NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Love milf

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
24 مايو 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
23
نقاط
598
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أولا كده أول مره اكتب فمحدش يرخم عليا
أنا إسمي ميدو ٢٣سنه دلوعه البيت وكده نخش في الحوار علي طول تبدأ القصه لما جدي قرر يأجر الشقه اللي في أول دور
المستأجر اسمه ياسر ومراته اسمها هيام يدوب متجوزين بقالهم 3سنين بطله القصه هيام عندها بنت من جوزها الاولاني عندها 8 سنين إسمها مروه
هيام دي بقي تبقي الزوجه التانيه لياسر وصف هيام حته كده 34 سنه تشوفها تحسها ليلي علوي كده في نفسها طبعا جم وسكنو وعدي شهرين كانو هما اتصاحبو علي البيت كله وبقت تطلع تقعد معاهم علي السلم وطبعا بقي بينا كلام الحكايه بدأت كنت سهران يوم خميس بره وراجع الشقه بتاعتهم إللي في الدور الاول دي كان ليقها مسقط كده جدي كان عمله نخزن فيه فمن يوم مأجرنا الشقه وهو فضاه عشان يعرفو يفتحو الشباك اللس فيه المهم أنا دخلت اتسحب طبعا عشان مش ارزع الباب ويعروفو أنا جيت أمته فلقيت في صوت اااااه وانا معدي فرجعت اسمع في أي سمعت احلي ااااااه تأنى وبتقول براحه قالها صوتك هتفضحنا فدخلت اتسحب في المسقط لقيت الشيش بتاع الشباك مش شايف اوووى بس شايف حركه ومش شايف وشهم ادريت كده وقعدت اسمع لقيت زبري بقي زي الحديده لحد ما سمعتها بتقوله انت جبت انا لسه مرتحتش ما هي مصفياك وبقي ده اخرك قالها ما أنا ببات معاها يومين بس قصده علي مراته التانيه سبها وقام وسمعت صوتها وهي بتتنهد براحه وهو طلع قاعد بره في الصاله طبعا انا جبتهم في البنطلون طلعت نمت من اليوم ده بقي وانا نظرتي اتغيرت ليها......

صحيت الصبح طبعا نزلت صليت الجمعه
ورجعت سمعتها وهي بتندها لبنتها كانت بتلعب مع العيال ولاد عمي علي السلم كان في جيبي شكولاته أدتها للبت عشان ابتدي أقرب منها مروة نزلت طبعاا فرحانه طلعت اتغديت وقعدت العب في الفون فسمعت حد طالع علي السلم وبيدنه علي جدي طلعت هي طالعه تنشر الهدوم علي السطح جدي ساكن في التاني واحنا في وعمي في التالت الشقه دورين بس الدور اللي فيه جدي الشقه التانيه خزين بقي وكده وفرن عشان الاوضه دي ليها دور معانا نرجع بقي سمعتها قالت كده طلعت جري علي السطح عملت نفسي اني واقف بتفرج علي الحمام لان جمبنا راجل بيحب يطير الحمام بعد العصر لقيتها بتقولي ازيك يا ميدو قلتلها اهلا ازيك يا ام مروه قالتلي واقف ليه كده قلتلها عاادي بحب اطلع أقف كده اتفرج علي الحمام وقفنا نتكلم علي الجو وهي بتنشر وأنا قعدت أتفرج عليها وخلصت ونزلت واننا نزلت اقعدت اتخيلها وضربت العشره ونمت وعدي الاسبوع اتخيلها يوم الخميس العصر راجع لقيتها واخده بنتها ومشى تقريبا راحه لأهلها فجه في دماغي فكره اني اكسر حته من الشيش صغيره اشوف منها وهي نايمه لان الجو حر ومش بيقفلوا الزجاج عملت كده جت طبعا الخميس بالليل فضلت طالع نازل لحد ما النور بتاع الاوضه نور نزلت جري حطيت ودني كده عشان خيالي مش يبان لقيته بيقولها ما تلبسي الجلبيه المخرومه من عند طيزك عشان عايز انيكها اووووف علي طيزها في القمصان والعبيات بتقعد تلعب كده فيهم قلته هتسخني وتسبني قالها يلا ياا لبوه خلصي ده طيزك الناس في الشارع القديم هيجه علبها أنا سمعت الكلمة دي وهيجت بقي قلتها دخله بالراحه أنا رحت عند الحته إللي كسرتها كده وشفت احلي وضع موطيه وهو في زبره في طيزها وقعده تتوجع عشان البت مش تسمع وأنا قاعد بتفرج تقوله براحه مش قدره قلها اقلعي بقي واوف بقي اما اقلعت جسمها يهبل بدأ ينك كسها وهي تتوجع واما هو جايب قلتله انا عارفع اني هسخن وتسبني لقيته سكت وقعد يبوس فيها قلتلة ابعدي وزقته قلها هاخد برشام بعد كده وامتعك أنا طبعا كنت لسه مجبتش فقمت طالع وانا طالع شفت اي بقي من الشيش التاني................
