NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حريم عيلتنا (من مدرسات إلى مُوْمِسَات) | السلسلة الحادية عشر | ـ ثمانية أجزاء 29/12/2022

ماندو من الواقع

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

لمتابعة السلاسل السابقة​

الجزء الاول

اذيكم يا نسوانجيه رجعتلكم بقصه جديده من القصص التكميلية لقصة حريم عيلتنا لكن القصه دى لبطلات من قصه التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه وحياتهم اللى اتغيرت بعد ما التلاميذ التلاته انشغلوا بدراستهم وبعدوا عن الشراميط التسعه بدأوا يشوفوا حالهم فاطمه وسحر بطلوا شرمطه لكن الباقيين كان ليهم طرق تانى هنعرفها فى القصه دى تعالوا نتعرف على الابطال ونفتكرهم من تانى .

اول شرموطه نوال

اخت مرات خالى مطلقه ومعهاش ***** مدرسة انجليزي سنها ٤٢ طولها تقريبا 170 سم وزنها تقريبا 70 كجم جسمها ابيض وبزازاها متوسطة وطريه وطيازها مدوره ومش كبيره ووراكها ملفوفه فرسه بمعنى الكلمه.

نوال كانت بتشتغل مدرسه انجليزى وكانت شغاله فى مدرسه وحصل معاها مواقف كتيره وأخيرا قدرت تسيب المدرسه دى وتنقل مدرسه جديده لو عايز تعرف قصة نوال الأولى انصحك تقرأ قصة (المدرسه المطلقة السلسلة

قدرت نوال تنقل من المدرسة دى وراحت مدرسه تانى وهناك اتعرفت على تلات تلاميذ بتديهم دروس لكن الموضوع اتقلب من دروس انجليزي لدروس نيك واتعرفت على ٨ مدرسات تانى بيتناكوا من نفس التلات تلاميذ واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة

تانى شرموطه رانيا

رانيا مدرسة الاحياء كانت مش طويلة ومش قصيره يعنى طولها تقريبا ١٥٥سم وزنها ٧٠ كجم قمحويه عندها بزاز كبيره وطريه بتنط مع كل حركه بتمشيها بطنها مشدوده وطيازها كبيره حبتين وعندها فخدتين زى بسكوتة الأيس كريم ومليانين شويه إلى حد ما متجوزه واحد ضعيف جنسيا ومش مريحها عندها طفله سنتين لكنها بنت واحد من التلات تلاميذ مش جوزها .

رانيا كانت مدرسة الاحياء وفى يوم طلب منها واحد من التلات تلاميذ تفهمه درس التكاثر وقدر الواد يستغل هيجانها وأن جوزها مش بيريحها وناكها وبعدين أصحابه ناكوها وبقيت واحده من شراميطهم وعاشت معاهم ايام كلها نيك ومغامرات جميله واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة

تالت شرموطه امانى

امانى مدرسة العربي امانى سنها 40 سنه كانت قصيره150 سم جسمها مليان شويه وزنها 80 كجم بزازها كبيره وطيازها كمان كبيره دبدوبه كده في نفسها وطريه فشخ قطعة جيلى ماشيه على الارض وكان لبسها كله عباره عن عبايات تحتها بنطلونات فيزون أو كارينا أو ليجن وبتطلع خصله كده من شعرها من تحت ال**** متجوزه عمده بيسافر بلده الأرياف كتير وعندها بنتين فى واحده اولى ثانوي والتانيه تانيه اعدادي وولد ٣ سنين الولد ده بردوا من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم امانى كانت متصاحبه على مدرس معاها فى المدرسة اسمه ناصف وكان بينيكها فى المدرسة وبره لغاية ما يوم اكتشفها التلات تلاميذ وهددوها وناكوها وبقيت شرموطتهم وبتتناك منهم وهى اللى علمتهم اصول النيك وازاى يهيجوا اى واحده والأماكن الحساسة عند الست وازاى الست اللى معاهم تتبسط وعلمتهم ازاى ياخروا القذف والتمارين اللى خلت ازبارهم كبرت وكانت قوادة ليهم وجابتلهم اكتر من مدرسه ينيكوها وعاشت معاهم ايام كلها نيك ومغامرات جميله واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة....

رابع شرموطه اسراء

اسراء مدرسه تاريخ سنها 39 سنه كانت بيضه و قصيره طولها 150 سم تقريبا رفيعه عود فرنساوى وزنها 55كجم بزازها قد الرمانه وطيزها مش كبيره لكنها مدوره وبارزه حاجه بسيطه وكانت بتلبس كاجول بنطلونات جينز على تيشرتات أو بلوزات مظبوطه على جسمها مش واسعه ومش ضيقة وكانت طرحتها دايما مغطيه كل شعرها الاسود الناعم اللى مش طويل قوى جوزها بيكره أهلها وعندها بنتين فى اعدادى ولد سنتين ده بردوا من واحد من التلاميذ التلاته اسراء كانت صديقة امانى ومعاهم واحده تانى اسمها شيماء هنتعرف عليها دلوقت وكانوا هما التلاته شراميط المدرسة ومعروفين وكانت اسراء بتتناك من مدرس اسمه اسحق وبتتناك منه في المدرسة وبره المدرسه لغاية ما امانى عرفتها على التلاميذ التلاته وبقيت شرموطتهم وبتتناك منهم هما بس وبتقابلهم بحجه الدروس بس كانت بتديهم دروس النيك وعاشت معاهم ايام كلها نيك ومغامرات جميله واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة.

خامس شرموطه شيماء

شيماء مدرسة الرسم سنها 40 سنه فرسه بمعنى الكلمه كانت سمرا وكان طولها 165 سم وزنها 75كجم عندها بزاز متوسطة وطريه وطيز كبيره حبه وعندها فخدتين مرسومين ومظبوطين لبسها بنطلونات جيز slim وبلوزات ومحجبه متجوزه وعندها ولد فى إعدادى وبنت فى ابتدائي وبنت سنتين دى بردوا من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم شيماء كانت الضلع التالت مع اسراء وامانى وكانت معروفة أنها بتتناك من علاء فى المدرسة وبره المدرسه لغاية ما اتعرفت على التلاميذ التلاته عن طريق صحباتها الانتيم وبقيت بتتناك منهم وعاشت معاهم ايام كلها نيك ومغامرات جميله واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة

سادس شرموطه مارلين

مارلين مدرسة كيمياء سنها 39 سنه طويله يمكن 176 سم جسمها حلو كده مناسب لطولها ومليان سنه يمكن 80كجم صدرها كبير سنه عدها طياز مزبوطه كبيره مشدوده عندها فخاد مليانه والسمانه قد الحمامه وعندها سنه بطن بتعملها شوية إغراء حاجه كده زى هيفاء وهبي بس على بزاز وطيز أصغر سنه بسيطه ووشها حلو جدا وجميل بسنه نمش خفيف خالص وبيوضه تلج جوزها مسافر الكويت ومش بينزل كتير وده كان مسببلها هيجان كبييير مارلين عندها بنتين تالته وتانيه ثانوى .

مارلين كانت بتحاول تطفى هياجانها بطريقة متخليهاش تتفضح فكانت بتستغل أنها بتدى دروس لبنات وتستغل خوفهم هما كمان وكانت لتمارس معاهم السحاق واكتشفت كمان ميولها السحاقيه وكان عندها زب صناعى كانت بتخلى البنات ينيكوها بيه وكانت من ضم البنات دى ساره قريبة واحد من التلاميذ التلاته واللى عرف بالصدفة العلاقه اللى بين قريبته ومارلين واستغلها وبقيت مارلين شرموطه عندهم بينيكوها وقت ما يحبوا وكانت ليها معاهم ايام كلها نيك ومغامرات جميله واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه السلسلة...

مارلين كمان بعد ما التلات تلاميذ قطعوا علاقتهم بالمدرسين قررت انها تبعد عن الجنس وتركز فى تربية بناتها لكن الجنس مسابهاش لما هددها البواب بتاع عمارتها وناكها ومش بس كده ده شغالها عنده شرموطه هى وبناتها والى عايز يعرف ده حصل ازاى يقرأ قصة بواب العمارة وقوادها السلسلة....

سابع شرموطه اميره

اميره مدرسة الفرنساوي سنها 40 سنه نسخه من رانيا يوسف بس فخادها مليانه شويه عنها واقصر حبه وشعرها أصفر وكل لبسها بطلونات جينز ديقه وباديهات وبلوزات مظبوطه مبينه كل تفاصيل جسمها ارمله وعايشه لوحدها بعيد عن أهلها وأهل جوزها كمان عندها بنت فى إعدادى وولد فى ابتدائي .

اميره كانت صاحبة مارلين اصلا ومارلين كانت الطريقة اللى التلاميذ التلاته استخدموها لضم اميره اللى بقيت شرموطتهم وكانت بتتناك منهم تعويض عن جوزها اللى مات فجأة وبقيت شرموطتهم وبتتناك منهم وليها مغامرات معاهم ايام كلها نيك واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه ..

