NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

المضمون مثير. بس تسارع الأحداث غير واقعي بالمرة. لو الموضوع كده ماكنش حد غلب. بليييز خلي التسلسل طبيعي بعض الشئ. وبرافو عليك برضو

الجزء الثالث
معلش لو الأجزاء قصيرة اصل مبحبش احشي و امط الموضوع و خلاص
كنت هايج اوي لما مراتي فكرتني ب اول يوم شوفتها و كمان بنتي كانت شايفاني فهجت اكتر
انا : طول عمرك لبوة و عاملة فيها محترمة
هبة : يعني انت اللي شريف اوي يا واد نسيت اللي كنت بتعملوا ايام الخطوبة دا انا كنت قطة مغمضة و انت السبب في دا كله
انا : قطة ايه بقي انا لما كلمت اختي مني (كانت ساعتها عندها ٢٠) عشان تتعرف عليكي عشان حبيتك من اول مشوفتك قالتلي دي بنت بتلبس جرئ اوي
هبة : كان اخره لبس بس
انا ساعتها قولت لازم اتقدملها
هبة : بجد حبتني من اول مشوفتني
انا : طبعا يا عمري رغم أن ساعتها كنت مضايق انك لابسة ضيق و كدا قولت اكيد مش هركز علي كدا
هبة : لما جتلي و عقدت معاك كنت ناوية ازحلقك زي غيرك ه‍هههههههههههه اصل اتقدم كتير و قولت يعني دا هو اللي هحبه قولت لا طبعا
انا بقي كدا
هبة : اكدب عليك
انا : أمال رضيتي ليه ؟
هبة : لما كلمتك حسيت انك طيب اوي و كمان لما قولتلي ممكن تعمل اي حاجة عشاني و متتخلاش عني حسيت أن انت عايزاني انا و بس و كنت فرحانة فجأة حسيت انك بتاعي
انا بحبك
هبة و انا بموت فيكي يا قلبي طب بالنسبة لكسي اللي هدي دا زبك اللي مصدق نام ايه الوضع 🤣🤣🤣
انا فصلتيني ،🤣🤣
هبة ركز بقي معايا
انا : هو انا بس اللي مركز
هبة : قصدك مين ؟
انا : الكل مركز كفاية لبسك اللي مجنن الكل دا صاحبي بيقولي يا اسطا مراتك بتلبس حاجات بترضي كدا ليه
بقوله بحبها اعمل ايه
هبة : ازاي بتحبني و معرص كدا
انا : قصدك ايه ؟
هبة : مش بتغير عليا زي الاول و بتتخيل حاجات شكلك مش بتخاف عليا
انا : سكت و بعدت عنها و قومت اشرب سيجارة
هبة : ايه زعلت ؟
انا : هشرب و أجاي قومت خرجت و كانت بسنت جرييت علي اوضتها و روحت ليها و بقولها بسنت انتي صاحية
بسنت مقدرتش تكدب و قالت صاحية
انا : لتكوني كنتي بتتفرجي علينا يا بت
بسنت اتكسفت و سكتت
انا : يا قلبي انتي مراهقة و لسا صغيرة و هتعرفي حاجات كتير لما تكبري و متستعجليش يا نور عيني و خدتها في حضني و بقولها ابعدي عن طريق اللبس و حاجات الكبار دي
بسنت : مش قادرة يا بابا يعني مثلا لما شوفتك و انت ماما كنت هتجنن
انا: ولا و كبرتي و بقيتي تهيجي يا بت
بسنت : لقيتها بتحضني اوي كدا سامحني يا سعد
انا : سعد حاف يا بت خدتي عليا اوي 🤣
بسنت : اسكت بقي يا سعد اب ايه دانت هفأ في آب هفأ كدا عمرك ضربتني حتي ماما سايبها تلبس براحتها مش مسيطر
انا يعني انا غلطان أن مش عايز ازعلها أو ازعلك يا بنت الكلب و بضربها بالقلم
بسنت : طب خليك في حضني بس الاختلاف في الضرب لا يفسد للحضن قضية و بتحضني اوي
انا ؛ مالك يا بت لتكوني هجتي
بسنت : انا بحبك اوي يا بابا و بتعيط
انا ؛ مالك يا نور عيني مالك
بسنت : عايزاك يا بابا
انا فهمتها و بدأت ابوس رقبتها
بسنت : اااااه و انا لو لبست زي ماما مش هتغير عليا
انا : انتي عايزة ايه يا بت
بسنت : لو حد من اصحابك شافني و انا لابسة كدا هتعمل ايه و كانت لابسة بيجامة نوم كت و بزازها باينة و محزقة
انا : شكلك طالعة لامك يا وسخة
بسنت : نيمتني علي ضهري و طلعت فوقي رد يا بابا هتعمل ايه
انا بدأت تحك كسها في زبي بتعملي ايه يا لبوة
بسنت : و النبي يا بابا رد و بتحضني اوي
انا : حبيت اريحها ههيج اوي و اه بقي لو هزر معاكي و خدك في علي حجره
بسنت : صوتت اااااااه و حضنتني اكتر
قومت و سببتها تنام و لقيت مراتي واقفة تتفرج و مشيت رجعت أوضتي و رقدت
هبة : سعد انت زعلت مكنش قصدي انا عارفة انك بتحبني اوي و بتعشقيني و الحاجات اللي بتحصل دي عشان الجنس و طبعا بتخاف عليا و فضلت تعيط
انا : صعبت عليا و خدتها في حضني بقولها عمري مزعل منك يا قلبي
هبة : البت هيجتك و قلبت من العياط اضحك
انا : طالعة شرموطة زيك
هبة : طلعت فوقي زي بسنت و حضنتني بحبك يا بابا
انا : ايه عايز تكملي زيها
هبة : بابا لو حد صاحبك بيعاكسني و قعدني علي حجره انا : هجت اوي و هي بتحضني دخلت زبي في كسها و بقولها اعتبريه زيي فيها ايه
هبة : يعني ممكن تعمل فيا كدا
انا : فاكرة لما صاحبي فضل بهزر معاكي لدرجة أنه ضربك علي طيزك
هبة : اوووووف اه اتكسفت اوي و فضلت اهزر معاه و المس زبه اوووووف و انت كنت هتجنن
انا : ساعتها خدتك جوا و عملنا احلي سكس
هبة : اووووف موو اه بعشقك بموت فيك و عمالة تخرج زبي و تخرجه و تحضني اوي
انا : اوووووف فاكرة لما كنا في الاتوبيس و الواد اللي زنقك و انتي جنبي
هبة : هاجت اكتر و نزلت و انا نزلت علي شكلها و فضلت تقولي بحبك بحبك و نامت في حضني
صحيت الصبح علي بسنت بتصحينا
بسنت : سعد اتاخرتوا اوي و بتصحي امها هبة اصحي
هبة : صحيت و حسيت انها اتاخرت قامت تغير و بسنت كانت خرجت يخربيتك كل مرة لازم تجنني
هبة مشيت من هنا و لقيت بسنت جايا و لابسة بنطلون جينز محزق اوي و تيشرت كت و بزازها باينة يلا يا بابا عايزة أخرج نتفسح
انا : اتصدمت قولتلها امشي يا بت
يتبع
 