وقفنا عند الشيش التاني ببص كدة كان متشنكل لقيت مروه راجعه بتجري علي السرير فهمت انها كانت بتتفرج عليهم البت ماشيه في سنها 9 بس جسمها حلو مش صغيره طلعت طبعا اتخيلها ونمت...............
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: المحترف الرقيق, Gattuso, امير الجنس العربى و 13 آخرين
أولا كده أول مره اكتب فمحدش يرخم عليا
أنا إسمي ميدو ٢٣سنه دلوعه البيت وكده نخش في الحوار علي طول تبدأ القصه لما جدي قرر يأجر الشقه اللي في أول دور
المستأجر اسمه ياسر ومراته اسمها هيام يدوب متجوزين بقالهم 3سنين بطله القصه هيام عندها بنت من جوزها الاولاني عندها 8 سنين إسمها مروه
هيام دي بقي تبقي الزوجه التانيه لياسر وصف هيام حته كده 34 سنه تشوفها تحسها ليلي علوي كده في نفسها طبعا جم وسكنو وعدي شهرين كانو هما اتصاحبو علي البيت كله وبقت تطلع تقعد معاهم علي السلم وطبعا بقي بينا كلام الحكايه بدأت كنت سهران يوم خميس بره وراجع الشقه بتاعتهم إللي في الدور الاول دي كان ليقها مسقط كده جدي كان عمله نخزن فيه فمن يوم مأجرنا الشقه وهو فضاه عشان يعرفو يفتحو الشباك اللس فيه المهم أنا دخلت اتسحب طبعا عشان مش ارزع الباب ويعروفو أنا جيت أمته فلقيت في صوت اااااه وانا معدي فرجعت اسمع في أي سمعت احلي ااااااه تأنى وبتقول براحه قالها صوتك هتفضحنا فدخلت اتسحب في المسقط لقيت الشيش بتاع الشباك مش شايف اوووى بس شايف حركه ومش شايف وشهم ادريت كده وقعدت اسمع لقيت زبري بقي زي الحديده لحد ما سمعتها بتقوله انت جبت انا لسه مرتحتش ما هي مصفياك وبقي ده اخرك قالها ما أنا ببات معاها يومين بس قصده علي مراته التانيه سبها وقام وسمعت صوتها وهي بتتنهد براحه وهو طلع قاعد بره في الصاله طبعا انا جبتهم في البنطلون طلعت نمت من اليوم ده بقي وانا نظرتي اتغيرت ليها......