بعد ما راجعنا مع بعض بطلات قصتنا تعالوا نشوف حياتهم بقيت عامله ازاى بعد التلاميذ التلاته.

الجزء الثاني

استمرت علاقة التلاميذ بمدرسينهم لغاية ما بدأت الحياة تاخدهم والتلات تلاميذ الرجاله انشغلوا بدراستهم وبعدوا عن الشراميط التسعه كمان الشراميط التسعه بدأوا يشوفوا حالهم فاطمه وسحر بطلوا شرمطه كمان مارلين ركزت مع بناتها اللى بدأوا يكبروا ويدركوا فقررت تستحمل فترة غياب جوزها وتقضيها سحاق مع اميره أما نوال ورانيا و امانى وشيماء واسراء كملوا شرمطه ورجعوا تانى يتشرموطوا مع مدرسين أو مع معارف .

استمرت رانيا مع امانى ونوال واسراء وشيماء يتشرمطوا ويتناكوا من مدرسين في المدرسة ومن مدير المدرسة ومن بعض أولياء الأمور لغاية ما فى يوم رجعت رانيا البيت وكان وقت متأخر عن ميعاد اللى بتروح فيه وتليفونها كان مقفول وجوزها قلق عليها ولما روحت كان شكلها تعبانه وكأنها بنتخانق.

جورج (بيزعق ) : ايه يا رانيا فى ايه اخرتى ليه وتليفونك مقفول

رانيا شورتله بايديها يسكت وسابته ومشيت

جورج بيزعق وماشى وراها وشدها من دراعها : خدى هنا هو انا مش بكلمك

رانيا بكل هدوء وبرود : عايز ايه

جورج بنفس الزعاق والعصبية: كنتى فين لغاية دلوقتى وتليفونك مقفول

رانيا بنفس الهدوء : كنت بريح نفسى كنت ببسط نفسى كنت بعمل حاجه انت مش بتعرف ولا هتعرف تعملها

جورج : يعنى ايه

رانيا طلعت موبايلها: كنت مع ده ( صورة زب كبير)

جورج : يا بنت الكلب يا شرموطه بتتناكى وبتقوليلى كده عادى

رانيا: اه بتشرمط وبتناك مع عشان انت ضعيف مش بتكفينى ولا بتريحنى على طول تعبانه على طول هيجانه على طول جسمى فيه نار تعبت تعبت ، بص بص شايف الفرق شايف زبه كبير وتخين ازاى دا اللى انت تشوفه اما بقى وانا معاه زبه ده بيملانى بيدخل لآخر حته جوايا كل حته بتحس بيه مش انت كانك مش موجود عارف انا اديلى ٣ ساعات معاه ٣ ساعات فى حضنه بيعمل معايا جاب جوايا مرتين المره الواحده بيعمل معايا ساعه كامله مش انت ٥ دقايق والاقيك سايبنى وهى مره واحد وخلصنا طب عارف بعد كل مره مش بيسيبنى وينام لا هو بيقعد يبوس فيا ويسيح فيا ومش بيسيبنى غير لما اجيب اخر متعتى ولا لبنه لبنه بينقط من كسى عشان كسى مش مكفيه كمية اللبن اكتر من اللى يقدر عليها كسى مش انت لبنك بينقط من كسى عشان بينزل على طرف كسى اه بالمناسبة رنا مش بنتك دى بنت واحد كان بينيكنى وبيكيفنى بردوا غيرك تخيل أن ابو رنا وقتها كان عيل فى ثانوى وكان احسن منك فالنيك بردو شوف يا حبيبي عايز تفضحنى انى شرموطه وتفضح نفسك أنك زى اختى ورنا مش بنتك عشان انت متقدرش تجيب زيها ولا نبقى ستر وغطى على بعض .

سكت جورج وملقاش رد

رانيا : عين العقل وبما أن الموضوع بقى ع المكشوف انا اوقات هبات بره البيت مع الدكر ده اللي بيكيفنى وممكن ابقى اجيبه هنا ينيكنى

واستمرت الايام وعدت ورانيا واخده راحتها على الاخر تروح تتناك وقت ما تحب وتعمل اللى نفسها فيه وبيات وكل حاجه لغاية ما فيوم اللى بينيكها قالها نفسى اشوف اسحق جوزك وانيكك قدامه وأشوف إحساسه وشعوره وهو شايف مراته بتتناك من واحد تانى .

وفعلا رتبت رانيا الميعاد وضغطت على جوزها اللى بقى مالوش لازمه زى الخاتم فى صباعها ميقدرش يتكلم معاها وراح اللى بينيكها حسب الميعاد واستقبله جورج ورانيا

دخل صاحب رانيا

رانيا : اعرفكم ببعض جورج جوزى ومصطفى زميلى فالمدرسة واللى بيريحنى وبينيكنى وبيعوضنى عنك

مصطفى: اهلا استاذ جورج

جورج : اهلا استاذ مصطفى

مصطفى: طب يالا بقى عشان كل حاجه فيكى وحشتنى

رانيا : هو انت بتستهبل امال مين اللى فشخنى فى المعمل فالمدرسة الصبح

مصطفى : يا عليكى بتقولى الصبح انت مش عارفه انى يبقى عايز انيكك ٢٤ ساعه

رانيا : قادر وتعملها

وبصت لجورج وكملت كلام : شايف الرجاله استنى أما اوريك

وقلعت مصطفى البنطلون والبوكسر وطلع زبه حاجه طويله وتخينه

وبصت لجورج : شايف الازبار

ونزلت رانيا وبدات تمص زب مصطفى وتقولوا بحبك بحبك جوايا بعشقك وانت بتنيك كسى وطيزى وقعدت تمص وتلحس وتبوس وجابت جورج قالته

رانيا ؛: تعالى اتفرج على الازبار اللى تكيف مش زبك اللى ملوش لازمه

مصطفى: هو فعلا مالوش لازمه ؟؟؟!!

رانيا : ايوه بجد ، وبصت لجورج اقلع ووريه

جورج : مالوش لزوم يا رانيا

مصطفى: ممتكسفش كلنا هتبقى عريانين دلوقت

رانيا : اقلع ووريه العار

قام جورج وقلع البنطلون والبوكسر وطلع زبه

مصطفى: هههههه ايه ده فين يا باشا

رانيا : هو كده

مصطفى: بس

رانيا: امال فاكر ايه ، انزل مص الزب اللى بجد

وراح مصطفى حط زبه على بق جورج اللى فتح بقه وهو قرفان ومغمض عنيه وقعد مصطفى يدخل زبه ويطلعه شويه فى بق جورج بعدين راحت رانيا قالت لهم احنا هنقعد بهدومنا وقلعو وبقيوا التلاته عريانين ونزلت رانيا وبدات تمص فى زب مصطفى وترجع تمص زب جورج وتضحك وتقول زب مصطفى واصل جوه زورى وزب جورج يدوب بلحقه بطرف لسانى هههههههههههه وشغاله مص ورضاعه فى الزبين بعد شويه قعدت رانيا على الكنبه وخلت جوزها يلحس كسها وجه مصطفى وقعد على ركبته على الكنبه جنبها وبدأت رانيا تمص زبه ومصطفى بيقفش فى بزاز رانيا وبيضغط بايدة على دماغ جورج يحشر وشه فى كس رانيا أو يزق دماغ رانيا عشان يحشر زبه فى بقها بعد شويه قعدت رانيا على وضع الكلبه على الكنبه وقعد جورج تحتيها زى الميكانيكى اللى بيصلح عربيات وبدأ يلحس كسها ومصطفى على نفس الوضع ورانيا بتمص فى زبه بعد شويه وقف مصطفى وبدأ ينيك رانيا على الوضع ده وجوزها تحتيها بيلحس كسها ومصطفى شغال نيك فى رانيا ويبدل بين كسها وطيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى قدام جوزى اه اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اااه اووو اممم اه نيكنى وعرف يعنى ايه نيك اه اه اح ااااه امممممم نيكنى جامد وفرجه النيك الحقيقي اااه اووو اممم اه اه اح اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اه اه اح ااااه امممممم نيكنى وهو بيلحس كسى وده آخره يلحس وانا بتناك منك انت راجلى اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اه اح اح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح ومصطفى بيهيج من كلامها وبيسرع وبيزود فى النيك ويضربها على طيزها ويقول لجوزها مراتك فرسه ولقيت الخيال الصح بعد ما كان معاها سايس وقعد ينيكها شويه وبعدين نيم جورج على ضهره على الكنبه وقعدت رانيا على صدره وكسها قدام وشه وقعد مصطفى على وش جورج وبدأ ينيك راينا فى كسها ورانيا شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح اح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى وجوزى تحتيا اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى واحنا قاعدين على جوزى خليه يشوف زبك وهو بينيكنى عن قرب اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف ماله زبك النهارده حساه احسن من كل مره بتنيكنى فيها ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اممممم اووووو ولا عشان بتنيكنى فوق جوزى اه اه ومصطفى شغال نيك فى كسها بعد شويه طلعت رانيا زب مصطفى من كسها وخلت جورج يمص فيه ويلحس كسها وبعدين كمل مصطفى نيك فى كسها بالوضع ده شويه وبعدين مصطفى خلاها عملت وضع 69 مع جوزها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها وراحت رانيا تمص زب جوزها لقيته جايب لبنه وزبه نايم ضحكت وقالت اهو جاب لبنه من بدرى وزبه نام كمل يا عم مصطفى يا دكرى ياللى بتريحنى وتكيفنى اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه ومصطفى شغال نيك فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق جوزها بعد شويه قومها وقعد مصطفى على الكنبه وقعدت رانيا على وضع الفارسه وخلت جورج مش زب مصطفى وحطه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وجورج يلحس طيزها وكل شويه تخليه يبدل ويمسك زب مصطفى ويحطه فيها مره في كسها ومره فى طيزها وشغله تنطيت واهااات ومصطفى شغال مص ورضاعه من بزازها ويقول لجورج معاك موزه متكامله بزاز وطياز وجمال وشرمطه يدى الحلق للى بلا ودان صحيح بدل بدل حليمة انيك مراتك فى كسها وطيزها وقعد ينيكها على الوضع ده شويه وبعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وجورج قاعد على الأرض جنبيهم وحاطت رأسه على بطن رانيا وبيتفرج على زب مصطفى وهو بيفشخ كس وطيز مراته وقعد مصطفى ينيكها على الوضع ده لغاية ما جاب لبنه على بطنها

