز انام والليالى جاية كتير

عايدة...
طب نام يا خويا
الصبح اصحيك نروح للعرسان

سامى...
لا روحى انت انا تعبان
وكمان حانام هنا مش قادر اقوم

عايدة بعد ما اطمنت انه نام
دخلت اوضتها وطفت النور
فتحت تليفونها
وطلعت صورة الزب الصومالى
وهى بتفكر
طلعت ايد الهون النحاس وكانت مدهونة كريم
وجت دفستها مرة واحدة ف كسها

عايدة...
اه ..يا محلاك يا زب يا اسمر



.........................

الجزء الثانى





الجزء ده اهداء للديوث اللى بيسرق قصص المنتدى
وبنقول له...اتمتع يا ديوث
..............................................

سامى متعود يقوم متأخر من النوم شوية
عشان معاه اتنين صبيان شغالين معاه
الواد ميشيل ابن جاد من جيرانه
وده واد عنده 17 سنة
الواد مش نافع ف تعليم
اهو بيجى يتعلم صنعة تخييط الجزم بالمكنة
والواد مصطفى ابن الاسطى صلاح النقاش
والواد ده خبرة ف كل حاجة
بيشتغل معاه ف الورشة والمحل من هو وصغير
بس معاه حتة زبر ... سامى بيعشقه

سامى وصل الورشة المرة دى قبل 10 الصبح
واول ما وصل شاف الواد ميشيل مش مركز
وكان باين عليه ان فيه حاجة شغلاه
سامى جابه قدامه وخلاه يتكلم
سامى...
يلا فضفض ولا تغور تروح وملكش يومية

ميشيل ...
مفيش حاجة يا اسطى

سامى.....
اتكلم ولا اتصل بامك اقولها

ميشيل ...
اصل اصل ...
سامى...
خلص مش حنفضل طول النهار نتهته

ميشيل...
اصل مصطفى كبس عليا وناكنى غصب عنى

سامى...
وهو فيه راجل قدك يتناك غصب عنه
واد يا مصطفى ..انت يا كلب يا مصطفى

مصطفى ...
ايوة يا اسطى

سامى...
حصل ايه اتكلم من غير كدب

مصطفى...
اصل ميشيل مش عارف يضرب عشرة
وزبره مش بينزل لبن
اخدته دور كدة ع السريع

سامى...
ده بيقول انك نكته غصب عنه

مصطفى...
برضو الفيل ده انا اغلبه لوحدى
ده لو شوحنى بدراعه يودينى المقطم

ميشيل...
اصل كان بيقول كلام عن امى واختى

سامى...
يعنى ايه

ميشيل..
كان بيقول خد الهبدة دى عشان امك
خد الزبر ده ووصله لكس اختك

سامى...
لكن انت مش كنت مبسوط

ميشيل...
هو معايا انا ايه دخل امى واختى

سامى...
عشان تتكيف يا عبيط
لازم يخليك تعيش المتعة
لما تروح وتشوف اختك حتفتكر كلامه
المهم مش كنت مبسوط

مصطفى....
اخر انبساط يا اسطى
وكان عايز اكمل معاه دور كمان
لكن انا قلت الشغل
بعد الشغل ابقى اروح معاه بيتهم
اديه دور تانى واريحه اكتر

ميشيل...
ايوة هو قال كدة
بس عايزنى اجيب توتة اختى يسلم عليها
وانا ما اضمنوش ممكن ينيكها

سامى....
يلا يا كلب انت وهو
حلو مشاكلكم مع بعض بعيد عنى

وتيجى عربية تاكسى توقف قدام المحل
وتنزل واحدة ومعاها شنطة
سامى يقوم ويجرى ياخد الشنطة

سامى...
حصل ايه يا فيفان يا بنتى متخانقة مع جوزك
ولا ايه الموضوع بالظبط

فيفيان وهى بتضحك...
مالك يا بابا يا حبيبى هى اول مرة اجى بشنطة
اصل انور سافر اسكندرية يومين
قلت اجى اقعدهم معاكم

سامى...
بس دى الشنطة الكبيرة

فيفيان...
اصل جايبة الغسيل معايا...ههههههههه
الغسالة باظت بقالها اسبوع

سامى...
يا واد يا مشيل
خد الشنطة وصلها البيت بسرعة

مصطفى ف ودن ميشيل ...
قول للاسطى انك حتروح تتغدى ومترجعش

ميشيل...
اوصل الشنطة يا اسطى واروح اتغدى

سامى...
غور اتنيل وتيجى يعد العصر كمان يلا غور

سامى قعد مع بنته وكل شوية يقوم لزبون
الواد مصطفى كان جنب فيفيان بيرص الجزم
وكل شوية يزنق ناحيتها
لحد ما رجليه ابتدت تلمس جسمها
وهوب غطا علبة وقع على رجليها وهى قاعدة والواد راح وقعد قدامها عشان ياخد الغطا
وغمز لها بعين وقرصة سنان على شفايفه

فيفيان...
ايه ..فيه ايه

مصطفى...
تعالى المخزن وانا اقولك
فى حتة دين جزمة لونها موف
اول ماجت وشفتها قلت وقتها
الجزمة دى معمولة مخصوص لفيفيان هانم

فيفيان...
فين فين ..انا باحب اللون الموف قوى

مصطفى ..
تعالى ورايا

فيفيان...
حاروح المخزن مع اسطى مصطفى
حاتفرج يمكن حاجة تعجينى يا بابا

سامى..
خدى راحتك انا حاراجع الحسابات

دخل مصطفى المخزن ووراه فيفيان
وراح جاب كام علبة فيها جزم جميلة
فيفيان جت تاخدهم منه

مصطفى ...
لا .انت تقعدى زى البرنسيسة وانا اخدم عليك
اقعدى هنا وانت حترتاحى

...............
فيفيان 21 سنة .متجوزة من سنتين من واحد محامى
وكل اسبوع وراه سفريات فى محاكم المحافظات
اصله بيشتغل مع محامى مشهور
وعايز يثبت نفسه ..والشغل واخده ومقصر مع فيفيان
.......................

مصطفى طلع فردة جزمة ومسك رجلها اليمين
وابتدى يحسس عليها بحنية
فيفيان مكنتش واخدة بالها من قصد مصطفى
وابتدى يلبسها الجزمة وبعدين هى جت تعدل رجلها شوية
فظهر قميص لونه موف قدام مصطفى

مصطفى...
ايه ده ...ده انت كله موف ولا ايه
لون القميص اللى تحت موف

فيفيان ...
انا احب البس اللون اللى باحبه

مصطفى...
تلاقى الاندر كمان موف

فيفيان...
بطل عبط .... عيب الكلام ده ..انت لسه صغير على كدة

مصطفى....
وحياة جدو سامى تقولى ايه لونه

فيفيان...
ما قلت لك كله موف حتى البرا كمان

مصطفى....
ايه البرا ده

فيفيان ...وهى بتشاور على صدرها
اللى هى دى افهمها انت بس

مصطفى ...
مسك الرجل التانية وهو بيلبسها
الفستان اتسحب لحد الركبة فوق
ومن غير مقدمات نزل بلسانه لحس فوق الركبة
وابتدى يبوس على خفيف

فيفيان...
انت بتعمل ايه يا حمار

مصطفى....
جسمك جميل يا ابلة قلت ادوق حلاوته

فيفيان...
طب بس كفاية

الواد انسجم مع بوس الركبه
وطلع لسانه وبيلحس
فيفيان حطت ايديها على راسه
بس يا مصطفى شيل راسك عايزة اقوم


مصطفى ...
كمان حبة فوق يا ابلة

فيفيان...
بابا برة ممكن يفهم الموضوع غلط

مصطفى...
النهردة السبت وحيراجع حساب الاسبوع كله

فيفيان...
بس كفاية ارجوك وراحت مسكت راسه تدوس عليه
طب خلص بسرعة
وانا اقول عليك صغير ..ده انت مصيبة

مصطفى طلع كمان لنص فخادها وكان بيلهط

فيفيان ...
كفاية ارجوك

مصطفى وقف وراح سحب شلتة وحطها وراها ع التختة

مصطفى...
ريحى ضهرك يا برنسيسة

فيفيان ...
خلص ارجوك والمسيـح الحى بسرعة

مصطفى دخل ما بين فخادها لكن هى كانت ضامة فخادها

مصطفى...
لا افتحى شوية ..مش حتندمى

فيفيان ....
بابا برة ..ارجوك كفاية
وراحت ريحت جامد وفتحت ما بين رجليها

مصطفى نزل على الكلوت وبياكل كسها اكل
وهى ابتدت تقول اه اوف
ارحمنى يا درش انا مش قد كدة

مصطفى يزيح الكلوت على جنب ويدخل ببقه
لسانه بيلحس وشفايفه تمص
وبعدين ابتدى يدخل لسانه ينيكها بيه

فيفيان....
بابا يا مصطفى اكيد حيسمع
انا عايزة اصرخ
انت بتعمل ايه فيا

مصطفى...
جدو سامى مع الفلوس
لو الدنيا اتهدت مش حيقوم

فيفيان...
طب بسرعة اااااه ...نيكنى ارجوك

مصطفى ....
اصبرى احنا لسه معملناش حاجة

فيفيان...

