NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا سالب عمري ما جربت مع حد جربت مع نفسي قلم وكدا يعني ونفسي في راجل يسيطر عليا ويهيمن عليا ويخليني بنوتي بس خايف وعندي رهبه أنا اقابل راجل من مجتمع وتأنيب ضمير وكذا سبب يعني اعمل اي أنا تعبان اوووي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو جميل, Toommc, Bentel و 9 آخرين
أنا سالب عمري ما جربت مع حد جربت مع نفسي قلم وكدا يعني ونفسي في راجل يسيطر عليا ويهيمن عليا ويخليني بنوتي بس خايف وعندي رهبه أنا اقابل راجل من مجتمع وتأنيب ضمير وكذا سبب يعني اعمل اي أنا تعبان اوووي
لازم تفك الحزام عن نفسك شويه مش كده

انا مش فاهم ايه الليخلي راجل تميل فطرة الى انه يتناك من راجل او ينيك واحد زي متشفلك علاقه طبيعية وتنيك واحده وتبقى ذكر وراجل

انا مش فاهم ايه الليخلي راجل تميل فطرة الى انه يتناك من راجل او ينيك واحد زي متشفلك علاقه طبيعية وتنيك واحده وتبقى ذكر وراجل
لان اامثلية فطرة ايظا و هي فطرة طبعية
لو انت مش فاهم اسال و احنا نشرحلك

لان اامثلية فطرة ايظا و هي فطرة طبعية
لو انت مش فاهم اسال و احنا نشرحلك
هاتلي في الطبيعة كلب ذكر بيركب دكر زي او اي نوع من الحيونات البني ادم بس اللفطرته انكست فمنضحكش على بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاتلي في الطبيعة كلب ذكر بيركب دكر زي او اي نوع من الحيونات البني ادم بس اللفطرته انكست فمنضحكش على بعض

الطيور بانواعها البط النسر الاسمر البطريق البجع
الثديات : الاسود النمور قرد البنوبو الفقمة الدولفين الفيزون الفيل الزرافة
ابقى اعمل بحث بعدين اتكلم بطريقة فيها احترام اكثر من هيك

العلي راسه بطحه بيحسس عليها وانا مغلطش فيك ولا واحد من اللنتا بتقول عليهم الدكور او الاناث بتعشر بعضها وطالما حاسس اني مش محترمك فمتردش احسن

العلي راسه بطحه بيحسس عليها وانا مغلطش فيك ولا واحد من اللنتا بتقول عليهم الدكور او الاناث بتعشر بعضها الا الحمار والخنزير بس لكن بقية الابحاث مبنيه على ابحاث جينيه ولم تؤكد لان عند وجود الاناث تختفي او يظنها الانسان شذوذ وبالمناسبة انا راجل بيولوجي في المقام الاول فأنت جاي في ملعبي فبلاش تألف علشان تثبت حاجة وطالما حاسس اني مش محترمك فمتردش احسن

عارف المشكله في ايه ان دايما اي حد بيقول هنا سؤال أو مسأله او حاجه محتار فيها الكومنتات تحيرك اكتر
رأي في الموضوع ده ان انت التاخد القرار لان متلمش غير نفسك حبيت تتناك أو محبتش حبيت تكمل أو كرهت ان انت تتناك ده قرارك لوحدك انت مدخلش حد فيه بس لازم تعرف ان اول نيكه هي صعبه ثاني نيكه متعه ثلاث نيكه ادمان و ادمان الوجع أصعب ادمان لسا كان معايا امبارح حد هو فيرس سوفت و كان معايا بوتوم سوفت و كان عاوزني افتحه بعد ما فهمته و لما حولت ادخله فهم الموضوع و قالي لا افضل سوفت بس احسن المهم انه قرارك لوحدك علشان لما تعتب تعتب نفسك انت بس
فهمت قصدك بس قرار صعب

العلي راسه بطحه بيحسس عليها وانا مغلطش فيك ولا واحد من اللنتا بتقول عليهم الدكور او الاناث بتعشر بعضها الا الحمار والخنزير بس لكن بقية الابحاث مبنيه على ابحاث جينيه ولم تؤكد لان عند وجود الاناث تختفي او يظنها الانسان شذوذ وبالمناسبة انا راجل بيولوجي في المقام الاول فأنت جاي في ملعبي فبلاش تألف علشان تثبت حاجة وطالما حاسس اني مش محترمك فمتردش احسن
يا عم روح انت و الحمار الي بتتكلم عليه
الاناء ينضح بما فيه

يا عم با بيولوجي ابقى ادخل اقراالابحاث و بعدها اتكلم
و انت ق
قارفنا هنا ليه
لو م حاببً المثلية ما تعملهاش

مفيش جدال في اللي بتقوله مقدرش اجادل اصلا دي الفطره السليمه وانا فاهم كدا الفكره كله الواحد بيبقي تحت تأثير حاجه بتوصله لكدا أنا ياما تويت عن التفكير دا ورجعت تاني هي في الاخر صراع نفسي او ممكن العبد بيتفنن ازاي يعصي ربه **** يعفينا

مفيش جدال في اللي بتقوله مقدرش اجادل اصلا دي الفطره السليمه وانا فاهم كدا الفكره كله الواحد بيبقي تحت تأثير حاجه بتوصله لكدا أنا ياما تويت عن التفكير دا ورجعت تاني هي في الاخر صراع نفسي او ممكن العبد بيتفنن ازاي يعصي ربه **** يعفينا
انت شكلك محترم وتستاهل كل خير حاول تحب وتتحب وهتلاقي نفسك بعدت

يا عم با بيولوجي ابقى ادخل اقراالابحاث و بعدها اتكلم
و انت ق
قارفنا هنا ليه
لو م حاببً المثلية ما تعملهاش
شوف مغلطش فيك فبلاش تغلط وتلبخ في الكلام انا رديت عليك بأدب فأحترم نفسك وتكلم كويس ولو مش عاجبك كلامي متردش

ياريت المناقشات متطورش لغلط عشان هيكون أثره بالسلب عليكم خليكم متفاهمين بدون تجاوزات بدل ما يكون في قرار ضدكم

• عجبني
التفاعلات: جينجر و ناقد بناء
الزب لحمه وعضله تنكمش وتتمدد وبها عروق ودم ::: مش سكين :::جرّب مره تلحس ومره تمص #خطوات ولو عايز اكثر توضيح تعال خاص
الزنب مش الزب

أنا بقالي كتير اوووي علي الشات وإخرتها اي
ولا اي حاجه هتفضل تعبان ونفسك تجرب يا تتعالج مع نفسك يا تاخد خطوه وتجرب مفيش حل تالت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%