NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جارتنا ومساعدة ام صاحبي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فحل محظوظ

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
24 أبريل 2023
المشاركات
16
مستوى التفاعل
204
نقاط
10
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير اخر مرة كنت نايم فيها لما كنا مع اللبوة ****** وبقالي يومين كان عندي ضغط شغل ومبلحقش بنام بالعافية بسبب ان فيه سواق تعب وانا بركب مكانوا لان طبعا مينفعش المال يقف والصراحة كنت حابب كدا طبعا طول النهار بتفرج علي طياز رايحة وبزاز جايه اشكال والوان
بطلة القصة الي معانا النهارده شخصية جديدة جارتنا وصاحبة شوشو(ام صاحبي) اسمها ندي
مفكرتش فيها ولا مرة لبسها واسع هيا عندها ٣١ سنة بس الي يشوفها يقول ٢٥ جسمها من اللبس الواسع دايما رفيعة جوزها عندو تريلا وبيسافر بالشهر او الاسبوع علي خسب اللشغل المهم كنا بعد العصر وفؤجئت بالتليفون بيرن تعالا بسرعة في اي
تعالا عند ندي وقعت ومش قادرة تتحرك
اومال جوزها فين
تعالا بسرعة وقفلت لسكة وانا زهقان كنت خلاص حمل بقالي ساعة واقف
دورت ومشيت روحت لقيتها لابسة عباية بيتي مش مبينة حاجة وجت تقوم مقدرتش ساعدت تشوشو واتسندت علينا الموقف مفهوش اي حاجة وروحنا للدكتور وكشف عليها وعندها كدمات في العمود الفقري ومش عارف اي كدا في الحوض المهم الدكتور خرج ومن ورا الحاجز بتاع الكشف
وكتب علي مراهم وبرشام ووكان مفكرني جوزها ووصفلي استخدام المراهم والراحة التامة كانت شوشو عدلت الهدوم لها واتسدنت عليها وساعدتهم ونزلتهم العربية روحت جبت العلاج وروحت ودخلت بالعربية مدخل البيت زي جراش جوزها بيدخل فيه بوز التريلا وروحت اساعد شوشو وندي سندت عليا اول مرة احس بتراوة طيزها

HS2h88l.jpg HS2hva4.jpgجسمها شبه كدا المهم دخلناها عالسرير ونيمناها
شكرا يا كيمو تعبناك معانا
ازازاي يا ندي انتي اختي الكبيرة عيب
ووصفت لشوشو علي المراهم وانهي للظهر والحوض وقلتلها انا هستناكي برا وخرجت والصراحة لسا طيزها اكنها علي ايدي وطراوتها سبت الباب موارب ورجعت اتفرج اوف علي شوشو وهيا بتدعم ظهرها اوف شوشو خلصت روحت قعدت جري وخرجنا روحت مع شوشو اول ما قفلت الباب كنت واخدها في خضني وهيا تجاوبت معايا بسرعة لدرجة ملحقناش ندخل الاوضة ونيكتها في الصالة وقلعتها هدومها ومقمت تافف علي كسها ودخلت زبي وكنت بنيك باقصي سرعة مكملتش خمس دقايق وكنت منزل هيا استغربت مش عادتي قعدت العب في كسها بايدي لحد منزل وقمت قعدت علي الكنبة لقيتها جت قعدت جمبي وبتقولي مالك النهاردة قلتلها مفيش ردت ولا هيجت علي ندي اول ماقالت كدا زبي وقف تاني قامت ضاحكة قالتالي انا ءات نفسي هجت عليها دا الي كان يشوفها يقول عصاية طلعت متجسمة زجيت اقوم عليها تاني قالتالي لا وفر صحتك لعروستك احا هخليك تنيكها انت تومر وانا انفذ
طب ازاي
خليها عليا قامت رنت عليها ايه عاملة اي قالتها تعبانة قالتها بعد ما مشيت من عندك ووقعت ورجلي اتجزعت شكلنا محسودين
لا الف سلامه عليكي
شوشو **** يسلمك طب وانتي مبن هيدهنلك دهان بالليل
ندي عادي بقا الصباح رباح بكرا هتصل باختي تجيلي كانوا من بلد بعدنا فيها ساعة بالعربية
