NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكر أبيض

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أي حد عايز يتعرص على مراته أو على حد من محارمه أمه ولا أخته ييجى سواء شات أو صوت وياريت لو حد ييجي أفشخله قرونه صوت ونتخيل أهله تحت زوبري وأنا بنيكهم وهو بينطر لبنه زي الخروف

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حلّاق مرتي, Prince Magdi, Mirogogo و شخص آخر
أي حد عايز يتعرص على مراته أو على حد من محارمه أمه ولا أخته ييجى سواء شات أو صوت وياريت لو حد ييجي أفشخله قرونه صوت ونتخيل أهله تحت زوبري وأنا بنيكهم وهو بينطر لبنه زي الخروف
تعال خاص أنا ديوث خالتي كريمة من الجزائر

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mohbakhou
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى انا ديوث مراتي و اختي

اتا معرررررص

• عجبني
التفاعلات: اسامه ابن فاطمه
أحا مفيش معرصين عايزين يتفشخوا ؟

تعال 😍

تعالى انا ديوث مراتي و اختي
لي يحوس على فحل انا من الجزائر من الوسط نياك سخون و نقلش مرتك ولا اختك ابعتلي و خلاص

كلامك حلو بس حط صور هتلاقي اكتر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%