NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا فعلا ضعفت لحضن وكده وبوس وبوس رقبه وللاسف دي زود احاسيسي اكتر وتعبي مش ريحني
بلاش تكملي في ده
عشان هو ممكن يعمل اكتر من كده
و ده مش كويس عشانك

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
هو طبيعي افضل لحد 22 من غير لمس خالص انا كده طبيعيه
ده طبيعي و على كل حال لو انتي عاوزة تتلمسي و ترتاحي انا موجود و جاهز و تحت امريك و للعلم انا راجل سنجل في ال 62 من العمر دكر فحل عنتيل موجب جامد جداً من القاهرة مصر لو انتي موافقة و معندكيش مانع نتفق على المكان و الميعاد و نتقابل و المسيك و اعمليك ال انتي عاوزاه و بتحبيه و نفسيك فيه من الاوضاع و اريحيك و اطفي ناريك و امتعيك و اكيفيك و اكفيكي و اشبعيك و اظبطيك و اسعديك و اروقيك و ابسيطيك معايا اكتر و هتحبيني اوي اوي و شكراً

ههههههه أذا كان انا بنت ومش قادرة ههههه هرموناتي عاليه ومش عامله ختان وعلي فكره انا بيضه جداا جداا مش سمراء كنت سمعت ناس بتقول شهوه البيضه ضعيفه او بارده لكن انا لالا

صاحبي اللي اعرفه باسني وحضني وباس رقبتي وانا سيحت خالص ما بالك لو اكتر من كده بقي ودي اول حضن وبوسه ليا في خياتي
يمكن عشان لسه اول مرة و لما تاخدي ع الموضوع هتهدي شويه

• عجبني
نفسي فشخ هموت من الوجع ااااه بجد يا ريتهم عملولي ختان
ختان إيه دانتى زنبورك ده هيبقا تحفه فى اللحس والمص والشفط.
هياكل أكل.
ما تيجى

• عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: metoo2009، الــــــعَــــــربــــــى و Teeetoooo
  • عجبني
بلاش تكملي في ده
عشان هو ممكن يعمل اكتر من كده
و ده مش كويس عشانك
واثقه فيه بعد كل اللي حصل اصلا قالي لو اتقابلنا تاني مش حابه المسك خالص موافق ولا حتي ايدك اهم حاجه اشوفك علشان وحشتيني اوي واشوفك مبسوطه ومع ان بيعشق حضني الا انه موافق انه ما يقربليش فعلا هز بيحبني ويخاف عليا هو محتاج مني بس نخرج ناكل سوا ونشرب حاجه وكده واصلا اصلا استحاله يعمل اي حاجه تضرني لانه ابن ناس جدا ومتربي ومتدين انا عارفع انا وهو غلط وغلط اوي بس بنصبر بعض علشان ما يروحش للعلاقات وكده هو بيقول اني بقويه لكن مش عايز مني حاجه تانيه بمعني انه الأهم عنده يشوفني مبسوطه وبضحك اهم من شهوته

نصيحة مني متخسرهوش علشان بيحبك
مش بيحبني بس مش عارفه هو شايفنا اصخاب مقربين جدا جدا وبيغير وبيخاف عليا وبيشوفني طفله بتاعته وساعات بيحسني زي مامته

لانو انتي ما بدك تكوني شرموطة و حدا يلمسك و يروح انتي متربية و بتستني الحلال و عامله حتى الاكاونت هذا لتفريغ عن نفسك عشان ما تدخلي الحرام

• عجبني
مابالك بقي لو جربتي النيك وبعد كدا اتحرمتي منه هاتبقي اسخن من كدا صدقيني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لانو انتي ما بدك تكوني شرموطة و حدا يلمسك و يروح انتي متربية و بتستني الحلال و عامله حتى الاكاونت هذا لتفريغ عن نفسك عشان ما تدخلي الحرام
اه

• عجبني
التفاعلات: اردني رايق
اه طبيعي وهقولك اللي لسة قايلة يا تتناكي يا تستحملي
وبالمناسبة نصيحة متثقيش ف حد اوي كدا عشان متتخزوقيش

مابالك بقي لو جربتي النيك وبعد كدا اتحرمتي منه هاتبقي اسخن من كدا صدقيني
اه بكتير دي انا اهو حاليا مش قادره

• محزن
التفاعلات: Mo ali

المواضيع المشابهة

عودة