عايز ادمج الجزء دا بالجزئين القدامى
 
ارجو دمج الجزء السادس من قصه زوجتي الدكتوره السلسله الثانيه وشكرا
 
عايز ادمج الجزء دا بالجزئين القدامى




اارجو اضافه الجزء الثالث

ارجو دمج الجزء السادس من قصه زوجتي الدكتوره السلسله الثانيه وشكرا
تم الدمج
 
برجاء دمج الاجزاء وكتابة السلسلة الثالثة
الكبل المتحرر
 
ضعي رابط السلسلة السابقة في تعليق لربطهم
 
تم وضع الروابط
 
تم اضافة الجزء الثامن من قصة "فوتوجرافر" برجاء الدمج والتنويه.
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
تم اضافة الجزء الثامن من قصة "فوتوجرافر" برجاء الدمج والتنويه.
تم الدمج

الرجاء المرة المقبلة احضر الرابط لتسهيل الدمج
 
اعزائي المشاهدين والمشاهادات اهلا بيكم في جزء جديد تانى من سلسلة المتشرد ولو انت لسة مقرأتش القصة الجديدة [ فرصة ام لعنة ] انصحك تروح تقرأها لانها هتهمنا جدا قدام .... كفاية رغي كتير بقا ويلا ندخل على الفصل ....

