NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

رجاء دمج اليوم الثاني من القصة المترجمة ::_

 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
رجاء دمج اليوم الثاني من القصة المترجمة ::_

تم الدمج
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
يرجي إضافة اليوم الثالث

 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
يرجي إضافة اليوم الثالث

تم الدمج
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و ناقد بناء
يرجي إضافة اليوم الرابع والخامس ..

 
  • أتفق
التفاعلات: ki1inG
الجزء السابع.


وقفنا المرة اللي فاتت لما داليا كانت بتودعني بليلة نيك قبل السفر و سافرت فرنسا الوقت دا كنت متعرف على جماعة صحابي في مجالات مختلفة متعلقة بالكومبيوتر و كنا ابتدينا نعمل مشروع لينا يعني وكده كنت في فرنسا بكلم داليا و سلمي و امهم شيماء و حنان وكلامي مع حنان بقي كله جنس و ايحاءات و بدأت تحكي لي انها بتتناك و بتروح مع رجالة و اتناكت في طيزها و كسها من ازبار احجام و اشكال مختلفة و اتعمل عليها حفلات و بتسهر و بتشرب خمرة و حشيش و عايشة حياتها قضيت ال 10 ايام بتوع الشغل وفي اخر يوم لقيت حنان بتكلمني ايه يا محمد مولعها مع المزز في فرنسا ايوة يا عم خاربها هناك قولت لها لا خاربها ولا حاجة دول معفنين هنا متبصيش في وشهم حتى قالت لي انا عايزة افرحك انا اجرت شقة قريبة من الشغل و لما ترجع لازم تيجي تزورني احنا اصدقاء و فضلنا نتكلم لحد ما خليتها تبعت لي فيديو ليها بتلعب في كسها لحد ما نزلتهم قفلت معاها و لقيت شيماء بعتالي بتقولي لما ترجع بالسلامة ابقي اعدي عليهم قعدت اكمل تقليب في الموبايل و لقيت مبعوت لي على ميل الشركة اللي عاملها مع زمايلي شركة عايزة مننا شغل بشرط التعاقد و الاتفاق يكون معايا انا شخصيا استغربت مع ان ممكن اي حد من اللي معايا يقوم بيها بعت لهم رد ان لو مستعجلين ممكن حد من الشباب عندي يتعامل عادي عشان انا خارج مصر و ها ارجع بعد 10 ايام مش عارف ليه قولت كده بالرغم اني راجع النهارده بليل لقيت رد على الميل منتظرينك لما ترجع من السفر هنا اتأكدت ان في حاجة مش مظبوطة جهزت شنطي و حاجتي و فضلت في الاوتيل طبعا فرنسا بتتكلم فرنساوى بس كنت بتعامل بالانجليزي عادي وقتها كنت حاسس ان في حاجة كبيرة نقصاني بالرغم من وجود الحريم في حياتي بس حاسس ان في حاجة ناقصه افتكرت فاطمة و انا قاعد قمت متصل بابوها و اتكلمنا و قعدنا نهزر و نضحك و سلمت على حماتي و انبسطوا اوووى اني كلمتهم قفلت معاهم و انا مبسوط قمت قولت انزل اتمشي شوية قبل ما اروح المطار اتمشيت في الشوارع و انا متابع الساعة رجعت الاوتيل اخدت الحاجة و اخدت تاكسي للمطار دخلت و خلصت الاجراءات و ركبت الطيارة و رجعت مصر نزلت من مطار القاهرة كنا على الساعة 8 بليل و كنت سايب عربيتي في المطار اخدتها و طلعت على شقتي و يادوب استحميت و غيرت و نمت صحيت تاني يوم روحت الشركة و ظبطت الورق بتاع السفرية و خرجت من مكتبى و اديت ورقي للموظف المسئول و رجعت على مكتبي لقيت حنان قاعدة و اول ما شافتني قامت و قالت لي وحشتني لما كنت مسافر مديت ايدي قرصتها من بزها و احا ايه دا مش لابسه برا لقيها قالت اااااه بمحن قولت لها ايه حلوة بصيت لي و ابتسمت قولت لها انا هستأذن و امشي تحبي تيجي معايا لقيتها راحت اخدت اذن و خرجنا قولت لها اوصفي اي شقتك فين كانت بتوصف و انا ماشي بالعربية و بحسس على فخادها و اضغط على كسها و هي ااممممممم و تكمل وصف لحد ما وصلنا نزلت و قالت لي تعالي اوريك الشقة نزلت معاها و طلعنا فتحت الباب و دخلنا و هي رمت حاجتها على الكنبة و قفلت الباب و قعدت لقيتها بتقولي ايه اللي كنت بتعمله في العربية دا قعدت جنبها و قولت لها عملت ايه قالت لي كنت بتتحرش بيا قولت لها عييييب مكنتش بتحرش كنت