رانيا : شايف كمية اللبن قد ايه شايف ساعه بينيك فيا ولسه جايب لبنه دلوقت

مصطفى: تعالى بقى جوه اعمل معاكى واحد تانى بس لوحدينا بعد اذنك يا أستاذ جورج

رانيا : شايف لسه هينيك تانى نام انت يا حيلتها

ودخلت رانيا مع مصطفى وقعدوا جوه اكتر من ساعه الأ ربع ينيك فيها وجورج بره سامع اهاتها لغاية ما طلعت رانيا ولبن مصطفى نازل من كسها على فخادها وبينقط من كسها وقالتله شايف لبنه بينقط ازاى كسى مش مكفيه ودخلت هى ومصطفى خدوا دوش وعملوا واحد تالت وطلع مصطفى لبس ومشى

طلعت رانيا ولافه فوطه على جسمها وقالت لجورج

رانيا : مرتين وساعتين ومره تحت الدوش على السريع ولبن كسى مش مكفيه وزب قد الشومه دا غير النيكه اللى ناكهالى فى المدرسة هى دى الرجاله

ودخلت تنام وسابته

ومن بعدها جورج موجود فى كل مره بتتناك من صاحبها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثالث

مش بس رانيا اللى حصلت معاها تغير فى علاقتها مع جوزها بعد ما التلاميذ التلاته سابوهم لا كمان شيماء حصل معاها تغير غريب فى حياتها مع جوزها.

بدأ الموضوع لما شيماء كانت مستغربه أن وليد جوزها مش بيسال عنها ولا بيسال هى راحت فين وجات منين ولما كانت تبيت عند حد من صاحبتها مكنش يتكلم وعادى ومافيش مشكله كان الموضوع ده شاغل دماغ شيماء هى دى ثقه زياده ولا عدم اهتمام بس كانت ترجع تقول مش مشكله المهم انى مبسوطه مش زى اسراء محتاجه تحور وتسافر وترجع وافلام عشان تتناك هى الموضوع ببساطه انا نازله رايحه لأى اسم من صاحبتها قشطه وتنزل تروح تتناك وترجع

عدت الايام وشيماء تروح تتناك وجوزها سايبها والموضوع كأنه عادى لغاية ما فى يوم كانت بايته عند نوال ويتناكوا من واحد من حبايبهم وبعد ما خلصوا نيك ورجعت البيت لقيت جوزها بيسلم عادى كالعاده ودخلت شيماء تاخد دوش وبعد ما طلعت

وليد : ايه يا شيمو يا حبيبي وحشتيني

شيماء : وانت كمان يا عمرى وحشتنى

وليد : اخبار صاحبتك ايه

شيماء : كويسه ادعيلها

وليد : **** يشفيها ، هى مالها

شيماء : مش عارفين تعبت وقاعده ترجع والدكتور قال عندها نازله معاويه حاده

وليد : اكيد شربت حاجه مش نضيفه

شيماء : شربت ايه ؟؟!! ...... قصدك كلت

وليد : لا وممكن شربت ممكن عصير معلب اكسباير

شيماء : ااممممم ممكن

وليد : المهم بقيت كويسه

شيماء : اه الدكتور أداها حقنه خلاها كويسه

وليد : اه اعرف حقنه شرجيه بتريح اوى

شيماء : معرفش

وليد : وهتروحيلها امتى تانى

شيماء : لا هى بقيت كويسه

وليد : عادى ما هى بتتعب كتير

شيماء : انت مضايق انى بيت عند نوال يا حبيبي

وليد : بصى يا شيماء خلينا نكون صرحه

شيماء: خير يا وليد فى ايه

وليد : انا عارف كل حاجه عنك وعن اصحابك اللى بتروحي لهم كل يوم وبتبيتى عندهم دول

شيماء : ااا تقصد ايه

وليد: خلينا نكون صرحه انتى بتعرفى رجاله تانى واصحابك حجه عشان تروحى الرجاله دى

شيماء: لا مافيش كده

وليد : لا يا شيماء انا شوفت بعينى وانتى داخله شقه ورجاله دخلوا وراكى

شيماء : .........

وليد : متخافيش مش هفضحك ولا هطلقك

شيماء مندهشه ومش عارفه تتكلم

وليد : بصى يا شيماء انا كمان هسيبك تتناكى من رجاله غرب عادى بس وانتى نازله رايحلهم تقولى ومعنديش مشكله تجيبيهم هنا بس ابقى انا عارف وممكن كمان تجيبهم وانا موجود وتعملى كده قدامى عادى

شيماء : وليد انااااااا

وليد : انا عارف انك متفاجاه بس عادى دى حريه شخصيه ليكى الحق تعملى اللى عايزاه بس انا بردوا هنيك غيرك

شيماء : هو انت بتقول ايه

وليد : مش عاجبك كلامى

شيماء : متفاجاة

وليد : مفاجأة حلوه بالنسبالك المفروض

شيماء : انت عرفت ازاى

وليد : شكيت راقبتك وفتحت موبايلك وشوفت صورك اللى بتبعتيها للبينيكك

شيماء : وليه بتعمل كده

وليد : قولتلك حريه شخصيه انا حر انيك اللى عايزه وانتى حره تتناكى من اللى عايزاه

جريت شيماء وحضنت جوزها وقالتله انت احلى جوز فالدنيا

وتانى يوم جابت صاحبها ينيكها قدام جوزها وكانت لابسه لانجرى اسود يدوب مغطى طيزها وجزء صغير من بزازها وضهرها كله عريان