الفصل الخامس

وقفنا الفصل اللى فات لما كنت خارج انا وسيرين من القصر وشوفنا منظر صدمنا !!!
شوفنا فوراس زانق لاقيس في شجرة وهاريها بوس وتقفيش ولاقيس متشعلقة في رقبته والاتنين مندمجين مع بعض ومش واخدين بالهم من اللى حواليهم سيرين بصتلى وهي مكسوفة وانا سبتها وروحت وقفت قدامهم ولما حسوا بوجودي فوراس بصلي واترعب وساب لاقيس في ثانية واتلجلج في الكلام وقالى : اااا ... مولاي انا ... هفهمك استنى
انا : تنفهمي ايه منا شايف كل حاجة اهو
لاقيس : اصل ...
انا : لا اصل ولا فصل مش عشان عادي هنا انكوا تعلوا كدا تبقوا بالبجاحة دي وفي وسط ساحة القصر
فوراس : مولاي الملك انا والاميرة لاقيس رفقاء ودي اول مرة نتقابل فيها
انا : تقوم تغفلني ؟
فوراس : مش قصدي يا مولاى بس....
لاقيس حطت ايديها على بوق فوراس وقالتله : استنى انت !! وبصتلى وقالتلى : انت منصب نفسك قاضي علينا وواقف عمال تقطم فينا وانت اساساً مخلف ابن من سيرين من غير ماتتجوزوا ماتبص لنفسك قبل ما تفكر تحكم علينا ... يلا يافوراس
قامت لاقيس وشدت فوراس من ايده وهما ماشيين انا اتكلمت من غير ما الف وشي : لو طلبتك في القصر يافوراس وملقيتكش مش هيحصل كويس وهعمل نفسي انى مشوفتش حاجة
خدت سيرين من ايديها ومشيت واختفيت وظهرت في قصري في مملكة الجن وقولتلها : روحى ارتاحى ياحبيبتي انتى والولد
سيرين : لوسيفر هو انا وجودي مسببلك مشاكل في حياتك
انا : قطع لسان اللى يقولك كدا .... ازاى تفكري كدا اصلا ؟
سيرين : يعني انا جيت حصلتلك مشاكل ابوك اتبرى منك وعشت بعيد عن امك واختك اتخانقت معاك
شديتها في حضني وقولتلها : هعاند الكل ... مبقاش مهم عندي حد غيرك انتى وإكليوس اي حد تانى غيركم مش مهم ومستعد استغنى عنه في اقرب لحظة عشانك
بوست جبهتها وقولتلها : يلا يا حبي روحي ارتاحى
سيرين سابتني وراحت اوضتنا وانا روحت قعدت على العرش وناديت على الحارس فجه وركع وقال : امر وملاي الملك
انا : ارسل في طلب الوزير فوراس
الحارس : امرك مولاى ،، ومشي
بعد ربع ساعة فوراس دخل وركع وقال : قالولي ان جلالتكم طلبتنى
انا : ابعتلى طقم خادمات للقصر هنا وتكون متأكد ان مفيش واحدة فيهم جاسوسة فاهم
فوراس : امر مولاي
انا : وجهزلي اكبر حفل زفاف عالم الجن مشافش زيه ووزع على الشعب اكل وفلوس واعمل كروت دعوة لعزازيل واولاده و لكل ملوك الجن وامرائهم ووزرائهم وابعت للملك شمهروش اطلب منه انه يجي يكون هو زي نظام مأذون كدا مش عارف بتسموها هنا ايه ؟
فوراس : امرك مولاى عن اذنكم
قعدت مع نفسي كدا شوية افكر في الامور هتمشي ازاى وبخطط لكل حاجة

شوية ولقيت طقم من عشر خدامات داخلين عليا وركعوا وقالوا ان فوراس هو اللى بعتهم فخليتهم يروحو يشوفوا شغلهم وقومت انا اشوف احوال الجيش

عند الملك الاحمر الحارس دخل عليه وقاله : مولاى في جندي تابع ل لوسيفر جاب رسالة لجلالتكم
الاحمر خد منه الرسالة وبعدين رماها واتعصب وقال : ماهو حاجة من اتنين يا الواد دا عبيط ياهو واثق من نفسه زيادة اوى
هند : خير يا مولاى ايه اللى في الرسالة؟
الاحمر : دعوة لحفل زفافه
هند : طب ما دي فرصة حلوة لينا
الاحمر : ازاى ؟
هند : نقتله وسط زفافه وهو اكيد مش هيكون مستعد لحاجة زي كدا
الاحمر : فكرة عبقرية ابدأى جهزي ليها
هند : هو هيتجوز مين ؟
الاحمر : بنت اسمها سيرين .... الاحمر سكت شوية كدا وبعدين جاب الرسالة تانى بص فيها وهو مصدوم وقال : يبن الكلب !! وقام بسرعة وهو متعصب واختفى وظهر عند الملك روقائيل اللى اتفزع لما شافه هو صحيح روقائيل اقوى منه بس الملك الاحمر مش بيروح لحد غير لما يبقا الموضوع كبير جدا لانه بيعتمد على هند في كل حاجة وكون انه يجي بنفسه يبقا في بلوة حصلت طبعا الملك الاحمر كان شكله يخوف جيش كامل وهو متعصب كدا ودا اللى خلى روقائيل يخاف شوية وقاله : اهلا ابا محرز اتفضل
الملك الاحمر اختفى وظهر قدام روقائيل ومسكه من ياقته وقاله : بتخونني انا دانا هسود عيشتك !!
وراح مناوله بونية رماه على الارض وخلى الدم ينزل من مناخيره ،،، روقائيل قام وقاله : انت اتجننت ايه اللى انت بتقوله دا ؟
الاحمر : عايز تقولى انك متعرفش ان بنت هتتجوز ابن عزازيل ؟
روقائيل : عارف .. عارف ومن بجاحته باعتلى دعوة اللى انت منعرفوش ان بنتي من بعد تانى معركة بيننا هو خطف بنتى وخلاها عنده وبعدين رجعها وهى حامل منه ....
روقائيل كان لسة هيكمل كلام الاحمر شاورله يسكت وقاله : رجعت وهي حامل ؟!
روقائيل : اللى في دماغك صح انا حسيت بطاقة الط-فل دا وكانت طاقة كبيرة لا كبيرة ايه دي كانت طاقة مجنونة وغريزتي حركتنى عشان اقتله
الاحمر : طب ازاى احنا متأكدين ان لوسيفر هو حامل الراية ومفيش مخلوق هيكون اقوى منه امال الولد دا ايه ؟
روقائيل : منا هتجنن واعرف بس التفسير المنطقى الوحيد انه عشان الط-فل دا نتاج تزاوج بين الشياطين والضوئيين وانت عارف ان دول اقوى فصيلتين في العالم السفلي كله
الاحمر : طب ومتعرفش الط-فل دا فين دلوقتي ؟
روقائيل : لأ بس ليه عايزه ؟
الاحمر : الط-فل دا لازم يموت يا روقائيل انت فاهم لازم يموت احنا مش مستحملين واحد عشان نستحمل التانى .... اطلق جواسيسك في كل حتة لازم نلاقي الولد دا في اسرع وقت
الملك الاحمر قال الكلمتين واختفى من قدام روقائيل وروقائيل كلم نفسه : كان مالك انت ياسيرين يابنتى ومالك كل دا ،، ونزل دمعتين من عينيه دليل على اشتياقه لبنته