بهيجك و قصرت بزها من الهدوم لقيتها هاجت قولت لها يا شرموطة لابسة تيشيرت من غير برا و الناس كلها شايفين بزازك قالت ما يشوفوا انا براحتي قولت لها طب وريني انا قلعت التيشيرت و بزازها مدلدلين مسكت بزازها قعدت ادعك فيهم و اقرصها من حلمتها و زبري وقف اوووى بقا حديدة لقيتها بتحاول تلبس التي شيرت و تقولي خلاص مش شوفتهم مسكت ايدها و قولت لها القلع سهل اللبس بقا لما انا ابقي عايزك تلبسي و قربت من بزازها ارضعهم و امص الحلمة و لقيتها هاجت اوووووى عرفت انها بتهيج من العنف و الشتيمة و البزاز بقيت اعض رقبتها و اعملها لاف بايتس و على بزها و الحسه و امص الحلمات و الاعبها بلساني و روحت فكيت زرار البنطلون و وقفتها و قلعتها البنطلون و الاندر و ببوسها و هي متجاوبة معايا و هي ملط و واقفه قدامي دخلت ايدي في فلقت طيزها و صباعي الوسطاني دخلته في خرمها راحت شخرت خخخخخخخ حطيت ايدي على كسها لقيتها غرقان اخدتها على السرير و قلعت هدومي و زبري زي الصاروخ روحت منيمها على السرير و فاتح رجليها و ماسك بزازها بشدهم و هي ااااااه امممممممم اوووووى حطيت زبري على فتحت كسها لقيتها بتحط ايدها على كسها و بتقولي بلاش كفاية كده قرصت بزها و حوشت ايدها و قعدت افرش في كسها و هي بتتلوى و بقولها هو حلو للناس و لما جت عندي وقفت يا شرموطة و روحت رازع زبري في كسها و هي اححححححححح تخين اوووووى اااااااه و قعدت ارزع جامد في كسها و هي ااااااااه اوووووووى اجمد عايزاك تفشخ كسي ضربت بزها و انا برزع و قولت لها امال قفلتيه ليه فضلت انيك و ارزع بتاع 5 دقايق حسيت ان زبري ها ينفجر خرجته و اديتهولها تمصه و نزلت في بوئها قامت مخرجاه و بتقولي خلصت بعبصتها و قولت لها احا يا شرموطة لسه تعالي مصيه يا متناكة مسكتة تمصه و انا بصوابعي في طيزها بنيكها في طيزها ب 3 صوابع قولت لها لسه كسك مدقش حلو و طيزك متكيفتش جيت الحس كسها شميت ريحة خليتني ارجع مش عايز الحسه و بايدي بلعب في زنبورها و هي زي الحية بتتلوى اتعدلت و خليتها تفنس و فتحت طيزها و قمت دخلت راس زبري في طيزها و روحت دقيته كله مرة واحدة جواها خرم طيزها كان واسع بس لقيتها اااااااااه حلوة اوووووووى خرجت زبري و دخلته تاني كله جامد و ضربت طيزها و فضلت انيكها و ارزع في طيزها و هي ااااااااه اوووووى كمان و انا اقولها خرمك نفق يا شرموطة خرمك بيدقر من اي حد و هي اااااااه انا بتناك و شرموطة و وسخة و كسي مليان لبن رجالة و طيزي متعبية و بتاكلني اوووووى ريحها و انا برزع فيها فضلنا كده ثلث ساعة برزع في طيزها لحد ما جيبت في طيزها جت تنام ضربتها جامد على طيزها و قولت لها احاااااا هو احنا جايين ننام كسك لسه متناكش بصت لي و بتقولي انت فيك حيل انا تعبت زبري كان لسه واقف منمش خرجته من طيزها و قمت مدخله في كسها و قولت لها مش بتهد غير لما اشبع اخرام الست كلها و روحت انيك فيها شوية و بعدين نمت على ضهري و قولت لها يلا يا لبوة اتنططي على زبره قامت ركبت على زبري و دخل في كسها كله عادي احاااا واسع نيك فضلت تتنطت و انا اقفش بزازها و اعضهم و اعض الحلمة و اشدها شوية و نيمتها على ظهرها و كسها على طرف السرير و انا واقف على الارض و دخلت زبري في كسها و روحت ارزع و هي اممممممم ااااااااه حلو اوووووى كمان ايه دا احاااا انت بتنيك حلو يا محمد دقرني اوووووى و شرمط كسي و كيفه اححححححح انا اضرب طيزعا و فخادها و بزازها و برزع و حاسس بعسلها على زبري و انا مكمل و هي بقت خلاص و انا فاشخ رجليها و برزع لحد ما حسيت اني ها اجيب قولت لها دول عايزاهم فين يا مومس قالت لي لكسي لبنك في كسي قمت مدخل زبري كله في كسها و بدأت اجيب و هي اححححححح يخربيتك لبنك مولع كده ليه اححح مكنش كتير طبعا لانها تالت مرة سيبت زبري جوا كسها لحد ما نام و خرج و هي نايمة و لقيتها بتقولي اول مرة اتناك من زميل ليا