وليد: ايه الجمال ده

شيماء : يا سلام انا على طول جميله ولا مكنتش الرجاله هتموت وتنيكنى

وليد: يا واد ع الثقه ، جديد البيبى دول ده

شيماء : ايوه صح جديد ، جبته عشان من النهارده فى حاجه جديده فى حياتى

وليد : ايه هى

شيماء: انى هتناك قدامك وانك خلاص هتبقى عارف انى نازله اتناك

وليد : صح عندك حق ، بس ايه لازمة الطرحه

شيماء : هو علاء بيحب ينيكنى وانا لابسه الطرحه

رن الجرس وراحت شيماء فتحت الباب وكان علاء صاحبها دخل وباسها مشبك وقفش فى طيزها

شيماء: استنى لما نخش جوه واعرفك بوليد جوزى

دخلوا وسلم وليد على علاء

شيماء : وليد جوزى ، علاء صاحبى فى المدرسة واللى بينيكنى دايما

وليد وعلاء : اهلا وسهلا

وقعدت شيماء وعلاء على الكنبه وقعد وليد قدامهم على كرسي لوحديه وبدأ علاء يبوس شيماء ويمص شفايفها ويقفش فى بزازها من تحت البيبى دول ويبوسها فى رقبتك وصدرها وبعدين فكلها حملات البيبى دول وطلع بزازها وقعد يرضع ويمص فيهم ويقفش فيهم ورفع رجليها على رجليه وقعد يمشى أيده على فخادها وبدأ يلعب فى كسها وحط أيده جوه الاندر وقعد يلعب وبيبعبص فى كسها ووليد قاعد يتفرج ويبص لشيماء وشيماء تبصله ويضحكوا وعلاء شغال بوس وتقفيش وبعبصه فى شيماء وبعدين نيمها على بطنها ووشها ناحية وليد جوزها وقعد علاء يبعبصها فى كسها وطيزها ويبوس ويلحس فيها وشيماء ووليد بيبوسوا بعض وعلاء شغال لعب وبعبصه فى طيزها وكسها وبيبوس ضهرها ويلحس ضهرها وطيزها بعدين قعدها على ركبتها وقعد وراها ووشهم لوليد وقعد يقفش ويعصر فى بزازها وهى بتحرك طيزها على زبه بعد شويه قعد علاء على الكنبه قريب من وليد وقعد شيماء علي ايديها وركبتها على الكنبه جنب علاء ووشها لوليد وبدأت تفك بنطلون علاء وتطلع زبه وتمص وتلحس وتبوس فى زبه وبيضانه وبعد شويه قلع علاء البنطلون والكلوت وقعدت شيماء علي وضع الفارسه وشها ليه وبدأ علاء ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها وهى تتنطت على زبه وتطلع اهات اه اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف اه اممم اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اف ام اه اه اح ااااه ريحنى يا حبيبي يا علاء اااااح امممم اااه ريحنى قدام جوزى حبيبى اللى هيسيبنى اتناك قدامه عادى اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اه اه اح ااااه بحبك يا وليد يا احلى جوز فى الدنيا اه اه اح اح امممم اااه اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اففففف ااووووه وعلاء شغال نيك فى كسها وطيزها ووليد بيتفرج وبيضحك ومبسوط مش بس كده دا قام وقعد يمشى أيده ضهرها وطيزها وعلاء شغال نيك بعد شويه قعدت شيماء علي وضع الكلبه ووشها ناحية جوزها وعلاء وقف على ركبته وراها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها ويشدها من شعرها ويبعبص بقها ويضربها على طيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم نيكنى وجوزى حبيبي بيتفرج وبيضحك ومبسوط اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم بحبك يا جوزى وأبو عيالى اه اه اح اح امممم اااه اووو اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اووووو اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اووو اممم وعلاء شغال نيك ويسمع كلامها لجوزها يهيج عليها اكتر ويسرع فى حركته وقوته وهو بينيكها ووليد ماسك ايد مراته كأنها فى عمليه جراحيه وهو بيساندها لغاية ما الدكتور يخلص العمليه بعد شويه نيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه وقعد ينيكها فى طيزها وكسها ويقفش فى بزازها ويرضع منهم ويبوسها فى بقها ورقبتها وهى شغاله اهاااااات ووحوحة وكلام شرمطة بعد كده نيمها على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وقعد ينيكها فى طيزها وكسها ويقفش فى بزازها ووليد قعد على الأرض يسندها بدل ما تقع لان علاء كان هائج خالص وبينيكها كأنه بيتخانق فيها لغاية ما جاب لبنه فى كسها وقعد يبوسها وقعدوا يتكلموا شويه ونزل علاء وقام وليد خد شيماء وناكها واحد تحت الدش وواحد فى اوضة النوم وناموا مع بعض .

وبدأت فعلا شيماء تكون بتتناك من صاحبها وجوزها عارف وأوقات كانت بتجيب رانيا أو نوال أو امانى أو أسراء ينيكهم كنوع من المكافأة .

الجزء الرابع

بعد التطورات اللى حصلت وان جوز رانيا بقى عينه مكسوره قدام مراته وبقيت بتعمل كل اللى نفسها فيه وهو عارف ومش قادر يتكلم وأوقات بتجيب اللى بينيكها البيت ينيكها قدامه وهو قاعد ميقدرش يتكلم وان شيماء جوزها طلع ديوث وبيحب يتفرج على مراته وهى بتتناك وفى المقابل هى بتجيب صاحباتها يتناكوا منه وبقيت الحياه مع رانيا وشيماء زبادي خلاط لغاية ما فى يوم كانوا نوال ورانيا وامانى واسراء وشيماء قاعدين في وقت الفسحه فى المدرسة

نوال : ايه يابنات الملل اللى بقينا عايشين فيه ده

شيماء : تصدقى صح العيال كانوا عاملين جو كده مش بنزهق

رانيا : متفكرونيش انا مهما اتناكت ومهما عملت يبقى نفسى فيهم

امانى : بقولك ايه بروح امك انتى وشيماء متمثلوش انتوا بالذات طلعتلكم حاجه جديده تغير الجو واحده جوزها خول والتانيه جوزها عرص

شيماء : كده يعنى وليد عرص دلوقت ، طب متتناكيش منه تانى

امانى : لا خلاص دى فكرة أن اتناك من جوز صاحبتى وصاحبتى عارفه دى فشيخه وتغيير بردو

شيماء : يبقى نتلم

امانى : حاضر

نوال : طيب نرجع لموضوعنا عايزين تغيير

اسراء: تعالوا نسافر يومين

امانى : حلوة دى ونلبس زى ما العيال كانوا بيلبسونا

اسراء : تصدقى اللبس ده لسه عندى مخبياه

نوال : لسه شيفاهم امبارح وكان فى دماغى أن نفسى الايام ترجع ونكررها والبسهم تانى

امانى : خلاص نسافر ونلبسهم

نوال : وهناخد اللى بينيكونا معانا

شيماء : هناخد المدرسين ولا أولياء الأمور

نوال : هههههههه بصوا مين بتتكلم مكنتش تقدر تتكلم دى قبل كده

شيماء : ايوه . هنعمل ايه بردوا

امانى: احنا نسافر احنا الخمسه واحدينا ونشقط من هناك شباب أو عرب أو نتناك من اللى شغالين هناك

اسراء : يا شرموطه بتحبى احساس أن الناس يشوفوكى شرموطه

امانى : ايوه

رانيا: طب يالا عشان انا من المرة الأولى وانا نفسى اعمل كده

نوال: خلاص أنا فى ولى أمر بيطلع رحلات سياحيه زى كده هكلمه يظبطلنا كام يوم كده

الباقيين : قشطه

وفعلا بدأوا يظبطوا للرحله والميوهات البكينى القطعتين واللى بتبقى اصغر درجه من مقاسهم والميكروجيب والهوت شورت والفساتين القصيره العريانه والباديهات والبلوزات وطبعا رانيا قالت لجوزها أنها رايحه تتشرمط فى شرم وشيماء كمان وامانى جوزها كده كده مسافر وسفرت بناتها ليه واسراء كالعادة بتستغل كره جوزها لأهلها ونوال مورهاش حاجه اتجمعوا عند نوال وجالهم الميكروباص وسافروا وبدأوا الشرمطه فى لبسهم العريان فى مشيتهم فى هزارهم فى طريقة كلامهم فى ضحكهم

اول ليله

بعد ما وصلوا وبدأوا يمارسوا هوايتهم فى الشرمطه لكن على اخر اليوم مكنوش شقطوا حد ينيكهم عشان كده قرروا يتساحقوا مع بعض وجابوا ازازة شامبانيا وبدأوا يصبوا ويشربوا وراحت راينا جات بفكره لعبة هيلفوا ازازة مايه واللى وش الازازة يجي عليها تقلع قطعه من هدومها وفعلا بدوا يعملوا كده لغاية ما كلهم بقيوا عريانين ملط راحت امانى قالت هنكمل لف الازازة واللى وش الازازة يجي عليها هتقعد فى النص وكل واحده تصب شامبانيا على جسمها وتلحس من عليها وفعلا وكانت أول واحده جات عليها الازازة رانيا راحت شيماء كبت شويه شامبانيا على بزاز رانيا وقعدت تلحس الشامبانيا من بزازها بعدين نوال كبت شامبانيا على كس رانيا ولحسته بعد شويه اسراء خلت رانيا عملت وضع الكلبه وكبت على طيزها وقعد اسراء تلحس طيز رانيا بعد كده امانى وكبت شامبانيا على رجل رانيا وقعدت تلحس رجليها وكرروا تانى اللفه وجات على شيماء وقعدت كل واحده تكب شامبانيا على حته فى جسم شيماء ويلحسوا الشامبانيا من على جسمها وكرروا الحركه اكتر من مره بعد شويه نوال قالت اصبروا وطلعت من شنطتها زب صناعي وقالت اللى هيجى عليها وش الازازة هتتناك بالزب ده وفعلا وبدأوا واول واحده جات عليها الازازة اسراء وقعدت كل واحد تنيكها بالزب الصناعي فى كسها وطيزها وكرروا اللفه اكتر من مره وبعدين راحت امانى قالت لنوال

امانى : معكيش واحد بيتلبس ؟؟

نوال : معايا

امانى ؛ هاتيه

قامت نوال جابته وقالت امانى اللى هيجى عليها وش الازازة هتنيك بالزب ده الباقيين وبدأوا واول واحده ناكت الباقيين كانت نوال وكرروا بردوا اللفه دى وبعدين قعدوا يبوسوا بعض ويلعبوا لبعض ويبعبصوا بعض وكل شويه يتلموا اربعه على واحده يلحسوا وبيبوسوا فيها ويبعبصوا كسها وطيزها ويمصوا بزازها وجابت نوال زب صناعى وقعدوا ينيكوا بعض بيه وهما بيقفشوا ويبعبصوا بعض وقعدوا طول الليل يتساحقوا وينيكوا بعض بالزب .

