NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب نفسي اجرب اةي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
6 مايو 2024
المشاركات
20
مستوى التفاعل
26
نقاط
225
الجنس
Transgender
الدولة
Egy
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا مودي ودي قصه حقيقيه علفكره حصلت وانا كنت حاضرها من اولها هحكي وكانها حصلت معايا
هوصفلكم نفسي الاول كان عندي ساعتها خمستشر سنه طيزي كبيره اوي ومربرب العيال كلها كانت بتحب تبعبص فيا وتقفش في بزازي وكنت بتعرض للحاجات دي كتير بس بصراحه كنت بحب كده وكنت بتلكك عشن اي حد فيهم يبعبصني بس بعمل نفسي مضايق في مرع وانا قاعد في البلايستيشن الصبح وكانت من المدرسه
كنت مع واحد صحبي كان في طولي ورفيع واسمراني مكنش في اي حاجه تشد بس انا كنت من كتر الفرجه علي السكس هيحان وعايز اي كلب ينط عليا واحنا بتدنلعب بصتله وقولته اي رايك ننيك بعض بصلي وضحك وقالي انا بنيك بس فعددملت نفسي مكسوف وسكت وكملت لعب فجاءخ لاقيته واحنا بنلعب بيحط ايده علي طيزي من ورا وبيحسس عليها فقولتله بتعمل اي وشديت جسمي قالي بعاين البضاعه بصتله وضحكت وعملت نفسي مش واخد بالي وقمت قايم فجاءه وهابد نفسي علي ايده بقت ايده كلها فطيزي وخو كمل وقعد يلعبلي فيها لحد مكنت هاين عليا اخليه ينكني في نص البلايستيشن شويا وخلصنا وقالي يلا نقوم قلتله هنروح فين قالي ملكش دعوه وركبنا توكتوك ورحنا علي بيت واحد صحبنا هبط عليخ وكلعنا السطح عنده فوق والسطح عندهم بصور يعني محدش هيشوف احنا بنعمل اي وفجاءخ صحبنا ده سابنا ومشي وعرفت بعد كده انعم متفقين مع بعض وقالي قوم فنس طيزك يلبوه واقلع يلا يخول قمت قلعت البطلون وهدت وضع الدوجي وسندت علي الارض هو كان بيتفرج علي افلام سكس كتير وكان عايز يقلدها فجاءه تف علي صباعه وتف علي طيزي وانا كنت سايح تحت منه اول مره احس كده طيزي في الخوا مصدرلها لواحد بيتفرج عليها وهيدخل زبه فيا وينكني زي النسوان كنت خلاص جايبه اخري وفجاءه وسط كل ده لاقيت صباعه في كيزي وقعد يلعب فيا وانا بتوحع براحه براحع قالي عايزه زبي فين يمتناكه مردتش عليه قام زاقق صباعه للاهر وقالي ادخل زبي فين يشرموطه
قلتله في كيزي قعد يخاول يدخل زبه معرفش يفتحني ال ول وفي الاخر جابهم علي طيزي سوفت وفجاءه لاقيت صاحبنا ده دخل علينا اتخضيت وقمت البس البنطلون قالي اقعد يبن المتنكه يشرموط هو عارف كل حاجه وهيعمل زي منا معملت فضلت اعيط واقلهم سبوني قالولي ياما يعمل ياما هنفضحك نمت علي الارض ونزلت البنطلون لتحت والتاني ده كان زبه اكبر وقالي لصاحبي التاني سبنا بقا وسابنا ومشي وقالي دنت هكيفك يلبوه وفعلا زبه كان اكبر من التاني هو اصلا امبر مننا شويا وهرف يدخل الراس وانا بصوت تحته زي الشرموطه وبعيط وهو مش مديني فرصه قام ضربني علي طيزي وقالي صوتك يبن المتمكع يخول هتفضخنا وانا بحاول اوطي صوتي عشن اليوم يعدي واخلص وفجاءه قام مدخله كلع انا حسيت اني خلاص كان هيغمي عليا من كتر الوجع وفضل شويا كده يدخل ويخرح براحه ويقلي عجبك زبي يمتناكه والوحع بدء يتحول وحده وحده لمتعه وفجاءه لاقيتني بقله نيك لبوتك يدكري والواد لما صدق فضل ينيك ويرزع كانه اتجنن وانا مش قادر تحت منه بموت فضل ينيك جامد لحد مقرب يجبهم قالي خد يبن الشرموطه وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوايا يلهوي علمتعخ وفضل سايب زبه جوا لحد منام وقام لبس هدومه وسابني وقالي البس يهول قبل محد يشوفك وقمت الم نفسي بسؤعه ولبنه فيكيز وانا مش مصدق انا بقيت خول ولسن في واخد معشرني وجاب لبنه في طيزي احساس غريب بين الندم والمتعه حاسس ان خرمي في هوا ومش عارف اقوم امشي فضلن احاول امشي شويا قام مناولني بالشلوم وقالي يلا يبن الشرموطه بسرعه خاولت اسرع جي صحبه التاني وفضله يضحكوا وقالولي كل مطيزك تاكلك تعالا في الاخر عرفت انهم كانوا بيصورني هروح اجبهم بقا عشن هيجت وهبقا اكملكوا الي حصل لو عجبتك ا🥵
 