في الشغل بس انت فعلا غير قولت لها المهم تكوني انبسطتي قالت لي انبسطت و ها اروح الشغل بكرة في لاف بايتس على رقبتي و فوق بزازي و على بزازي باينين اي حد ها يشوفهم قولت لها انتي شرموطة يا بت و بضحك خرجت الصالةة ملط مسكت التيشيرت بتاعها مسحت بيه زبري و لبست و قولت لها المرة الجاية اعملي حسابك ها تتفشخي اجمد لبست و سيبتها و مشيت ببص على تليفوني و انا سايق لقيت شيماء بعتالي عشان اروح لهم و كده بعت لها ايه رايها تيجي هي و تبات معايا كام يوم كانت رافضة في الاول بس في وسط الكلام قالت لي موافقه خلاص روحت الشقة اللي بنيك فيها و طلعت نمت من مجهودي مع حنان بس كنت قرفان شوية لما جيت الحس لها لقيت الريحة نفاذة اوى و منفره مقدرتش صحيت من النوم علي جرس الباب بيرن روحت فتحت لقيتها شيماء دخلت و قعدنا مع بعض كان معاها اكل و اكلنا و دخلت الاوضة تغير هدومها و لقيتها خارجه بقميص نوم قولت لها لا لا مدام هتباتي كام يوم اعملي حسابك انا بحب اللي في البيت يبقوا ملط خالص لقيتها ضحكت و قالت لي احسن عشان الهدوم متتوسخش و راحت قلعت بقت بالبرا و الاندر قولت لها ملط خالص ضحكت و قالت خالص قولت لها خالص انا كمان قلعت ملط خالص و هي قلعت البرا و الاندر و بقت ملط خالص و بتضحك و بتقولي انا معرفش بقيت شرموطة معاك كده ازاى انا عمري مكنت اتخيل للحظة اني اوصل لكده اصلا حتى الخول اللي كان بينيكني عشان الفلوس مكنتش ببقي مستمتعه معاه و قرفانه بس كان ماسكني بسبب الفلوس اخدتها و قعدنا في الصالة و كملت هي كلام انت عارف يا محمد ان الست تخسر جوزها دي حاجة صعبة اوى الراجل بيبقي شايل كتير الست متحسش بدا غير بعد موته انا كنت عارفه ان داليا بتقضيها مع زميلها في الشغل قبلك بس مكنتش متخيله انها واصلة للنيك وقتها لو كنت عرفت كنت قتلتها بس لما دخلت عليا المطبخ طبعا كنت فكراك عيل من اللي داليا بتعرفهم و بصيت لك قريت في عنيك انك راجل دكر حسيت بضعف الست جوايا تجاه الراجل كنت بتناك بس كانت اول مرة اهيج على حد غير جوزي و اتمني انه يركبني لدرجه اني مكنتش قادرة ارفع عيني في عينك انا مدوقتش نيك من اشخاص مختلفه طبعا بس انت لما دخلت المطبخ تاني مرة و لعبت في كسي لحد ما نزل مقدرتش امنعك و كنت بقول لنفسي هو ازاى انا بقيت كده ازاى اسيب واحد يعمل معايا كده بس هيجت اووووى لحد ما جيبت على ايدك و كنت مولعه لحد تاني يوم لما جيت نمت معايا كنت حسيت اني فعلا لسه ست و لسه مرغوب فيا مش حد بينيك لمجرد انه ينيك او مقابل فلوس ليه و ينيك عشان يديني مهلة اسدد قولت لها خلاص بقا اللي فات مات و احنا بتوع النهارده و اخدتها في حضني و احنا ملط و شغلت التلفزيون نتفرج شوية دخلنا ننام قولت لها هما عيالك عارفين انك معايا قالت لي اه قولت لها طيب كويس بس هنا في سرير واحد ضحكت و قالت ايه يعني قولت لها احنا اتنين قالت لي عندك حل ضحكت و قولت لها ايوة خليتها نامت و اديتنا ضهرها و انا وراها و زبري واقف دخلته في كسها و ايدي على بزازها و همست في ودنها كده بقينا واحد و نمنا صحيت من النوم مش فايق اوووى بس حاسس بسائل سخن على زبري و حركة عليه فتحت عيني لقيت شيماء راكبة على زبري و بتتنطط قولت لها قايمة هايجة ليه قالت لي ما انت السبب قاعدين ملط و سخنتني بليل و منكتنيش مسكتها من طيزها و قعدت ارزع فيها جامد و هي ااااااااه اوووووووى كماااااان دقرني اوووووى و عشرني عشر كسي دا فضلت ارزع فيها شوية و لقيت نفسي ها اجيب لقيتها بقت تتنطط جامد و راحت نازلة خلت زبري كله في كسها و بقيت بجيب و هي اححححححح حلو اووووى قامت من على زبري قولت لها تعالي انتي ها تاخدي غرضك و ها تمشي عايزين جولة تانية بصيت لي و قالت لي عيوني نزلت تمص زبري جامد اوووى لدرجه حسيت انه ها يتخلع في بوئها قولت لها ايه رايك حابه القعدة هنا ولا حابة القعدة مع بناتك بصت