لا كفابة اللى انت عملته
طلع بتاعك ونيكنى

مصطفى...
بتاعى كبير وحيخليك تصرخى
لازم احنن فى كسك شوية
وراح سحبها شوية وراح براسه لشفايفها يمصهم

فيفيان....امممممم قطعنى يا درش
كس ام بابا الديوث المعرص ده
تلاقيه سامع ولا همه طالما ف ايده فلوس

مصطفى طلع بزازها

فيفيان بصوت عالى ...
خلص يا مصطفى انا عايزة اتناااااااك

جدو سامى كان واقف جنب باب المخزن ودخل

سامى...
متخافيش يا بابا
متعى نفسك لحد ما تشبعى

فيفيان...
اااه يا بابا
جوزى بقاله 3 شهور ما لمسنيش ومصطفى ضحك عليا

سامى...
ما تاخديش ف بالك
خدى راحتك ع الاخر

واتقدم سامى ناحيتهم
ونزل ع الارض ومسك زبر مصطفى
اخده ف بقه يمصه ويلحس فيه
ويحطه على كس فيفيان يلاعب كسها ويمسح بيه افرازاتها
ويرجعه بقه يلهط اللى عليه
واول ما فيفيان ما قالت ...
دخله يا بابا

سامى مسك زبر مصطفى ودخل راسه شوية
وراح ضارب مصطفى على خفيف ف ضهره
يلا متعها بالراحة
واول ما نزل مصطفى بتقله على فيفيان
فيفيان صرخت
لكن جدو سامى راح حط ايده على بقها
ولما هديت
راح يلحس زنبورها وكل شوية يمص زبر مصطفى
ويرجع يدخله كس فيفيان من تانى وهى اه اوف اح
ارضع يا مصطفى بزازى

سامى...
انا حارضعهم
وراح مفلئس ونزل يرضع بزاز بنته
الواد مصطفى كان شغال من نار
فيفيان نزلت متعتها وبعد الصراخ والولولة هديت
وكانت بتلاعب راس ابوها اللى بيرضع لها
الواد مصطفى قال ...
مين عايز اللبن
سامى....
انا انا
وراح منزل بنطالونه بالكلوت

ومصطفى مكدبش خبر
من غير ما يبله دفسه ف طيز سامى
اللى عيونه بحلقت لما دخل الزب ع الناشف

وبعد ما مصطفى صفى اللبن ف طيز جدو سامى

مصطفى...
يلا يا اسطى خليك يرة شوية
عايز اشتغل الدور التانى مع ابلة على رواقة وحب

سامى ...
خلينى اتفرج شوية

فيفيان...
لا خليك برة انا عايزة اخد راحتى
الدور اللى فات كنت خايفة انك تسمع صوتى
لكن طالما انك طلعت خول وديوث
خليك برة احسن

وبعد ساعة مصطفى عمل البدع مع فيفيان
نزلت متعتها مرة كمان
وكانت متجاوبة مع مصطفى ف كل حاجة
بوس واحضان ومص زب وكل حاجة

بعد ما اخدت اللبن المرة دى ف كسها
كانت نايمة وهى ف حضن مصطفى

فيفيان...
حاخد نمرتك
واليوم اللى يسافر فيه جوزى اتصل بيك وتيجى تبات معايا
وطبعا الخول ابويا مش حيقول حاجة
وتطلع فلوس

خد دول روق نقسك شوية تجيب الحاجة اللى نفسك فيها
وكل ما تيجى حاديك كمان
المهم مش عايزة اتحرم منك
انا بحبك يا درش
وباعشق زبرك الجبار
متقولش لبابا عن الفلوس عشان ميقاسمش معاك فيهم

...............................

................
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ألذئب العبادى, K lion, S9is8 و 39 آخرين
تدخل كريستين الصغيرة ذات الـ 7 سنوات
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................
كمل القصص السابقه الأول يابرنس انت عالمى
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
كمل القصص السابقه الأول يابرنس انت عالمى
كله حيكمل
بس يرضيك
كل القصص اللى مشتركة ف المسابقة مليانة ناس بتعلق
وانا قصتى محدش بيعلق ولا حتى بيقول فين الجديد
كل القصص مش حتبقى كاملة الا لو المتابعين علقو هناك
 
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، كلاشنكوف و فارس العمدة
القاصى يسمع من الدانى
مفيش قصص ولا اجزاء لاى قصة
الا ان حل المنتدى مشكلة السرقات
 
تدخل كريستين الصغيرة ذات الـ 7 سنوات
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰





وسامى فضل قاعد في محل الأحذية بتاعه وهو مش عارف يتحرك قدام الصبيان
طيزه لسه واسعة وملمتش بعد نيكة الصومالى
وعمال يفكر في مراته اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انه يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
سامى بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراته قاعدة ومعاها ليليان
بيجهزو ترتيبات الجواز

المهم يعدى اسبوع والليلة ليلة دخلة ليليان
وبعد الفرح والعريس اخد عروسته
وبعد ما رجع البيت مع عايدة

سامى...فيه اكل ايه ف البيت
عايدة ....عاملة رز وفراخ
ليه انت ما اكلتش ف الفرح
سامى....
مكنش ليا نفس
سامى...
علي ما ادخل اخد دوش وانت جهزي الأكل
سامى دخل اخد دوش وعايدة مراته دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وجابت الفاكهة من التلاجة.. وسامى خلص الحمام وخرج
وقبل ما يقعد ياكل
تليفونه رن

ليليان ....
الحقنى يا بابا

سامى ...
حصل ايه يا حبيبتى

ليليان ...
شنودة بتاعه صغير ومش عارف يفتحنى
حاولت معاه بكل الطرق ومش عارف

سامى...
يعنى مش عارف مش عارف ولا مش قادر

ليليان ...
هو خام ف الجنس ميعرفش حاجة
انا اعمل ايه دلوقتى
يقولو عليا ايه الناس يا بابا

سامى...
طب انا حاجى اشوف بس ف الخباثة

ليليان شقتها ف العمارة اللى جنبهم


عايدة ...
وحتروح تعمل ايه يا راجل
دول عرسان سيبهم يتعلمو

سامى...
انا حاروح اتكلم معاه شوية
جايز مشدود من الفرح وكدة
ما انت عارفة
من الصبح حتلاقى امه تروح تشوف ومش حتصدق ان ابنها مش عارف.

المهم سامى عرف يتسحب للدور التالت
كل العمارة من تعب الفرح نامت
او كله بينيك كله
اول ما وصل لقى شنودة ورا الباب مستنى
واول ما شافه سحبه جوه وقفل الباب

سامى فضل يتكلم معاه عايز يهدى فيه

شنودة ....
انا هادى يا عمى
ليليان هى اللى مش متجاوبة معايا
كل ما اجى ادخله الاقيها كشت على نفسها وسحبت نفسها من تحتى

ليليان من ورا باب اوضة النوم ....
مش كدة يا بابا بتاعه قصير

سامى..
تلاقيه كاشش م التعب بكرة يطول

ليليان ...
مليش دعوة ..انا عايزة اتفتح الليلة
ولو محصلتش طنط تريزة حتفشخنى بكرة وحتفتحنى بصوابعها

سامى...
قوم معايا ندخل نشوف

شنودة ...
بس ليليان عريانة

سامى...
هى غريبة ..مش بنتى يا اخى

وتجرى ليليان وتتغطى بملاية

ويدخل اوضة النوم
يقول انت وبالملاية خليك على طرف السرير
ويقول لشنودة اقلع هدومك
شنودة يقلع ويبقى بالبوكسر
سامى يسحب منه الكلوت ويبقى ملط

سامى...
دخل راسك تحت الملاية والهط

شنودة...
الهط ايه ولا مواخذة

سامى...
اللى بين رجليها

شنودة....
لالالالا مش ممكن انا مقدرش

سامى يسحبه من زبره
ويدخل زبره بقه ويفضل يمص

سامى...
اهو انا عملت قدامك

شنودة...
انت مصيت زبرى مش كسها

سامى يسحب الملاية من على ليليان
اللى حطت ايد ع الكس وايد ع البزاز

سامى ...
شيلى ايديك يا بابا
وسحب شنودة وقال له
طب روح مصمص وارضع بزازها

شنودة نام عليها وفضل يفعص ويرضع
وسامى قعد ع الارض
ومسك زب شنودة يمص فيه
ويلاعب بيه كس ليليان

ليليان ...
اهو قصير مش عايز يدخل

سامى يروح يمص شوية ف زبر شنودة
وشوية ف كس ليليان
ليليان ...
ايوة يا بابا حلو كدة مص جامد
وشنودة مشغول ببزازها
سامى لقى نفسه عريان
راح نام جنب ليليان
وسحب شنودة عليه ولف رجليه على ضهره
ومسك زب شنودة الصغير ودخله طيزه
شنودة حس ان زبه شغال فضل ينيك فى سامى وسرع ف النيك لحد ما فضاهم ف طيزه
وشنودة اتقلب على ضهره
سامى زبره كان واقف حديدة
وقف على رجليه وبص على كس ليليان
وبعد ما شافها بتبكى وبتمسح دموعها
قرب منها ورفع رجليها على كتفه

ليليان ...
حتعمل ايه يا بابا

سامى ...
حافتح وبعدها انت وشنودة يتشال من عليكم الهم ومتشلوش هم طنط تريزة

ليليان...
لالا ميصحش يا بابا

شنودة..
خليه يا حبيبتى واهو نرتاح من ماما

سامى بل زبه ولاعب كسها شوية
ودخل حتة حتة لحد ما دخلت الراس كلها
ليليان كانت بتصرخ وهى بتفرفط
اترفع وسطها فدخل زب ابوها كله
سامى عجبه الكس الضيق
فضل يحرك نفسه شوية
وليليان انسجمت
وقبل ما ينزل لبنه سحب زبره من كسها
سامى...
يلا بسرعة اعملى غسول