نروح عند عزازيل وكان قاعد وعامل وليمة بيعملها كل فترة كدا بيجمع فيها اهل بيته كلهم وازواجهم المهم ان الضيوف جم وكانت زيتونه وجوزها[ظام] وعاينة وجوزها [ايبازراخ] والابيض ومراته (شيدو) وداسم ومراته (أبيسا) وساروخ ومراته (إيفرين) وطبعا دنهش ولاقيس وصفا مش متجوزين
الكل راح قعد على السفرة اللى كانت كبيرة ومحطوطة في ساحة القصر وقعد عزازيل وجنبه ليليث وكل واحد وجنبه مراته وبدأو اكل وبعد شوية زيتونة اتكلمت بشماته : امال فين لوسيفر ياليليث[ طبعا زيتونة هى الوحيدة اللى بتنادي ليليث بأسمها لانها مش بتحبها ومش بتعتبرها ام زي باقى اخواتها]
ليليث الحزن بان على وشها لانها كان نفسها اكون موجود واحضر الوليمة دي انا وسيرين ، عزازيل خد باله من حزن ليليث فقال : مشغول في مملكته الخاصة ومقدرش يجي
دخل حارس وقاطعهم وقال : مولاى الملك عزازيل في رسايل جات لكل السادة الموجودين من الملك لوسيفر
عزازيل : وزع كل رسالة على صاحبها
الحارس وزع الرسايل عليهم وكل واحد فتح رسالته وكانو كلهم دعوات لحفل الزفاف بتاعى وكانت اكتر واحدة فرحت هيا ليليث ولاقيس نزلت دمعتين ودنهش خد باله وقالها : بتعيطي ليه يا لاقيس؟
لاقيس : اصلي عايرته بانه مخلف هو وسيرين ومش متجوزين ومع ذلك باعتلى دعوة لفرحه
دنهش طبطب عليها : خلاص ياحبيبتي هو اكيد نسي ومش شايل منك خالص متحطيش انتى بس في نفسك ولما نروح حفل الزفاف اعتذريله

