NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن تفتح كلام معاها بشكل عادى و وقتها فى النص تجيب سيرة الماضى و تشوف رد فعلها لو عايزة دوس مش عايزة أو عملت نفسها مش فاكرة طنش و أنسى
كلام سليم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: قلب مهندس و العاشق المغامر
نصيحة ابعد ابعد
بلاش خراب بيوت
الماضي راح وانت كنت صغير وهي صغيره.
خلاص سيب الست تعيش لجوزها وبيتها
نصيحه من اخوك .
أي راجل يستدرج ست متزوجة بأي طريقة سواء يستغل خصامها أو ضروفها مع جوزها بأي شكل كان دا لا يمت للرجوله ونهايته هتكون سوداء واي ست متزوجة تترمي فحضن غير حضن جوزها أو حتى تتكلم كلام جنس أو كلام عاطفي مع اي حد غير جوزها تأكد نهايتها هتكون مصايب وخراب بيت وهتكون أحقر خلق ****.
اتجوز احسن
كلام جميل وانا هاخد بيه

نظرات ايه بس
هسالك سؤال انت بتبص علي كام ست في اليوم ؟ كام واحدا فالشارع و لو ست تعرفها بتبص عليها زي الغريبة ولا لا ؟

• عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر
متجوزه ابعد عنها

نظرات ايه بس
هسالك سؤال انت بتبص علي كام ست في اليوم ؟ كام واحدا فالشارع و لو ست تعرفها بتبص عليها زي الغريبة ولا لا ؟
يسطا دي بحس نظراتها مش نظرات عاديه

• عجبني
في واحده جارتنا وانا صغير كان عندي ١١ سنه تقريبا وهيا اكبر مني ب٣ سنين كنت بلعب أنا وأخوها علي سطح بيتهم وهيا طلعت يومها بعدنا وقلعتني البنطلون ورفعت العبايه اللي كانت لابساها وخلتني يومها احك زوبري في كسها المهم الكلام ده من ١١ سنه اصلا أنا حاليا ٢٢ سنه وهيا متجوز حاليا ومعاها عيال بس كل لما بتيجي بيت امها بحسها تبصلي كتير وبتعمد انزل الشارع كتير لما بتكون عند امها وتقريبا بيفضل نظرها كله عليا اي رايكم اخد الخطوه خصوصا إن كل مفتكر اللي عملته وانا صغير اهيج اوي تنصحوني اعمل اي
اكيد خد الخطوه

• عجبني
حط نفسك مكان جوزها هل هتقبل ان حد يبص لمراتك ويشتهى نيكها ويكون عاوز فعلا كدا ؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%