NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب جارتي الجديده ام بزاز بقررر

كلامك مقنع فعلا ، بس هو هيجان بقي وفاكر الموضوع بالسهولة دى زى ما بنقرأ فى القصص، بس الست برضه غلطانة هيا من حقها تقف فى بيتها زى ما هى عايزة ، لكن تتأكد ان محدش كاشف سترها زى الكابتن دا ، وع العموم كل واحد وتربيته ، انا لو شوفت منظر زى دا اه ههيج عليها وكل حاجة وهفكر زيه ، لكن عمرى ما هصورها ، لانى مرضتش كدا على اهلى
اسمح لى ان احييك على اخلاقك العالية .

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مبحبش الزوجة الخاينة و lil22
dFWyYn2.md.jpgخخخخخخخخخخخ احا ياجدعان و** ماقادر امبارح بليل قاعد ف اوضتي وفاتح الشباك لقيت جارتنا اللي جت سكنت جديد ف عماره جنبنا فاتحه الشباك وبتعمل عشا بالمنظر ده احا هو ايه البزاز دي بجدددد وايه الجسم ده انا و** وقتها ممسكتش نفسي ونزلت حلب ف زبي
ادعولي ياجدعان انيكها عشان هواجعها بالصور والفيديو ممكن ابقا انزل الفيديو بعدين

ندعي مين عشان ايه؟؟ لو جوزها شم خبر عارف هيعمل فيك ايه ...اقولك ولا هتزعل؟؟​

dFWyYn2.md.jpgخخخخخخخخخخخ احا ياجدعان و** ماقادر امبارح بليل قاعد ف اوضتي وفاتح الشباك لقيت جارتنا اللي جت سكنت جديد ف عماره جنبنا فاتحه الشباك وبتعمل عشا بالمنظر ده احا هو ايه البزاز دي بجدددد وايه الجسم ده انا و** وقتها ممسكتش نفسي ونزلت حلب ف زبي
ياجدعان انيكها عشان هواجعها بالصور والفيديو ممكن ابقا انزل الفيديو بعدين
مكنش ينفع تصورها وتنزلها

ايوه روح واجهها بالصور والفيديوهات وهي تقولك لا متقضحنيش وتعالي نيكني وانا تحت رجلك وتجيبك لما جوزها يمشي وتبقي عشيقها كسم الضحك
(هياكل علقه بنت حرام) 😂😂😂
خيالك واسع يعم انت 😂😂
هيروح فيها كده يعم كسم القصص اللي لحست دماغكوا 😂😂

يعني مصور من سنه ولسه بتفكر تبدأ في الحوار ؟
هو اه بس انا اللي مصور الصوره دي وكنت ناشرها قبل كدا قبل ما اعرف نسوانجي

بزازها جامده فشخ ترضع قبيله انصحك تنيكها بأسرع وقت

حوار انك من ان

مش فاهم ايه الغريب في اللي قولته ؟

عندما تعجز الاحا والشخر ع التعبير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استفدت اي بقا ي بطل

الصورة من النت ..انا صدقتك يابني🤣

ليه مكنش ينفع يصورها ؟؟
انت عادي حد عندك يصور واحده تعرفها من غير متاخد بالها ؟ ويصورها صوره زي دي بعيدا يعني أنه واضح مش هوا عشان فيه تناقضات كتيره كاتبها

انت عادي حد عندك يصور واحده تعرفها من غير متاخد بالها ؟ ويصورها صوره زي دي بعيدا يعني أنه واضح مش هوا عشان فيه تناقضات كتيره كاتبها
بغض النظر كل واحد حر

كل واحد حر بينه وبين نفسه مش حر يصور الناس براحته حر في ميوله حر في منيكته مع نفسه حر في أي حاجه خارج نطاق الناس
خلاص مديقش نفسك

• عجبني
التفاعلات: noturboy
بيضحكني نيك الناس اللي بتدعي الأخلاق علي منتدي سكس
انت مثير للشفقه نيك😭😂
ليه عشان الواحد عنده رغبات يبقى بلا اخلاق وادب يعني؟
ربطهم حاجة عجيبة
حتى الزاني عنده اخلاق 🤨

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
تهيج فعلا
بس انا لفت نظرى كم نقطة كدا
انت صورتها صور وفيديو وهي فى بيتها
هتحاول تبتزها مثلا؟
تانى حاجة
انت مش قابل نصايح من حد وبتقول انك فى منتدى جنسى يعنى اعمل كل اللى فى نفسك ومافيش حد هيحاسبك ومافيش حد ينصح بحاجة احنا مش فى جامع صح؟
طيب انا هعمل العكس معاك
روح يا شاطر ابتزها
و ابقى خلى الجروب ينفعك وانت متسوح وسط جيرانك وهتلبس اهلك معاك فى احلى حوار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%