NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دياثة جاري المحترم مش حرمني من حاجه

Toro

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 ديسمبر 2021
المشاركات
7
مستوى التفاعل
3
نقاط
380
جاري المحترم مش حرمني من حاجه



قصه حقيقيه الأشخاص 1انا محمود 2.ناديه بطله القصه 3 .عاصم جاري جوز ناديه 4. اخت عاصم مرفت

أنا عندي 25 ساكن في حي راقي طبقه متوسطه البيت الي انا ساكن فيه خمس ادوار عاصم وناديه في الدوار التاني وانا واهلي الدور التالت وصف ناديه دي ست 37سنه نضيفه جدا ومهتمه بجسمها قوي لدرجه فوق الحدود وكل لابسها متحرر ميفش حاجه واسعه ولا مش عريانه ناديه كنت علطول بحلم بيها ونفسي اركبها باي طريقه ولو لقيته عل السلم أنا وطالع او نازل بيبقا زوبري حديده وهيا لاحظت الموضع ده كزا مره وف يوم وانا نازل لقيت واحد أنا مشفتهوش قبل كده داخل شقه ناديه الساعه 10صباحا وعاصم في الوقت ده بيكون في الشغل حسيت اني في حاجه غلط بتحصل جوه وقفت وره الباب سمع صوت بوس بس مش متاكد منو روحت المنور بتاع العماره علشان اشوف اي طريقه اعرف منها الي بيحصل جوه بصيت في المنور لقيت شباك من شقه ناديه مفتوح وهما دور تاني يعني مش بعيد عن الأرض طلعت عل التكيفات لحد ما وصلت للشباك ده باصص عل الصاله بصيت ملقتش حد لقيت صوت جاي من ناحيت اوضه النوم قربت لقيت الرجل الي داخل الشقه نايم فوق ناديه وعاصم بيتفرج عليهم وبيلعب في زوبره اوبااا ده عاصم طلع معرص يا حلاوه صورت كام لقطه ليهم هما التلاته مش علشان ازلهم لا علشان اعرفهم اني عرفت مش اكتر واعرف انيك ناديه لاكن مش استغلال أنا غرضي انيك الست الي بحلم بيها وبس ونزلت من المنور تاني ورحت قاعدت عل كافيه وانا بفكر اعمل ايه لحد مقطع تفكيري لقيت الراجل ده نازل من عند ناديه قولت امشي وراه اشوفو رايح فين لحد ملقيتو قابل وحده شبه ليلي علوي كده بلظبط وشكلها كده من طريقت المعامله أنها مراتو مشيو هما الاتنين وانا وراهم لحد ملقيتهم دخلو كوافير ومشيت بعد كده روحت ونمت صحيت بعد الساعة 12 كده وانا ونازل لقيت ناديه بطلع الزباله قدام الباب صباح الفل يا حوده صباح الفل يا ناديه ناديه حاف كده يولا وكانت لابسه حتت روب مفتوح إنما ايه طلقه معلش يا ناديه أنا الي بحبو بدلعوه وعايز من النهارده اقولك يا دودو بس ضحكت وسكتت مش عارفه تقول ايه انا عايزك في موضوع كده يا دودو موضع ايه عايز فلوس أنا لا فلوس ايه حاجه اهم طاب متقول مالك لا مش هينفع هنا طيب خش تعلا وسيب الباب مفتوح دخلت هيا وانا وراها ورحت قافل الباب انتا قفلت الباب ليه ورحت مطلع الفون وفاتح الفديو شفتو وانهارت يلهوي يلهوي يلهوي انتا جبتو منين أنا الي صورتو طب ازاي وانهارت في البكا هديتها قولتلها يا دودو أنا عمري مفكر اني ازيكي وادي الفديو اهو حذف ومعنديش منو اي نسخ تاني خالص علشان تهدي وترتاحي هديت يعني انتا معندكش نسخ تاني حلفتلها اني معنديش اي نسخ تاني وانا فعلا