صحيت الصبح طبعا نزلت صليت الجمعه
ورجعت سمعتها وهي بتندها لبنتها كانت بتلعب مع العيال ولاد عمي علي السلم كان في جيبي شكولاته أدتها للبت عشان ابتدي أقرب منها مروة نزلت طبعاا فرحانه طلعت اتغديت وقعدت العب في الفون فسمعت حد طالع علي السلم وبيدنه علي جدي طلعت هي طالعه تنشر الهدوم علي السطح جدي ساكن في التاني واحنا في وعمي في التالت الشقه دورين بس الدور اللي فيه جدي الشقه التانيه خزين بقي وكده وفرن عشان الاوضه دي ليها دور معانا نرجع بقي سمعتها قالت كده طلعت جري علي السطح عملت نفسي اني واقف بتفرج علي الحمام لان جمبنا راجل بيحب يطير الحمام بعد العصر لقيتها بتقولي ازيك يا ميدو قلتلها اهلا ازيك يا ام مروه قالتلي واقف ليه كده قلتلها عاادي بحب اطلع أقف كده اتفرج علي الحمام وقفنا نتكلم علي الجو وهي بتنشر وأنا قعدت أتفرج عليها وخلصت ونزلت واننا نزلت اقعدت اتخيلها وضربت العشره ونمت وعدي الاسبوع اتخيلها يوم الخميس العصر راجع لقيتها واخده بنتها ومشى تقريبا راحه لأهلها فجه في دماغي فكره اني اكسر حته من الشيش صغيره اشوف منها وهي نايمه لان الجو حر ومش بيقفلوا الزجاج عملت كده جت طبعا الخميس بالليل فضلت طالع نازل لحد ما النور بتاع الاوضه نور نزلت جري حطيت ودني كده عشان خيالي مش يبان لقيته بيقولها ما تلبسي الجلبيه المخرومه من عند طيزك عشان عايز انيكها اووووف علي طيزها في القمصان والعبيات بتقعد تلعب كده فيهم قلته هتسخني وتسبني قالها يلا ياا لبوه خلصي ده طيزك الناس في الشارع القديم هيجه علبها أنا سمعت الكلمة دي وهيجت بقي قلتها دخله بالراحه أنا رحت عند الحته إللي كسرتها كده وشفت احلي وضع موطيه وهو في زبره في طيزها وقعده تتوجع عشان البت مش تسمع وأنا قاعد بتفرج تقوله براحه مش قدره قلها اقلعي بقي واوف بقي اما اقلعت جسمها يهبل بدأ ينك كسها وهي تتوجع واما هو جايب قلتله انا عارفع اني هسخن وتسبني لقيته سكت وقعد يبوس فيها قلتلة ابعدي وزقته قلها هاخد برشام بعد كده وامتعك أنا طبعا كنت لسه مجبتش فقمت طالع وانا طالع شفت اي بقي من الشيش التاني................
وقفنا عند الشيش التاني ببص كدة كان متشنكل لقيت مروه راجعه بتجري علي السرير فهمت انها كانت بتتفرج عليهم البت ماشيه في سنها 9 بس جسمها حلو مش صغيره طلعت طبعا اتخيلها ونمت...............
جميله و مشوقة احداثها ليت تكون اطول شويه فيها شوىه احداث عن كده منتظرين الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Love milf
أولا كده أول مره اكتب فمحدش يرخم عليا
أنا إسمي ميدو ٢٣سنه دلوعه البيت وكده نخش في الحوار علي طول تبدأ القصه لما جدي قرر يأجر الشقه اللي في أول دور
المستأجر اسمه ياسر ومراته اسمها هيام يدوب متجوزين بقالهم 3سنين بطله القصه هيام عندها بنت من جوزها الاولاني عندها 8 سنين إسمها مروه
هيام دي بقي تبقي الزوجه التانيه لياسر وصف هيام حته كده 34 سنه تشوفها تحسها ليلي علوي كده في نفسها طبعا جم وسكنو وعدي شهرين كانو هما اتصاحبو علي البيت كله وبقت تطلع تقعد معاهم علي السلم وطبعا بقي بينا كلام الحكايه بدأت كنت سهران يوم خميس بره وراجع الشقه بتاعتهم إللي في الدور الاول دي كان ليقها مسقط كده جدي كان عمله نخزن فيه فمن يوم مأجرنا الشقه وهو فضاه عشان يعرفو يفتحو الشباك اللس فيه المهم أنا دخلت اتسحب طبعا عشان مش ارزع الباب ويعروفو أنا جيت أمته فلقيت في صوت اااااه وانا معدي فرجعت اسمع في أي سمعت احلي ااااااه تأنى وبتقول براحه قالها صوتك هتفضحنا فدخلت اتسحب في المسقط لقيت الشيش بتاع الشباك مش شايف اوووى بس شايف حركه ومش شايف وشهم ادريت كده وقعدت اسمع لقيت زبري بقي زي الحديده لحد ما سمعتها بتقوله انت جبت انا لسه مرتحتش ما هي مصفياك وبقي ده اخرك قالها ما أنا ببات معاها يومين بس قصده علي مراته التانيه سبها وقام وسمعت صوتها وهي بتتنهد براحه وهو طلع قاعد بره في الصاله طبعا انا جبتهم في البنطلون طلعت نمت من اليوم ده بقي وانا نظرتي اتغيرت ليها......