شوشو طب ما كيمو يدهلنك وهو زي اخوكي
لا مينفعش مفيش لا
كيمو محترم وانتي زي اختيه في اي هبعتهواك وملقختش ترد عليها قفلت لسكة
لقيت شوشو بتطلع مفتاح بتقولي اتعامل دا مفتاح شقتها كانت وخداه عشان لما تيجي تدهن مش هتقدر تقوم تفتح لها خدته ونزلت جري وفتحت الباب يا ندي مين انا كيمو مردتش دخلت لحد الاوضة لقيتها نايمة علي ظهرها ومتغطية بدفايه
عاملة اي دلوقتي
اخسن شوية
هو فين المراهم
اهي معلش تعبينك معنا وكانت مكسوفة اوي بس التعب باين عليها خدت المرهم بتاع الحوض وعريت وسطها بس من جنب الدفاية لقيتها ملط وكسها قدام بدات ادلك لها زي ما الدكتور قالي
كانت قلقانه بس مغلتطش في لمسة ليها ارتاحت شوية وخلصت وجه دور ضهرها وساعدتها وهيا بتلف تنام علي بطها الدفاية لفت معاها اوف طيزها بانت غطيتها بسرعة ونزل لحد اخر ضهرها الغطا وبدات ادلك ضهرها وكانت بتتوجع احد مخلصت وغطبتها وكنت هايج بس مش محسسها بحاجة واستاذنت منها اغسل ايدي عشان اقلع هدومي وقلعت ورجعت كانت شبه متخدرة من الوجع اي احسن
تسلم ايدك
المرهم اتشرب ولا اي
قالتالي ازاي
قلتلها الدكتور قال المرهم لو الجلد تشربه تدهن مرة كمان عريت ضهرها تاني واه اتشرب جبت المرهم وكان وشها عكسي وطلعت ادهن صهرها لحد منزلت لغطا علي نص طيزها وبدات احط زبي عليها عدلت راسها ناحيتي كيمو انت بتعمل اي لا مينفعش هصوت والم عليك الناس
متصوتي انتي الي جيباني شقتك وجوزك مش هنا ونايمة عريانة قدامي سوف الناس هتصدق مين شلطت الغطا وكانت كل متيجي تنحرك تتوجع مش قادة قلبتها علي صهرها وكانت بتزقني بس كنت طور فوقها ونزلت علي كيها الخس فيه يجي ربع ساعة حركتها بدات تهدي قمت مدخل زبي اه لا حرام عليك مكنتش نزلت دا كلو علي دليل فعلا انها مش عايزة اول مدخلت زبي بدات تعيط بدات انيكها براحة خالص فضلت تلت ساعة عالوضة البطي لحد مهديت خالص ولقتها بتتشنج ونزلت اوف اخيرا بدات اسرع وبدات تطلع اهات لحد كنت هنزل طلعت زبي وجبتهم علي بطنها ونمنا جمب بعض للصبح وصحيت علي حركتها وهيا بتحاول تقوم من جمبي خدتها في حضني تاني
نبمتها علي بطنها ونزل لحس غي طيزها وهيا حرام عليك مش خدت الي انت عاوزة سيبني بقا
قلتلها لسا واول المست كسها كانت مستنية المرة دي وجابت اوف اخيرا قمت حاطط زبي علي شفرات كسها وضاغط لقبتها اه براحة لا براحة اخيرا فضلت ادخلو واطلعوا براحة خالص واعصابي هادية خلاص اكتر من تلت ساعة حابت مرتين كانت بتشخر هاتهم فبها نزلهم سمعت لكلمة عايزاهم فين في كسي لقيت زبي بيتنفض
قمت مخرجوا ومنزلهم علي كسها من برا ونمت جمبها اتبسطي مردتش عليها قمت شايلها وداخل عالحمام مقعدها علي القاعدة الافرانجي وحميتها وشيلتها حطيتها عالسرير وعدت تاني اتمتعتي قالتالي اه اخيرا اتكلمتي معايا
انا اكتر ولا جوزك
صنت شوية مكسوفة قالتالي جوزي بينام معايا بيكون سريع اوي مبيكملش خمس دقايق بكون جبت مرة واحدة
لكن انت كنت براحة خلتتي انجنتت اول مرة انزل تلات مرات الجرس رن غطيتها وقمت لبيست وفتحت وكانت شوشو
دخلت صباحية مباركة
ندي مصدومة انها سليمة ومن الكلمة
الجزي الثاني
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: ahmedalbakry, المحترف الرقيق, Reyad Zz و 24 آخرين
