NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
عاوزه اعيط علي كل حاجه انا مريت بيها لوحدي علي تعبي ونفسيتي وصحتي وحياتي وعلي احلامي الي بتروح مني ومش بحققها وعلي كميه الوجع والكسرة الي فيااا اعيط علي كل حاجه حاسه بيها جوايا ومش اعبر عنها وعلي كل كلمه جوايا مش عارفه اقولها اعيط علي الي راح مني وعلي وقفتي في نص الطريق تايهه ومش عارفه اعمل اي اعيط علي سكوتي الي واجعني ومش عارفه اعبر عنه علي اقرب الناس ليا مش معايا اعيط علي كل لحظة فرح متهنتش بيها ومكملتش ليا علي الخوف الي عايش جوايا ومسيطر عليا اعيط لكل ده ولكل الي مش عارفه اوصفه بالكلام اعيط لحد ما اخلص من كل ده افضل اعيط لحد لمرحله انه خلاص طلعت كل الي جوايا وبقيت مش حاسه بحاجه .... بس مش عارفه اعيط......
انا تعبت ومش قادره اكمل 🙂💔💔
مش عيب انك تعيطي العيب انك تفطلي تعيطي علي طول لزم رجعتك تكون بسرعه تقفي علي رجلك وتتحدي نفسك انك احسن من الكل وأنهم يندمو علي الي عملو فيك سعتها بس هتحسي بعزت نفسك

خد مائتى جنيه وانزل اشترى شوية حاجات حتموت من العياط

انا عندي نفس المشكله هي مش خايفه تعيط هي مش عارفه تعيط الناس الي بيمروا بحاجات كتير هي ماقالتش نصهم اصلا في الموضوع بيجلهم شبه تجلد انا مش عارف تعبر اصلا انك مضايق عشان انت طول عمرك مكنش عندك رفاهيه انك عبر عن مشاعرك الي هو الناس الطبيعيه لما تكون مضايقه من حاجه بتقول عندها الموهبه انها توصف الشاعر دي في كلمات في ناس تانيه لا انت حاسس بحاجه بس مش عارف تحطها في جمله مفيده

عاوزه اعيط علي كل حاجه انا مريت بيها لوحدي علي تعبي ونفسيتي وصحتي وحياتي وعلي احلامي الي بتروح مني ومش بحققها وعلي كميه الوجع والكسرة الي فيااا اعيط علي كل حاجه حاسه بيها جوايا ومش اعبر عنها وعلي كل كلمه جوايا مش عارفه اقولها اعيط علي الي راح مني وعلي وقفتي في نص الطريق تايهه ومش عارفه اعمل اي اعيط علي سكوتي الي واجعني ومش عارفه اعبر عنه علي اقرب الناس ليا مش معايا اعيط علي كل لحظة فرح متهنتش بيها ومكملتش ليا علي الخوف الي عايش جوايا ومسيطر عليا اعيط لكل ده ولكل الي مش عارفه اوصفه بالكلام اعيط لحد ما اخلص من كل ده افضل اعيط لحد لمرحله انه خلاص طلعت كل الي جوايا وبقيت مش حاسه بحاجه .... بس مش عارفه اعيط......
انا تعبت ومش قادره اكمل 🙂💔💔
زييك بالظبط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%