NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في البدايه كنت واخد مبدأ اني عمري ما ابدا لا بالمعاكسة ولا بالتعارف غير لما البنت اللي قدامي هي اللي تديني إشارة واضحة لكن لقيت الموضوع ده بينفع اه لكن مضيع مني فرص كتير بعدها بدأت انا اللي اخد الخطوة رغم صعوبتها لكن كلامك صح وانا اصلا مش بحترم ولا استنضف البنت اللي تيجي بالطريقة الهمجية بتبقى طالعه من بيئة معفنه لكن اللي متربية عالذوق واللطافة حتى لو قابله معاكستك او حتى قابلة التعارف معاك هتلاقي تصرفاتها هاديه وغير ملفته

كلامك حلو وجامد طب بما أن انتى فى موقع سكس اكيد العام تعالى نريح بعض أو تعالى نسكس أو تعالى نتعرف الأسلوب اللى قديم اللى نعرفه هتقبلى ولا هل ممكن تقبلى حد مش عرفها

سيدتي المعاكسات و التحرش ليست من شيم الرجال انمه هي تنفيس للمراهقين أو المتراهقين من قلة حيلتهم و ليس من قوة حجتهم،،، فالرجل بمعنى الكلمة لا يخترق مساحة أحد و لا يجبر أحد بسماجته و إنما نجدية كالمنارة،، مهندم حسن المظهر لبق الكلمة ،، واثق الخطى،،،عزيز النفس عفيف النظرة، ثاقب العين ، لا يحتاج أن يتكفل على انثى مهما كان جمالها أو إعجابه و لا يطيق أن تهينه بكلمه مهما أبدت من رغبات غير منطوقة لجذب الرجال.

و لكي سيدتي نصيحة لن يعجب بجسدك من لا يرحل بالجسد يرحل و الصحة ترحل و يبقى الشخص

155195966 1069094526926568 7098068390013374525 n

فكره التحرش ذات نفسها دي فكره مقرفه سواء كانت بالايد او بكلام مش كويس

• عجبني
التفاعلات: ابراهيم القاضى و Moheb sex
احيكي علي صراحتك وكلامك مظبوط جدا

هههههههههههههههههههه

بصي هو بااين من كلامك انك بنوته رقيقه وفي نفس الوقت خبره ودي فنفس الوقت حاجه جميله وراقيه بصراحه

يسلام يا فايزه لما تكوني عايزه .....تتعاكسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شايف ان معاك الفين حق
انت تعاكس اصلا شايفها مش حلوة
لكن لو انت فثقافة فيها مسموح للكلمة الحلوة تطلع بطريقة حلوة تتسمى مجاملة! و الاحلو ان ما يكونش وراها طمع
انت لما تعبر عن احساسك بجمال الي قدامك بطريقة محترمة.. ممكن تعدي
غير هذا تبقى همجية و معاك حق
انا احب الافلام المصرية القديمة الي بتلف فيها الست و بالشبشب على جتت اي غلس و تردحلو هههه