:cautious: :cautious: :) :) :cool: :cool: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :coffee: :coffee: :mad: :mad: :whistle: :whistle: (y) (y) :geek: :geek: :love: :love: :rolleyes: :rolleyes:
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon و Hicham Yoseef792008
مساء الخير اخر مرة كنت نايم فيها لما كنا مع اللبوة المسيحية وبقالي يومين كان عندي ضغط شغل ومبلحقش بنام بالعافية بسبب ان فيه سواق تعب وانا بركب مكانوا لان طبعا مينفعش المال يقف والصراحة كنت حابب كدا طبعا طول النهار بتفرج علي طياز رايحة وبزاز جايه اشكال والوان
بطلة القصة الي معانا النهارده شخصية جديدة جارتنا وصاحبة شوشو(ام صاحبي) اسمها ندي
مفكرتش فيها ولا مرة لبسها واسع هيا عندها ٣١ سنة بس الي يشوفها يقول ٢٥ جسمها من اللبس الواسع دايما رفيعة جوزها عندو تريلا وبيسافر بالشهر او الاسبوع علي خسب اللشغل المهم كنا بعد العصر وفؤجئت بالتليفون بيرن تعالا بسرعة في اي
تعالا عند ندي وقعت ومش قادرة تتحرك
اومال جوزها فين
تعالا بسرعة وقفلت لسكة وانا زهقان كنت خلاص حمل بقالي ساعة واقف
دورت ومشيت روحت لقيتها لابسة عباية بيتي مش مبينة حاجة وجت تقوم مقدرتش ساعدت تشوشو واتسندت علينا الموقف مفهوش اي حاجة وروحنا للدكتور وكشف عليها وعندها كدمات في العمود الفقري ومش عارف اي كدا في الحوض المهم الدكتور خرج ومن ورا الحاجز بتاع الكشف
وكتب علي مراهم وبرشام ووكان مفكرني جوزها ووصفلي استخدام المراهم والراحة التامة كانت شوشو عدلت الهدوم لها واتسدنت عليها وساعدتهم ونزلتهم العربية روحت جبت العلاج وروحت ودخلت بالعربية مدخل البيت زي جراش جوزها بيدخل فيه بوز التريلا وروحت اساعد شوشو وندي سندت عليا اول مرة احس بتراوة طيزها

HS2h88l.jpg HS2hva4.jpgجسمها شبه كدا المهم دخلناها عالسرير ونيمناها
شكرا يا كيمو تعبناك معانا
ازازاي يا ندي انتي اختي الكبيرة عيب
ووصفت لشوشو علي المراهم وانهي للظهر والحوض وقلتلها انا هستناكي برا وخرجت والصراحة لسا طيزها اكنها علي ايدي وطراوتها سبت الباب موارب ورجعت اتفرج اوف علي شوشو وهيا بتدعم ظهرها اوف شوشو خلصت روحت قعدت جري وخرجنا روحت مع شوشو اول ما قفلت الباب كنت واخدها في خضني وهيا تجاوبت معايا بسرعة لدرجة ملحقناش ندخل الاوضة ونيكتها في الصالة وقلعتها هدومها ومقمت تافف علي كسها ودخلت زبي وكنت بنيك باقصي سرعة مكملتش خمس دقايق وكنت منزل هيا استغربت مش عادتي قعدت العب في كسها بايدي لحد منزل وقمت قعدت علي الكنبة لقيتها جت قعدت جمبي وبتقولي مالك النهاردة قلتلها مفيش ردت ولا هيجت علي ندي اول ماقالت كدا زبي وقف تاني قامت ضاحكة قالتالي انا ءات نفسي هجت عليها دا الي كان يشوفها يقول عصاية طلعت متجسمة زجيت اقوم عليها تاني قالتالي لا وفر صحتك لعروستك احا هخليك تنيكها انت تومر وانا انفذ
طب ازاي
خليها عليا قامت رنت عليها ايه عاملة اي قالتها تعبانة قالتها بعد ما مشيت من عندك ووقعت ورجلي اتجزعت شكلنا محسودين
لا الف سلامه عليكي
شوشو **** يسلمك طب وانتي مبن هيدهنلك دهان بالليل
