NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبدالرحمن محمد stark

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ناس كتير بتقولك خف تعوم وكلام ملوش لازمة في نصيحتهم لك في التعامل مع الستات انا بقي جاي اقولك الحقيقة تلت حجات بتقدر تشقط بيهم الست الاول تبقي غني ودي هتلاقي الستات حرفيا بتترمي نحت رجلك وبتجر معاك ناعم لوحدهم كدا بدون اي مجهود يذكر منك تاني حاجة تبقي كاريزما ع حد تعبيرهم يعني تعمل لنفسك استايل واسلوب طبعا كله كدب في كدب وتقعد تفخم من نفسك قدامه واحنا ال صرفناة في يومين يعيشكم سنين وانا بقعد مع ناس كذا وكذا وتعمل نفسك مش مهتم بيها وانك كاريزما وكدا هتلاقيها جات معاك اخر حاجة القوة الست او البعض بتنجذب للراجل القوي ال ماشي فارد جنحاته هما بيحبوا القوة والهيمنة وكدا غير كدا مفيش متقوليش اخلاق بقي ولا فرفوش ولا اي بتاع هما التلت حجات دول فلوس كاريزما قوة وهيمنة

• عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: . BabIlOo°«🐍❤️., rafefq, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
ناس كتير بتقولك خف تعوم وكلام ملوش لازمة في نصيحتهم لك في التعامل مع الستات انا بقي جاي اقولك الحقيقة تلت حجات بتقدر تشقط بيهم الست الاول تبقي غني ودي هتلاقي الستات حرفيا بتترمي نحت رجلك وبتجر معاك ناعم لوحدهم كدا بدون اي مجهود يذكر منك تاني حاجة تبقي كاريزما ع حد تعبيرهم يعني تعمل لنفسك استايل واسلوب طبعا كله كدب في كدب وتقعد تفخم من نفسك قدامه واحنا ال صرفناة في يومين يعيشكم سنين وانا بقعد مع ناس كذا وكذا وتعمل نفسك مش مهتم بيها وانك كاريزما وكدا هتلاقيها جات معاك اخر حاجة القوة الست او البعض بتنجذب للراجل القوي ال ماشي فارد جنحاته هما بيحبوا القوة والهيمنة وكدا غير كدا مفيش متقوليش اخلاق بقي ولا فرفوش ولا اي بتاع هما التلت حجات دول فلوس كاريزما قوة وهيمنة
هوة أنا ليه حاسس أن انتا ديما بتهاجم الستات أو البنات انتا عندك عقده منهم ولا حاجه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Life selector و الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هوة أنا ليه حاسس أن انتا ديما بتهاجم الستات أو البنات انتا عندك عقده منهم ولا حاجه
لا منا مبهاجمش انت عندك حاجة تانية بتجذبهم يعني تقولي عليها ؟

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
و هنتكلم ع اختلاف الطبقات ف نشيل الجزء بتاع الشبحنه و الكلامنجي

• أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
انا و**** ما في جيبي جنيه واللي خلاها تتعلق بيا مواقفي معاها اهم حاجه تبقا انت الراجل ف العلاقه

• عجبني
التفاعلات: Life selector
انا و**** ما في جيبي جنيه واللي خلاها تتعلق بيا مواقفي معاها اهم حاجه تبقا انت الراجل ف العلاقه
عندها كام سنة يا صاحبي

وبنخرج ونصرف وساعات ننزل نشرب كوباية شاي سندويتش بطاطس كيكه هي عملاها يصاحبي الفلوس مش هتكسبك قلب بنت

مجرد كومنت عابر مني ... الثلاث حاجات الي ذكرتهم صدقني ...غير انهم بعيدين عن أي مطلب فتاه عايزة تتعرف بجد ... يجعلو منك إنسان وحيد حتي بدون أصدقاء ذكور حتى 🤷🏻‍♀️

• أتفق
التفاعلات: Life selector, Y0uSèf, rafefq و شخص آخر
مجرد كومنت عابر مني ... الثلاث حاجات الي ذكرتهم صدقني ...غير انهم بعيدين عن أي مطلب فتاه عايزة تتعرف بجد ... يجعلو منك إنسان وحيد حتي بدون أصدقاء ذكور حتى 🤷🏻‍♀️
و**** دا اللي بحاول اوصلهوله

وبنخرج ونصرف وساعات ننزل نشرب كوباية شاي سندويتش بطاطس كيكه هي عملاها يصاحبي الفلوس مش هتكسبك قلب بنت
اخويا الي خاربها طب انصحني بدل مانا لابخه كده

صاحب لو انت فقير العلاقة دي هتاخد طلقة في نص دماغها وعشان انتوا بس في الكلية لسه صغيرين وفي فعلا ستات بتحب بجد بس نسبة قليله جدا جدا

صاحب لو انت فقير العلاقة دي هتاخد طلقة في نص دماغها وعشان انتوا بس في الكلية لسه صغيرين وفي فعلا ستات بتحب بجد بس نسبة قليله جدا جدا
مش فقير بس الدنيا يوم ليك ويوم عليك انا لو معايا ١٠٠٠ جنيه ف جيبي وعايز اجيب فلافل هجيب فلافل ولو معايا ١٠٠٠ جنيه وعايز افطر من ماك هروح افطر من مالك ب ال١٠٠٠ مش زي ما انت مفكر

دا ال شوفته وال هما بنفسهم قالولي الموضوع كان شاغلني وعملت دراسة ي الخلاصة

مش فقير بس الدنيا يوم ليك ويوم عليك انا لو معايا ١٠٠٠ جنيه ف جيبي وعايز اجيب فلافل هجيب فلافل ولو معايا ١٠٠٠ جنيه وعايز افطر من ماك هروح افطر من مالك ب ال١٠٠٠ مش زي ما انت مفكر
صاحبي لو انت بتعيش قصة حب وشبعان عاطفيا مش هتبقي موجود هنا

دا ال شوفته وال هما بنفسهم قالولي الموضوع كان شاغلني وعملت دراسة ي الخلاصة
ممكن اعرف مصدر الدراسة بتاعتك والمرجع الي اتسندت علية في دراستك 🙏🏻🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
لا منا مبهاجمش انت عندك حاجة تانية بتجذبهم يعني تقولي عليها ؟
ممكن ال 3 حجات دول يجذبو بنات وستات كتير بس مش كلهم التلاته الي قولت عليهم دول ممكن يجذبو ناس لامؤخذه إنما بنت ولا ست خارجه من بيت محترم متفرقش معها الحجات دي

و هنتكلم ع اختلاف الطبقات ف نشيل الجزء بتاع الشبحنه و الكلامنجي
الكلامنجي دا بيسرق الفرص سرقة فعلا االكلام دهب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%