من المشاكل اليومية اللي بتواجهنا ك ستات هي التحرش والمعاكسات ف كل مكان وطبعا كل م المكان يكون شعبي بيكون التحرش اكتر
السؤال بقي:
تفتكر انا. ست مش حابة اني اسمع كلام حلو !
أكيد طبعا حابة جدا الكلام ده
طيب أيه اللي بيخلينا نكرهك
انك تتعدي علينا باليد يعني انك تلمسني ف جسمي وطبعا انا قاصدة اللي بيكون متعمد،
تفتكر انا لو شوفتك جنتل وهدومك نضيفة وشكلك حلو وجسمك حلو وحتي طريقة معاكستك حلوة تفتكر انا ممكن اصدك
طبعا لا ومش معني كلامي اني علشان مصدتكش اني هتجاوب معاك بالعكس انا ممكن مصدكش ومتجاوبش كمان بس حابة اني اسمع كلام حلو ك ست زي اي ست بتحب انها تسمع كلام حلو مش الكلام اللي من نوعية :
متيجي تاني ونجيب أماني
ايه الهبل ده انت كلامك عايز تنكني مش انك عايزني استمتع بيه واتجاوب معاه طب تفتكر ياغبي انا لما اسمع حاجة زي ده هفكر فيك او ابصلك اصلا !
قصد كلامي.
علشان تشدني ليك متبقاش معفن ف معاكستك وخليك جنتل حتي لو انت زبالة.
نقي الفاظك ومتبقاش غتت ف اسلوبك ..
انا مثلا في كشك معين عندنا ف الشارع بعيد عني شويتين بس بحب اني اروحله معاكسته لطيفة مبتسم نضيف تحس انه دايما مهتم بنفسه غير الاشكال اللي بنشوفها ومن اول انطباع تقول انه حرامي 😂😂😂
علشان كدة بعد ما قريت موضوعي تفتكر مش عايزاك
متنسوش الردود تكون باحترام احنا مش علي مصطبة وكلمتك هي اللي هتخليني دايبة في دباديبك 😂😂😂
اسلوبك هو اللي بيشدني وخصوصا لو كان كبير وباين للعين 😂😂😂😂
مع احترامي الشديد ليكي أنا مع المعاكسات اصلا أنا ببقى شيفها قله زوء وتطفل من الراجل أو الشاب أنا مش مع أن حد يعاكس أنا واحد من الناس بستحقر الي بيعاكس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
من المشاكل اليومية اللي بتواجهنا ك ستات هي التحرش والمعاكسات ف كل مكان وطبعا كل م المكان يكون شعبي بيكون التحرش اكتر
السؤال بقي:
تفتكر انا لو شوفتك جنتل وهدومك نضيفة وشكلك حلو وجسمك حلو وحتي طريقة معاكستك حلوة تفتكر انا ممكن اصدك
طبعا لا ومش معني كلامي اني علشان مصدتكش اني هتجاوب معاك بالعكس انا ممكن مصدكش ومتجاوبش كمان بس حابة اني اسمع كلام حلو ك ست زي اي ست بتحب انها تسمع كلام حلو مش الكلام اللي من نوعية :
متيجي تاني ونجيب أماني
ايه الهبل ده انت كلامك عايز تنكني مش انك عايزني استمتع بيه واتجاوب معاه طب تفتكر ياغبي انا لما اسمع حاجة زي ده هفكر فيك او ابصلك اصلا !
قصد كلامي.
انا مثلا في كشك معين عندنا ف الشارع بعيد عني شويتين بس بحب اني اروحله معاكسته لطيفة مبتسم نضيف تحس انه دايما مهتم بنفسه غير الاشكال اللي بنشوفها ومن اول انطباع تقول انه حرامي 😂😂😂
متنسوش الردود تكون باحترام احنا مش علي مصطبة وكلمتك هي اللي هتخليني دايبة في دباديبك 😂😂😂
الذي يتجاوز بيده ويمدها هذا وضيع وتافه..
والأتفه منه من يتجاوز بكلمات تنافي الذوق العام في الاماكن العامة وأمام ومرأى الناس ويعرض الأنثى للأحراج حتى لو كانت مهنتها..
إظهار الاحترام والتقدير يظهر شخصية الرجل لا الذي جنسه ذكر..

السؤال بقي:
متيجي تاني ونجيب أماني
قصد كلامي.
هو ايه إلى كبير بالظبط اسلوبي ولا إلى فيه هتدوبي

بصي مش في كل منطقة شعبية بيحصل تحرش والفاظ في مناطق شعبية كتير وانا ساكن فيها بتحترم اي بنت ماشية وميبصوش لطيزها مثلا وهي ماشية الا لو كانت ملفتة ولما بيعاكسو بيبقى في اطار محدود زي مثلا واحدة داخلة تشتري حاجة من محل فلو اتشرمطت على البايع يبقى شرموطة وهتخليه يتجرا يتحرش بيها انا شفت ده بعيني في ستات بتيجي باوسخ كلام مش كلام راقي حتة في ستات ايا كانت طبقتها بتحب السرسجية والعيال الشمامين دول واكبر مثال شوفي حمو بيكا وشاكوش زفت مفيش واحد فيهم دلوقتي بينزل فرح شعبي في حارة كل الافراح اللي بيروحو فيها افراح عالية وناس معاها ملايين ومليارات حرفيا وتلاقي ستات من اللي باين عليهم من الاغنياء بيتصورو معاهم وحابينهم رغم انهم بيجعروا في اغانيهم وكلام كله سرسجة

حتى الكلام الجنتل الجميل مرفوض كلها أشكال ضالة ومعفنة

طبعا البوست دمه خفيف الصراحة...
بس ليا تعقيب صغير.. الانسان المحترم مش بلبسه ولا بشكله ولاجسمه...
الانسان بعقله وتفكيره... انا عن نفسي مابعرفش اعاكس 😂 بس ضد المعاكسة وضد التحرش اللفظى او حتى التحرش ب الايد....

السؤال بقي:
متيجي تاني ونجيب أماني
قصد كلامي.
ده ثقافة مجتمع وجيل بحاله للاسف

اولا كلام لا يدل انك ست خالص انت واحد وصغير او ست شمال ليه انا كراجل عارف ان البنت ملهاش كتالوج هو كائن جميل بس صعب تفهمه

ثانيا : هو لو الموضوع كده يبقى اي حد بيتكلم بقي نسوانجي جدا ومفيش تحرش باللسان مش بيتبعه تحرش بالأيد

هههه معلش ازاي عايزه تسمع بس ماتتكلمش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%