ندي عادي بقا الصباح رباح بكرا هتصل باختي تجيلي كانوا من بلد بعدنا فيها ساعة بالعربية
شوشو طب ما كيمو يدهلنك وهو زي اخوكي
لا مينفعش مفيش لا
كيمو محترم وانتي زي اختيه في اي هبعتهواك وملقختش ترد عليها قفلت لسكة
لقيت شوشو بتطلع مفتاح بتقولي اتعامل دا مفتاح شقتها كانت وخداه عشان لما تيجي تدهن مش هتقدر تقوم تفتح لها خدته ونزلت جري وفتحت الباب يا ندي مين انا كيمو مردتش دخلت لحد الاوضة لقيتها نايمة علي ظهرها ومتغطية بدفايه
عاملة اي دلوقتي
اخسن شوية
هو فين المراهم
اهي معلش تعبينك معنا وكانت مكسوفة اوي بس التعب باين عليها خدت المرهم بتاع الحوض وعريت وسطها بس من جنب الدفاية لقيتها ملط وكسها قدام بدات ادلك لها زي ما الدكتور قالي
كانت قلقانه بس مغلتطش في لمسة ليها ارتاحت شوية وخلصت وجه دور ضهرها وساعدتها وهيا بتلف تنام علي بطها الدفاية لفت معاها اوف طيزها بانت غطيتها بسرعة ونزل لحد اخر ضهرها الغطا وبدات ادلك ضهرها وكانت بتتوجع احد مخلصت وغطبتها وكنت هايج بس مش محسسها بحاجة واستاذنت منها اغسل ايدي عشان اقلع هدومي وقلعت ورجعت كانت شبه متخدرة من الوجع اي احسن
تسلم ايدك
المرهم اتشرب ولا اي
قالتالي ازاي
قلتلها الدكتور قال المرهم لو الجلد تشربه تدهن مرة كمان عريت ضهرها تاني واه اتشرب جبت المرهم وكان وشها عكسي وطلعت ادهن صهرها لحد منزلت لغطا علي نص طيزها وبدات احط زبي عليها عدلت راسها ناحيتي كيمو انت بتعمل اي لا مينفعش هصوت والم عليك الناس
متصوتي انتي الي جيباني شقتك وجوزك مش هنا ونايمة عريانة قدامي سوف الناس هتصدق مين شلطت الغطا وكانت كل متيجي تنحرك تتوجع مش قادة قلبتها علي صهرها وكانت بتزقني بس كنت طور فوقها ونزلت علي كيها الخس فيه يجي ربع ساعة حركتها بدات تهدي قمت مدخل زبي اه لا حرام عليك مكنتش نزلت دا كلو علي دليل فعلا انها مش عايزة اول مدخلت زبي بدات تعيط بدات انيكها براحة خالص فضلت تلت ساعة عالوضة البطي لحد مهديت خالص ولقتها بتتشنج ونزلت اوف اخيرا بدات اسرع وبدات تطلع اهات لحد كنت هنزل طلعت زبي وجبتهم علي بطنها ونمنا جمب بعض للصبح وصحيت علي حركتها وهيا بتحاول تقوم من جمبي خدتها في حضني تاني
نبمتها علي بطنها ونزل لحس غي طيزها وهيا حرام عليك مش خدت الي انت عاوزة سيبني بقا
قلتلها لسا واول المست كسها كانت مستنية المرة دي وجابت اوف اخيرا قمت حاطط زبي علي شفرات كسها وضاغط لقبتها اه براحة لا براحة اخيرا فضلت ادخلو واطلعوا براحة خالص واعصابي هادية خلاص اكتر من تلت ساعة حابت مرتين كانت بتشخر هاتهم فبها نزلهم سمعت لكلمة عايزاهم فين في كسي لقيت زبي بيتنفض
قمت مخرجوا ومنزلهم علي كسها من برا ونمت جمبها اتبسطي مردتش عليها قمت شايلها وداخل عالحمام مقعدها علي القاعدة الافرانجي وحميتها وشيلتها حطيتها عالسرير وعدت تاني اتمتعتي قالتالي اه اخيرا اتكلمتي معايا
انا اكتر ولا جوزك
صنت شوية مكسوفة قالتالي جوزي بينام معايا بيكون سريع اوي مبيكملش خمس دقايق بكون جبت مرة واحدة
لكن انت كنت براحة خلتتي انجنتت اول مرة انزل تلات مرات الجرس رن غطيتها وقمت لبيست وفتحت وكانت شوشو
دخلت صباحية مباركة
ندي مصدومة انها سليمة ومن الكلمة
الجزي الثاني
