NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه بكتير دي انا اهو حاليا مش قادره
انا حاسس بيكي جدا لأني متجوز ومراتي مسافره عند اهلها بقالها اكتر من شهر وانا بعيد عنك مش قادر استحمل

اه طبيعي وهقولك اللي لسة قايلة يا تتناكي يا تستحملي
وبالمناسبة نصيحة متثقيش ف حد اوي كدا عشان متتخزوقيش
صاحبي واثقه في جدااا لانه محترم وابن ناس ومتربي وبيخاف عليا جدا وبيعتبرتي كل حاجه علشان ملوش اخوات بنات وكمان بيصلي ويعرف **** فاللي بيخاف من **** مش هخاف منه عامه هو بيكون عايز يحميني دايماا ويخاف عليا من بصة اي حد وكده
اه طبيعي وهقولك اللي لسة قايلة يا تتناكي يا تستحملي
وبالمناسبة نصيحة متثقيش ف حد اوي كدا عشان متتخزوقيش

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer horny
صاحبي واثقه في جدااا لانه محترم وابن ناس ومتربي وبيخاف عليا جدا وبيعتبرتي كل حاجه علشان ملوش اخوات بنات وكمان بيصلي ويعرف ** فاللي بيخاف من ** مش هخاف منه عامه هو بيكون عايز يحميني دايماا ويخاف عليا من بصة اي حد وكده
انا مش هجادل معاكي عشان انتي عاوزة تفرضي رأيك وانا عاوز افرد ضهري المهم حذر ولا تخون ع الاقل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: غرورك انا و اميرة القلوب
انا مش هجادل معاكي عشان انتي عاوزة تفرضي رأيك وانا عاوز افرد ضهري المهم حذر ولا تخون ع الاقل
احذر منه ازاي

هو طبيعي افضل لحد 22 من غير لمس خالص انا كده طبيعيه
ياما تتجوزي ياما تريحي نفسك لكن تسلم نفسك لاي حد كده طبعا لا ايه المشكله انك محدش يلمسك فيه ايه ياجماعه

Same
زيك بالظبط ممكن بوست و حضنت قبل كده بس
و نفس السن

Same
زيك بالظبط ممكن بوست و حضنت قبل كده بس
و نفس السن
هو البوسه والحضن ممكن تهيج اوي كده دي هاج اوي اوي اوي ولولا انه لابس جينز هههه انا حسيت وانا حاضناه

• جامد
التفاعلات: armoty
ياما تتجوزي ياما تريحي نفسك لكن تسلم نفسك لاي حد كده طبعا لا ايه المشكله انك محدش يلمسك فيه ايه ياجماعه
مش هسلم نفسي لحد

مكان عام دايماا هو من محافظه تانيه

عشاان سن بتاعنا بعد عشرين هيجان بي يزيد وصيف بيخليكي هورني بسبب حر

هو البوسه والحضن ممكن تهيج اوي كده دي هاج اوي اوي اوي ولولا انه لابس جينز هههه انا حسيت وانا حاضناه
ي بنتي كنت لسه بقول في بوست تاني اني رجعت البيت و كلمتها فون و مسكتها نيك لحد الفجر لحد ما كنا خلللاص تعبنا و مش قادرين نعمل تاني
جابتهم معايا في ال call ٦ مرات ورا بعض

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب
شوفي يا بنت الناس لازم تحافظي علي نفسك ولازم ماتخونيش ثقة اهلك فيكي اشغلي نفسك باي حاجه مارسي رياضه كتير وقت فراغك مارسي في رياضه

• عجبني
شوفي يا بنت الناس لازم تحافظي علي نفسك ولازم ماتخونيش ثقة اهلك فيكي اشغلي نفسك باي حاجه مارسي رياضه كتير وقت فراغك مارسي في رياضه
كلامك صح جدا و إنت من الناس القليلة اللي قالوا لها حاجة صح و رأي يحترم

• عجبني
كلامك صح جدا و إنت من الناس القليلة اللي قالوا لها حاجة صح و رأي يحترم
معلش انا اسف انت ولد ولا بنت علشان اعرف بس انا بكلم مين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام ماهو اصلا هي مش لوحدها اللي سخنه وهايجه احنا كلنا كدا بس لازم نتحكم في شهوتنا مش هي اللي تتحكم فينا علشان لو هي اللي اتحكمت فينا هانبقي لامؤخذه زي الحيوانات

• عجبني
التفاعلات: اميرة القلوب و Ba7raa
تمام ماهو اصلا هي مش لوحدها اللي سخنه وهايجه احنا كلنا كدا بس لازم نتحكم في شهوتنا مش هي اللي تتحكم فينا علشان لو هي اللي اتحكمت فينا هانبقي لامؤخذه زي الحيوانات
كلامك دهب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%