NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ي بنتي كنت لسه بقول في بوست تاني اني رجعت البيت و كلمتها فون و مسكتها نيك لحد الفجر لحد ما كنا خلللاص تعبنا و مش قادرين نعمل تاني
جابتهم معايا في ال call ٦ مرات ورا بعض
هو مش عمل معايا كده لالالا مش بيحب يغوط في الجنس او مش ببفتحه معايا اصلا فاهم مع انه كان هاج اوي اوي اوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوفي يا بنت الناس لازم تحافظي علي نفسك ولازم ماتخونيش ثقة اهلك فيكي اشغلي نفسك باي حاجه مارسي رياضه كتير وقت فراغك مارسي في رياضه
بفكر ارجع الجيم تاني

هو مش عمل معايا كده لالالا مش بيحب يغوط في الجنس او مش ببفتحه معايا اصلا فاهم مع انه كان هاج اوي اوي اوي
نصيحتي ليكي بصراحة هو ممكن يكون محترم و ابن ناس و يعرف **** فعلا

بس ممكن لحد دلوقتي

متعرفيش قدام ممكن الشيطان يوصلكم لفين خاصة انك هيجانة و ممكن تضعفي يا بنت الحلال و غاليا هيحصل

أنا بعتلك كلام خاص ياريت تقرأيه و **** يسلمك و يحفظك

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
نصيحتي ليكي بصراحة هو ممكن يكون محترم و ابن ناس و يعرف **** فعلا

بس ممكن لحد دلوقتي

متعرفيش قدام ممكن الشيطان يوصلكم لفين خاصة انك هيجانة و ممكن تضعفي يا بنت الحلال و غاليا هيحصل

أنا بعتلك كلام خاص ياريت تقرأيه و **** يسلمك و يحفظك
حاضر ممكن تبقي اخر مقابله الحد ويس ومش عايز يلمسني اصلا

شكله كده good boy و بيخاف
و بصراحة البنات بتتخنق من النوع ده من الشباب
اعتقد هييجي وقت هتتخنقي من الموضوع (اتمنى يكون توقعي غلط طبعا و تفضلي معاه طلاما بتحبيه )

حاضر ممكن تبقي اخر مقابله الحد ويس ومش عايز يلمسني اصلا
بصي يا بنت الحلال انا مش هشكك فيه و انا معرفوش و ممكن يكون ضميره صاحي فعلا و ممكن يكون متربي

بس ممكن بكون زي كتير مننا و يكون كل ده شو بيعمله و في الاخر هيوصل لحاجة بمنتهى رضاكي
انا مش وصي عليكي بس صدقيني خايف عليكي
و مش هعملك واعظ بس أصلا اللي وصلتي له معاه غلط و كفاية جدا لأنكم بشر و وارد جدا و من المتوقع تغلطوا اكتر

اللي وصلوا لحد السرير مكانوش يعرفوا الموضوع وصل لهنا ازاي و كان كل اللي بينهم مكالمة فون

التطور بييجي ببطأ و مش بيكون محسوس

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
هو طبيعي افضل لحد 22 من غير لمس خالص انا كده طبيعيه
حاولى متتفرجيش على سكس و اى حاجه بتثيرك وكل ما تحسي بهيجان دش ساقع أو ريحى نفسك طلما مش حبه تتلمسي

• عجبني
التفاعلات: Ba7raa
شكله كده good boy و بيخاف
و بصراحة البنات بتتخنق من النوع ده من الشباب
اعتقد هييجي وقت هتتخنقي من الموضوع (اتمنى يكون توقعي غلط طبعا و تفضلي معاه طلاما بتحبيه )
بيخاف عليا بيخاف من نفسه عليا حتي لو نفسه يكون معايا انا امكانياتي حلوة جدا كل حاجه مش جسم بس وشكل وبياض لا هو عارف وبيحب طبعي وشخصيتي قبل جسمي وشكلي

علاقتة بنكم حلووه بس متحاوليش تغوطي خوفا ع نفسك

بيخاف عليا بيخاف من نفسه عليا حتي لو نفسه يكون معايا انا امكانياتي حلوة جدا كل حاجه مش جسم بس وشكل وبياض لا هو عارف وبيحب طبعي وشخصيتي قبل جسمي وشكلي
لا لا
بصي انا خدت بالي انك واثقة فيه اوي و دي حاجة جميلة
بس السيناريو اللي بتحكيه ده صدقيني عدى عليا بدل المره ٢٠ ... نفس القصة بنفس التفاصيل
هو عاوز عادي و مش خايف عليكي ولا حاجة... هو خايف تقوليله لا يبقى شكله وحش او يحصل حاجة اكبر من كده

• عجبني
التفاعلات: Ba7raa
لو انتي حابة
مستعد ابقى صاحبك و حبيبك و جااااد جدا
دكتور صيدلي سني ٢٣ سنة

لو انتي حابة
مستعد ابقى صاحبك و حبيبك و جااااد جدا
دكتور صيدلي سني ٢٣ سنة
مش مجرد متعة و جنس دي آخر حاجة
لكن في الاول صداقة و حب

لا لا
بصي انا خدت بالي انك واثقة فيه اوي و دي حاجة جميلة
بس السيناريو اللي بتحكيه ده صدقيني عدى عليا بدل المره ٢٠ ... نفس القصة بنفس التفاصيل
هو عاوز عادي و مش خايف عليكي ولا حاجة... هو خايف تقوليله لا يبقى شكله وحش او يحصل حاجة اكبر من كده
هو عايز جدا جدا ونفسه بس عارف انه مش ينفع والا كان دخل اي علاقه مع أي واحده متزوجه هو مش عايز يزني هز معتبرنا اكتر اصحاب مقربين اوي اوي اوي وواحد بيحكيلي كل حاجه مش يقدر يحكيها لناس حواليه واتي بقويه وواقفه جنبه

مش مجرد متعة و جنس دي آخر حاجة
لكن في الاول صداقة و حب
يبني بتقولك بتحب الرجالة بس معندهاش مشكلة في البنات
اقرا كويس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%