NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب غيرتي الموضوع ليه طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في البداية ألف سلامة عليكي انتي من الناس اللي الواحد اتشرف لمعرفتها هنا انتي أقوي من انك تيأسي أو يصيبك الإحباط عقلك و فكرك اثر في ناس كتير في المنتدي و كل اللي مكتوب علينا خير ثقي بربك و خدي قرارك و ألف سلامة مرة تانية
الل ه يسلمك
بس تم تغير فكره الموضوع يبقي خلاص نتجه للفمره الجديده

• عجبني
التفاعلات: Zezo1980
هسكت ي خديجه
بس أنا عاوز نتكلم انا وانتي ف الموضوع ده
يا مخ انا بجد مش عايزه اتكلم في الموضوع ده

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
احكي يا عم جابر

اسمى جبر​

محمد جبــــــــــــر
174108995 1245497112531741 7182961244813743240 n

مرحبا خديجة انا اكثر موقف غريب حصلى و أيضاً حزين بالنسبة لى قديما و مضحك لى الان عندما ساعدت صديق لى بحسن نية وكل تلقائية
ضد اناس اوباش و ساعدته وهو هرب بسرعة او لم اراه لا اعرف وتركنى وتجمعوا على وابرحونى ضربا حقيقة لم احزن الا على تغير شخصيتى الطيبة الى شخصية ظاهرة سيئة و لا احب ان اطيل لكن حزنى على تغيير شخصيتى الى سيئة جدا ظاهريا و الغريب انه موقف بالنسبة لى تافه و المضحك غبائى فى التعامل عن الموقف

نصيحة منى لكى بعيدا عن موضوعى و موضوع منشورك

لكن لا تفكرى كثيرا فى الناس ما دمتى لا تفعلى خطأ ارجو لك الخير

وان اردتى نصيحة لا تتردى فانا تعايشت مع ذلك الموقف

مرحبا خديجة انا اكثر موقف غريب حصلى و أيضاً حزين بالنسبة لى قديما و مضحك لى الان عندما ساعدت صديق لى بحسن نية وكل تلقائية
ضد اناس اوباش و ساعدته وهو هرب بسرعة او لم اراه لا اعرف وتركنى وتجمعوا على وابرحونى ضربا حقيقة لم احزن الا على تغير شخصيتى الطيبة الى شخصية ظاهرة سيئة و لا احب ان اطيل لكن حزنى على تغيير شخصيتى الى سيئة جدا ظاهريا و الغريب انه موقف بالنسبة لى تافه و المضحك غبائى فى التعامل عن الموقف

نصيحة منى لكى بعيدا عن موضوعى و موضوع منشورك

لكن لا تفكرى كثيرا فى الناس ما دمتى لا تفعلى خطأ ارجو لك الخير

وان اردتى نصيحة لا تتردى فانا تعايشت مع ذلك الموقف
موقف مش حزين موقفك موقف رجوله انت عملت اليبليه عليك ضميرك ،
وتغير الشخصيه حاجه كويسه مش وحشه علي فكره كل شى لازم يتغير ، وانت زي ما تقول كده نزلك update جديد خلاك تفهم الناس اكتر ..

تعالوا :
تعالوا نحكي لبعض مواقف غريبه ، مرعبه ،محزنه ،مضحكه .. حصلتلك
اختار موقف وحكي
👇👇
انتوا ازاي بتغيروا الالوان بتاعة الكتابة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%