NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ضد ختان الاناث والسبب انو هما بيقطعو الشفرتين الخارجيتين والبظره الى هيا اساس متعه المأه وهتبق علاقه بارده بالنسبه للمراه ومفيش اى احساس بالجنس وانت ممكن تقلى رايك معاام ضد ولماذا والنقاش باحترام

• عجبني
التفاعلات: bad-boy
انا ضد ختان الاناث والسبب انو هما بيقطعو الشفرتين الخارجيتين والبظره الى هيا اساس متعه المأه وهتبق علاقه بارده بالنسبه للمراه ومفيش اى احساس بالجنس وانت ممكن تقلى رايك معاام ضد ولماذا والنقاش باحترام
اولا انامعرفش ان كان حرام ولا حلال بس لو حرام فأنا مع الموضوع بس دا هيكون لسبب انا معرفهوش والاسلام محرمش حاجه من فراغ بس اكيد هيبقا ليه اضرار لو حرام

بس خلى بالك انت برضو مش هتحب بنتك تفضل هايجة على طول
لانهم بيبقو مصدر اثارة عالى اوى اوى

• عجبني
التفاعلات: نينص٢
بس خلى بالك انت برضو مش هتحب بنتك تفضل هايجة على طول
لانهم بيبقو مصدر اثارة عالى اوى اوى
خلاص نشيلهم ويولع جوزها مش لازم يعض ينيك بالسان وخلاص وهو وشطارته

خلاص نشيلهم ويولع جوزها مش لازم يعض ينيك بالسان وخلاص وهو وشطارته
هههه الشفرات مش كل حاجة لا فية منظقة البظر
و فية منطقة الجى سبوت اللى بتبقى دا خل المهبل
و دى اقوى كتير فىالعلاقة الزوجية فى المتعة

هما مش
هههه الشفرات مش كل حاجة لا فية منظقة البظر
و فية منطقة الجى سبوت اللى بتبقى دا خل المهبل
و دى اقوى كتير فىالعلاقة الزوجية فى المتعة
هما مش بيقطعو البظره

مش بيقطعو البظر والشفرتين الخارجيتين ولا بيقطعو ايه
الشفرات اللى برا لانها لما بتكبر الشفرات و هى ماشية بيكو فى بعض
لما بتحرك الفخاد و تمشى فبتحس بالشهوة
بيقطعوهم لاكن البظر دا فية موت لا طبعا

الشفرات اللى برا لانها لما بتكبر الشفرات و هى ماشية بيكو فى بعض
لما بتحرك الفخاد و تمشى فبتحس بالشهوة
بيقطعوهم لاكن البظر دا فية موت لا طبعا
فهمتك يبق حضرتك الشفرتين الخارجيتين مهمين بالنسبه للزوج

للزوج لو هو هيلحسلها و يمتعها هى اكتر لاكن لية لا متفرقش
يعنى هما بيقطعو الشفرتين الخارجيتين ممكن صوره من عندك فيها تفاصيل البظره والشفرتين الخارجيتين

يعنى دول اكتر اثاره للمراه اكتر من البظر ولا البظر اكتر وهل البظر بيتقطع فالختان

انا ضد الختان الغبى مش اى واحده يتعملها كدا فيه ناس المفروض اه وفيه بنات لا مينفش ولازم يكون حدا بيفهم كمان مش اى حاجه و خلاص

انا ضد الختان الغبى مش اى واحده يتعملها كدا فيه ناس المفروض اه وفيه بنات لا مينفش ولازم يكون حدا بيفهم كمان مش اى حاجه و خلاص
اتفق مع راى حضرتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع الختان اولا انتو فاهمين الختان غلط هما بيشيلو جزء من بظر المرأة علشان متبقاش هايجة بستمرار او تهيج من المشي الموضوع مش بياثر علي متعة المرأة خالص اما بالنسبة لبعض الدكاترةبيعملوها غلك وفي الي بيعنلها صح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%