ليليان لمت نفسها ف الملاية وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق
رجعت لقت ابوها بيتنطط على زبر شنودة
وبعد شوية
سحب ليليان على طرف السرير
وحط رجليها على كتف شنودة
ومص زبه شوية
وراح مدخله جوة كسها
شوية شوية اتعلم شنودة ينيك
سامى لبس هدومه
وهو طالع
ليليان....
شكرا يا بابا

رجع سامى واول ما وصل البيت
قال اى كلام لعايدة
المهم فهمها ان المشكلة اتحلت
وسامى بعد الاكل راح ينام
وعايدة...
ايه يا سامى
احنا ملناش حظ نعمل عرسان ولا ايه

سامى...
انادلوقت اللى حسيت بتعب الفرح
عايز انام والليالى جاية كتير

عايدة...
طب نام يا خويا
الصبح اصحيك نروح للعرسان

سامى...
لا روحى انت انا تعبان
وكمان حانام هنا مش قادر اقوم

عايدة بعد ما اطمنت انه نام
دخلت اوضتها وطفت النور
فتحت تليفونها
وطلعت صورة الزب الصومالى
وهى بتفكر
طلعت ايد الهون النحاس وكانت مدهونة كريم
وجت دفستها مرة واحدة ف كسها

عايدة...
اه ..يا محلاك يا زب يا اسمر



.........................
بجد انا منبهر في سرد حكاياتك انت أكثر من رائع بصراحه انت استفزتنى بجمال سرد للقصص ارجوك كمل لأنك من أفضل من كتب فى هذا المنتدى وانا يعلق قليل ولاكن شدتني برافو عليك
 
ممتعة وجميلة .
بداية قوية ومعبرة عن واقع نعيشه دائما.
عزيزي لن أقول لك أن الافضل بين الكتاب حتى لايضيع حق المبدعين منهم.
لكن اسلوبك مميز وادارة الحوار عندك سلسة وجميلة.
أنت من الكتاب المبدعين حقا ولك أفكار مميزة جدا.
ننتظر منك الجديد الممتع
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
اولا انا بهنيك
على رجوعك تكمل القصص لانى بقيت متابع كل قصصك وحرام تحرمنا منك ومن جمال قصصك علشان الى بيسرق المهم جمهورك الى عارفك وعارف ان انت رقم واحد وصحاب القصص تحياتى لك على قرارك وتحياتى لك على اجمل قصص بجد كلها روعه وانا من اشد المعجبين بقصصك من ميت غمر لك منى كل التحيه والتقدير تحياتى لك يااعظم فنان
 
ممتعة وجميلة .
بداية قوية ومعبرة عن واقع نعيشه دائما.
عزيزي لن أقول لك أن الافضل بين الكتاب حتى لايضيع حق المبدعين منهم.
لكن اسلوبك مميز وادارة الحوار عندك سلسة وجميلة.
أنت من الكتاب المبدعين حقا ولك أفكار مميزة جدا.
ننتظر منك الجديد الممتع
طب وبالنسبة لقصصى اللى اتسرقت
وادارة المنتدى لا تهتم
ويحرم كاتب القصة حق تعديل او نسخ قصصه على اعتبار انها اصبخت ملك للمنتدى
حتى المسابقات
لها اشخاص بعينهم
لا يظهرون الا وقت المسابقات
ومحلس النقاد - اظن انك واخد منهم - على صفحات قصصهم
يعلقون ويمدحون
يمحدون شخصا على ماضيه منذ سنوات
ام ينشر الا قصة من عام مضى وغاز بها
والان يعود وينشر قصة اخرى وهو متأكد انه سيفوز
لان مجلس النقاد يدعمه
والذى كتب اكثر من 50 قصة خلال العام
لا يجد الا التقليل من شأنه من قبا الادارة
من 3 اشهر يعرغون ان قصصى تسرق كل يوم اولا باول
رغم هذا لم يبلغنى احد كى اخذ الحيطة او اتوقف قليلا عن الكتابة
والان ارى بأم عينى
اكتب الجزء خلال ساعتين او اكثر
وانشره
بغد نشره بدقائق اراه قد نشر فى مواقع اخرى باسماء اخرى
المنتدى من اليوم لم يعد له اهمية عندى
لن اكمل اى قصة
وهذا قرار لا رجعة فيه
وليكرمو الكاتب الاسطورة
ولنذهب نحن الى الجحيم
 
  • الكلام ده مش عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ناقد بناء و الحالم10
حلو قوي كمل انت مبدع و لا يهمك من السرقة ممكن يسرقوا كلام بس انت صاحب الابداع
 
تدخل كريستين الصغيرة ذات الـ 7 سنوات
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰





وسامى فضل قاعد في محل الأحذية بتاعه وهو مش عارف يتحرك قدام الصبيان
طيزه لسه واسعة وملمتش بعد نيكة الصومالى
وعمال يفكر في مراته اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انه يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
سامى بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراته قاعدة ومعاها ليليان
بيجهزو ترتيبات الجواز

المهم يعدى اسبوع والليلة ليلة دخلة ليليان
وبعد الفرح والعريس اخد عروسته
وبعد ما رجع البيت مع عايدة

سامى...فيه اكل ايه ف البيت
عايدة ....عاملة رز وفراخ
ليه انت ما اكلتش ف الفرح
سامى....
مكنش ليا نفس
سامى...
علي ما ادخل اخد دوش وانت جهزي الأكل
سامى دخل اخد دوش وعايدة مراته دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وجابت الفاكهة من التلاجة.. وسامى خلص الحمام وخرج
وقبل ما يقعد ياكل
تليفونه رن

ليليان ....
الحقنى يا بابا

سامى ...
حصل ايه يا حبيبتى

ليليان ...
شنودة بتاعه صغير ومش عارف يفتحنى
حاولت معاه بكل الطرق ومش عارف

سامى...
يعنى مش عارف مش عارف ولا مش قادر

ليليان ...
هو خام ف الجنس ميعرفش حاجة
انا اعمل ايه دلوقتى
يقولو عليا ايه الناس يا بابا

سامى...
طب انا حاجى اشوف بس ف الخباثة

ليليان شقتها ف العمارة اللى جنبهم


عايدة ...
وحتروح تعمل ايه يا راجل
دول عرسان سيبهم يتعلمو

سامى...
انا حاروح اتكلم معاه شوية
جايز مشدود من الفرح وكدة
ما انت عارفة
من الصبح حتلاقى امه تروح تشوف ومش حتصدق ان ابنها مش عارف.

المهم سامى عرف يتسحب للدور التالت
كل العمارة من تعب الفرح نامت
او كله بينيك كله
اول ما وصل لقى شنودة ورا الباب مستنى
واول ما شافه سحبه جوه وقفل الباب

سامى فضل يتكلم معاه عايز يهدى فيه

شنودة ....
انا هادى يا عمى
ليليان هى اللى مش متجاوبة معايا
كل ما اجى ادخله الاقيها كشت على نفسها وسحبت نفسها من تحتى

ليليان من ورا باب اوضة النوم ....
مش كدة يا بابا بتاعه قصير

سامى..
تلاقيه كاشش م التعب بكرة يطول

ليليان ...
مليش دعوة ..انا عايزة اتفتح الليلة
ولو محصلتش طنط تريزة حتفشخنى بكرة وحتفتحنى بصوابعها

سامى...
قوم معايا ندخل نشوف

شنودة ...
بس ليليان عريانة

سامى...
هى غريبة ..مش بنتى يا اخى

وتجرى ليليان وتتغطى بملاية

ويدخل اوضة النوم
يقول انت وبالملاية خليك على طرف السرير
ويقول لشنودة اقلع هدومك
شنودة يقلع ويبقى بالبوكسر
سامى يسحب منه الكلوت ويبقى ملط

سامى...
دخل راسك تحت الملاية والهط

شنودة...
الهط ايه ولا مواخذة

سامى...
اللى بين رجليها

شنودة....
لالالالا مش ممكن انا مقدرش

سامى يسحبه من زبره
ويدخل زبره بقه ويفضل يمص

سامى...
اهو انا عملت قدامك

شنودة...
انت مصيت زبرى مش كسها

سامى يسحب الملاية من على ليليان
اللى حطت ايد ع الكس وايد ع البزاز

سامى ...
شيلى ايديك يا بابا
وسحب شنودة وقال له
طب روح مصمص وارضع بزازها

شنودة نام عليها وفضل يفعص ويرضع
وسامى قعد ع الارض
ومسك زب شنودة يمص فيه
ويلاعب بيه كس ليليان

ليليان ...
اهو قصير مش عايز يدخل

سامى يروح يمص شوية ف زبر شنودة
وشوية ف كس ليليان
ليليان ...
ايوة يا بابا حلو كدة مص جامد
وشنودة مشغول ببزازها
سامى لقى نفسه عريان
راح نام جنب ليليان
وسحب شنودة عليه ولف رجليه على ضهره
ومسك زب شنودة الصغير ودخله طيزه
شنودة حس ان زبه شغال فضل ينيك فى سامى وسرع ف النيك لحد ما فضاهم ف طيزه
وشنودة اتقلب على ضهره
سامى زبره كان واقف حديدة
وقف على رجليه وبص على كس ليليان
وبعد ما شافها بتبكى وبتمسح دموعها
قرب منها ورفع رجليها على كتفه