تانى يوم في القصر بتاعى كانت الدنيا ماشية على سن ورمح جبت امهر الجن في التزيين وخليتهم يزينوا القصر ويجهزوه لحفل الزفاف وبرا كان فيه مئات العمال شغالين بيجهزوا للحفل اللى كانت مجهز انه يعمل في ساحة القصر واللى كانت كبيرة جدا تاخد اكتر من مليار واحد فيها المهم ان فوراس كان هو المشرف على كل حاجة وانا كنت مختفى عشان اسيبلهم مساحة عشان يشتغلوا
سيرين كانت نايمة في اوضتها وجنبها إكليوس وبعدين صحت على صوت دوشة في المكان ، فتحت عينيها وقعدت على حرف السرير وهي لسة بتفرك عينيها عشان تفوق وبعدين قامت واتلفتت حواليها في الاوضة لقت حمام فقالت تدخل تاخد دش تفوق نفسها
خلصت سيرين الدش وخارجة من الحمام وهي لافة فوطة على جسمها من فوق صدرها بشوية وواصلة لحد نص فخدها وشعرها المبلول مفرود على ضهرها راحت تبص على اكليوس اللى كان في سابع نومة
سيرين ميلت عشان تبوسه وطيزها وكسها كلهم كانو باينين من تحت الفوطة، سيرين باست إكليوس وفجأة خدت اسبانك محترم خلاها صوتت وإكليوس صحي مفزوع من صويت امه جنب ودنه
سيرين بسرعة راحت شيلاه وفضلت دهدى فيه وبصت وراها لقت لاقيس مرمية على الارض وفطسانة ضحك وعاينة وليليث واقفين يضحكوا عليها وعلى منظرها وهي مفزوعة ، إكليوس كان لسة عمال يصرخ وسيرين متصنمة مكانها ودماغها عاملة ERROR ليليث راحت خدته منها وهشتكته وتقوله : بس ياحبيب ستوا خلاص ياعسولة ياجميلة انتاا والةلد فعلا سكت ، سيرين فاقت من التهنيجة اللى كانت عندها دي وبصت لجسمها وراحت مداية كسها من قدام لانه كان باين وقالت لعاينة ولاقيس اللى كانو واقفين بيبصولها : بتبصوا على ايه ؟ ووشها وجسمها احمروا من الكسوف
لاقيس قربت منها وسندت على كتفها وقالتها : يبت ياعبيطة انتى مكسوفة من ايه احنا بنات زي بعض
سيرين : لا ماهو بعد الاسبانك اللى انا خدتوا دا مرتاحش وسطيكم
لاقيس ضحكت جامد وقالتلها : ماهي بصراحة لما شوفتها كانت مغرية اوي ومقدرتش امسك نفسي ... همست في ودنها : اخويا لو كان شافك كدا مكنش هيسيبك 😂
سيرين اتكسفت وجات تضربها بس لاقيس فلتت منها فسيرين قالتلها : امشي يابنت الحزمة
ليليث بصتلها كدا فسيرين ضحكت وقالتلها : معلش يا ماما طلعت كدا غصب عني
ليليث : لأ ياحبيبة ماما ولا يهمك انتى تقولى اللى انتى عيزاه
سيرين : طب ممكن تسيبونى البس بعد اذنكم
لاقيس : طب ماتلبسي قدامنا هو انتى هتتكسفي ماحنا خلاص شوفنا كل حاجة 😂
سيرين صدقت وراحت على الدولاب وفتحته لقت هدوم ليها من كل صنف ولون كنت جبتهالها قبل ما تيجي القصر اختارت فستان لونه pink بحمالات رفيعة وعريان لحد اخر الضهر وديق مفصل جسمها تفصيل وواصل لحد قبل الركبة بحاجات بسيطة وسرحت شعرها . كلهم اول ماشافوها لابسة الفستان انبهروا بيها لانها كانت عاملة زي الحوريات ولاقيس صفرت وقالت : يبختك ياخويا
سيرين ضحكت وراحت تقعد على السرير ولسه هتتكلم لمحت ظرف محطوط عليه وردة حمرا على الترابيزة اللى جنب السرير فخدتها لقيتها مكتوب عليها من برا " إلى جميلتي الصغيرة " سيرين ابتسمت اول ما قرأت الجملة وفتحت الظرف لقت فيه رسالة طلعتها وكان مكتوب فيها " هذه الرسالة يا حبيبتي الغالية قد تفاجئك، لكن تأكدي أنها نابعة من قلبٍ صادق، بفضلك أنت، وبفضل وجودك في حياتي، أصبحت أملك عائلةً جميلة، واكتملت حياتي بوجودك.
أحيانًا أفكر باليوم الأول الذي التقينا فيه، كيف كان يبدو وجهك البريء، وابتسامتك التي أسرتني منذ ذلك االوقت، وعينيك الذين تشع البراءة و الذكاء منهما والذين كانا السبب في جذبي إليك وغرقي في حبك، ومنذ ذلك الوقت علمت أني سأكمل باقي حياتي بجانبك، فاعذريني لو قصرت يومًا في حقك، ولا تظني أبدًا أني توقفت عن حبك، فأنا لا زلت أشعر أنك سببًا لسعادتي وبهجتي" [ بعتذر بقا لأخواتى السناجل اللى بيقرأوا الكلام دا بس انا عندي فراغ عاطفي وملقتش مكان احسن من هنا افضيه فيه😂]
سيرين ابتسمت وفي دمعة نزلت من عينيها ولاقيس كانت حاشرة بوزها وبتقرأ معاها وهى مش واخدة بالها ولما خلصت قراية راحت قايلة : يالهوى ع الرومانسية والجمال ايه دا ايه دا .... ليه بس حظي قليل ليه كدا ليه مكنتش تبقا جوزى انا بدل مانت اخويا
سيرين زقتها وقالتلها : اوعى ياشيخة دانتى غلسة غلاسة ايه دا ؟
سيرين بصت ل ليليث وقالتلها : بس مقولتليش ياماما ايه سبب الزيارة الجميلة دى ؟ ومسكت لاقيس من شعرها وقالت : وجايبين دي معاكم ليه ؟
ليليث ضحكت هي وعاينة قالتلها : احنا جايين نجهزك عشان الفرح وهي لزقتلنا زي الع-يال الصغيرة
سيرين : فرح مين دا ؟
ليليث : فرحك !!
سيرين تنحت ومش فاهمة حاجة وشاورت على نفسها وقالت : فرحي انا ؟!
ليليث : ايوة فرحك انتى !! ايه هو لوسيفر مقالكيش ولا ايه ؟
سيرين : ولا جاب اي سيرة
ليليث : ازاى يابنتى دا بعت لكل واحد فينا كارت دعوة للفرح
سيرين : لا انتو اكيد بتعملوا مقلب فيا
سيرين كلمتنى بالتخاطر عن طريق رابطة الرفقاء ( ودي مهارة دارك علمهانا لما كنا في العالم الافتراضي)
فرديت عليها : ايوة ياحبيبتي ؟!
سيرين : ايه الكلام اللى امك بتقوله دا؟
انا : كلام ايه ؟!
سيرين : بتقول ان فرحنا انا وانت النهاردة
انا : طيب ما دي حقيقة فرحي انا وانتى النهاردة
سيرين فرحت اوى ودمعت من الفرحة : انت بتتكلم جد ؟!
انا : وجد الجد كمان يلا كدا قومى جهزى نفسك ونتقابل بليل
سيرين قامت وحضنت ليليث وهي فرحانة : دا هيتجوزني بجد ياماما هيتجوزني !!
ليليث ضحكت وقالتلها : ايوة ياحبيبة ماما شوفتي يلا بقا تعالى نجهزك عشان يجي يلاقي عروسته حلوة كدا ويفرح بيها يلا يا حبيبتي
ليليث وعاينة مسكوا سيرين روقوها وزوقوها وظبطوها ولاقيس كانت قاعدة بتلاعب إكليوس اللى صحي بعدها