تانى يوم اتشرمطوا وفى اخر اليوم كانت كل واحده شاقطة واحد من الاسطف وبتتناك منهم اللى من ال room service مع امانى أو ال bar man نوال أو العمال اللى على البحر اسراء أو من بتوع المساج رانيا أو حد من فريق الانيميشن شيماء .

فى اليوم التالت وهما على البحر بمايوهاتهم اللى مش مغطية حاجه من جسمهم غير حلمة صدرهم واكساسهم وبيجروا ورا بعض وبيتنططوا ويكبوا على بعض المايه والرمله وبدأوا يلعبوا مع بعض كرة طائره وكان فى خمس شباب قاعدين يتفرجوا عليهم راحت الكوره وقعت ناحية الشباب وراحة رانيا تجيب الكوره قعدوا الشباب اللى كانت باين من لهجتهم أنهم خلايجه يغلسوا على رانيا ومش عايزين يدوها الكوره فراحت امانى تشوف الحكايه وفى الاخر واحد قالهم نلعب ماتش على الكوره وراحوا على ملعب الطائره فى الفندق ولعبوا ماتش وطبعا كسب الشباب الماتش ولكن بقيوا أصحاب واتعرفوا عليهم سعود قاسم طلال تميم راشد من الامارات وجايين يقضوا ٣ ايام اجازه فى مصر وراحوا البحر ونزلوا المايه اللى كان كله تقفيش وتحسيس وبعابيص طلال طلع زبه تحت المايه وقعد يلعب بيه فى طيز شيماء وقاسم نزل تحت المايه وشد اندر امانى ولعب فى كسها أما راشد فشال اسراء ووقعها فى المايه وشد البرا طلع بزتها وشيل ولعب فى أجسامهم وبعابيص وبعد ما خلصوا طلعوا غيروا المايوهات ولبسوا هوت شورت أو ميكروجيب وبادي حملات أو توب مش مغطى بطنهم ونزلوا قابلوا الشباب وراحوا الغدا وطول وقت الغداء الشباب شغالين تحسيس على فخادهم وكانت اسراء لابسه ميكروجيب وكان جنبها راشد ودخل أيده لغاية كسها يلعب فيه وهى بتاكل وكانت رانيا لابسه هوت شورت من غير حزام وكان الكمر طالع وكان جنبها سعود اللى دخل أيده جوه الهوت شورت وقعد يبعبص طيزها اللى من غير اندر أما تميم فطلع زبه تحت الترابيزه نوال تلعب فيه بايديها بعد الغداء طلعوا العشره اتمشوا شويه وطبعا تقفيش وتحسيس وبعابيص وبوس وراحوا قعدوا على البحر وكل واحد قعد واحده على حجرة وقعد يبوسها ويقفشلها ويلعب فى بزازها وكسها وفخادها وبيبوسوا بعض بعد شويه طلعوا غيروا ولبسوا المدرسات فساتين شرمطة قصيره وضهرها عريان وصدرهم عريان تحتهم اندر فتله وخرجوا مع الشباب وراحوا ديسكوا وسهروا وشربوا خمرة ورقصوا مع بعض وطبعا الشباب مش حرمين نفسهم تقفيش وتحسيس وبعابيص وبوس وتلزيق ويزنقوا ازبارهم فى طياز المدرسات وطلال خد امانى ودخل الحمام وقعد يبوسها وعمل معاها واحد على الواقف وبعد السهرة رجعوا القريه وراحوا الشاليه عشان يبدأوا ليله كلها نيك تميم خد اسراء وطلال خد شيماء وسعود خد رانيا وقاسم خد نوال راشد خد اسراء وبدأ كل واحد يبوس المدرسه اللى معاه ويقفش فيها ويقلعها وهى تقلعه وبقيوا كلهم عريانين ملط ونزلت الخمس مدرسات وبدأوا يمصوا ازبارهم ويلحسوا وبيبوسوا فيها ويبدلوا مع بعض كل شويه واحده تمص لواحد منهم بعدين طلال وراشد مسكوا رانيا وامانى وخلوهم قعدوا على ركبهم على الكنبه وسندوا جسمهم على ضهر الكنبه وبدأ طلال وراشد يضربوهم على طيازهم مره طلال يضرب امانى وراشد يضرب رانيا ومره طلال يضرب رانيا وراشد يضرب امانى فى نفس الوقت كان تميم منيم نوال على ضهرها على كرسى وشغال لحس فى كسها وقااسم منيم اسراء وشغال لعب فى كسها وبعابيص وسعود قاعد على كرسى وشيماء على ركبتها على الأرض بتمص زبه بعد كده بدأ طلال ينيك رانيا وراشد ينيك امانى ورانيا وامانى بيبوسوا بعض وهما بيتناكوا والاتنين شباب شغالين فيهم نيك فى اكساسهم وطيازهم ويضربوهم على طيازهم وكل شويه طلال وراشد يبدلوا عليهم مع بعض شويه طلال ينيك رانيا وراشد ينيك امانى وبعدين راشد ينيك امانى وطلال ينيك رانيا وشيماء طلعت قعدت على حجر سعود على وضع الفارسه وشها ليه وبدأت تتنطت على زبه فى كسها وطيزها وتبدل بينهم أما تميم فنام على ضهرها على الأرض وقعدت نوال على حجرة وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل شويه تحط زبه فى كسها وشويه فى طيزها وقاسم قعد إسراء على وضع الكلبه على الأرض وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها وكان وشها قدام طيز شيماء فكانت بتلحس طيز شيماء وبضان سعود وكل ما سعود يبدل بين طيز شيماء وكسها اسراء تمص زبه بعد شويه قام سعود وخبط على طلال وقاله سيبلى الشرموطه دى شويه وخد منه رانيا ونيمها على ضهرها وفتح رجليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وراح طلال اخد إسراء من قاسم ونام طلال على ضهره وقعدت اسراء وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل زبه فى كسها وطيزها فالوقت اللى تميم خد امانى وخلاها قعدت على وضع الكلبه ووقف وراها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وكان وشها قدام اسراء وكل شويه طلال يبدل على كس أو طيز اسراء امانى تمصله زبه أما نوال فخدها راشد وقعد على الكنبه وقعدت على حجره وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل زبه على كسها وطيزها وقاسم نيم شيماء علي ضهرها على ترابيزه وفتح رجليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويبوس ويمص فيهم وقعد كل واحد ينيك المدرسه اللى معاه وهما بيطلعوا اهاااات وحوحه وبيعلوا على بعض فى الاهات والشرمطه بعدين راح قاسم وحط زبه فى كس نوال وبقيت نوال بتتناك من راشد فى طيزها وقاسم فى كسها راح تميم جاب شيماء اللى مكنش معاها حد بينيكها وخلاها ركبت على ضهر امانى وبقى قدام زبه كس وطيز امانى وشيماء وقعد ينيكهم ويبدل بينهم وينيك طيازهم واكساسهم بعد شويه راح سعود خد اسراء وقعد على الكنبه وقعدت اسراء علي حجره ووشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل بين كسها وطيزها وراح تميم وحط زبه فى طيز اسراء وبقيت اسراء بتاخد فى كسها من سعود وفوقيها تميم بينيك طيزها ورانيا اللى بقيت معاهش حد نامت على ضهرها وعملت معاها شيماء وضع 69 وقعدوا يلحسوا أكساس بعض وامانى قعدت تلعب فى نفسها شويه وبعدين راح قاسم وبدأ ينيك كس وطيز رانيا وبق شيماء وطلال راح ينيك كس وطيز شيماء وبق رانيا وقعدوا ينيكوهم ويبدلوا علي اكساسهم وطيازهم وراح سعود نام على ضهره وقعدت أمانى على وضع الفارسه وبدأت تتناك فى كسها وطيزها وركبت نوال على ضهرها وقعد تميم ينيك نوال فى كسها وطيزها وهى راكبه امانى وراشد جاب اسراء ونيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما جسمها كله متحمل على رقبتها وكتفها وراح ناكت زبه فيها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويحط رجليه فى بقها ويضربها على بزازها وبطنها بعد شويه راح قاسم نيم امانى على ضهرها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وطلال خلى نوال وقفت وميلت ووشها فى وش امانى بيبوسوا بعض وهو بينيك نوال فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها وراشد شال شيماء وقعد ينطتها على زبه وينيكها فى كسها وطيزها وهو واقف وسعود كان جاب لبنه فى امانى وقعد راح تميم خد رانيا واسراء ونيم رانيا على ضهرها واسراء فوقيها ووشهم لبعض وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم وقعدوا ينيكوهم لغاية ما كلهم جابوا لبنهم على الشراميط اللى معاهم وناموا مع بعض لحد الصبح.