ليليان ...
حتعمل ايه يا بابا

سامى ...
حافتح وبعدها انت وشنودة يتشال من عليكم الهم ومتشلوش هم طنط تريزة

ليليان...
لالا ميصحش يا بابا

شنودة..
خليه يا حبيبتى واهو نرتاح من ماما

سامى بل زبه ولاعب كسها شوية
ودخل حتة حتة لحد ما دخلت الراس كلها
ليليان كانت بتصرخ وهى بتفرفط
اترفع وسطها فدخل زب ابوها كله
سامى عجبه الكس الضيق
فضل يحرك نفسه شوية
وليليان انسجمت
وقبل ما ينزل لبنه سحب زبره من كسها
سامى...
يلا بسرعة اعملى غسول

ليليان لمت نفسها ف الملاية وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق
رجعت لقت ابوها بيتنطط على زبر شنودة
وبعد شوية
سحب ليليان على طرف السرير
وحط رجليها على كتف شنودة
ومص زبه شوية
وراح مدخله جوة كسها
شوية شوية اتعلم شنودة ينيك
سامى لبس هدومه
وهو طالع
ليليان....
شكرا يا بابا

رجع سامى واول ما وصل البيت
قال اى كلام لعايدة
المهم فهمها ان المشكلة اتحلت
وسامى بعد الاكل راح ينام
وعايدة...
ايه يا سامى
احنا ملناش حظ نعمل عرسان ولا ايه

سامى...
انادلوقت اللى حسيت بتعب الفرح
عايز انام والليالى جاية كتير

عايدة...
طب نام يا خويا
الصبح اصحيك نروح للعرسان

سامى...
لا روحى انت انا تعبان
وكمان حانام هنا مش قادر اقوم

عايدة بعد ما اطمنت انه نام
دخلت اوضتها وطفت النور
فتحت تليفونها
وطلعت صورة الزب الصومالى
وهى بتفكر
طلعت ايد الهون النحاس وكانت مدهونة كريم
وجت دفستها مرة واحدة ف كسها

عايدة...
اه ..يا محلاك يا زب يا اسمر



.........................
بداية القصة غير نهايتها خالص فين باقي القصة
 
طب وبالنسبة لقصصى اللى اتسرقت
وادارة المنتدى لا تهتم
ويحرم كاتب القصة حق تعديل او نسخ قصصه على اعتبار انها اصبخت ملك للمنتدى
حتى المسابقات
لها اشخاص بعينهم
لا يظهرون الا وقت المسابقات
ومحلس النقاد - اظن انك واخد منهم - على صفحات قصصهم
يعلقون ويمدحون
يمحدون شخصا على ماضيه منذ سنوات
ام ينشر الا قصة من عام مضى وغاز بها
والان يعود وينشر قصة اخرى وهو متأكد انه سيفوز
لان مجلس النقاد يدعمه
والذى كتب اكثر من 50 قصة خلال العام
لا يجد الا التقليل من شأنه من قبا الادارة
من 3 اشهر يعرغون ان قصصى تسرق كل يوم اولا باول
رغم هذا لم يبلغنى احد كى اخذ الحيطة او اتوقف قليلا عن الكتابة
والان ارى بأم عينى
اكتب الجزء خلال ساعتين او اكثر
وانشره
بغد نشره بدقائق اراه قد نشر فى مواقع اخرى باسماء اخرى
المنتدى من اليوم لم يعد له اهمية عندى
لن اكمل اى قصة
وهذا قرار لا رجعة فيه
وليكرمو الكاتب الاسطورة
ولنذهب نحن الى الجحيم
كلام سايم ولكن لا اقدر على الاجابة على تسائلاتك كلها فأغابها تخص الادارة .
كناقد أقف على الحياد من كل الاطراف وخاصة الكتاب وأكتفي بالتشجيع لمن تكون قصته متفردة الفكرة ولم يتم تناولها سابقا.
ولا اناقش قصص مع الكتاب إلا مع من يطلب نقد قصته ضمن موضوع النقد الفني.
اما فيما يخص السرقات حتى هذه اللحظة لا يوجد أي حل سوى ضمير من يسرق (إن كان يمتلكه أصلا)بأن ينوه أنها منقولة ويذكر اسم الكاتب الاصلي.
 
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: Shadyandrew1 و saadhussam
تدخل كريستين الصغيرة ذات الـ 7 سنوات
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰





وسامى فضل قاعد في محل الأحذية بتاعه وهو مش عارف يتحرك قدام الصبيان
طيزه لسه واسعة وملمتش بعد نيكة الصومالى
وعمال يفكر في مراته اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انه يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
سامى بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراته قاعدة ومعاها ليليان
بيجهزو ترتيبات الجواز

المهم يعدى اسبوع والليلة ليلة دخلة ليليان
وبعد الفرح والعريس اخد عروسته
وبعد ما رجع البيت مع عايدة

سامى...فيه اكل ايه ف البيت
عايدة ....عاملة رز وفراخ
ليه انت ما اكلتش ف الفرح
سامى....
مكنش ليا نفس
سامى...
علي ما ادخل اخد دوش وانت جهزي الأكل
سامى دخل اخد دوش وعايدة مراته دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وجابت الفاكهة من التلاجة.. وسامى خلص الحمام وخرج
وقبل ما يقعد ياكل
تليفونه رن

ليليان ....
الحقنى يا بابا

سامى ...
حصل ايه يا حبيبتى

ليليان ...
شنودة بتاعه صغير ومش عارف يفتحنى
حاولت معاه بكل الطرق ومش عارف

سامى...
يعنى مش عارف مش عارف ولا مش قادر

ليليان ...
هو خام ف الجنس ميعرفش حاجة
انا اعمل ايه دلوقتى
يقولو عليا ايه الناس يا بابا

سامى...
طب انا حاجى اشوف بس ف الخباثة

ليليان شقتها ف العمارة اللى جنبهم


عايدة ...
وحتروح تعمل ايه يا راجل
دول عرسان سيبهم يتعلمو

سامى...
انا حاروح اتكلم معاه شوية
جايز مشدود من الفرح وكدة
ما انت عارفة
من الصبح حتلاقى امه تروح تشوف ومش حتصدق ان ابنها مش عارف.

المهم سامى عرف يتسحب للدور التالت
كل العمارة من تعب الفرح نامت
او كله بينيك كله
اول ما وصل لقى شنودة ورا الباب مستنى
واول ما شافه سحبه جوه وقفل الباب

سامى فضل يتكلم معاه عايز يهدى فيه

شنودة ....
انا هادى يا عمى
ليليان هى اللى مش متجاوبة معايا
كل ما اجى ادخله الاقيها كشت على نفسها وسحبت نفسها من تحتى

ليليان من ورا باب اوضة النوم ....
مش كدة يا بابا بتاعه قصير

سامى..
تلاقيه كاشش م التعب بكرة يطول

ليليان ...
مليش دعوة ..انا عايزة اتفتح الليلة
ولو محصلتش طنط تريزة حتفشخنى بكرة وحتفتحنى بصوابعها

سامى...
قوم معايا ندخل نشوف

شنودة ...
بس ليليان عريانة

سامى...
هى غريبة ..مش بنتى يا اخى

وتجرى ليليان وتتغطى بملاية

ويدخل اوضة النوم
يقول انت وبالملاية خليك على طرف السرير
ويقول لشنودة اقلع هدومك
شنودة يقلع ويبقى بالبوكسر
سامى يسحب منه الكلوت ويبقى ملط

سامى...
دخل راسك تحت الملاية والهط

شنودة...
الهط ايه ولا مواخذة

سامى...
اللى بين رجليها

شنودة....
لالالالا مش ممكن انا مقدرش

سامى يسحبه من زبره
ويدخل زبره بقه ويفضل يمص

سامى...
اهو انا عملت قدامك

شنودة...
انت مصيت زبرى مش كسها

سامى يسحب الملاية من على ليليان
اللى حطت ايد ع الكس وايد ع البزاز

سامى ...
شيلى ايديك يا بابا
وسحب شنودة وقال له
طب روح مصمص وارضع بزازها

شنودة نام عليها وفضل يفعص ويرضع
وسامى قعد ع الارض
ومسك زب شنودة يمص فيه
ويلاعب بيه كس ليليان

ليليان ...
اهو قصير مش عايز يدخل

سامى يروح يمص شوية ف زبر شنودة
وشوية ف كس ليليان
ليليان ...
ايوة يا بابا حلو كدة مص جامد
وشنودة مشغول ببزازها
سامى لقى نفسه عريان
راح نام جنب ليليان
وسحب شنودة عليه ولف رجليه على ضهره
ومسك زب شنودة الصغير ودخله طيزه
شنودة حس ان زبه شغال فضل ينيك فى سامى وسرع ف النيك لحد ما فضاهم ف طيزه
وشنودة اتقلب على ضهره
سامى زبره كان واقف حديدة
وقف على رجليه وبص على كس ليليان
وبعد ما شافها بتبكى وبتمسح دموعها
قرب منها ورفع رجليها على كتفه

ليليان ...
حتعمل ايه يا بابا

سامى ...
حافتح وبعدها انت وشنودة يتشال من عليكم الهم ومتشلوش هم طنط تريزة

ليليان...
لالا ميصحش يا بابا

شنودة..
خليه يا حبيبتى واهو نرتاح من ماما

سامى بل زبه ولاعب كسها شوية
ودخل حتة حتة لحد ما دخلت الراس كلها
ليليان كانت بتصرخ وهى بتفرفط
اترفع وسطها فدخل زب ابوها كله
سامى عجبه الكس الضيق
فضل يحرك نفسه شوية
وليليان انسجمت
وقبل ما ينزل لبنه سحب زبره من كسها
سامى...
يلا بسرعة اعملى غسول

ليليان لمت نفسها ف الملاية وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق
رجعت لقت ابوها بيتنطط على زبر شنودة
وبعد شوية
سحب ليليان على طرف السرير
وحط رجليها على كتف شنودة
ومص زبه شوية
وراح مدخله جوة كسها
شوية شوية اتعلم شنودة ينيك
سامى لبس هدومه
وهو طالع
ليليان....
شكرا يا بابا

رجع سامى واول ما وصل البيت
قال اى كلام لعايدة
المهم فهمها ان المشكلة اتحلت
وسامى بعد الاكل راح ينام
وعايدة...
ايه يا سامى
احنا ملناش حظ نعمل عرسان ولا ايه

سامى...
انادلوقت اللى حسيت بتعب الفرح
عايز انام والليالى جاية كتير

عايدة...
طب نام يا خويا
الصبح اصحيك نروح للعرسان

سامى...
لا روحى انت انا تعبان
وكمان حانام هنا مش قادر اقوم

عايدة بعد ما اطمنت انه نام
دخلت اوضتها وطفت النور
فتحت تليفونها
وطلعت صورة الزب الصومالى
وهى بتفكر
طلعت ايد الهون النحاس وكانت مدهونة كريم
وجت دفستها مرة واحدة ف كسها

عايدة...
اه ..يا محلاك يا زب يا اسمر



.........................