صحيت الصبح طبعا نزلت صليت الجمعه
ورجعت سمعتها وهي بتندها لبنتها كانت بتلعب مع العيال ولاد عمي علي السلم كان في جيبي شكولاته أدتها للبت عشان ابتدي أقرب منها مروة نزلت طبعاا فرحانه طلعت اتغديت وقعدت العب في الفون فسمعت حد طالع علي السلم وبيدنه علي جدي طلعت هي طالعه تنشر الهدوم علي السطح جدي ساكن في التاني واحنا في وعمي في التالت الشقه دورين بس الدور اللي فيه جدي الشقه التانيه خزين بقي وكده وفرن عشان الاوضه دي ليها دور معانا نرجع بقي سمعتها قالت كده طلعت جري علي السطح عملت نفسي اني واقف بتفرج علي الحمام لان جمبنا راجل بيحب يطير الحمام بعد العصر لقيتها بتقولي ازيك يا ميدو قلتلها اهلا ازيك يا ام مروه قالتلي واقف ليه كده قلتلها عاادي بحب اطلع أقف كده اتفرج علي الحمام وقفنا نتكلم علي الجو وهي بتنشر وأنا قعدت أتفرج عليها وخلصت ونزلت واننا نزلت اقعدت اتخيلها وضربت العشره ونمت وعدي الاسبوع اتخيلها يوم الخميس العصر راجع لقيتها واخده بنتها ومشى تقريبا راحه لأهلها فجه في دماغي فكره اني اكسر حته من الشيش صغيره اشوف منها وهي نايمه لان الجو حر ومش بيقفلوا الزجاج عملت كده جت طبعا الخميس بالليل فضلت طالع نازل لحد ما النور بتاع الاوضه نور نزلت جري حطيت ودني كده عشان خيالي مش يبان لقيته بيقولها ما تلبسي الجلبيه المخرومه من عند طيزك عشان عايز انيكها اووووف علي طيزها في القمصان والعبيات بتقعد تلعب كده فيهم قلته هتسخني وتسبني قالها يلا ياا لبوه خلصي ده طيزك الناس في الشارع القديم هيجه علبها أنا سمعت الكلمة دي وهيجت بقي قلتها دخله بالراحه أنا رحت عند الحته إللي كسرتها كده وشفت احلي وضع موطيه وهو في زبره في طيزها وقعده تتوجع عشان البت مش تسمع وأنا قاعد بتفرج تقوله براحه مش قدره قلها اقلعي بقي واوف بقي اما اقلعت جسمها يهبل بدأ ينك كسها وهي تتوجع واما هو جايب قلتله انا عارفع اني هسخن وتسبني لقيته سكت وقعد يبوس فيها قلتلة ابعدي وزقته قلها هاخد برشام بعد كده وامتعك أنا طبعا كنت لسه مجبتش فقمت طالع وانا طالع شفت اي بقي من الشيش التاني................