اليوم الربع استمر الشباب الخمسه مع الخمس مدرسات وتانى يوم راحوا البحر مع بعض ولعبوا وتقفيش وتحسيس وبعابيص وطلال خد رانيا وناكها فى حمام من حمامات القريه وسعود عمل واحد تحت المايه مع اسراء وبعدين خرجوا اتفسحوا ورجعوا لعبوا مع بعض لعبة الازازه وكان بيلفوا الازازة واللى بتجي عليه وش الازازة يقلع قطعه من هدومه لغاية ما بقيوا عريانين وبعدين اللى تيجى عليه الازازه لو واحده تستنى اول واحد هيجى عليه الازازة ويبقى ده اللى هينيكها والعكس لو واحد يستنى اول واحده يبقى هى اللى هينيكها وبعد ما خلصت اللعبه كان طلال هنييك شيماء وتميم هينيك امانى وسعود هينيك نوال وقاسم هينيك اسراء وراشد هينيك رانيا وقضوا طول الليل كل واحد بينيك واحده لغاية الصبح

اليوم الخامس كررو نفس اللى حصل اليوم اللى قبلوا وبالليل عملوا لعبه جديده ورق كتييير فيه أوامر وكل واحد بالدور يسحب ورقه وزى ما يطلع الأمر يتنفذ وكانت الأوامر

*اقلع قطعه من هدومك

*اختار واحده تبوسها(حتى لو بنت تختار واحده تبوسها)

*اختار حد يقلع قطعه من هدومه

*اقلع قطعه من هدومك واختار حد يقلع نفس القطعه

*لو شرموطه اختارى واحد تمصى زبه ولو ولد اختار شرموطه تمص بزازها

*لو شرموطه اختار واحد تمسحى طيزك فى زبه ولو ولد اختار شرموطه تمسح طيزها فى زبك

*العب استغمايه (اللى بتطلعله الورقه دى بيغمى عينه لو ولد واحده من الشراميط بتبوسه ولو شرموطه واحد من الشباب بيبوسها ولو اللى عينه مغميه عرف مين باسه اللى باس يقلع قطعه من هدومه ولو معرفش اللى عينه مغميه يقلع قطعه من هدومه)

*العب بالنرد (اللى بيطلعله الورقه دى بيرمى قطعة نرد فى الارض الشباب مرقمين من ١ ل٥ والشراميط مرقمين من ١ل ٥ فاللى رقمه بيطلع لو اللى رمى النرد ولد يبقى اللى رقمه من البنات تقلع ولو اللى رمى بنت يبقى اللى رقمه من الشباب يقلع ولو الرقم ٦ اللى رمى النرد هو اللى يقلع)

بعد ما خلصوا وكلهم بقيوا عريانين بدأ كل واحد من الشباب يرمى النرد واللى يطلع رقمها تروح تتناك من اللى رمى النرد ولو رقم مكرر أو رقم ٦ أو اللى كانت معاه اليوم اللى قبله بيعيد فكانت طلال مع امانى وتميم مع اسراء وسعود مع شيماء وقاسم مع رانيا وراشد مع نوال

اليوم السادس مشى الشباب وكان آخر يوم الشراميط وجه تليفون لنوال من اليوم اللى قبله من الرجال اللى ظبطلهم الرحله وقالها انا جاى افسحك وابات معاكى الليله دى وكأنه الفرج جه عشان ينيكها هى وصاحباتها وصل فعلا الراجل وكان راجل اربعينى مهتم بنفسه وبشبابه وخدته عرفته على الباقيين واللى الراجل اتفاجا بأنهم كل مدرسين في مدرسة ابنه وعرف أنه داخل على ليليه كلها نيك وهيتبسط اتغدوا مع بعض وطلعوا هزروا وحضروا حفلة الانيميشن وبعدين قعدوا يرقصوا ويبدلوا رقص مع الراجل وبعدين راحوا الشاليه قعد على كرسى وهما حواليه بيرقصوا وكل واحده بتحاول تقرب منه وتعمل حركات اغراء اكتر وراجل قاعد ولا سلطان زمانه وهما شغالين رقص ويقفشوا لبعض ويرفعوا لبعض الفساتين ويعروا طياز بعض ويبعبصوا بعض ويضربوا بعض على طيازهم وكل واحد طيزها تتعرى ترقص طيزها وبعدين قلعوا بعض الفساتين وقعدوا يبوسوا بعض ويسيحوا بعض ويرضعوا من بزاز بعض ويضربوا بعض على طيازهم وقلعوا بعض الاندرات وبعدين راحوا للراجل قلعوا هدومه وقعدوا يمصوا زبه وبيضانه ويبدلوا فى المص كل شويه واحده تمص زبه أو بيضانه بعد شويه قومهم وقعدوا على ركبهم على الكنبه جنب بعض وسندوا جسمهم على ضهر الكنبه وبدأ الراجل ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويضربهم على طيازهم ويشدهم من شعرهم ويقفش فى بزازهم وكل واحده وهى بتتناك تطلع اهاااات وحوحه اكتر وتعلى على صاحبتها اللى قبلها وتطلع الشرمطه اللى جواها اكتر بعد ما ناكهم هما الخمسه على الوضع ده بعد على الكنبه وبدأ يخليهم يقعدوا على وضع الفارسه ويبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بين كسها وطيزها والباقيين اللى بتمص فى بزازها واللى بتلحس بيضانه وطيز اللى بتتناك واللى بتبوس الراجل واللى بتبوس اللى بتتناك وبعد ما ينيك كده شويه تلف وتديله ضهرها وتكمل نيك فى كسها وطيزها والباقيين شغالين بوس وتقفيش وبعبصه ومص فى زب الراجل وفى بزازها وقعد كل شويه يبدل واحده منهم تيجى تتناك فى نفس الوضعين لغاية ما كلهم اتناكوا على الوضعين دول راح خلاهم يناموا على ضهرهم جنب بعض ورفعوا رجليهم وبدأ الراجل ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم وكل شويه ينيك واحده وقعد ينيكهم شويه لغاية ما ناكهم كلهم بعدين وقف وقعدوا هما الخمسه يمصولوا زبه وبيضانه لغاية ما جاب لبنه على وشهم وقعدوا يلحسوا لبنه من على وش بعض .

وتانى يوم عملوا خروج ومشيوا رجعوا بيوتهم .

الجزء الخامس

فى الوقت اللى كانت نوال ورانيا وامانى واسراء وشيماء عايشين حياتهم شرمطه وبيتناكوا من مدرسين وأولياء الأمور ومظبطين نفسهم كانت اميره ومارلين بيحاولوا يمنعوا نفسهم من كده ويربوا عيالهم وكانوا كل فتره يتقابلوا يتساحقوا لغاية ما فى فترة ومره واحده كده واختفت مارلين من حياة اميره مكالمات مارلين اللى كانت شبه يوميه بقيت نادرة وأوقات اميره ترن ومارلين متردش وفضلت مارلين واميره بعيد فتره .

الفترة دى كانت مارلين بدأت شغل عند البواب وبقيت شرموطه بتتناك بفلوس بعد ما البواب هددها بالفضيحه لو مسمعتش كلامه من فيديوهات قديمه كان مصورهالها اللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة بواب العمارة وقوادها السلسلة الثامنه

بعد الفترة اتفاجات اميره بمكالمه من مارلين

اميره : الو

مارلين : أميرة حبيبتي اذيك

أميرة : اذيك يا واطيه ايه يعنى افتكرتينى اخيرا

مارلين: لو تعرفى اللى حصل معايا الفترة اللى فاتت هتعزرينى

أميرة : ما انا صاحبتك بردوا لو كنتى شاركتينى كنت هشيل عنك

مارلين : ما لما جات الفرصه كلمتك اهو

أميرة : يا سلام

مارلين : بصى هستناكى بكرة نعمل مع بعض شويه زى زمان وبعدين احكيلك كل حاجه واقولك على حاجه كويسه

أميرة: ماشى

وفعلا تانى يوم راحت اميره عند مارلين اول ما قابلوا بعض خدوا بعض بالاحضان وقعدوا يبوسوا بعض راحت مارلين بدأت تقفش فى طيز اميره

اميره : يا بت اصبرى

مارلين: متضيعيش وقت

ودخلوا على اوضة النوم

اميره : طيب مش تحكيلى اللى حصل والغيبه دى

مارلين: بعد ما نخلص

وبدأوا يبوسوا بعض ويقفشوا فى بزاز بعض ويقلعوا بعض ويمصوا بزاز بعض وقعدت مارلين تمص وترضع من اميره شويه وبعدين اميره تمص وترضع من بزاز مارلين شويه وناموا على السرير وهما أيديهم بتلعب فى جسم بعض ويقفشوا ويبعبصوا بعض وبعدين نامت اميره على ضهرها وقعدت مارلين تمص وترضع من بزاز اميره ونزلت تلحس بطنها وبعدين قعدت تلحس وتمص وتبعبص فى كس اميره واميره بدأت تهيج وتطلع اهاااتها اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه فينك يا جزمه سبتينى كل ده اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اااه الحسى وبعبصى كسى التعبان اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اح ااااه لسانك مبرد على كسى اااااه اه امممممم اى اااه نيكنى بلسانك اه وقعدت مارلين تلحس كس اميره وتدخل لسانها جواها وتبعبصها فى كسها وبعد شويه بدلوا ونامت مارلين على ضهرها وبدأت اميره تلحس كس مارلين وتبعبصها وطلعت اميره وهى بتبوس بطن مارلين ومصت بزازها وقعدوا يبوسوا بعض شويه وبعدين لفوا وبقيت اميره نايمه على ضهرها ومارلين فوقيها وقعدت مارلين على اميره ورجليهم داخله مشبك فى بعض وقعدت مارلين تتحرك بكسها على كس اميره كأنها بتنيكها وقعدت مارلين تقفش فى بزاز اميره وبعدين قالتلها