معنديش نسخ تاني علشان الحاجه دي عمرها متيجي بالعفيه قالتلي طيب انتا صورتو وعملت كده لي قولتلها أنا كل يوم بحلم بيكي ومبقتش مركز في حاجه ابدا غيرك انتي وجسمك حياتي مبقتش عارف عنها حاجه غير اني نفسي في دودو وبس ونا صورت الفديو علشان اعرفك اني عارف ان عاصم ديوث عليكي وبيحب يشوفك وانتي بتتناكي واعمل معاكي زي الراجل الي كان في الفديو مكان بيعمل راحت قيلالي وانا مش هحرمك من حاجه يا حوده ومن النهارده أنا مراتك يولا علشان انتا طلعت جدع معيا وانا هطلع جدعه معاك تعلا في حضني يولا ورحت داخل عل شفيفها تقطيع وبوس وفعيص يا حوده براحه براحه هو انتا اول مره ولا ايه وانا مش رادد عليها خالص ورحت فاكك الروب لقيت احلا جسم شوفت في حياتي كلها وقميص نوم اسود مفيش حته متغطيه فيه شوفت كده روحت وخدها وداخل الأوضه نومتها عل السرير ورحت نازل عل احلا صدر منصوب ومرفوع لحس ومص وعض الحلمه ورحت نازل شويه كمان لتحت عل كسها عليها حتت زنبور يحننن بقيت اعض فيه وانا مدخل صبعي في طيزها من وره وهيا شغاله توححح انتا اتعلمت ده كلو فين يا مجرم من الأفلام يا روحي طب انتا كونت فين من زمان ازاي أنا مكنتش واخده بالي منك يا حوده يا جامد دخلو بقا مش قادره اهههههههههه دخلوووووووو بقولك خلاص ولعت روحت مدخلو جامد اول راحت شهقت شهقا كلها محن وانا عمال ادخلوا واطلع فيها لحد مجبتهوم دودو عجبتك عحبتني بس انتا فرهتني يا حوده انتا من النهارده قاعد معيا هنا مش هاتمشي تاني طب وعاصم ده هيفرح اوي بيك منتا شوفت وعارف كل حاجه دحتا هو من يومين وهو نايم فوقيا كان جايب سيرتك وكان عيزني أجرك علشان تنيكني بس انتا سبقتني يا رجلي وقعدنا نضحك سو دودو قوم يا حبيبي ناخد دوش سو يلا يا روحي قمنا دخلنا الحمام عملنا مرتين واحنا طالعين أنا لابس بورنس وهيا جمبي ملط لقينا عاصم واقف مصدوم ازاي ده حاصل دودو انتا جيت يا عرص عاصم مصدوم ومش رادي يرد تعلا وريا يا عرص عيزاك جوه دخلت الاوضه وهو ورها قاعدو جوه يجي نص ساعه كده وانا قاعد بره واتفتح الباب وطلعت دودو لبسه قميص احمر يهيج الحجر قاعدت جمبي عل الكنبه قالتلي بص يا حوده بعد منتا مسحت الفديو أنا استجدعتك وخليتك عملت الي انتا عايزو ولسه هخليك تشوف وتعمل الي عمرك معاملته وهتشوف متعه متشفهاش في حياتك بس بشرط أنا مش متاكده انك عندك نسخ تاني ولا لا ومهما حلفتلي مش هتاكد برضو أنا طيب انتي عايزه تتاكدي ازاي ده كلو وعاصم لسه في الأوضه مطلعش دودو نصورك فديو وانتا عريان ملط ونخليه احطياطي علشان محدش ضامن الظروف وانا موافق روحت في ثانيه قالع البورنص وبقيت ملط دودو تعلا يا عاصم أنا نظرتي متخبش ابدا حوده راجل وخلاص واحد مننا وطلع عاصم لابس اندر وقميص نوم من بتوع ناديه وماسك الفون وبيصور فيا خلص تصوير وانا هموت واجري انيك وحده قدام جوزها احساس ممتع اوي ورحت ناطط عل دودو اكنها فريسه ومسيبش حته في جسمها تعلا يا عرص داخل زبر حوده في كس مراتك يا عرص وهو مبسوط