NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخصيه مجنونه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ممكن أفاده اولا انا مبقتش اسخن علي سكس ولا قصص ولا صور ولا فون من كتر مجربتش الطبيعه خلاص النفسيه مش عايزه غير طبيعه فقط وللعلم اانامش متجوز

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
ممكن أفاده اولا انا مبقتش اسخن علي سكس ولا قصص ولا صور ولا فون من كتر مجربتش الطبيعه خلاص النفسيه مش عايزه غير طبيعه فقط وللعلم اانامش متجوز
ما بالك بقي باللي كان متجوز

مش عارف ياخي المتجاوزين دول المفرد ميدخلوش اي مواقع اباحيه
ما بالك بقي باللي كان متجوز

بيتهيألك .. اللي داق العسل مش هيعجبه طعم السكر و انت فاهم بقي
هههههههههههه فاهم ياصديقي

• عجبني
سبك من دا كلو وشيل الجنس من تفكيرك

سبك من دا كلو وشيل الجنس من تفكيرك
يشيلة ازاى يا هندسة .. دا جزء أساسي في حياتنا و في بعض الأوقات بيتغلب علي باقي الاهتمامات .. غير كدا دي احتياجات جسد ولازم تكفيها

يشيلة ازاى يا هندسة .. دا جزء أساسي في حياتنا و في بعض الأوقات بيتغلب علي باقي الاهتمامات .. غير كدا دي احتياجات جسد ولازم تكفيها
يشغل نفسو وعقلو الباطن باي حاجه بعيده عن الجنس

مهو طالما مبقاش يهيج ع الطبيعى يبقا عقله الباطن زهق منوا ف لازم ياخد ويهدا و يبعد لو يقدر يعمل كدا لحد الجواز يكون احسن عشان دماغه متخلوش يجرب حاجات جديده و يخش ف ميول مش لطيفه خالص

• عجبني
مهو طالما مبقاش يهيج ع الطبيعى يبقا عقله الباطن زهق منوا ف لازم ياخد ويهدا و يبعد لو يقدر يعمل كدا لحد الجواز يكون احسن عشان دماغه متخلوش يجرب حاجات جديده و يخش ف ميول مش لطيفه خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
افصل كل سيبل للاباحيه زي المنتدي انستا تيك توك فيسبوك تليجرام و امنع نفسك عن البورن و هترجع طبيعي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%