الجزء الثانى





الجزء ده اهداء للديوث اللى بيسرق قصص المنتدى
وبنقول له...اتمتع يا ديوث
..............................................

سامى متعود يقوم متأخر من النوم شوية
عشان معاه اتنين صبيان شغالين معاه
الواد ميشيل ابن جاد من جيرانه
وده واد عنده 17 سنة
الواد مش نافع ف تعليم
اهو بيجى يتعلم صنعة تخييط الجزم بالمكنة
والواد مصطفى ابن الاسطى صلاح النقاش
والواد ده خبرة ف كل حاجة
بيشتغل معاه ف الورشة والمحل من هو وصغير
بس معاه حتة زبر ... سامى بيعشقه

سامى وصل الورشة المرة دى قبل 10 الصبح
واول ما وصل شاف الواد ميشيل مش مركز
وكان باين عليه ان فيه حاجة شغلاه
سامى جابه قدامه وخلاه يتكلم
سامى...
يلا فضفض ولا تغور تروح وملكش يومية

ميشيل ...
مفيش حاجة يا اسطى

سامى.....
اتكلم ولا اتصل بامك اقولها

ميشيل ...
اصل اصل ...
سامى...
خلص مش حنفضل طول النهار نتهته

ميشيل...
اصل مصطفى كبس عليا وناكنى غصب عنى

سامى...
وهو فيه راجل قدك يتناك غصب عنه
واد يا مصطفى ..انت يا كلب يا مصطفى

مصطفى ...
ايوة يا اسطى

سامى...
حصل ايه اتكلم من غير كدب

مصطفى...
اصل ميشيل مش عارف يضرب عشرة
وزبره مش بينزل لبن
اخدته دور كدة ع السريع

سامى...
ده بيقول انك نكته غصب عنه

مصطفى...
برضو الفيل ده انا اغلبه لوحدى
ده لو شوحنى بدراعه يودينى المقطم

ميشيل...
اصل كان بيقول كلام عن امى واختى

سامى...
يعنى ايه

ميشيل..
كان بيقول خد الهبدة دى عشان امك
خد الزبر ده ووصله لكس اختك

سامى...
لكن انت مش كنت مبسوط

ميشيل...
هو معايا انا ايه دخل امى واختى

سامى...
عشان تتكيف يا عبيط
لازم يخليك تعيش المتعة
لما تروح وتشوف اختك حتفتكر كلامه
المهم مش كنت مبسوط

مصطفى....
اخر انبساط يا اسطى
وكان عايز اكمل معاه دور كمان
لكن انا قلت الشغل
بعد الشغل ابقى اروح معاه بيتهم
اديه دور تانى واريحه اكتر

ميشيل...
ايوة هو قال كدة
بس عايزنى اجيب توتة اختى يسلم عليها
وانا ما اضمنوش ممكن ينيكها

سامى....
يلا يا كلب انت وهو
حلو مشاكلكم مع بعض بعيد عنى

وتيجى عربية تاكسى توقف قدام المحل
وتنزل واحدة ومعاها شنطة
سامى يقوم ويجرى ياخد الشنطة

سامى...
حصل ايه يا فيفان يا بنتى متخانقة مع جوزك
ولا ايه الموضوع بالظبط

فيفيان وهى بتضحك...
مالك يا بابا يا حبيبى هى اول مرة اجى بشنطة
اصل انور سافر اسكندرية يومين
قلت اجى اقعدهم معاكم

سامى...
بس دى الشنطة الكبيرة

فيفيان...
اصل جايبة الغسيل معايا...ههههههههه
الغسالة باظت بقالها اسبوع

سامى...
يا واد يا مشيل
خد الشنطة وصلها البيت بسرعة

مصطفى ف ودن ميشيل ...
قول للاسطى انك حتروح تتغدى ومترجعش

ميشيل...
اوصل الشنطة يا اسطى واروح اتغدى

سامى...
غور اتنيل وتيجى يعد العصر كمان يلا غور

سامى قعد مع بنته وكل شوية يقوم لزبون
الواد مصطفى كان جنب فيفيان بيرص الجزم
وكل شوية يزنق ناحيتها
لحد ما رجليه ابتدت تلمس جسمها
وهوب غطا علبة وقع على رجليها وهى قاعدة والواد راح وقعد قدامها عشان ياخد الغطا
وغمز لها بعين وقرصة سنان على شفايفه

فيفيان...
ايه ..فيه ايه

مصطفى...
تعالى المخزن وانا اقولك
فى حتة دين جزمة لونها موف
اول ماجت وشفتها قلت وقتها
الجزمة دى معمولة مخصوص لفيفيان هانم

فيفيان...
فين فين ..انا باحب اللون الموف قوى

مصطفى ..
تعالى ورايا

فيفيان...
حاروح المخزن مع اسطى مصطفى
حاتفرج يمكن حاجة تعجينى يا بابا

سامى..
خدى راحتك انا حاراجع الحسابات

دخل مصطفى المخزن ووراه فيفيان
وراح جاب كام علبة فيها جزم جميلة
فيفيان جت تاخدهم منه

مصطفى ...
لا .انت تقعدى زى البرنسيسة وانا اخدم عليك
اقعدى هنا وانت حترتاحى

...............
فيفيان 21 سنة .متجوزة من سنتين من واحد محامى
وكل اسبوع وراه سفريات فى محاكم المحافظات
اصله بيشتغل مع محامى مشهور
وعايز يثبت نفسه ..والشغل واخده ومقصر مع فيفيان
.......................

مصطفى طلع فردة جزمة ومسك رجلها اليمين
وابتدى يحسس عليها بحنية
فيفيان مكنتش واخدة بالها من قصد مصطفى
وابتدى يلبسها الجزمة وبعدين هى جت تعدل رجلها شوية
فظهر قميص لونه موف قدام مصطفى

مصطفى...
ايه ده ...ده انت كله موف ولا ايه
لون القميص اللى تحت موف

فيفيان ...
انا احب البس اللون اللى باحبه

مصطفى...
تلاقى الاندر كمان موف

فيفيان...
بطل عبط .... عيب الكلام ده ..انت لسه صغير على كدة

مصطفى....
وحياة جدو سامى تقولى ايه لونه

فيفيان...
ما قلت لك كله موف حتى البرا كمان

مصطفى....
ايه البرا ده

فيفيان ...وهى بتشاور على صدرها
اللى هى دى افهمها انت بس

مصطفى ...
مسك الرجل التانية وهو بيلبسها
الفستان اتسحب لحد الركبة فوق
ومن غير مقدمات نزل بلسانه لحس فوق الركبة
وابتدى يبوس على خفيف

فيفيان...
انت بتعمل ايه يا حمار

مصطفى....
جسمك جميل يا ابلة قلت ادوق حلاوته

فيفيان...
طب بس كفاية

الواد انسجم مع بوس الركبه
وطلع لسانه وبيلحس
فيفيان حطت ايديها على راسه
بس يا مصطفى شيل راسك عايزة اقوم


مصطفى ...
كمان حبة فوق يا ابلة

فيفيان...
بابا برة ممكن يفهم الموضوع غلط

مصطفى...
النهردة السبت وحيراجع حساب الاسبوع كله

فيفيان...
بس كفاية ارجوك وراحت مسكت راسه تدوس عليه
طب خلص بسرعة
وانا اقول عليك صغير ..ده انت مصيبة

مصطفى طلع كمان لنص فخادها وكان بيلهط

فيفيان ...
كفاية ارجوك

مصطفى وقف وراح سحب شلتة وحطها وراها ع التختة

مصطفى...
ريحى ضهرك يا برنسيسة

فيفيان ...
خلص ارجوك والمسيـح الحى بسرعة

مصطفى دخل ما بين فخادها لكن هى كانت ضامة فخادها

مصطفى...
لا افتحى شوية ..مش حتندمى

فيفيان ....
بابا برة ..ارجوك كفاية
وراحت ريحت جامد وفتحت ما بين رجليها

مصطفى نزل على الكلوت وبياكل كسها اكل
وهى ابتدت تقول اه اوف
ارحمنى يا درش انا مش قد كدة

مصطفى يزيح الكلوت على جنب ويدخل ببقه
لسانه بيلحس وشفايفه تمص
وبعدين ابتدى يدخل لسانه ينيكها بيه

فيفيان....
بابا يا مصطفى اكيد حيسمع
انا عايزة اصرخ
انت بتعمل ايه فيا

مصطفى...
جدو سامى مع الفلوس
لو الدنيا اتهدت مش حيقوم

فيفيان...
طب بسرعة اااااه ...نيكنى ارجوك

مصطفى ....
اصبرى احنا لسه معملناش حاجة

فيفيان...