اوي وماسك بتاعي وراح مدخلو في كسها وقعدت انيك فيها لحد الصبح وفضلنا اسبوع عل الحال ده كل يوم انزل عند دودو اطلع اخر اليل لحد ما في يوم دودو اتصلت عليا حوده في ضيوف جيلنا النهارده مين يا دودو فاكر الراجل الي صورتنا معاه اه فاكرو هو ده جيب مراتو معاه وعايزك تنام معها قدامو طيب هو مين ده اصلا بليل هتعرف كل حاجه يلا باي علشان الحق اجهز نفسي يلا سلام قفلت معها ورحت جبت لنفسي شويه حجات لحد مادودو رنت عليا انتا فين بجيب حجات لنفسي طب تعلا يلا علشان الضيوف وصلو وبيسالو عليك حاضر اديني جاي روحت خبطت فتحت الباب دودو وهيا ملط خش خش مالقتش حد هو فين الضيوف جو في اوضه النوم تعلا تعلا دخلت لقيت الراجل ومراتو الي شفتها معاه قبل كده الي هيا شبه ليلي علوي بطل يابا الحج دخلت وقعدت عاصم اتكلم قال نعرفكم عل بعض ده محمود جارنا الي الفوق وصديقنا وده اشرف ومراتو مرفت اخوتي اوبااا البطل دي اخت عاصم وبرضو بيعرص عليها ده الموضع شكلو بيحلو أنا اتشرفك بيك يا استاذ اشرف انتا ومداد مرفت رحت قايم من مكاني وقاعد جمب مرفت أنا لي مرفت ايه الجمال ده انتي فكيش غلطه مرسومه رسم اتكسفت ده من زوقك روحت حاطط ايدي عل خدها وبحسس عليه لقيت اشرف منوم ناديه عل الارض ونازل دعك فيها تحت وفوق وناديه شغلها توحوح وانا اديت اهتمامي كلو لمرفت قومي تعالي عل السرير احسن قومنا أنا ومرفت عل السيرير نزلت الحس في جسمها لحد رجليها وعليها نعومه فظيعا لا هيا جامده بجد صدرها كبير ومظبوط عل الملي ولا طيزها تهز الجبل حوده أنا عايزاه في طيزي حاضر يا عيون حوده نامي عل بطنك يلا حاضر قاعدت ادخل فيه ثنه ثنه بس هيا وسعه بتحب نيك الطيز ناديه شافت كده اشرف أنا كمان عايزه اجرب اتناك في طيزي اشرف حاضر يلا ناديه قوم يا عرص لي عاصم هات الملين علشان جوز اخوتك يحطو في طيزي قام عاصم جابو ودهن لمراتو كنت أنا بجيب في طيز مرفت ومرفت بالنادي عل اشرف تعلا بسرعه الحس طيزي اشرف مسلسل نقطه من لبني في طيز مراتو وقعدنا نبدل بين مرفت وناديه للصبح وتأتي يوم صحيت لقيت أنا وناديه ومرفت نايمين عل السرير ملك وعاصم وأشرف عل الارض ملط لقيت زوبري داخل في طيز مرفت روحت مكمل فيها هيا وناديه وهما نايمين احلا زوبر تضربو لما تكون لسه صاحي ناديه صحيت حكت ايدها عل خدودي وقعدت تملي عليهم وقلتلي انا حبيتك يا حوده ومش هعرف استغنت عنك ولا أنا هعرف استغنت عنك بحبك وشفيف خدت دورها في الموضع وقمنا ناخد دوش أنا وهيا ودخلت الحمام علينا مرفت لقتني حطو في طيز ناديه يا اوساخ من غيري فيها يا خفيها ودخلت تحت الدوش علطول طلعنا من الحمام اتغدينا اشرف يلا يا مرفت علشان نروح المحل يلا بروحي اشرف سلام وسهره الخميس عندي هلال وخلص اليوم عل كده اتمني الاعجاب بقصائد الحقيقيه................
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: aldorg, Ana loka, العمده المصري و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%