مارلين: موحشكيش الزب فى كسك وطيزك وبقك

اميره : بس بقى كفايه كده

مارلين : اصبرى

وفتحت درج الكوميدينو وطلعت زب ولبسته وقالتها تعالى مصى زي ما كنتى بتمصى للعيال زمان وفعلا بدأت اميره تمص الزب بتاع مارلين وتلحسه وتبوسه وتبله وتمص فيه وبعدين نامت على ضهرها وبدأت مارلين تحطه فى كسها وتدخله واحده واحده لغاية ما دخل كله ورانيا كأنها اول مره تتناك وبدأت مارلين تنيكها فى كسها وتسرع فى النيك وتقفش في بزازها واميره اهاتها بتعلى اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف بالراحة يا مارلين انا كأنى اول مره اتناك اه اه اح اح امممم اااه اووو اممم اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه اح اح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى يا مارلين جسمى كان نار طفى نارى اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه ومارلين شغاله نيك فى كسها وبتسرع كل شويه حركتها بعد شويه خلت اميره قعدت على وضع الكلبه وبدأت مارلين تنيكها فى كسها وتبعبص طيزها وتلعب فيها وتقولها

مارلين : وموحشكيش نيك الطيز

اميره : وحشنى نيكيها ما طيزى كمان نار

وفعلا طلعت مارلين الزب من كس أميرة وبدأت تحطه فى طيزها واحده واحده لغاية ما دخل كله فى طيزها وبدأت تنيكها فى طيزها وتسرع واميره اهاتها بيزيد اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اح ااااه امممممم نيكنى اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه اه اى اى اوووو اااه اووو طيزى ااااح اححح اه اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه وبدأت مارلين تبدل بين كسها وطيزها وتضربها على طيزها وتقفش فى بزازها وتبوسها فى كتفها ورقبتها بعد شويه نامت مارلين على ضهرها وقعدت أميرة على وضع الفارسه وبدات تتناك فى كسها وطيزها وتبدل الزب فى كسها وطيزها وتتنطت عليه ويبوسوا بعض ويقفشوا فى بزاز بعض وقعدت مارلين تنيك اميره وبعدين نامت اميره على ضهرها وقلعت مارلين الزب وعملوا وضع 69 وقعدوا يلحسوا وبيبوسوا أكساس بعض ويبعبصوا بعض ويضربوا بعض لغاية ما كل واحده جابت عسلها فى بق التانيه

بعد ما خلصوا وهما الاتنين عريانين ولسه فى حضن بعض على السرير

اميره : احكى بقى ايه اللى غيبك الفترة اللى فاتت دى

بدأت مارلين تحكى لاميره

مارلين : بصى بقى احنا بعد ما علاقتنا قطعت مع التلات عيال وانا قررت مش هتناك من رجاله وبقيت بمشى حالى انا وانتى ونتساحق بس فى يوم لاقيت بواب العمارة بيتكلم معايا

Flashback......

فاروق: الا قوليلى يا مدام انتى بطلتى تدى دروس

مارلين بصت كده وتنحت : ايوه يا فاروق ، اشمعنا

فاروق : ابدا اصل الدروس بتاعتك كانت بتعمل للعمارة حس عيال طالعه وعيال نازله وحريم طالعه وحريم نازله

مارلين : خلاص خلصنا مافيش عيال تستاهل تاخد دروس

فاروق : بس هما مين الستات اللى كانو بيجولك وقت الدروس دول

مارلين : أصحابى

فاروق : ودول بيدوا دروس بردو

مارلين : ايوه

فاروق: دا كان سنتر بقى وانا مغفل

مارلين : خلاص بطلناها

فاروق : ليه

مارلين : ما قولتلك مافيش عيال تستاهل تاخد دروس

فاروق : انا متعلم خلى بالك بس محتاج شوية دروس تقويه

مارلين : هههههه اشمعنى

فاروق: اهو اشغلك بدل ما انتى عطلانه

مارلين: لا شكرا انا عطلانه كده حلو

فاروق : خلى بالك انا ممكن اجبلك ناس تاخد دروس

مارلين: ياعم بطلت وخلص بقى وانزل

فاروق: طب هوريكى حاجه

عوده من ال flashback

وفرجنى على فيديو متصور ليا خوفت وقعدت اسال جبته ازاى وعرفنى أن هو اللى صور الفيديو وقت اعمال الصيانة المهم خوفت وقولتلو خلاص هعمل اللى انت عاوزه وكان بيطلع ينيكنى كل يوم بصراحه جامد وزبه حلو اوى وبعدين عرض عليا يجبلى رجاله تنيكنى بفلوس وهاخد ٤٠٪ وهو ٦٠٪ وكان النسبه كده عشان الفيديو ومش هدفع الايجار وكانت الساعه ب ١٥٠ والليله ب ٥٠٠ وبعد شهرين طلب ينيك جينا وعمل حوار ونام معاها بس تفريش ومرضيش يفتحها وبعدين ماريان وبعدين شغلهم وبقيت انا والبنات شغالين معاه

(لو عايزين تعرفوا التفاصيل اكتر اقروا قصة بواب العمارة وقوادها السلسلة الثامنه

اميره : يااااااه يا مارلين كل ده حصل معاكى يكون فى عونك

مارلين : بس شغالين دلوقت وبنكسب فلوس اقل واجب ٨٠٠٠ جنيه فالشهر وبنتناك كل يوم وبطرق مختلفه وحاجات مختلفه مش بنزهق انا مثلا معروفه بموضوع السحاق ده وبتجيلى زبائن يتساحقوا معايا وبعيش اوقات كلها متعه متفوتيهاش يا اميره ومتخافيش الدنيا امان

اميره : ايه عايزانى اشتغل معاكى فالدعاره انتى دماغك دى فيها ايه

مارلين : دماغى فيها متعه خلتنا نتناك من عيال قد عيالنا دماغى فيها فلوس دماغى فيها عيشه تانى وحرمان هنساه متاخديش الموضوع بحماسه وفكرى وردى عليا والشقه اللى فوقيا فاضيه هتقعدى فيها وتشتغلى فيها

قعدت اميره تفكر فى كلام مارلين المتعه والحرمان والفلوس والنيك اللى عاشته مع عيال صغيره والتغيير وكل يوم مع واحد بطريقته وأسلوبه بدأت الهيجان والفلوس تسيطر عليها وبعد يومين رنت اميره وقالت لمارلين أنها عايزة تجرب شهر ولو الموضوع تمام هتكمل ووافقت مارلين وكلمت البواب بتاعها اللى بيجبلها الشغل أن فى واحده صاحبتها عايزه تشتغل معاهم وسأل عن اميره وعرف كل تفاصيل حياتها وأنها ارمله وعايشه لوحدها بعيد عن أهلها وأهل جوزها كمان عندها بنت فى إعدادى وولد فى ابتدائي وعجبه ووافق بعد ما شاف صورها وخصوصا أن مارلين كان معاها صور ليهم من اللى كانوا بيبعتوها العيال

واتقابل فاروق مع اميره وناكها من باب التجربه وبعدين اتفق معاها الساعه ب ١٥٠ والليله ب ٥٠٠ ولو حد من ولادها معاها وهى بتتناك الليله ب ٨٠٠ والساعه ب ٢٠٠ ولو الاتنين الليله ب ١٠٠٠ والساعه ٢٥٠ ولما سمعت اميره الارقام وافقت على طول

وبدأت اميره شغل من شقه فاضيه فى العماره وكان البواب القواد بيتعمد يجبلها شغل وبنتها وابنها موجودين عشان يربى البنت ع الشرمطه والولد على الدياثه بعد شهر كانت اميره شغاله ومبسوطه وبقيت واحده من اللى شغالين عند البواب القواد بتاع مارلين

