NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب تعالوا نكتشف نفسنا

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو طلبت منكم كل واحد يقولي علي حاجه اعملها لمده 30 يوم ولو عملتها هتغير في شخصيتي وتخليني اكتشف نفسي وابعد عن الميديا والفون
هتكون ايه هي؟

ابدعوا

• عجبني
التفاعلات: Any name, قرمووط الطيظ, أحمد برايز و شخص آخر
لو طلبت منكم كل واحد يقولي علي حاجه اعملها لمده 30 يوم ولو عملتها هتغير في شخصيتي وتخليني اكتشف نفسي وابعد عن الميديا والفون
هتكون ايه هي؟

ابدعوا
عن تجربه بجد ابعد عن النسوان بكل الاشكال والطرق حتى البصه ما تبصهاش وهتلاحظ ان قلبك بقى قاسى ومش بيحن لا للبنات ولا للولاد هتحس انو انت مش فارق معاك البنت دى حلوه وتقيله على كلو او لا حتى

• عجبني
التفاعلات: Tekohaat✨ و Omar Tamer
عن تجربه بجد ابعد عن النسوان بكل الاشكال والطرق حتى البصه ما تبصهاش وهتلاحظ ان قلبك بقى قاسى ومش بيحن لا للبنات ولا للولاد هتحس انو انت مش فارق معاك البنت دى حلوه وتقيله على كلو او لا حتى
تسلم هيحصل
بس انا عايز حاجه اعملها مجهود ذهني او بدني

تسلم هيحصل
بس انا عايز حاجه اعملها مجهود ذهني او بدني
اتمشى لوحدك بدون اى حد كون لوحدك فكل الاوقات ابعد عن البشر بقدر الامكان انا تلفونى جاب شاشه شهر ونص وقدرت اعيش بدون اى سوشيال مديا

• عجبني
التفاعلات: Omar Tamer
اتمشى لوحدك بدون اى حد كون لوحدك فكل الاوقات ابعد عن البشر بقدر الامكان انا تلفونى جاب شاشه شهر ونص وقدرت اعيش بدون اى سوشيال مديا
تسلم يغالي بعمل كده بالفعل كل يوم

• عجبني
التفاعلات: Sultan5244
هتكون ايه هي؟

ابدعوا
في حاجات مينفش تتذكر هنا
بس ممكن تصحي كل يوم الفجر واظن انت فاهم هتعمل لي تنزل تجري لحد ٦ او٧ الصبح مثلا ارجع افطر واقرأ كتاب ليك يفيدك وبس كده

في حاجات مينفش تتذكر هنا
بس ممكن تصحي كل يوم الفجر واظن انت فاهم هتعمل لي تنزل تجري لحد ٦ او٧ الصبح مثلا ارجع افطر واقرأ كتاب ليك يفيدك وبس كده
حلوه الفكره وكويسه جدا انا ملتزم بقالي كتير ع الصلاه ودا تحدي هيساعدني كتير

غير تيليفونك لتيليفون كلام و رسايل فقط
لو مش قادر
خط تيليفونك فالصالة لما تدخل بيتك!
انا بحطو off! N افتحو بعد افطار

حلو الموضوع!

هتكون ايه هي؟

ابدعوا
كورسات في اي مجال

• عجبني
راجع نفسك يوم بيومه

• عجبني
هتكون ايه هي؟

ابدعوا
حاول تثقف نفسك بالقرأة او فيديوهات تعليمية

• عجبني
هتكون ايه هي؟

ابدعوا
تابع مباريات كورة القدم العالمية

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%