NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعني ايه حكاية تقبل؟ ماهو وعدها بالجواز
لكن اصلا السؤال غلط
يعني حكاية تقبل او ما تقبلش غلط اساسا

بعني ايه حكاية تقبل؟ ماهو وعدها بالجواز
لكن اصلا السؤال غلط
يعني حكاية تقبل او ما تقبلش غلط اساسا
لا مش غلط ولا حاجه في ناس لما تاخد اللي هي عاوزه ويمشي منغير م يقول ف اي اصلا

لا مش غلط ولا حاجه في ناس لما تاخد اللي هي عاوزه ويمشي منغير م يقول ف اي اصلا
انا اعتقد التالي
حكاية ان الراجل ياخد و الست تدي.. اصلا فكر غلط
هي مش بيعة و شروة
لما الاتنين بيفكروا بهذا المنطق فاكيد النتيجة حتكون مثل ما بتقول
يعني لو عملوا سيكس شات.. خلاص مش بالضرورة تتطور العلاقة
و لو هم على علاقة و تطورت الو سيكس شات… و الراجل فجاة جالوا فكر انه انسان محترم و كلام المسلسلات اياه… يبقى فداهية هههه
اصلا ما هم الاتنين عملوا نفس الحاجة.. ليه حتكون وحشة ليها و عسل عليه؟ هي كمان ممكن ما تحبش ترتبط بواحد مش قد كلمته و شخصيته مهزوزة

تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
يابشا ده انا ملزم اتجوزها طالما وعد وغير كده مش رجوله كلنا ممكن نضعف في لحظه بس انك تخون كلمتك لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي حسب واثق فيها ولا لا

كل الي جاوبو السؤال بنعم هتجوزها كدابين🙂
دي طريقه قذره علشان يبينو انهم حتى لو عملو كده مع اي واحده في المنتدى هيتجوزوها وبكده بعض المراهقات والغبيات هيتطمنو ليهم .
الراجل لو حب بنت مستحيل هيغلط معاها هيكون حبو لها عذري ونقي جدا وهيخاف فيها **** انا بتكلم عن الراجل اما الذكور فهتاخذ الي عوزاه وبس مش مهم ليهم الجواز ولا الحب لأنهم اصغر من ان يتحملو مسؤؤليه كبيره زي دي😁
سمحيني دا كلام فاضي هو انا كا راجل مش بعملك حاجا غصب عنك انا بعمل ب اردتك و اختيارك مهو انت كمان هتبدليني العلاقة متعملوش نفسكم مليكة مهو زي مهو بقالة وليكن سنين محروم ونفسة يفضي رغبتة ويرتاح انت كمان ويمكن اكتر منة انت بتبقي عيزة العلاقة دي وبتتمنيها بس مستنياه هو الي يئول عشان البتت لو هيا الي طلبت كدا هتبقي فنظرة رخيصة و بتالي اول ميقلك يلة وتبدا معاكي ببوسة منة علي شفيفك وانت وقفة بين ايدية وبتريلي علي نفسك وبكمل معاك بتفعيصة علي بزازك فوق الهدوم و وراها ايدة ترشئ ف بزتك مباشر وانت وقفة سيبالة جسمك اوبن بوفية لا دانت هتموت وترشقي راصة بين بزازك يرضعلك طاب بلاش دي لية وقفة زي اتمبل وانت ايدة رشقة بين وراكك وعمال يحكلك فكسك ونت بتترجفي بين ايدية مجيش بعد كل دا وقولي ان اراجل هوا الي غلطان و لو عمل كدا ميبقاش راجل فرضا استي اني ارتبط ب وحدة مش كويسة و ملعوب فيها من خمس الاف واحد قبلي حطي نفسك مكاني او مكان اي راجل من الي انت اكلمتي عليهم دول ترضي انك تجوزيها هتبقي وصقة انها من بعد مخرج زبري منكسها وهيا مراتي وفبيتي مرجعش القيها قعدة علي بتاع خول تاني

• حبيته
التفاعلات: Donia a
تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
ايوة لان لو من مبدأ العشم والحب ف هيا عملت كده عشان خاطر سعادتي حته لو خالفت مبادأها وتربيتها لكن لو هيا اصلا الموضوع عادي بيبان جدة فيما بعد

• عجبني
لو عرفت ان هي عملت مع حد قبل كدة مش هتوافق صح
اكيد لانها هتطلع من نطاق عملت كدا علشاني لنطاق تاني خالص

اقبل وليا تجربه في كده ومافيش اي مشكله مش معني انو حصل بيني وبينها كلام او او انها وحشه ومش بني ادمه انا مش احسن منها ولا هي احسن مني كل الفكره ظرف ما جمعنا في حاجه زي كده المهم يكون فيه ثقه بينا وصراحه

ايوه طبعا حبيت واحده و حصل تجاوزات كتير و خطبتها و اتجوزتها و الوقتي معانا *** كمان و خلي بالك متخليش الشيطان ينيك افكارك و يقولك سيبها و تسببها عشان لو سبتها **** هيرزقك بواحده ملعوب في أساسها من كتير و انت هتلبسها و انت مغفل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Donia a و Gingerito
وليه لا يعني انا عملت معها علاقه وهي عملت مسقعه عادي ع فكره بس هي الفكره انها لو هي مش كده وبتعمل كده علشان حبتني ماشي لكن لو فتحه فيه اكيد لا

• عجبني
لاء لسبب بسيط انها هتقترن بينك وبينه دايما

اشطه ايه المشكله ما انا الي قلتلها هتجوزك و بمزاجي مش غصب

• عجبني
لا ياحبيبتى السؤال ميبقاش كده
السؤال يبقى تقبلى تعملى كده مع حد مش واثقه انه راجل واد كلمته ومش هيرميكى بعد مياخد غرضه
معلمه يادندوشه أحسنتي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بالنسبالى عادى معنديش مانع
بس تكون اول مره معايا
انما لو فاتحاها سبيل قبلى لا طبعا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و 👑Godzila👑
اقبل عشان كنت سبب ف انحرافها ونا حكون منحرف بردو لى اظلمها وحدها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%