لي و تفت على زبري و بتدعكه بايدها و قالت لي اكيد هنا احلي على الاقل بتكيف قمت و خليتها تفنس قولت لها بنتك سلمي دي فقر و دخلت زبري في طيزها و هي ااااااااه زبرك تخن اكتر كده ليه قولت لها عشان بنتك فقرية رفضت تتجوز كانت ها تعيش عيشة متحلمش بيها و هي ااااااااه كسمها بنت فقر انا معاك اهو كسي و طيزي و كلي ملكك اااااااه احنا زي المتجوزين و انا عمال ارزع في طيزها و هي اووووووف زبرك مالي طيزي اووووى حاسه بيه في كل حتة في طيزي خرجته من طيزها و قعدت لفت بتقولي خرجته ليه قولت لها عايزاه اووى كده قالت لي جدا بتاكلني قمت مسكت طيزها و قعدت ارزع جامد نص ساعة لحد ما نزلتهم في طيزها خرجت زبري و خرم طيزها كان احمر من كتر النيك شيماء نامت على بطنها و لبني بيخرج من طيزها سيبتها نايمة و طلعت مسكت اللاب و بعت ميل للشركة اللي كانت مستنياني اجي و روحت بعت ميل اني رجعت انبارح بليل لو تمام اجي لهم النهارده لقيت الميل اترد عليه في وقتها بالموافقة قمت اتشطفت و لبست و اخدت حاجتي و روحت لشيماء قولت لها ها اوصل مشوار و جاي لك اوعي تلبسي قمت ضاربها على طيزها و مشيت روحت الشركة اللي عايزين يعملوا شغل معانا و روحت للاستقبال و عرفت نفسي لقيتهم اخدوني لاوضة الاجتماعات و انا قاعد حاسس ان في حاجة غلط فضلت قاعد شوية قد عشر دقايق و الباب اتفتح و لقيت تلاتة داخلين و احاااااااااااااااا الست اللي داخلة دي الطويلة اللي جسمها كيرفي كرباج و حاطة ميكاب دي اميرة ولابسة جيبه قصيرة و من غير طرحة و سايبة شعرها و بزازها قدامها مشدودة و قعدوا و هي بصالي و مبتسمة ازيك يا محمد عامل ايه ازيك يا اميرة عاملة ايه و احمد عامل ايه لقيت اميرة شاورت للاتنين اللي معاها يطلعوا برا و ققالت لهم محدش يدخل علينا مهما حصل لو في ايه محدش يدخل قاموا و سابوا الورق و خرجوا و اميرة قامت و جت قعدت جنبي قولت لها ايه استوليتي على الشركة قالت لي لا دا احمد ابوه مات و ورث الشركة و كتبها لي الشركة دي و انا اللي بدورها زي ما انت شايف بصيت لها و قولت لها طيزك كبرت لسه بتاخدي فيها ضحكت و قالت لي انت منستش قولت لها هو الحوار اللي حصل يتنسي الا صحيح البت التانية مصيرها ايه قالت لي احمد اتجوز 3 غيري و احنا الاربعة بنتناك زي ما عرفت و ابو احمد الشركة بتاعته بقت شركات كل واحدة مننا اخدت شركة و احمد معاه شركة دا كان نصيبة و بقينا احنا اللي بنختار الرجالة اللي تنيكنا قولت لها و على كده خلفتي ضحكت و قالت لي تفتكر بعد دا كله ها احتاج للخلفة و الواد يطلع يلاقي امه بتتناك من خلايجة و يا تري يكون مين ابوة لقيت اميرة قربت مني اكتر قولت لها عشان كده كنتي عايزاني انا اللي اجي لوحدي و بتأكدي عليا بصي لو جيباني هنا عشان تعرفيني انك بقيتي صاحبة شركة ميفرقش معايا و لو جيباني عشان شغل اعتبريني بطلت وقفت اميرة و راحت للباب خرجت جابت حاجة و رجعت و لقيتها قفلت الباب من جوا و قلت الجزمة اللي بكعب اللي لبساها و لقيتها بتفك البلوزة و بتقرب مني بقولها في ايه قالت لي انا جيباك هنا عشان عارفه اني لو كلمتك مش ها تيجي كل لما تقرب القيها بتقلع اكتر لحد ما بقت قدامي بالاندر انا زبري وقف بالرغم اني لسه منزل مرتين مع شيماء و لقيتها لفت ايدي حوالين راسي و بتقولي موحشكش كسي و طيزي بصيت حواليا لقيتها ضحكت و قالت تفتكر انا ها اخلي الموظفين بتوعي يعرفوا اني متناكة الاوضة دي مافيش فيها كاميرات وكمان معمولة عازلة للصوت واقف انا متسمر و قولت لها بتعملي كده ليه قالت لي انا اخدت كل اللي انا عايزاة و زيادة و حتى احمد عارف كده و ممكن اطلق منه بس بصراحة كنت بتناك مصالح و فلوس و بعمل ليزر و بعمل تاتو و اهتم بجسمي عشان اللي يركب يبقي هايج و ينبسطت عشان يدفع اكتر بس كان الموضوع شهواني من غير مشاعر لكن معاك انت كان مختلف انا في النيك العادي كنت بجيب