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon، Hicham Yoseef792008 و ahmedalasiry85
مساء الخير اخر مرة كنت نايم فيها لما كنا مع اللبوة المسيحية وبقالي يومين كان عندي ضغط شغل ومبلحقش بنام بالعافية بسبب ان فيه سواق تعب وانا بركب مكانوا لان طبعا مينفعش المال يقف والصراحة كنت حابب كدا طبعا طول النهار بتفرج علي طياز رايحة وبزاز جايه اشكال والوان
بطلة القصة الي معانا النهارده شخصية جديدة جارتنا وصاحبة شوشو(ام صاحبي) اسمها ندي
مفكرتش فيها ولا مرة لبسها واسع هيا عندها ٣١ سنة بس الي يشوفها يقول ٢٥ جسمها من اللبس الواسع دايما رفيعة جوزها عندو تريلا وبيسافر بالشهر او الاسبوع علي خسب اللشغل المهم كنا بعد العصر وفؤجئت بالتليفون بيرن تعالا بسرعة في اي
تعالا عند ندي وقعت ومش قادرة تتحرك
اومال جوزها فين
تعالا بسرعة وقفلت لسكة وانا زهقان كنت خلاص حمل بقالي ساعة واقف
دورت ومشيت روحت لقيتها لابسة عباية بيتي مش مبينة حاجة وجت تقوم مقدرتش ساعدت تشوشو واتسندت علينا الموقف مفهوش اي حاجة وروحنا للدكتور وكشف عليها وعندها كدمات في العمود الفقري ومش عارف اي كدا في الحوض المهم الدكتور خرج ومن ورا الحاجز بتاع الكشف
وكتب علي مراهم وبرشام ووكان مفكرني جوزها ووصفلي استخدام المراهم والراحة التامة كانت شوشو عدلت الهدوم لها واتسدنت عليها وساعدتهم ونزلتهم العربية روحت جبت العلاج وروحت ودخلت بالعربية مدخل البيت زي جراش جوزها بيدخل فيه بوز التريلا وروحت اساعد شوشو وندي سندت عليا اول مرة احس بتراوة طيزها

HS2h88l.jpg HS2hva4.jpgجسمها شبه كدا المهم دخلناها عالسرير ونيمناها
شكرا يا كيمو تعبناك معانا
ازازاي يا ندي انتي اختي الكبيرة عيب
ووصفت لشوشو علي المراهم وانهي للظهر والحوض وقلتلها انا هستناكي برا وخرجت والصراحة لسا طيزها اكنها علي ايدي وطراوتها سبت الباب موارب ورجعت اتفرج اوف علي شوشو وهيا بتدعم ظهرها اوف شوشو خلصت روحت قعدت جري وخرجنا روحت مع شوشو اول ما قفلت الباب كنت واخدها في خضني وهيا تجاوبت معايا بسرعة لدرجة ملحقناش ندخل الاوضة ونيكتها في الصالة وقلعتها هدومها ومقمت تافف علي كسها ودخلت زبي وكنت بنيك باقصي سرعة مكملتش خمس دقايق وكنت منزل هيا استغربت مش عادتي قعدت العب في كسها بايدي لحد منزل وقمت قعدت علي الكنبة لقيتها جت قعدت جمبي وبتقولي مالك النهاردة قلتلها مفيش ردت ولا هيجت علي ندي اول ماقالت كدا زبي وقف تاني قامت ضاحكة قالتالي انا ءات نفسي هجت عليها دا الي كان يشوفها يقول عصاية طلعت متجسمة زجيت اقوم عليها تاني قالتالي لا وفر صحتك لعروستك احا هخليك تنيكها انت تومر وانا انفذ
طب ازاي
خليها عليا قامت رنت عليها ايه عاملة اي قالتها تعبانة قالتها بعد ما مشيت من عندك ووقعت ورجلي اتجزعت شكلنا محسودين
لا الف سلامه عليكي
شوشو **** يسلمك طب وانتي مبن هيدهنلك دهان بالليل
ندي عادي بقا الصباح رباح بكرا هتصل باختي تجيلي كانوا من بلد بعدنا فيها ساعة بالعربية
شوشو طب ما كيمو يدهلنك وهو زي اخوكي
لا مينفعش مفيش لا
كيمو محترم وانتي زي اختيه في اي هبعتهواك وملقختش ترد عليها قفلت لسكة