الليل جه وليليث وعاينة كانو خلصوا شغل في سيرين ولقوا خدامة داخلة عليهم وفي ايديها فستان مطبق وقالتلها : مولاى الملك لوسيفر باعتلك الفستان دا وبيقولك لحضرتك تلبسيه
ليليث خد منها الفستان ومشتها وقالت لسيرين : يلا يا عروستنا الجميلة عشان تلبسي فستان الفرح
بعد عشر دقايق سيرين كانت لابسة الفستان وباقي بس يظبطوا شعرها ووشها والحاجات دي ، عدت ساعة وكانت سيرين لابسة الفستان وجاهزة وجات الخدامة وقالت لسيرين تطلع برا القصر لاني مستنيها هناك
سيرين طلعت وليليث ماسكة ايديها ولما خرجوا برا انبهروا من اللى شافوه الساحاة بتاعت القصر كانت مليانة شياطين على جن وكان في مسرح وقدامه مرصوص كراسي قاعد عليها عزازيل واولاده وملوك الجن كلهم وناس كتير غريبة مكانتش تعرفها ووراهم كان فيه ناس كتير متكومين على بعض كان واضح انهم من عامة الشعب المهم ان ليليث خدتها على المسرح ولقت لوسيفر واقف مستنى

عندي انا جهزت نفسي ولبست بدلة بيضة وظبطت نفسي وروحت على مكان الحفل ووقفت استقبل الناس انا وفوراس وكان اول واحد دخل علينا هو عزازيل ، دخل وسلم عليا وقالى الف مبروك وبعدها دخلوا اخواتى وزوجاتهم وازواجهم وسلمت عليهم وبعد شوية جه الملك شمهروش ودا وصفه[ انه جن طويل بغباء باين عليه انه عجوز وكبير في السن بس مش اوى جلده احمر زى الدم وعنده قرنين كبار هدومه كلها حرير لونها اخضر وحروفها معموله من خيوط الدهب وكان ماسك عكاز من الدهب ومليان جواهر وكلنا بنسمع عنه وناس كتير بتفتي وتقول انه شرير وكدا بس دس مش حقيقة شمهروش هو مش حاكم الجن قد ماهو اكبر قاضي في عوالم الجن كلها وكل ملوك الجن بيطيعوه ويحترموه عشان هو اكبرهم حاجة كمان ودي قليل يعرفها ان شمهروش(****) ] المهم انه دخل سلم عليا فبوست ايده وقولتله : جناب الملك شمهروش بنفسه بيحضر حفل زفافي يعني انا مش عارف اقولك ايه بس انا مبسوط جدا بجودك هنا ومبسوط اكتر انك قبلت دعوتى
شمهروش ابتسم : انا اكتر يبني
انا : خد الملك يافوراس وديه للكرسي المخصص لجنابه وخلي الخدام تشوف طلباته كلها
دخل فوراس مع الملك شمهروش ومعاه ابنه الوليد وبعدها دخل الملك روقائيل وسلم عليا وداس على ايدي جامد وقالى : عملتها بردوا
انا : انا عايز اطلب منك طلب
روقائيل : عايز ايه؟
انا : متكسرش بخاطرها على الاقل سلم عليها واحضنها وقولها انك مسامحها مش عايز حاجة اكتر من كدا وانا هنسى العداوة بيننا تماما بالعكس ممكن تقلب بتحالف
روقائيل : انت مش هتقولى هعمل ايه ..... سحب ايده من ايدي وسابني ومشي وفضلت الناس تدخل بعدها ويسلموا عليا ماعادا الملك الاحمر مجاش ولا بعت حد تبعه المهم اني خلصت ترحيب بالمدعووين وشوفت من بعيد امي ومعاها سيرين واللى اتسحرت بجمالها صحيح انا اللى مختارلها الفستان بس متوقعتش انه يكون بالجمال دا ( انا حبيت اغير واكسر القاعدة بتاعت الراجل يلبس اسود والست فستان ابيض وعملت العكس ولبست انا بدلة بيضة وجيت لسيرين فستان اسود ديق من الجزء الفوقاني واصل لحد فوق صدرها بشوية ومن غير حمالات ولابسة عليه حاجة كدا مش عارف بيسموها ايه بس هيا شبه الشال كدا برقبة وكتاف وبعدين نازلة مغطية ضهرها وكتافها ويدوب في حته بس بسيطة بين اخر الفستان من فوق وبداية الشال دا هيا اللى عريانة ومن تحت الفستان منفوش وطويل والفستان كله متزين بالؤلؤ الاسود والابيض ) كانت ملكة جمال حرفيا ، طلعت استنيتها على المسرح او الاستاند دي وهي طلعت مع امى وهي باصة في الارض ومبسوطة اوى خدتها من ايديها وبصيت في عينيها كانت قمة في الجمال بعد شوية شمهروش طلع وفي ايديه منديل ابيض وحطه على ايدينا وقالي : تقبل يالوسيفر سيرين زوجة لك في السراء والضراء
انا : أقبل
شمهروش : تتعهد بألا تأذيها والا تسيأ لها وان تظل معها على السراء والضراء
انا : اتعهد