وقفنا عند الشيش التاني ببص كدة كان متشنكل لقيت مروه راجعه بتجري علي السرير فهمت انها كانت بتتفرج عليهم البت ماشيه في سنها 9 بس جسمها حلو مش صغيره طلعت طبعا اتخيلها ونمت...............
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Love milf
الجزء التالت
طبعا وقفنا عند اما شوفت البت مروه وهي بتجري عشان جوز أمها خارج من الاوضه واتأكدت إنها بتتفرج علبهم أو سمعاهم طلعت ضربت العشرة وفضلت قاعد أفكر في اللي شوفته فقلت لازم اقرب من البت الصغيره نمت صحيت علي الضهر صليت ورجعت كالعاده طبعا أنا كل ده في كليه تجاره فاشل بقي ويسقط بس جدي عنده سوبر ماركت كده ببقي اروح هناك اعمل الفواتير أقف شويه عشان أخد منه فلوس المهم رجعت لقيت البت بتلعب علي السلم فدتها شيكولاته وقعدت اهزر معاها شويه هي والعيال بس مهتم بيها هي طبعاا كل يوم علي الحال ده لحد يوم الخميس بس المره دي بقي كنت مركز مع البت الصغيره اشوفها هتقوم ولا لا لقيتها قامت تسمع وانا طبعا كنت بسمع زيها ورجعت لقيتها برضو بتجري علي السرير قبل ما هو يخرج طبعا هيام بتطلع عند نينا كتير وتقعد معاهم وهي مرات عمي علي السلم في كنب كده جدي عامله بنقعد عليه المهم رجعت علي بعد العصر كده لقيت مروه قاعده علي السلم لوحدها بقولها قاعده كده ليه قالتلي ملكش دعوه استغربت فهزرت معاها وقلتله طااب ما عايا شكيولاته ومش هتخديها قامت تجري عليا وانا رفعت أيدي لفوق واقعد ت احك في البت اما شدها وبتجرى قمت أنا ساحبها اكني بحاول أخد الشيكولاته اكني حضنها من ضهرها كده وطيز البت لزقت فيا الشيطان بعبصنى بقي ونزلت تحت كده بحك زبري في طيزها والبت قعدت بترجع لورا جبتهم فقولتلها خلاص هسيبها قلت تعالا العب معايا قلتلها بصوت واطي مينفعش حد يشوفنا قعدت جمبها علي السلم هوب مين إللي كان نازل هيام أم طيز همام 😉بتقولي قاعدين كده ليه قلتلها البت بنتك بقولها مالك قالتلي ملكش دعوه فبشوف مالها وجبتلها شيكولاتة ومش راضيه تقول برضو قالتي ده بنت كلب انا اللي ضربهاا عشان مش بتسمع الكلام قلتلها ليه الضرب مش بيجب نتيجه عدت من بينا ورجلها حكت في أيدي اتكهربت قالتي معتش تجيبها شيكولاتة قلتلها ملكيش دعوه وهي هتسمع كلامك خلاص قالت مااشي يبختها بيجيلها شيكولاتة سمعت الكلمة وعدتها المهم نزلو وأنا طلعت قعدت وعدي اليوم عادي افتكرت كلمتها فجبت شيكولاتة كبيره لقتها قاعده علي الكنبه قدام شقتها قلتلها اتفضلي قالتلي ليه بس كده قلتلها انا خدت بالي وجبتلك قعدت تقولي شكر واقعد هنكلها مع بعض قلتلها لا دي بتاعتك قامت شدتي كده من ايدي أقعد بس عملت نفسي بقع عشان احك فيها وحكيت فيها اتكهربت وكنت لابس بنطلون ترنج فضيحه طبعاا المعلم بدأ يقف قعدنا تتكلم وأنا مش مركز أصلا غير فيها فقت وهي بتقولي تلفونك بيرن كنت مسجل واحد صاحبي وحاط جمب اسمه قلب♥️ فكنسلت فهي لمحت القلب تقريبا فبتقولي حلوه قلتلها مين قالت اللي بتتصل قلتلها ده واحد صاحبي قالتي بجد طيب مش عايز تقول مااشي براحتك قلتله و....