لقيت شوشو بتطلع مفتاح بتقولي اتعامل دا مفتاح شقتها كانت وخداه عشان لما تيجي تدهن مش هتقدر تقوم تفتح لها خدته ونزلت جري وفتحت الباب يا ندي مين انا كيمو مردتش دخلت لحد الاوضة لقيتها نايمة علي ظهرها ومتغطية بدفايه
عاملة اي دلوقتي
اخسن شوية
هو فين المراهم
اهي معلش تعبينك معنا وكانت مكسوفة اوي بس التعب باين عليها خدت المرهم بتاع الحوض وعريت وسطها بس من جنب الدفاية لقيتها ملط وكسها قدام بدات ادلك لها زي ما الدكتور قالي
كانت قلقانه بس مغلتطش في لمسة ليها ارتاحت شوية وخلصت وجه دور ضهرها وساعدتها وهيا بتلف تنام علي بطها الدفاية لفت معاها اوف طيزها بانت غطيتها بسرعة ونزل لحد اخر ضهرها الغطا وبدات ادلك ضهرها وكانت بتتوجع احد مخلصت وغطبتها وكنت هايج بس مش محسسها بحاجة واستاذنت منها اغسل ايدي عشان اقلع هدومي وقلعت ورجعت كانت شبه متخدرة من الوجع اي احسن
تسلم ايدك
المرهم اتشرب ولا اي
قالتالي ازاي
قلتلها الدكتور قال المرهم لو الجلد تشربه تدهن مرة كمان عريت ضهرها تاني واه اتشرب جبت المرهم وكان وشها عكسي وطلعت ادهن صهرها لحد منزلت لغطا علي نص طيزها وبدات احط زبي عليها عدلت راسها ناحيتي كيمو انت بتعمل اي لا مينفعش هصوت والم عليك الناس
متصوتي انتي الي جيباني شقتك وجوزك مش هنا ونايمة عريانة قدامي سوف الناس هتصدق مين شلطت الغطا وكانت كل متيجي تنحرك تتوجع مش قادة قلبتها علي صهرها وكانت بتزقني بس كنت طور فوقها ونزلت علي كيها الخس فيه يجي ربع ساعة حركتها بدات تهدي قمت مدخل زبي اه لا حرام عليك مكنتش نزلت دا كلو علي دليل فعلا انها مش عايزة اول مدخلت زبي بدات تعيط بدات انيكها براحة خالص فضلت تلت ساعة عالوضة البطي لحد مهديت خالص ولقتها بتتشنج ونزلت اوف اخيرا بدات اسرع وبدات تطلع اهات لحد كنت هنزل طلعت زبي وجبتهم علي بطنها ونمنا جمب بعض للصبح وصحيت علي حركتها وهيا بتحاول تقوم من جمبي خدتها في حضني تاني
نبمتها علي بطنها ونزل لحس غي طيزها وهيا حرام عليك مش خدت الي انت عاوزة سيبني بقا
قلتلها لسا واول المست كسها كانت مستنية المرة دي وجابت اوف اخيرا قمت حاطط زبي علي شفرات كسها وضاغط لقبتها اه براحة لا براحة اخيرا فضلت ادخلو واطلعوا براحة خالص واعصابي هادية خلاص اكتر من تلت ساعة حابت مرتين كانت بتشخر هاتهم فبها نزلهم سمعت لكلمة عايزاهم فين في كسي لقيت زبي بيتنفض
قمت مخرجوا ومنزلهم علي كسها من برا ونمت جمبها اتبسطي مردتش عليها قمت شايلها وداخل عالحمام مقعدها علي القاعدة الافرانجي وحميتها وشيلتها حطيتها عالسرير وعدت تاني اتمتعتي قالتالي اه اخيرا اتكلمتي معايا
انا اكتر ولا جوزك
صنت شوية مكسوفة قالتالي جوزي بينام معايا بيكون سريع اوي مبيكملش خمس دقايق بكون جبت مرة واحدة
لكن انت كنت براحة خلتتي انجنتت اول مرة انزل تلات مرات الجرس رن غطيتها وقمت لبيست وفتحت وكانت شوشو
دخلت صباحية مباركة
ندي مصدومة انها سليمة ومن الكلمة
الجزي الثاني
,
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
هذه القصة متسلسلة او قصيرة ولو متسلسلة هي مكتملة او لا @مشرفين قصص @ناقد فني كي أضع عليها البادئة المناسبة
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تغلق لنشر الأجزاء منفصلة
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%