لا كفابة اللى انت عملته
طلع بتاعك ونيكنى

مصطفى...
بتاعى كبير وحيخليك تصرخى
لازم احنن فى كسك شوية
وراح سحبها شوية وراح براسه لشفايفها يمصهم

فيفيان....امممممم قطعنى يا درش
كس ام بابا الديوث المعرص ده
تلاقيه سامع ولا همه طالما ف ايده فلوس

مصطفى طلع بزازها

فيفيان بصوت عالى ...
خلص يا مصطفى انا عايزة اتناااااااك

جدو سامى كان واقف جنب باب المخزن ودخل

سامى...
متخافيش يا بابا
متعى نفسك لحد ما تشبعى

فيفيان...
اااه يا بابا
جوزى بقاله 3 شهور ما لمسنيش ومصطفى ضحك عليا

سامى...
ما تاخديش ف بالك
خدى راحتك ع الاخر

واتقدم سامى ناحيتهم
ونزل ع الارض ومسك زبر مصطفى
اخده ف بقه يمصه ويلحس فيه
ويحطه على كس فيفيان يلاعب كسها ويمسح بيه افرازاتها
ويرجعه بقه يلهط اللى عليه
واول ما فيفيان ما قالت ...
دخله يا بابا

سامى مسك زبر مصطفى ودخل راسه شوية
وراح ضارب مصطفى على خفيف ف ضهره
يلا متعها بالراحة
واول ما نزل مصطفى بتقله على فيفيان
فيفيان صرخت
لكن جدو سامى راح حط ايده على بقها
ولما هديت
راح يلحس زنبورها وكل شوية يمص زبر مصطفى
ويرجع يدخله كس فيفيان من تانى وهى اه اوف اح
ارضع يا مصطفى بزازى

سامى...
انا حارضعهم
وراح مفلئس ونزل يرضع بزاز بنته
الواد مصطفى كان شغال من نار
فيفيان نزلت متعتها وبعد الصراخ والولولة هديت
وكانت بتلاعب راس ابوها اللى بيرضع لها
الواد مصطفى قال ...
مين عايز اللبن
سامى....
انا انا
وراح منزل بنطالونه بالكلوت

ومصطفى مكدبش خبر
من غير ما يبله دفسه ف طيز سامى
اللى عيونه بحلقت لما دخل الزب ع الناشف

وبعد ما مصطفى صفى اللبن ف طيز جدو سامى

مصطفى...
يلا يا اسطى خليك يرة شوية
عايز اشتغل الدور التانى مع ابلة على رواقة وحب

سامى ...
خلينى اتفرج شوية

فيفيان...
لا خليك برة انا عايزة اخد راحتى
الدور اللى فات كنت خايفة انك تسمع صوتى
لكن طالما انك طلعت خول وديوث
خليك برة احسن

وبعد ساعة مصطفى عمل البدع مع فيفيان
نزلت متعتها مرة كمان
وكانت متجاوبة مع مصطفى ف كل حاجة
بوس واحضان ومص زب وكل حاجة

بعد ما اخدت اللبن المرة دى ف كسها
كانت نايمة وهى ف حضن مصطفى

فيفيان...
حاخد نمرتك
واليوم اللى يسافر فيه جوزى اتصل بيك وتيجى تبات معايا
وطبعا الخول ابويا مش حيقول حاجة
وتطلع فلوس

خد دول روق نقسك شوية تجيب الحاجة اللى نفسك فيها
وكل ما تيجى حاديك كمان
المهم مش عايزة اتحرم منك
انا بحبك يا درش
وباعشق زبرك الجبار
متقولش لبابا عن الفلوس عشان ميقاسمش معاك فيهم

...............................

................
كمل يا صديقي قصه رائعه
 
جميلة كمل
 
تدخل كريستين الصغيرة ذات الـ 7 سنوات
الاوضة فجأة لتجد
جدها سامى على ركبه
وهناك شخص من خلفه ينيكه ف طيزه
وشخص اخر ينيك زوجة سامى من كسها
واخر من طيزها
وهو يبدل بين ازبارهما مصا ولحسا

كريستين ...
ايه ده يا جدو

******************************
قبل 8 سنوات

عايدة....
قوم يا راجل كفاية نوم
النهردة حتعمل اكليل ليليان
يلا يا سامى

سامى....
يووووه ما تسيبيتى شوية

عايدة...
وانت سهرت ف ايه امبارح

سامى....
سهرت ..اه سهرت
ايوة كنت باشوف كشف المعازيم
وحتجيب قد ايه جاتوة وكدة
( ف الاصل كان سهران على موقع نسوانجى
بيقرا قصة دياثة عن واحد جاب راجل البيت عشان ينيك مراته وبنته وعجبه الزب راح شبط فيه لحد ما اتناك معاهم )
سامى قام بالعافية وهو بيلعب بصباعه فى خرم طيزه وقال ف نفسه
وحشنى النيك
يا مين يجى يدينى زبرين ع الريق كدة
ابقى احود ع المحل اشوف حد م الصبيان
جايز حد يحن عليا بزبرين

المهم راح المحل شوية
وبعدين الصبيان بتعرف لما يكون حيحان

الواد مصطفى 16 سنة...
ايه با معلم هى واكلاك ولا ايه
تدفع خمسيناية واديك جدرين ورا بعض

سامى...
وليه خمسين
شايفنى هيفا
هى حنتورة حتة بعشرين جنيه مفيش غيرها

مصطفى ...
براحتك

مفيش ولا عيل من الصبيان عبره

لحد ما جه واحد تقريبا صومالى
جاى يشترى جزمة مقاس 46
واول ما وقف جنبه
سامى شاف زبره مفرود على وراكه
وطوله ولا 30 سم

سامى ....
تعالى جوة وانت تقعد
وانا اجيب لك كل المقاسات

الصبيان كانت اخدت راحة غدا وخرجو

سامى جوه مع الزبون لوحده
وكل شوية يقعد تحت رجليه ويقيس له الجزمة
وكل شوية يلمس زب الزبون
الزبون كان خبيث وعرف الموضوع
وراح كل شوية يحرك ف زبه
وعيون سامى وراه
الزبون رفع حلابيته الصومالى لحد وسطه
وظهر الزب وهو بره اللباس
سامى يرمى الجزمة ويشبط فيه

الصومالى.... نو نو
انيك حريم وبس ..رجالة نو

سامى ...
جرب مش حتخسر

الصومالى....
حريم فقط رجال نو نو

سامى يطلع تليفونه ويصوره
ويكلم عايدة
بصى يا عايدة
حابعت لك صورة
لو عجبتك تكونى هنا بسرعة

عايدة تفتح الصورة

اضايقت جدا وبعتت له رسالة
وبعدين معاك يا سامى مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
سامى....

يعني بذمتك مش الزب ده احلي من زبي

عايدة...

معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك ..
انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك

سامى...

وانت عارفة امنية حياتي اني اخليك تتفرجي معايا علي سكس ..
واعرف انطباعك من الحاجات دي

عايدة ....
انا مش بحب اشوف غيرك انت

سامى...

خلاص امسحي الصورة
عايدة....

مسحتها في ساعتها

سامى قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن عايدة مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من
الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية من منتدى نسوانجى وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا عايدة اتقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
عايدة بعد ماقفلت الواتس مع سامى جوزها
رجعت تتفرج ع الزب الاسود
اصلها محذفتش الصورة
وقالت..
ده يدخل م الكس يطلع م البق
يا لهوى يا سامى

وف المحل
الصومالى وافق ينيك سامى بتمن الجزمة
وفضل ينيك فيه لحد ما رجعت الصبيان
وسمعو صوته وفضلو قاعدين بره
بخد ما الزبون خرج
والصبيان اول ما شافت الصومالى
ههههههههههه
مصطفى......
تلاقيه عمل منه لحمة صومالى



.........................

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰





وسامى فضل قاعد في محل الأحذية بتاعه وهو مش عارف يتحرك قدام الصبيان
طيزه لسه واسعة وملمتش بعد نيكة الصومالى
وعمال يفكر في مراته اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انه يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
سامى بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراته قاعدة ومعاها ليليان
بيجهزو ترتيبات الجواز

المهم يعدى اسبوع والليلة ليلة دخلة ليليان
وبعد الفرح والعريس اخد عروسته
وبعد ما رجع البيت مع عايدة

سامى...فيه اكل ايه ف البيت
عايدة ....عاملة رز وفراخ
ليه انت ما اكلتش ف الفرح
سامى....
مكنش ليا نفس
سامى...
علي ما ادخل اخد دوش وانت جهزي الأكل
سامى دخل اخد دوش وعايدة مراته دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وجابت الفاكهة من التلاجة.. وسامى خلص الحمام وخرج
وقبل ما يقعد ياكل
تليفونه رن

ليليان ....
الحقنى يا بابا

سامى ...
حصل ايه يا حبيبتى

ليليان ...
شنودة بتاعه صغير ومش عارف يفتحنى
حاولت معاه بكل الطرق ومش عارف

سامى...
يعنى مش عارف مش عارف ولا مش قادر

ليليان ...
هو خام ف الجنس ميعرفش حاجة
انا اعمل ايه دلوقتى
يقولو عليا ايه الناس يا بابا

سامى...
طب انا حاجى اشوف بس ف الخباثة

ليليان شقتها ف العمارة اللى جنبهم


عايدة ...
وحتروح تعمل ايه يا راجل
دول عرسان سيبهم يتعلمو

سامى...
انا حاروح اتكلم معاه شوية
جايز مشدود من الفرح وكدة
ما انت عارفة
من الصبح حتلاقى امه تروح تشوف ومش حتصدق ان ابنها مش عارف.