مرة او اتنين بالكتير معاك كنت بجيب 5 او 6 مرات و اتصفي تحت منك و كنت ببقي مبسوطة اوى معاك عارفه انك مش ها تتجوز لكن لو تحب اعيش معاك كده اكننا متجوزين و اقطع احمد و مافيش راجل يلمسني غيرك كل دا و انا واقف مشش مستوعب و لقيتني بالبوكسر بس دي قلعتني و قلعت و انا مش حاسس و شوفت التاتو اللي هي عملاه فوق كسها كاتبة love و ال v فوق كسها بالظبط اكنه بيشاور عليه و انا زبري اعلن تمرده و وقف بصراحة قولت ما يضرش و بالمرة استفيد قولت لها تعيشي معايا اكنك مراتي في شقتي و خروج و دخول باذن و تسمعي كلامي قالت لي اكني مراتك بالظبط و محدش ها يعرف حاجة انا ممكن اجيب شقة نقعد فيها سوا قربت منها و بوست شفايفها و قولت لها بس انا غير انتي ها تبقي في البيت كتير مش ها تنزلي هنا غير قليل و ببوس شفايفها قالت لي كلامك يتنفذ يا سيدي الرجالة قولت لها و وقت ما اعوز انيكك ها تتناكي قالت لي شاور انت بس لفيتها و زقتها على الطرابيزة و هى وطت عليها قلعتها الاندر و قلعت البوكسر و هي بتبص لي و مبتسمه تفيت على كسها و زبري و قمت رازع زبري فيها و بقيت برزع و هي تصوت من المحن و صوتها عالي اوووووى يعني لولا ان الاوضة عازل للصوت كان الشركة كلها زمانها سمعت ضربتها على طيزها و انا برزع و هي احححح وحشني زبرك يا محمد اووووووووى كسم احمد و الخلايجة جنبك انا هيجت اكتر و بقيت برزع اجمد و صوت طيزها في فخاددي عالي اوووووى قالت لي نيك مراتك خددامتك و خدامة زبرك يا اسدي يا دكري مراتك لبوتك و متناكتك دقرها مستحملتش من الهيجان و دخلت زبري كله في كسها و كنت بجيب لبن كأني ممجبتش قبل كده خالص طلعته من كسها و لفتها خليتها تنزل على ركبها و قولت لها مصي لقيتها مبسسوطة اوووووى و بتمص زبري اوووووى قولت لها يا لبوة من دلوقتي انتي زي مراتي لو عرفت ان زبر دخل فيكي ها ابوظ لك جسمك هزت راسها موافقه و طلعتها على كرسي مفنسة و قمت رازع زبري في طيزها عاملة زي السوست فضلت ارزع جامدد و هي ااااااه متعه كسمم المتعه طيزي ااااااااه شقتها نصين الحقوووووني بتفشخ طلعته من طيزها و قممت مددخله في كسها و هي ممفنسه على كرسي و فضلت انيك فيها و ابدل بين كسها و طيزها نص ساعه ترزيع لحد ما حسيت اني ها اجيييب قولت لها ها اجيب يا بنت المتناكة قالت لي كسي مشتاق للبنك عشرني املاني طفي نار كسي بلبنك نزلت لبني في كسها و خرجت زبرى وخليتها تمصه تنضفه و لبسنا و قولت لها من اللحظة دي انتي اي تصرف ولا كلمة باذني بصيت لي و قالت لي اكيد قولت لها تعالي ها نروح نشوف الشقة اللي ها نعيش فيها سوا قالت لي حاضر خليتها تسيب عربيتها و طلعنا بعربيتي كنت طبعا خليتها تنضف مطرح اللي عملناه بالاندر بتاعها و لبسته وصلنا الشقة و دخلنا قولت لها اولا بمجرد دخولك هنا هدومك تتقلع و تبقي ملط قولت لها. صحيح يا اميرة بصت لي و هي بتقلع قولت لها انا بنيك بنات و نسوان يضايقك قالت لي براحتك بس متنسانيش قولت لها انتي زي مراتي ها افشخك كنا دخلنا. و احنا. قالعين ملط قولت لها تمام اسيبك دلوقتي هنا ها اخلص حاجات و ها اجي لك قالت لي تمام مشيت و طلعت على الشقة عشان شيماء كانت زي ما سيبتها ملط بس استحمت و لقيتها بتعمل اكل كنت اكلت حلاووة في الطريق عشان اعوض دخلت و قلعت ملط و دخلت عليها المطبخ وسعت طيزها بايددي و دخلت صباعي في طيزها و خرجته و هى ااااااااه ايه مالك قولت لها ها اروحك عشان عندي مشوار كده كام يوم حسيتها زعلت قولت لها ها اعوضك قالت لي مافيشش مشكلة خليتها بتعمل الغدا و انا زبري واقف عمال احكه فيها و احنا في المطبخ لحد ما هيجنا و قعدتها على رخامة المطبخ و عملنا واحد جامد خلصنا الاكل و اتغدددينا و استحمينا كنت خلصت بس عملت معاها واحد لطيزها في الحمام و خاصنا و اخدتها و روحتها و طلعت على اميرة و انا عمال افكر ها اعمل ايه لقيت حنان بتتصل ....


