NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مليش حدود

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي جارتي جبااااره ممحونه اوووي جوزها مسافر وولادها كبار هيا في اول الاربعينات كده بس كرباج طول ما جوزها موجود هيا محترمه جداا اول ما يسافر تخرج في البلكونه بلبس البيت الي هوا ساعات يكون بيجامه ديقه جداا وساعات كط وشورت وساعات قمصان نوم وديما بشعرها ونص بزازها بتكون واضحه جدااا

• عجبني
التفاعلات: karama و Abo hassan
كده بقيت شرموطه في نظرك ولازم تعمل معاها الواجب وتنيكها ...

انت كل الي قولته ما هو إلا حريه شخصيه في بيتها ممكن تكون اوفر منها شوي بس برضه فين المشكله بالنسبه لك من أفعالها ؟؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: مملول, $.KHA LED.$, حنفي الونش و 2 آخرين

انت كل الي قولته ما هو إلا حريه شخصيه في بيتها ممكن تكون اوفر منها شوي بس برضه فين المشكله بالنسبه لك من أفعالها ؟؟
لا اقلعى السنكر احسن 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

كلنا عايزين نبقي متحررين ...

• عجبني

ممكن يكون قصده ان حريتها في عدم وجود جوزها اوفر اكتر من وجوده فالاختلاف ده يخلي في ان ف الموضوع

• أتفق

لا لا لا لا انا اكتر واحد في الدنيا بيقدر حرية الست وانا عارف أنها حره وتعمل الي على طيفها بس انا بحكي الموثق مش اكار مش بحكم عليها وغير كده هيا ست جدعه جداااا وب ١٠٠ راجل وعمري ما شوفت منها غير كل خير

• أتفق
ممكن تكون من النوع اللي بتحب انها تجذب الانتباه بس و تحس ان الناس هيجين بسببها
لكن هي اخرها كدا
دا مجرد اعتقاد

• عجبني
التفاعلات: مليش حدود

للأسف .. إحنا محصلناش عرب الجاهلية اللي عاشوا فيما يسمي بالعصر الجاهلي !

كان عنترة بن شداد يقول :

أغشي فتاة الحي عن حليلها
وإذا غزا في الجيش لا أغشاها
وأغُض طرفي مابدت لي جارتي
حتي يوارى جارتي مأواها
إني إمرؤٌ سَمِح الخليقة ماجدٌ
لا أتبع النفس اللجوج هواها !

بالذمة هما اللي كانوا عايشين في الجاهلية ولا إحنا ؟!

• حبيته
ممكن تكون من النوع اللي بتحب انها تجذب الانتباه بس و تحس ان الناس هيجين بسببها
لكن هي اخرها كدا
دا مجرد اعتقاد
هيا فعلا محترمه جدااا وده اخره ممكن يكون ده تفكيرها أو انها بتعيش براحتها في بيتها عادي انا بس ديماا بفكر ان انا كا جارها بشوف نص جسمها امال ولادها الي في سن المراهقه دول بيشوفه اي 😂♥️

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد عمار
هيا فعلا محترمه جدااا وده اخره ممكن يكون ده تفكيرها أو انها بتعيش براحتها في بيتها عادي انا بس ديماا بفكر ان انا كا جارها بشوف نص جسمها امال ولادها الي في سن المراهقه دول بيشوفه اي 😂♥️
اسألهم بقي بيشوفه ايه 😂

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

واحده واحده على الناس ياحاجه بس كلامك صج
هيا دى حريه شخصيه وكل واحد حر بعمل اللى عاوزو

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و مليش حدود
  • عجبني
لا لا لا لا انا اكتر واحد في الدنيا بيقدر حرية الست وانا عارف أنها حره وتعمل الي على طيفها بس انا بحكي الموثق مش اكار مش بحكم عليها وغير كده هيا ست جدعه جداااا وب ١٠٠ راجل وعمري ما شوفت منها غير كل خير

ايوه كده وضح نواياك عشان الناس تفهم

• عجبني
عندي جارتي جبااااره ممحونه اوووي جوزها مسافر وولادها كبار هيا في اول الاربعينات كده بس كرباج طول ما جوزها موجود هيا محترمه جداا اول ما يسافر تخرج في البلكونه بلبس البيت الي هوا ساعات يكون بيجامه ديقه جداا وساعات كط وشورت وساعات قمصان نوم وديما بشعرها ونص بزازها بتكون واضحه جدااا
ملوش دعوه

الولا هاين عليه يقول لون الحلمة ايه بس قلقان لنقول انه بيبص ع الست

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%