NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sara rafat

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اتكلمنا المره اللى فاتت عن نظرتكم للست الجريئه او اللى بتشوف بورن

لو حصل وشوفت واحده على ارض الواقع اعترفت لك او ليكى انها بتحب الليز وده حصل معايا شخصيا
حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
مكدبش عليكم هو حلو بس كفرجه او شات اللى هو تخيل ..لكن واقع مفضلهوش وبدات اخاف اقعد معاها فى سكن الكليه وحدنا 😂😂💔

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, as@as, LEGEND KYSER و 5 آخرين

لو حصل وشوفت واحده على ارض الواقع اعترفت لك او ليكى انها بتحب الليز وده حصل معايا شخصيا
حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
مكدبش عليكم هو حلو بس كفرجه او شات اللى هو تخيل ..لكن واقع مفضلهوش وبدات اخاف اقعد معاها فى سكن الكليه وحدنا 😂😂💔
بصى هو الاعتراف نفسه وانها تعترفلك دى بالنسبالى حاجه كويسه وان موضوع اليز ده ممكن دى تكون غريزه عندها بس دى شهوه والشهوه غلابه وبتكون غصب بس الأفضل أن الست للراجل والراجل للست بس كب واحد حسب متعته الشخصيه

حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
الحدن الطبيعي وئت بيسمع عن هيك ئصص او أشخاص بيحس اديه صار في animals عايشين معنا
وازا وحدة بدا تئول ئدامي انها من هيدول العالم ما فيي ارجع احكي معا مرة تانية او اتعامل معا لانه رح تكون اخطر من الشب عليي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بصى هو الاعتراف نفسه وانها تعترفلك دى بالنسبالى حاجه كويسه وان موضوع اليز ده ممكن دى تكون غريزه عندها بس دى شهوه والشهوه غلابه وبتكون غصب بس الأفضل أن الست للراجل والراجل للست بس كب واحد حسب متعته الشخصيه
بس يعنى بصراحه مكنتش متخيله انه موجود على ارض الواقع لا وفى مصر وفى صحباتى
كانت صدمه بس البنت طيبه وجدعه وزميلتى من مده فتقبلت لكن رفضت المشاركه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحدن الطبيعي وئت بيسمع عن هيك ئصص او أشخاص بيحس اديه صار في animals عايشين معنا
وازا وحدة بدا تئول ئدامي انها من هيدول العالم ما فيي ارجع احكي معا مرة تانية او اتعامل معا لانه رح تكون اخطر من الشب عليي
بصراحه مخدتش خطوه مقاطعتها لاننا اصحاب من زمن وساكنين سوا بسكن الجامعه ولكن رفضت المشاركه بس وهى احترمت ده

• عجبني
بس يعنى بصراحه مكنتش متخيله انه موجود على ارض الواقع لا وفى مصر وفى صحباتى
كانت صدمه بس البنت طيبه وجدعه وزميلتى من مده فتقبلت لكن رفضت المشاركه
لا كل حاجه موجوده فى ارض الواقع وكل حاجه انتى متخيلها هتلاقيها موجوده فى مصر وبرا جتى العلاقات اللى بين ولد وولد معرفشى اى المتعه بس ماعلينا مفهوم البنات مع بعض بس ولد مع ولد دة فى حد زاتها غريبه وانا نفسى مش متقبلها

لا كل حاجه موجوده فى ارض الواقع وكل حاجه انتى متخيلها هتلاقيها موجوده فى مصر وبرا جتى العلاقات اللى بين ولد وولد معرفشى اى المتعه بس ماعلينا مفهوم البنات مع بعض بس ولد مع ولد دة فى حد زاتها غريبه وانا نفسى مش متقبلها
حلو موضوع نتكلم فيه بعدين 😁

• عجبني
بصراحه مخدتش خطوه مقاطعتها لاننا اصحاب من زمن وساكنين سوا بسكن الجامعه ولكن رفضت المشاركه بس وهى احترمت ده
دا قى حد زاتو انها تحترم ده كويسه ويبين قد اى انها كويسه وان دى واقت شهوه وبطلعها بس

• عجبني
التفاعلات: sara rafat
  • عجبني

حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
السؤال ده ل البنات بس 😂😂😅

السؤال ده ل البنات بس 😂😂😅
لا وللولاد لو انت صاحبتك او قريبتك او جارتك او ايا يكن وعرفت عنها ده حتعمل ايه وحتبصلها ازاى

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
بصي هو الفكره كلها في التقبل لو عند تحرر الفكر هتتقبل كل حد كل واحد لينا له ميوله ومحافظ عليها عن الناس فا لو قابلت حد متحرر فكريا اكيد هبقي مبسوط حتي لو مش نفس ميولي مجرد حريه الكلام والتقبل

• عجبني
لا وللولاد لو انت صاحبتك او قريبتك او جارتك او ايا يكن وعرفت عنها ده حتعمل ايه وحتبصلها ازاى
بصي هو ميوول غريب عموما مش عاوز اقول اللفظ التاني عشان في ناس بتزعل
بس لو عرفت انها كدا مش هتجنبها لانها حريه شخصيه و هي وجدت متعها في كدا بس هحاول اخلي اهلي الحريم بعيد عنها لانها ممكن تفكر في اي حد فيهم في علاقه ساعه شهوه
و دي طبعا مش هتصلح ل الزواج
اسف الكلام مش مترتب بس

• عجبني

حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
بصى هو أنا اعرف واحد بس لما جرب مع واحده بطل اللى كان بيعملوه
المشكله أنها يمكن كانت بتسمع بورن من وهيا صغيره فطلعت مشبعه بأفكار جنسيه كتيره لدرجه انها ممكن مش عارفه ايه اللى يبسطها ويمكن هيا كمان لوجربت مع واحد ممكن تبطل

المشكله أنها يمكن كانت بتسمع بورن من وهيا صغيره فطلعت مشبعه بأفكار جنسيه كتيره لدرجه انها ممكن مش عارفه ايه اللى يبسطها ويمكن هيا كمان لوجربت مع واحد ممكن تبطل
ومش شرط تتجنبيها لانها مش بعتعض يعنى دا بالعكس لو كان الموضوع نفسى بتبقى محتاجه حد تتكلم معاوبس وفى الاخر دى حريه شخصيه

يمكن ده اللى معرفهوش بس لحد دلوقتى مفيش فى حياتها حد فعلا

حتاخد موقف ايه منها

حبدا انا
كان معايا ممرضة في المستشفى الي كنت شغال فيها في السعودية كانت ليز وكانت صاحبتي جدا وبت جدعة

• عجبني
ممكن تكون بتحاول تفاتحك ف الموضوع دا عشان تجيب رجلك معاها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%