شمهروش سأل سيرين نفس الاسأله ووافقت وهو شال المنديل وقال : اعلن انا شمهروش كبير قضاة ارض الجن ان الملك لوسيفر حاكم الجن المائي وسيرين ابنه الملك روقائيل زوجين رسمياً
مسكت وش سيىين بأيديا وروحت واخد شفايفها في بوسة رومانسية وكله سقف وهو فرحان والملك شمهروش سلم علينا وباركلنا ومشي وابويا واخواتي جم سلموا عليا وباركولى ومشوا لحد ما فضل في الاخر روقائيل واللى كان بيكابر في الاول بس بعد ما الكل مشي جه وسلم عليا وقالى : الف مبروك يبني وخلي بالك منها عشان لو زعلتها هشعلقك
انا : دي في عينيا وقلبي يا حمايا متخفش
روقائيل اول ما بص لسيرين اترمت في حضنه وهي بتعيط وبتقوله : بحبك بحبك بحبك اووووى يابابا
روقائيل : وانا كمان ياقلب بابا .... طبطب عليها وقال : انا اسف ياحبيبتي اسف على كل اللى عملته وعلى كل دمعة نزلت من عينك اسف انى زعلتك ياحبيبتي انتى اللى بقيالي بعد امك
سيرين : عمري ما ازعل منك ابدا يابابا
انا : هو انا مش هينولني من الحب جانب ولا ايه؟
روقائيل وسيرين ضحكوا وبعدين روقائيل سلم علينا وقبل ما يمشي قالى : خلص ليلتك وبكرا مستنيك في قصري عشان محتاجك في موضوع مهم
انا :حاضر
روقائيل مشي وانا بصيت لسيرين وقولتلها : مبسوطة ياحبيبتي
سيرين نطت في حضني واتشعلقت في رقبتي وقالتلى : انا بحبك اوى انا عمرى ما كنت مبسوطة قبل كدا في حياتي انا بموت فيك
شيلتها ودخلت بيها القصر لحد اوضة النوم وقفلت الباب ورايا ونزلتها على السرير وبوستها من شفايفها كنت جعان بوس ملمستهاش من فترة ومشتاق ليها اوى خصوصا ليلة فرحنا فبقيت ابوس فيها وانا بقلعها الفستان وهى بتقلعني البدلة ومفيش دقايق وكننا ملط احنا الاتنين سبت شفايفها ونزلت على رقبتها بوس ولحس وايديا شايفة شغلها مع بزازها وهي اهاتها اشتغلت وبقا جسمها بيتلوى في ايدي شبه الجيلي سبت رقبتها وبقيت بنزل بالتدريج وببوس كل سنتي في جسمها لحد ما وصلت للجبلين اللى لازم تتسلقهم مسكت حلماتها وعضيتها عضه خفيفة سمعت منها ااااه جننتنى وخلتنى ارضع بجنون وايدي الشمال نزلت على كسها وبتلاعب زنبورها وبعد ما رضعت من بزها وشبعت من لبنها اللى كان زي العسل نزلت بوس على بطنها ونازل لحد ما وصلت لكسها ودورت اللحس في كسها وهى بقت تصوت : اااااااااااه اووووف اوووى كمان يا حبيبي الحس كس مراتك حبيبتك اااااااااااااه هجيب هجيب اااااااااااااااااه
جابت شهوتها على وشي وقامت تلحسه من على خدودي وبلعتهم وبعدين راحت زاحتنى على السرير ونزلت على زوبرى وباسته وحطت الراس في بوقها وبدأت مص فيه وهي بتلعب في البيضان بإديها وهي بتمص بإحترافيه انا في عالم تانى من مصها وبقولها : ااه يابنت اللعيبة انتى بقيتي جامدة كدا امتى ؟
سيرين سابت زوبرى وطلعت تبوس في شفايفي وهي رايحة جاية بتحك في زبري بكسها اللى مليان إفرازات وفضلت رايحة جاية كدا لحد ما نزلت تانى وبعدين رفعت كسها وظبطت فتحته على راس زوبري وراحت نازلة جامد لحد ما دخل كله وهى صرخت جامد ودمعت وعسيد بكسها ديق اوى كانه اول مرة ليه وحسيت بحاجة سخنة بتتحرك على زوبير فقولتلها : انتي كسك بقا ديق كدا امتا ؟!
سيرين : اااااه انا حاسة انى اتعورت ... ورفعت كسها لقت ددمم نازل على زوبري وقالتلى : ازاى ؟
دارك كلمنى : دي هديتي ليكم بمناسبة الجواز انا رجعتلها عذريتها
قولت لسيرين وراحت قايلة : يبن الغبية يادارك طب كنت تقول عشان منزلش عليه بعشم كدا اهو فلقني نصين مبسوط كدا
شيلتها ودخلتها الحمام وريحتها في شوية وبعدين طلعنا تانى وهي بقت كويسة فشلتها على دراعي ومسكت شفايفها وهريتها بوس ونزلتها على بتاعى ودخلته براحة وبقيته انططها عليها وهي آهاتها مكتومة بين شفايفي فضلت على الوضع دا كتير لحد ما تعبت ونزلت قعدت على السرير وسندت ضهرى على الحيط وسيرين ركبت على زوبري واحنا ماسكين شفايف بعض اكل مش بوس وفضلت تحرك كسها عليها وتتنطط لحد ما جبنا سوا ونمنا تعبانين وكسها عمال سشر في لبنى اللى ملاها