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: AzizBotom و نزيه الخاطر
انا مودي ودي قصه حقيقيه علفكره حصلت وانا كنت حاضرها من اولها هحكي وكانها حصلت معايا
هوصفلكم نفسي الاول كان عندي ساعتها خمستشر سنه طيزي كبيره اوي ومربرب العيال كلها كانت بتحب تبعبص فيا وتقفش في بزازي وكنت بتعرض للحاجات دي كتير بس بصراحه كنت بحب كده وكنت بتلكك عشن اي حد فيهم يبعبصني بس بعمل نفسي مضايق في مرع وانا قاعد في البلايستيشن الصبح وكانت من المدرسه
كنت مع واحد صحبي كان في طولي ورفيع واسمراني مكنش في اي حاجه تشد بس انا كنت من كتر الفرجه علي السكس هيحان وعايز اي كلب ينط عليا واحنا بتدنلعب بصتله وقولته اي رايك ننيك بعض بصلي وضحك وقالي انا بنيك بس فعددملت نفسي مكسوف وسكت وكملت لعب فجاءخ لاقيته واحنا بنلعب بيحط ايده علي طيزي من ورا وبيحسس عليها فقولتله بتعمل اي وشديت جسمي قالي بعاين البضاعه بصتله وضحكت وعملت نفسي مش واخد بالي وقمت قايم فجاءه وهابد نفسي علي ايده بقت ايده كلها فطيزي وخو كمل وقعد يلعبلي فيها لحد مكنت هاين عليا اخليه ينكني في نص البلايستيشن شويا وخلصنا وقالي يلا نقوم قلتله هنروح فين قالي ملكش دعوه وركبنا توكتوك ورحنا علي بيت واحد صحبنا هبط عليخ وكلعنا السطح عنده فوق والسطح عندهم بصور يعني محدش هيشوف احنا بنعمل اي وفجاءخ صحبنا ده سابنا ومشي وعرفت بعد كده انعم متفقين مع بعض وقالي قوم فنس طيزك يلبوه واقلع يلا يخول قمت قلعت البطلون وهدت وضع الدوجي وسندت علي الارض هو كان بيتفرج علي افلام سكس كتير وكان عايز يقلدها فجاءه تف علي صباعه وتف علي طيزي وانا كنت سايح تحت منه اول مره احس كده طيزي في الخوا مصدرلها لواحد بيتفرج عليها وهيدخل زبه فيا وينكني زي النسوان كنت خلاص جايبه اخري وفجاءه وسط كل ده لاقيت صباعه في كيزي وقعد يلعب فيا وانا بتوحع براحه براحع قالي عايزه زبي فين يمتناكه مردتش عليه قام زاقق صباعه للاهر وقالي ادخل زبي فين يشرموطه
قلتله في كيزي قعد يخاول يدخل زبه معرفش يفتحني ال ول وفي الاخر جابهم علي طيزي سوفت وفجاءه لاقيت صاحبنا ده دخل علينا اتخضيت وقمت البس البنطلون قالي اقعد يبن المتنكه يشرموط هو عارف كل حاجه وهيعمل زي منا معملت فضلت اعيط واقلهم سبوني قالولي ياما يعمل ياما هنفضحك نمت علي الارض ونزلت البنطلون لتحت والتاني ده كان زبه اكبر وقالي لصاحبي التاني سبنا بقا وسابنا ومشي وقالي دنت هكيفك يلبوه وفعلا زبه كان اكبر من التاني هو اصلا امبر مننا شويا وهرف يدخل الراس وانا بصوت تحته زي الشرموطه وبعيط وهو مش مديني فرصه قام ضربني علي طيزي وقالي صوتك يبن المتمكع يخول هتفضخنا وانا بحاول اوطي صوتي عشن اليوم يعدي واخلص وفجاءه قام مدخله كلع انا حسيت اني خلاص كان هيغمي عليا من كتر الوجع وفضل شويا كده يدخل ويخرح براحه ويقلي عجبك زبي يمتناكه والوحع بدء يتحول وحده وحده لمتعه وفجاءه لاقيتني بقله نيك لبوتك يدكري والواد لما صدق فضل ينيك ويرزع كانه اتجنن وانا مش قادر تحت منه بموت فضل ينيك جامد لحد مقرب يجبهم قالي خد يبن الشرموطه وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوايا يلهوي علمتعخ وفضل سايب زبه جوا لحد منام وقام لبس هدومه وسابني وقالي البس يهول قبل محد يشوفك وقمت الم نفسي بسؤعه ولبنه فيكيز وانا مش مصدق انا بقيت خول ولسن في واخد معشرني وجاب لبنه في طيزي احساس غريب بين الندم والمتعه حاسس ان خرمي في هوا ومش عارف اقوم امشي فضلن احاول امشي شويا قام مناولني بالشلوم وقالي يلا يبن الشرموطه بسرعه خاولت اسرع جي صحبه التاني وفضله يضحكوا وقالولي كل مطيزك تاكلك تعالا في الاخر عرفت انهم كانوا بيصورني هروح اجبهم بقا عشن هيجت وهبقا اكملكوا الي حصل لو عجبتك ا🥵
وكده تأكدت من نفسك :
مأبونة
متناكة
شرموطه
 
  • عجبني
التفاعلات: سالب نفسي اجرب اةي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%