واحد صاحبي سكتت كده قلتلهاشكلك مش مصدقه اتصلت عليه وفتحت المايك ومن بعد اليوم ده وإحنا بقي بينا كلام البت بقي مروه كل يومين كده اهزر والقي البت بتزنق نفسها علي زبي زي اول مره لحد ما في مره جت وهي بتلعب قدام شقتهم قمت ضربها كده وطلعت السلم جري طلعت تجري وريا وانا عملت نفسي بجري لحد ما وصلت السطح ووقفت لقتها بتضرب كده وأنا طبعا قعدت ازق فيها وهي قامت لفه نفس اللفه بتاعت كل مره طيزها علي زبري قعدت احك جامد وقمت شيلها ومقعدهاا علي رجلي اكني مكتفهاا وقمت قايلها في ودنها مش هتبطلي تبصي علي ماما مع بابا ياسر وهما عريانين البت سكتت وعايز تقوم قلتها مش هقول لحد بس تسمع كلامي اتفقنا قالت طيب عايز تشوفي بتاعي زي بابا ياسر سكتت وقمت مطلع وجبت أيدها عليه البت برأت كده وسكتت لعبت في طيزها شويه لحد ما نزلت وقلتلها لوحد عرف هقول لأمك البت نزلت وانا نزلت خدت شاور ونزلت لقتها قاعده على الكنبه قلتلها امك فين قالت في الحمام انا عاارف ان ابوها اول 3 ايام في البيت التاني قلتلها طيب ادخلي هاتي كلوت من بتاع أمك بسرعة سكتت قلتلها بسرعه يلا دخلت وجت وأنا طلعت البت مروه بقت بتسمع اكلام جينا بقي يوم الخميس قلتلها اما امك تطلع فوق عايز ادخل الشقه وانتي إستني برة كان معايا تلفون قديم مسحت كل اللي عليه وقلت احطه فوق الدولاب يصور ليله الخميس المهم طلعت وانا دخلت ظبطت الفون وفتحت الشيش عشان أعرف افتحه أخد الفون واشغله جت الساعه 12 كان ياسر جه وبدأ يتعشي وأنا دخلت بالراحه شغلت الفيديو علي التصوير وطبعا كلهم عارفين إني بتفسح بره حتي هيام كانت عارفه وقالتي وأنا نازل بهزار كده ابقي افتكرنا بحاجه..................
 
  • عجبني
التفاعلات: المحترف الرقيق, امير الجنس العربى, فحل هايجان و 3 آخرين
أولا كده أول مره اكتب فمحدش يرخم عليا
أنا إسمي ميدو ٢٣سنه دلوعه البيت وكده نخش في الحوار علي طول تبدأ القصه لما جدي قرر يأجر الشقه اللي في أول دور
المستأجر اسمه ياسر ومراته اسمها هيام يدوب متجوزين بقالهم 3سنين بطله القصه هيام عندها بنت من جوزها الاولاني عندها 8 سنين إسمها مروه
هيام دي بقي تبقي الزوجه التانيه لياسر وصف هيام حته كده 34 سنه تشوفها تحسها ليلي علوي كده في نفسها طبعا جم وسكنو وعدي شهرين كانو هما اتصاحبو علي البيت كله وبقت تطلع تقعد معاهم علي السلم وطبعا بقي بينا كلام الحكايه بدأت كنت سهران يوم خميس بره وراجع الشقه بتاعتهم إللي في الدور الاول دي كان ليقها مسقط كده جدي كان عمله نخزن فيه فمن يوم مأجرنا الشقه وهو فضاه عشان يعرفو يفتحو الشباك اللس فيه المهم أنا دخلت اتسحب طبعا عشان مش ارزع الباب ويعروفو أنا جيت أمته فلقيت في صوت اااااه وانا معدي فرجعت اسمع في أي سمعت احلي ااااااه تأنى وبتقول براحه قالها صوتك هتفضحنا فدخلت اتسحب في المسقط لقيت الشيش بتاع الشباك مش شايف اوووى بس شايف حركه ومش شايف وشهم ادريت كده وقعدت اسمع لقيت زبري بقي زي الحديده لحد ما سمعتها بتقوله انت جبت انا لسه مرتحتش ما هي مصفياك وبقي ده اخرك قالها ما أنا ببات معاها يومين بس قصده علي مراته التانيه سبها وقام وسمعت صوتها وهي بتتنهد براحه وهو طلع قاعد بره في الصاله طبعا انا جبتهم في البنطلون طلعت نمت من اليوم ده بقي وانا نظرتي اتغيرت ليها......

