NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: AMG. و ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
  • عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
  • بيضحكني
  • بيضحكني
ايه

اللي حصل امبارح
المفروض كنت هقعد معاك اسالك من المذاكره وكده لقيت صاحبي الشريك الي معايا في المحل تعبان اضريت اقفل واخده المستشفي علي مكنه انا وصاحبي ده كله قوم والي حصلي بقي لوحدي حاجه تاني من السرعه محدش جاب فلوس عشان الواد كان بيموت رجعت اجيب فلوس وانا راجع كنت هعمل حدثه زي العسل كنت هطلع منها علي القبر علي طول من ساعتها مش عايز اركب المكنه واروح اشوفه تاني

اخووويا
هى مش رخمه
انت محتاج تحبها زيها زي اى بنت
ايه التشبيه ده بص المدرسين الي عندي هما الي كرهوني فيها وانا صغير وانته فاهم الباقي

• عجبني
التفاعلات: AMG.
المفروض كنت هقعد معاك اسالك من المذاكره وكده لقيت صاحبي الشريك الي معايا في المحل تعبان اضريت اقفل واخده المستشفي علي مكنه انا وصاحبي ده كله قوم والي حصلي بقي لوحدي حاجه تاني من السرعه محدش جاب فلوس عشان الواد كان بيموت رجعت اجيب فلوس وانا راجع كنت هعمل حدثه زي العسل كنت هطلع منها علي القبر علي طول من ساعتها مش عايز اركب المكنه واروح اشوفه تاني
الف سلامة عليه و الحمد**** ان حصل خير و عديت علي خير و المهم تاخد بالك من نفسك بعد كده

• حبيته
الف سلامة عليه و الحمد**** ان حصل خير و عديت علي خير و المهم تاخد بالك من نفسك بعد كده
شكرا بس انا مش هاخد بالي انا مش هركبها تاني اصلا 😂😂😂
او هجيب حد يسوق مش سايق انا 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
ايه التشبيه ده بص المدرسين الي عندي هما الي كرهوني فيها وانا صغير وانته فاهم الباقي
اللى حببنى فى الرياضه مدرسه ابتدائى وبعدها مدرس اعدادى فقررت رياضه من قبل ما ادخل ثانوى
اما بقى التشبيه حرفيا دا اسلم تشبيه كونك بتعرف تفهم البنت اللى معاك يبقى انت كدا بتعرف تسيطر على اى مشكله ممكن تقابلك
زى الرياضه فاهمها وعارف خيوطها وكل نظرياتها يبقى مش هتقف قدامك اى مشكله

• أتفق
اللى حببنى فى الرياضه مدرسه ابتدائى وبعدها مدرس اعدادى فقررت رياضه من قبل ما ادخل ثانوى
اما بقى التشبيه حرفيا دا اسلم تشبيه كونك بتعرف تفهم البنت اللى معاك يبقى انت كدا بتعرف تسيطر على اى مشكله ممكن تقابلك
زى الرياضه فاهمها وعارف خيوطها وكل نظرياتها يبقى مش هتقف قدامك اى مشكله
انا بقي المفروض كنت خرجت من التعليم و**** كل المدرسين كانوا ولاد احبه و**** 😂

• عجبني
  • بيضحكني
بس خلاص الرساله وصلت 😂
انا نقصت في 3اعدادي 8 درجات في الرياضه كلها وبسبب الرياضه كنت ممكن ادخل تمريض وارتاح

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهو أنا حتى مجبتش ال 8 درجات دول ف الرياضة 😂
جبت كام ياض 😂😂😂
انا قفلت كل المواد ما عدا انجليزي وطبعا عشان موضوع التعبير الي درجته بتتحط بالبركه والرياضه في نقصت في السنه كلها 9 درجات ونص انما انته جبت ايه قول

• ماااشي
جبت كام ياض 😂😂😂
انا قفلت كل المواد ما عدا انجليزي وطبعا عشان موضوع التعبير الي درجته بتتحط بالبركه والرياضه في نقصت في السنه كلها 9 درجات ونص انما انته جبت ايه قول
كنت جايب 2 😂
يصاحبي دا نصيبك ومش هتاخد اكتر منه قول الحمد****

• بيضحكني
مش بالشكل دا
انت اللى مش قادر تستوعب اسلوبه
لا احنا عندنا كان الضرب هو اساس الدرس اقبل ما يشرح يستفتح بينا يقعد يضرب وله اكنه بيضرب في بهايم وبعدين يشرح يعم سنين بنت عرص مش عاوز افتكرها

• عجبني
كنت جايب 2 😂
يصاحبي دا نصيبك ومش هتاخد اكتر منه قول الحمد****
الاتنين دول ايه نظافة ورقه وله ايه 😂

يعم كبر دماغك انا مش بامن بالتعليم دلوقت انما انك تقدر تشتغل وتعيش وتجيب فلوس ده في حد ذاته احسن من التعليم

الاتنين دول ايه نظافة ورقه وله ايه 😂

يعم كبر دماغك انا مش بامن بالتعليم دلوقت انما انك تقدر تشتغل وتعيش وتجيب فلوس ده في حد ذاته احسن من التعليم
صدقني يا حودة أنا ذات نفسي لحد دلوقتي مش عارف عملت ايه عشان يكون 2😂

صح يخويا هو دا التفكير الصح التعليم مش بيأكل عيش دلوقتي

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%