تانى يوم صحيت على صوت تخبيط على الباب فقومت لبست بنطلونى وغطيت سيرين وطلعت فتحت الباب ولما شوفت الخدامة زعقت فيها وقولتلها : انا مش قولت محدش يخبط عليا ولا يزعجنى خالص
الخدامة كان باين على وشها الخوف وقالتلي : اسفة يا مولاى بس فيه مصيبة حصلت !!!

طيب لهنا نكون وصلنا لنهاية جزئنا الخامس من سلسلة المتشرد ولو انت مش عامل فولو اعمل فولو عشان يجيلك اشعار لما انزل جزء جديد وبفكرك تانى لو انت لسة مشوفتش سلسلة فرصة إم لعنة فانصحك تروح تشوفها .. حاجة كمان انا بعتذر مش هقدر اكتب اي فصول لحد يوم الاتنين لانى عندي امتحان ومضطر اذاكر بس اوعدكم بعد ما ارجع هروق عليكم .... لو انت جدع قولى ايه هي المصيبة 😅


بحبكم وبحب مين يحبكم سلااام 💙🤗

يرجى الدمج والحذف من التعليفات
 
دا الجزء الكام و من اي قصة

الرجاء وضح طلبك مع وضع رابط
دا الجزء الخامس من سلسلة المتشرد الثانية
اسف مش عارف اجيب الرابط ازاى 🙂😅
مشاركة في الموضوع 'المتشرد | السلسلة الثانية | - حتى الجزء الرابع 9/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...حتى-الجزء-الرابع-9-5-2023.234633/post-1797512
 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
يا ريت تدمجولي فضلا الاجزاءالتالية
مشاركة في الموضوع 'الرحلة "الام وابنها" _ حتى الجزء الثالث 8/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...حتى-الجزء-الثالث-8-5-2023.234467/post-1776914
 
  • حبيته
التفاعلات: ki1inG
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
يرجى الدمج وحذف التعليق لطفا وليس امرا
مشاركة في الموضوع 'الرحلة "الام وابنها" _ حتى الجزء الثالث 8/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...حتى-الجزء-الثالث-8-5-2023.234467/post-1797128
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارجو دمج الجزء السابع من قصه زوجتي الدكتوره السلسله الثانيه وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
ارجو دمج الجزء السابع من قصه زوجتي الدكتوره السلسله الثانيه وشكرا
تم الدمج

المرة المقلبة احضر رابط التعليق
تواصل معي خاص إذا لا كنت تعرف طريقة إحضره
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%