المهم سامى عرف يتسحب للدور التالت
كل العمارة من تعب الفرح نامت
او كله بينيك كله
اول ما وصل لقى شنودة ورا الباب مستنى
واول ما شافه سحبه جوه وقفل الباب

سامى فضل يتكلم معاه عايز يهدى فيه

شنودة ....
انا هادى يا عمى
ليليان هى اللى مش متجاوبة معايا
كل ما اجى ادخله الاقيها كشت على نفسها وسحبت نفسها من تحتى

ليليان من ورا باب اوضة النوم ....
مش كدة يا بابا بتاعه قصير

سامى..
تلاقيه كاشش م التعب بكرة يطول

ليليان ...
مليش دعوة ..انا عايزة اتفتح الليلة
ولو محصلتش طنط تريزة حتفشخنى بكرة وحتفتحنى بصوابعها

سامى...
قوم معايا ندخل نشوف

شنودة ...
بس ليليان عريانة

سامى...
هى غريبة ..مش بنتى يا اخى

وتجرى ليليان وتتغطى بملاية

ويدخل اوضة النوم
يقول انت وبالملاية خليك على طرف السرير
ويقول لشنودة اقلع هدومك
شنودة يقلع ويبقى بالبوكسر
سامى يسحب منه الكلوت ويبقى ملط

سامى...
دخل راسك تحت الملاية والهط

شنودة...
الهط ايه ولا مواخذة

سامى...
اللى بين رجليها

شنودة....
لالالالا مش ممكن انا مقدرش

سامى يسحبه من زبره
ويدخل زبره بقه ويفضل يمص

سامى...
اهو انا عملت قدامك

شنودة...
انت مصيت زبرى مش كسها

سامى يسحب الملاية من على ليليان
اللى حطت ايد ع الكس وايد ع البزاز

سامى ...
شيلى ايديك يا بابا
وسحب شنودة وقال له
طب روح مصمص وارضع بزازها

شنودة نام عليها وفضل يفعص ويرضع
وسامى قعد ع الارض
ومسك زب شنودة يمص فيه
ويلاعب بيه كس ليليان

ليليان ...
اهو قصير مش عايز يدخل

سامى يروح يمص شوية ف زبر شنودة
وشوية ف كس ليليان
ليليان ...
ايوة يا بابا حلو كدة مص جامد
وشنودة مشغول ببزازها
سامى لقى نفسه عريان
راح نام جنب ليليان
وسحب شنودة عليه ولف رجليه على ضهره
ومسك زب شنودة الصغير ودخله طيزه
شنودة حس ان زبه شغال فضل ينيك فى سامى وسرع ف النيك لحد ما فضاهم ف طيزه
وشنودة اتقلب على ضهره
سامى زبره كان واقف حديدة
وقف على رجليه وبص على كس ليليان
وبعد ما شافها بتبكى وبتمسح دموعها
قرب منها ورفع رجليها على كتفه

ليليان ...
حتعمل ايه يا بابا

سامى ...
حافتح وبعدها انت وشنودة يتشال من عليكم الهم ومتشلوش هم طنط تريزة

ليليان...
لالا ميصحش يا بابا

شنودة..
خليه يا حبيبتى واهو نرتاح من ماما

سامى بل زبه ولاعب كسها شوية
ودخل حتة حتة لحد ما دخلت الراس كلها
ليليان كانت بتصرخ وهى بتفرفط
اترفع وسطها فدخل زب ابوها كله
سامى عجبه الكس الضيق
فضل يحرك نفسه شوية
وليليان انسجمت
وقبل ما ينزل لبنه سحب زبره من كسها
سامى...
يلا بسرعة اعملى غسول

ليليان لمت نفسها ف الملاية وقامت راحت الحمام وغابت عشر دقايق
رجعت لقت ابوها بيتنطط على زبر شنودة
وبعد شوية
سحب ليليان على طرف السرير
وحط رجليها على كتف شنودة
ومص زبه شوية
وراح مدخله جوة كسها
شوية شوية اتعلم شنودة ينيك
سامى لبس هدومه
وهو طالع
ليليان....
شكرا يا بابا

رجع سامى واول ما وصل البيت
قال اى كلام لعايدة
المهم فهمها ان المشكلة اتحلت
وسامى بعد الاكل راح ينام
وعايدة...
ايه يا سامى
احنا ملناش حظ نعمل عرسان ولا ايه

سامى...
انادلوقت اللى حسيت بتعب الفرح
عايز انام والليالى جاية كتير

عايدة...
طب نام يا خويا
الصبح اصحيك نروح للعرسان

سامى...
لا روحى انت انا تعبان
وكمان حانام هنا مش قادر اقوم

عايدة بعد ما اطمنت انه نام
دخلت اوضتها وطفت النور
فتحت تليفونها
وطلعت صورة الزب الصومالى
وهى بتفكر
طلعت ايد الهون النحاس وكانت مدهونة كريم
وجت دفستها مرة واحدة ف كسها

عايدة...
اه ..يا محلاك يا زب يا اسمر



.........................

الجزء الثانى





الجزء ده اهداء للديوث اللى بيسرق قصص المنتدى
وبنقول له...اتمتع يا ديوث
..............................................

سامى متعود يقوم متأخر من النوم شوية
عشان معاه اتنين صبيان شغالين معاه
الواد ميشيل ابن جاد من جيرانه
وده واد عنده 17 سنة
الواد مش نافع ف تعليم
اهو بيجى يتعلم صنعة تخييط الجزم بالمكنة
والواد مصطفى ابن الاسطى صلاح النقاش
والواد ده خبرة ف كل حاجة
بيشتغل معاه ف الورشة والمحل من هو وصغير
بس معاه حتة زبر ... سامى بيعشقه

سامى وصل الورشة المرة دى قبل 10 الصبح
واول ما وصل شاف الواد ميشيل مش مركز
وكان باين عليه ان فيه حاجة شغلاه
سامى جابه قدامه وخلاه يتكلم
سامى...
يلا فضفض ولا تغور تروح وملكش يومية

ميشيل ...
مفيش حاجة يا اسطى

سامى.....
اتكلم ولا اتصل بامك اقولها

ميشيل ...
اصل اصل ...
سامى...
خلص مش حنفضل طول النهار نتهته

ميشيل...
اصل مصطفى كبس عليا وناكنى غصب عنى

سامى...
وهو فيه راجل قدك يتناك غصب عنه
واد يا مصطفى ..انت يا كلب يا مصطفى

مصطفى ...
ايوة يا اسطى

سامى...
حصل ايه اتكلم من غير كدب

مصطفى...
اصل ميشيل مش عارف يضرب عشرة
وزبره مش بينزل لبن
اخدته دور كدة ع السريع

سامى...
ده بيقول انك نكته غصب عنه

مصطفى...
برضو الفيل ده انا اغلبه لوحدى
ده لو شوحنى بدراعه يودينى المقطم

ميشيل...
اصل كان بيقول كلام عن امى واختى

سامى...
يعنى ايه

ميشيل..
كان بيقول خد الهبدة دى عشان امك
خد الزبر ده ووصله لكس اختك

سامى...
لكن انت مش كنت مبسوط

ميشيل...
هو معايا انا ايه دخل امى واختى

سامى...
عشان تتكيف يا عبيط
لازم يخليك تعيش المتعة
لما تروح وتشوف اختك حتفتكر كلامه
المهم مش كنت مبسوط

مصطفى....
اخر انبساط يا اسطى
وكان عايز اكمل معاه دور كمان
لكن انا قلت الشغل
بعد الشغل ابقى اروح معاه بيتهم
اديه دور تانى واريحه اكتر

ميشيل...
ايوة هو قال كدة
بس عايزنى اجيب توتة اختى يسلم عليها
وانا ما اضمنوش ممكن ينيكها

سامى....
يلا يا كلب انت وهو
حلو مشاكلكم مع بعض بعيد عنى

وتيجى عربية تاكسى توقف قدام المحل
وتنزل واحدة ومعاها شنطة
سامى يقوم ويجرى ياخد الشنطة

سامى...
حصل ايه يا فيفان يا بنتى متخانقة مع جوزك
ولا ايه الموضوع بالظبط

فيفيان وهى بتضحك...
مالك يا بابا يا حبيبى هى اول مرة اجى بشنطة
اصل انور سافر اسكندرية يومين
قلت اجى اقعدهم معاكم

سامى...
بس دى الشنطة الكبيرة

فيفيان...
اصل جايبة الغسيل معايا...ههههههههه
الغسالة باظت بقالها اسبوع

سامى...
يا واد يا مشيل
خد الشنطة وصلها البيت بسرعة

مصطفى ف ودن ميشيل ...
قول للاسطى انك حتروح تتغدى ومترجعش

ميشيل...
اوصل الشنطة يا اسطى واروح اتغدى

سامى...
غور اتنيل وتيجى يعد العصر كمان يلا غور

سامى قعد مع بنته وكل شوية يقوم لزبون
الواد مصطفى كان جنب فيفيان بيرص الجزم
وكل شوية يزنق ناحيتها
لحد ما رجليه ابتدت تلمس جسمها
وهوب غطا علبة وقع على رجليها وهى قاعدة والواد راح وقعد قدامها عشان ياخد الغطا
وغمز لها بعين وقرصة سنان على شفايفه

فيفيان...
ايه ..فيه ايه

مصطفى...
تعالى المخزن وانا اقولك
فى حتة دين جزمة لونها موف
اول ماجت وشفتها قلت وقتها
الجزمة دى معمولة مخصوص لفيفيان هانم

فيفيان...
فين فين ..انا باحب اللون الموف قوى

مصطفى ..
تعالى ورايا

فيفيان...
حاروح المخزن مع اسطى مصطفى
حاتفرج يمكن حاجة تعجينى يا بابا

سامى..
خدى راحتك انا حاراجع الحسابات

دخل مصطفى المخزن ووراه فيفيان
وراح جاب كام علبة فيها جزم جميلة
فيفيان جت تاخدهم منه

مصطفى ...
لا .انت تقعدى زى البرنسيسة وانا اخدم عليك
اقعدى هنا وانت حترتاحى

...............
فيفيان 21 سنة .متجوزة من سنتين من واحد محامى
وكل اسبوع وراه سفريات فى محاكم المحافظات
اصله بيشتغل مع محامى مشهور
وعايز يثبت نفسه ..والشغل واخده ومقصر مع فيفيان
.......................