صحيت الصبح طبعا نزلت صليت الجمعه
ورجعت سمعتها وهي بتندها لبنتها كانت بتلعب مع العيال ولاد عمي علي السلم كان في جيبي شكولاته أدتها للبت عشان ابتدي أقرب منها مروة نزلت طبعاا فرحانه طلعت اتغديت وقعدت العب في الفون فسمعت حد طالع علي السلم وبيدنه علي جدي طلعت هي طالعه تنشر الهدوم علي السطح جدي ساكن في التاني واحنا في وعمي في التالت الشقه دورين بس الدور اللي فيه جدي الشقه التانيه خزين بقي وكده وفرن عشان الاوضه دي ليها دور معانا نرجع بقي سمعتها قالت كده طلعت جري علي السطح عملت نفسي اني واقف بتفرج علي الحمام لان جمبنا راجل بيحب يطير الحمام بعد العصر لقيتها بتقولي ازيك يا ميدو قلتلها اهلا ازيك يا ام مروه قالتلي واقف ليه كده قلتلها عاادي بحب اطلع أقف كده اتفرج علي الحمام وقفنا نتكلم علي الجو وهي بتنشر وأنا قعدت أتفرج عليها وخلصت ونزلت واننا نزلت اقعدت اتخيلها وضربت العشره ونمت وعدي الاسبوع اتخيلها يوم الخميس العصر راجع لقيتها واخده بنتها ومشى تقريبا راحه لأهلها فجه في دماغي فكره اني اكسر حته من الشيش صغيره اشوف منها وهي نايمه لان الجو حر ومش بيقفلوا الزجاج عملت كده جت طبعا الخميس بالليل فضلت طالع نازل لحد ما النور بتاع الاوضه نور نزلت جري حطيت ودني كده عشان خيالي مش يبان لقيته بيقولها ما تلبسي الجلبيه المخرومه من عند طيزك عشان عايز انيكها اووووف علي طيزها في القمصان والعبيات بتقعد تلعب كده فيهم قلته هتسخني وتسبني قالها يلا ياا لبوه خلصي ده طيزك الناس في الشارع القديم هيجه علبها أنا سمعت الكلمة دي وهيجت بقي قلتها دخله بالراحه أنا رحت عند الحته إللي كسرتها كده وشفت احلي وضع موطيه وهو في زبره في طيزها وقعده تتوجع عشان البت مش تسمع وأنا قاعد بتفرج تقوله براحه مش قدره قلها اقلعي بقي واوف بقي اما اقلعت جسمها يهبل بدأ ينك كسها وهي تتوجع واما هو جايب قلتله انا عارفع اني هسخن وتسبني لقيته سكت وقعد يبوس فيها قلتلة ابعدي وزقته قلها هاخد برشام بعد كده وامتعك أنا طبعا كنت لسه مجبتش فقمت طالع وانا طالع شفت اي بقي من الشيش التاني................
وقفنا عند الشيش التاني ببص كدة كان متشنكل لقيت مروه راجعه بتجري علي السرير فهمت انها كانت بتتفرج عليهم البت ماشيه في سنها 9 بس جسمها حلو مش صغيره طلعت طبعا اتخيلها ونمت...............
عاش كمل
 
كمل يابرنس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين باقى القصه
 
اين اقي الاحداث
 
اين الجزء الثاني الموجود الثالث فقط
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%