كده يكون الجزء دا خلص ها نعرف اللي حصل بعد كده ايه
ارجو االددمج اتحطيت على اول الطريق السلسلة الثاانية
 
  • أتفق
التفاعلات: ki1inG
يرجي إضافة اليوم الرابع والخامس ..

تم يا حب 🖤✨
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
نرجو إضافة اليوم السادس ...

 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نرجو إضافة اليوم السادس ...

تم الدمج
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ki1inG، 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
اود اكمال قصة ( سكس محارم الي المحروم من الكس بعد ان طلق امي )

اليكم رابط تكملتي الجزء الثاني ارجو دمجه بالقصة


مشاركة في الموضوع 'سكس محارم مع ابي المحروم من الكس بعد ان طلق والدتي (الجزء الأول)' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/سكس-محارم-مع-ابي-المحروم-من-الكس-بعد-ان-طلق-والدتي-الجزء-الأول.29433/post-2763528
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123، الباحـــث و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
ارجو دمج الجزء العاشر والاخير من السلسلة الثانية من قصة امى زوجتى التعليق رقم ١٦٢
تم الدمج ✌🏻
 
سؤال مهم جدا ليه تم الدمج بس الصور الى كنت رافعها فى الجزء اتشالت ليه
انا دمجتها بس جات علي شكل لينك الصورة مش الصورة نفسها و اللينك كمان بايظ
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%