مصطفى طلع فردة جزمة ومسك رجلها اليمين
وابتدى يحسس عليها بحنية
فيفيان مكنتش واخدة بالها من قصد مصطفى
وابتدى يلبسها الجزمة وبعدين هى جت تعدل رجلها شوية
فظهر قميص لونه موف قدام مصطفى

مصطفى...
ايه ده ...ده انت كله موف ولا ايه
لون القميص اللى تحت موف

فيفيان ...
انا احب البس اللون اللى باحبه

مصطفى...
تلاقى الاندر كمان موف

فيفيان...
بطل عبط .... عيب الكلام ده ..انت لسه صغير على كدة

مصطفى....
وحياة جدو سامى تقولى ايه لونه

فيفيان...
ما قلت لك كله موف حتى البرا كمان

مصطفى....
ايه البرا ده

فيفيان ...وهى بتشاور على صدرها
اللى هى دى افهمها انت بس

مصطفى ...
مسك الرجل التانية وهو بيلبسها
الفستان اتسحب لحد الركبة فوق
ومن غير مقدمات نزل بلسانه لحس فوق الركبة
وابتدى يبوس على خفيف

فيفيان...
انت بتعمل ايه يا حمار

مصطفى....
جسمك جميل يا ابلة قلت ادوق حلاوته

فيفيان...
طب بس كفاية

الواد انسجم مع بوس الركبه
وطلع لسانه وبيلحس
فيفيان حطت ايديها على راسه
بس يا مصطفى شيل راسك عايزة اقوم


مصطفى ...
كمان حبة فوق يا ابلة

فيفيان...
بابا برة ممكن يفهم الموضوع غلط

مصطفى...
النهردة السبت وحيراجع حساب الاسبوع كله

فيفيان...
بس كفاية ارجوك وراحت مسكت راسه تدوس عليه
طب خلص بسرعة
وانا اقول عليك صغير ..ده انت مصيبة

مصطفى طلع كمان لنص فخادها وكان بيلهط

فيفيان ...
كفاية ارجوك

مصطفى وقف وراح سحب شلتة وحطها وراها ع التختة

مصطفى...
ريحى ضهرك يا برنسيسة

فيفيان ...
خلص ارجوك والمسيـح الحى بسرعة

مصطفى دخل ما بين فخادها لكن هى كانت ضامة فخادها

مصطفى...
لا افتحى شوية ..مش حتندمى

فيفيان ....
بابا برة ..ارجوك كفاية
وراحت ريحت جامد وفتحت ما بين رجليها

مصطفى نزل على الكلوت وبياكل كسها اكل
وهى ابتدت تقول اه اوف
ارحمنى يا درش انا مش قد كدة

مصطفى يزيح الكلوت على جنب ويدخل ببقه
لسانه بيلحس وشفايفه تمص
وبعدين ابتدى يدخل لسانه ينيكها بيه

فيفيان....
بابا يا مصطفى اكيد حيسمع
انا عايزة اصرخ
انت بتعمل ايه فيا

مصطفى...
جدو سامى مع الفلوس
لو الدنيا اتهدت مش حيقوم

فيفيان...
طب بسرعة اااااه ...نيكنى ارجوك

مصطفى ....
اصبرى احنا لسه معملناش حاجة

فيفيان...

لا كفابة اللى انت عملته
طلع بتاعك ونيكنى

مصطفى...
بتاعى كبير وحيخليك تصرخى
لازم احنن فى كسك شوية
وراح سحبها شوية وراح براسه لشفايفها يمصهم

فيفيان....امممممم قطعنى يا درش
كس ام بابا الديوث المعرص ده
تلاقيه سامع ولا همه طالما ف ايده فلوس

مصطفى طلع بزازها

فيفيان بصوت عالى ...
خلص يا مصطفى انا عايزة اتناااااااك

جدو سامى كان واقف جنب باب المخزن ودخل

سامى...
متخافيش يا بابا
متعى نفسك لحد ما تشبعى

فيفيان...
اااه يا بابا
جوزى بقاله 3 شهور ما لمسنيش ومصطفى ضحك عليا

سامى...
ما تاخديش ف بالك
خدى راحتك ع الاخر

واتقدم سامى ناحيتهم
ونزل ع الارض ومسك زبر مصطفى
اخده ف بقه يمصه ويلحس فيه
ويحطه على كس فيفيان يلاعب كسها ويمسح بيه افرازاتها
ويرجعه بقه يلهط اللى عليه
واول ما فيفيان ما قالت ...
دخله يا بابا

سامى مسك زبر مصطفى ودخل راسه شوية
وراح ضارب مصطفى على خفيف ف ضهره
يلا متعها بالراحة
واول ما نزل مصطفى بتقله على فيفيان
فيفيان صرخت
لكن جدو سامى راح حط ايده على بقها
ولما هديت
راح يلحس زنبورها وكل شوية يمص زبر مصطفى
ويرجع يدخله كس فيفيان من تانى وهى اه اوف اح
ارضع يا مصطفى بزازى

سامى...
انا حارضعهم
وراح مفلئس ونزل يرضع بزاز بنته
الواد مصطفى كان شغال من نار
فيفيان نزلت متعتها وبعد الصراخ والولولة هديت
وكانت بتلاعب راس ابوها اللى بيرضع لها
الواد مصطفى قال ...
مين عايز اللبن
سامى....
انا انا
وراح منزل بنطالونه بالكلوت

ومصطفى مكدبش خبر
من غير ما يبله دفسه ف طيز سامى
اللى عيونه بحلقت لما دخل الزب ع الناشف

وبعد ما مصطفى صفى اللبن ف طيز جدو سامى

مصطفى...
يلا يا اسطى خليك يرة شوية
عايز اشتغل الدور التانى مع ابلة على رواقة وحب

سامى ...
خلينى اتفرج شوية

فيفيان...
لا خليك برة انا عايزة اخد راحتى
الدور اللى فات كنت خايفة انك تسمع صوتى
لكن طالما انك طلعت خول وديوث
خليك برة احسن

وبعد ساعة مصطفى عمل البدع مع فيفيان
نزلت متعتها مرة كمان
وكانت متجاوبة مع مصطفى ف كل حاجة
بوس واحضان ومص زب وكل حاجة

بعد ما اخدت اللبن المرة دى ف كسها
كانت نايمة وهى ف حضن مصطفى

فيفيان...
حاخد نمرتك
واليوم اللى يسافر فيه جوزى اتصل بيك وتيجى تبات معايا
وطبعا الخول ابويا مش حيقول حاجة
وتطلع فلوس

خد دول روق نقسك شوية تجيب الحاجة اللى نفسك فيها
وكل ما تيجى حاديك كمان
المهم مش عايزة اتحرم منك
انا بحبك يا درش
وباعشق زبرك الجبار
متقولش لبابا عن الفلوس عشان ميقاسمش معاك فيهم

...............................

................
اححح انا ناطر البوم اللي تتزوج بنتي ابن اخي حتى اعرف انيكه كويس لان زبه صغير ومخطوبين بنتي ما تعرف ع علاقتي بالخول خطيبها وانه زبه صغير اكيد انا اللي حفتح كس بنتي وكدا انيكه مع بتي سوا اصل طيزو عندي اطيب من الف كس وكس
 
  • عجبني
التفاعلات: Jooks
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يا غالي . القصة حلوة والام لسه مظهرش دورها
 
كمل يا غالي . القصة حلوة والام لسه مظهرش دورها
انا غالبا لا اكتب مثل هذه النوعية من الشذوذ
كتبتها عن سارق قصصى عنادا
ولكن
قمة الفجور من هذا السارق
سرق هذه القصة وغير اسم شخصية البطل لاسم اخر..لا دخل له بها.. ظنا منه انه يناكده باسمى
ساطلب من الادارة حذف القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: Mando00
انا غالبا لا اكتب مثل هذه النوعية من الشذوذ
كتبتها عن سارق قصصى عنادا
ولكن
قمة الفجور من هذا السارق
سرق هذه القصة وغير اسم شخصية البطل لاسم اخر..لا دخل له بها.. ظنا منه انه يناكده باسمى
ساطلب من الادارة حذف القصة
لازم المشرفين ينتبهوا شوية
على الاقل السرقة ما تكون على نفس المنتدى
بلغ عن قصصك المسروقة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%