تعالوا نشوف موقف شغل لاميره

بدأت اميره شغل مع فاروق وبدات تستقبل زبائن اميره كانت بتستفبل زبائن سحاق ورجاله وكله لكن الموقف اللى كان غريب على اميره وعلى الشبكه بتاعت البواب القواد عموما هو أن اتنين أصحاب طلبوا ينيكوا واحده ويخشوا عليها وهى بتستحمى ويخشوا ينيكها وفعلا على الميعاد دخلت اميره ملت البانيوا وبدأت تستحمى ودخل عليها الاتنين شباب قلعوا هدومهم ودخلوا البانيوا ووقف واحد لمينها وواحد شمالها وبدأت اميره تمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم وبايدها بتلعب فى ازبارهم وبضانهم وتمص فيهم تمص زبه ده شويه وتمص زب التانى شويه وبعدين وقفوها وخلوها تميل ووقف واحد وراها ورفع رجليها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم والتانى وقف قدامها وقعدت تمصله زبه وهو بيقفش فى بزازها وقعد واحد ينيكها فى كسها وطيزها وواحد ينيكها فى بقها شويه وبعدين لفت واللى كان بينيكها فى كسها وطيزها بقيت بتمصله واللى كانت بتمصله بقى بينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها وبعد شويه واحد نام على ضهره على طرف البانيو وقعدت اميره على وضع الفارسه وحطت وبدأت تتنطت على زبه وتبدل كل شويه بين طيزها وكسها والتانى واقف قدامها بتمصله زبه وبضانه وماسكها من شعرها وبيحشر زبه فى بقها وبيقفش فى بزازها وبعد شويه اللى بتمصله لف من وراها وناكها فى طيزها وبقيت واخده زب فى كسها وزب فادى فى طيزها والاتنين شغالين نيك فى كسها وطيزها بيفشخوها وهى شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه نيكونى جامد اوي اه اه اح ااااه احححححح افففف اف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه كسى اااااه اه اه اح ااااه امممممم طيزى اه بالراحة عليا انا مش قدكم اه هتفشخونى بازباركم اه اه اح اح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه واللى بينيكها فى طيزها قعد يشدها من شعرها ويضربها على طيزها واللى نايم تحتيها شغال لحس ومص ورضاعه فى بزازها وبعد شويه قامت اميره ولفت قعدت على حجر الشاب اللى نايم على البانيوا وحطت زبه فى طيزها وجه التانى وحط زبه فى كسها وبدأوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويقفشوا فى بزازها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اى اى اوووو اااه اااه اممممم طيزى بتتقطع اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم كسى بيتفشخ اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف بالراحة يا رجاله هموت اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اى اى اوووو بعد شويه قعدت على وضع الكلبه ووقف وراها واحد وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويضربها على طيزها والتانى قاعد على طرف البانيو واميره بتمصله وبعد شويه نيموها على ضهرها واللى كانت بتمصله بدأ ينيكها فى كسها وطيزها والتانى قعد على بطنها وقعد ينيك بطنها وبعدين نيموها على جنبها ونام وراها واحد وناكها فى طيزها والتانى نام قدامها وناكها فى كسها وهى شغاله اهاااااات بعد لفت واللى ناكها فى طيزها بقى بينك كسها واللى ناك كسها بقى بينيك طيزها وبعد شويه قعدوها على ركبتها قعدت تمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم لغاية ما جابوا لبنهم على وشها

انتهى الجزء دة وكان دفعه لمارلين تكمل وتجيب باقى الشله

انتظروا الجزء القادم وشوفوا ازاى قدرت تجيب باقى الشله

التعليقات والتشجيع مهم وبيفرق مع الواحد وبجد بحس بأنه فارق معاكم فبستمر القصص لسه كتير بس هيبقى صعب اكمل وانا مش شايف ردود فعل إيجابية ناحية اللى بعمله شكرا لكل القراء العزاز

الجزء السادس

استمرت مارلين واميره شغالين عند فاروق البواب القواد واستمرت نوال ورانيا وامانى واسراء وشيماء يتشرمطوا ويتناكوا من مدرسين وأولياء الأمور وبعد فترة اتصلت بيهم مارلين وقالتلهم عايزين نتجمع عند نوال كلنا لأن فى موضوع مهم لازم اقولكم عليه وفعلا اتفقوا على الميعاد واجتمعوا كل اللى لسه بيتناكوا امانى واسراء وشيماء ونوال ورانيا وطبعا مارلين قعدوا وجابتلهم نوال العصير

امانى: ايه يا مارلين فى ايه بقى

مارلين : حكايه غريبه ولا الأفلام

نوال : شوقتينا احكى

(وبدأت مارلين تحكى نفس القصه اللى حكتها لاميره الجزء اللى فات )

اسراء : يا بنت الشرموطه بقى بتتناكى وبتكسبى فلوس ومخبيه علينا

نوال : وايه اللى فكرك بينا

مارلين : ما انا قولتلكم اهو

شيماء : بعد ايه يا متناكه

مارلين : كان لازم اتاكد أنه امان قبل ما اقولكم

رانيا : وبتقوليلنا ليه دلوقتي

مارلين: عشان عارفه أن كلكم تعبانين زى واللى تحب تشتغل معايا هقولوا

امانى : عايزة تشغلينا شراميط يا مارلين

مارلين : يعنى حد غيرك يتكلم انتى كل يوم مع واحد وببلاش

شيماء : بس مش بنبيع جسمنا

مارلين : المهم أن المعترضين الشراميط الكبار بتوع القعده بصى يا حبيبتى انتى وهى انا عرضت عليكم فكره اللى حابه تشتغل اهلا وسهلا هقول للمعلم واللى مش عايزه محدش هيعرف حاجه عنها

نوال : يعنى ايه اللى يخلينا نوافق

مارلين : دا الكلام بصى يا ستى اولا هو فى نفس الوقت اللى فيه مشغلنا وبيجيب الرجاله اللى هتنيكنا هو سمسار المنطقة والمخبر بتاع المنطقه يعنى امان من كل اتجاه غير أن شهريا بيتعمل check up تحاليل وكشف دورى غير وسائل منع الحمل وملكيش دعوه بالإيجار لانه هيجبلكم شقق فى العمائر اللى تبعه غير أنك هتقفلى فى الشهر على الأقل خالص ٨٠٠٠ جنيه والرجاله اللى بتيجى مضمونه وطول فترة الدورة الشهرية إجازة

اسراء : طيب انتى عايزاه رد دلوقت مثلا

مارلين: انا بعرض عليكم فكره تسهل عليكم النيك اللى عايزه تكلمنى

رانيا: خلاص يا ميسات اللى عايزه تشتغل زى مارلين تكلمها

مارلين: وابقوا اسألوا اميره

نوال : هو انتى شغلتى اميره

مارلين : فى الشقه اللى فوقيا وبدل ما انتو بتتشرمطوا وترمرموا تعالوا اشتغلوا معايا انا واميره وانتوا اولى بالفلوس

اسراء : انتى ايه شيطان

مارلين : خلاص يا ملاك خليكى براحتك انا عامله عليكى شغل على نضافه وبنظام وبفلوس بدل الرمرمه

رانيا : وانتى شغلتى اميره

مارلين : ومبسوطه

امانى : بصى هنشوف مع بعض ونكلمك

مارلين: ماشى حتى لو جربتوا شهر

ومشيوا كلهم

وتانى يوم اتقابلوا الخمسه مع بعض عند نوال

امانى : ها ناويين على ايه

شيماء : مش عارفه فكرة أننا نبقى بنتناك بفلوس دى صعبه عليا

نوال : معاكى بس احنا كده كده بنتناك يبقى نتناك فى امان وبفلوس ومن رجاله مختلفه بطرق وأساليب مختلفة عشان الملل اللى عايشين فيه

رانيا : ايوه بس مش لدرجة أننا نبقى بتوع دعاره

امانى : هى هى هو عشان مش بفلوس هتبقى مش دعاره ما بنتناك من رجاله غريبه الشرمطه واحده

اسراء : وبعدين احنا مهددين اى حد من اللى بنتناك منهم يكسر عنينا ويعمل معنا كده هما مش كلهم احمد وعبده ومصطفى

شيماء : يا سلام فنروح بمزاجنا نخلى واحد يكسر عنينا

نوال : مين يكسر عنينا دا كأنه مدير أعمال

رانيا : انتى هتستعبطى دا بواب

امانى : وده عزه ويخلينا نعمل كده بأمان

شيماء: وبعدين خلى بالك بيقولك check up كل شهر ومش بنشتغل وقت الدورة الشهرية

اسراء : يا جماعه شوفوا انتوا هيبقى وصفكم ايه بنات دعاره

نوال : احنا بتوع دعاره بس من غير فلوس

شيماء : وكده هنبقى بنطلع مصلحه

رانيا: لا انا مش موافقه

اسراء : وانا هيبقى صعب عشان جوزى

امانى : طب اسراء وعرفنا سبب رفضها انتى يا رانيا رافضه ليه

رانيا : لانى مش موافقه اكون بعمل كده

شيماء : انا مستغرباكى يعنى انتى عايزة تتناكى وكسرتى عين جوزك عشان تبقى براحتك فالنيك بس عشان تتناكى بفلوس لا مينفعش

نوال : فعلا يا رانيا كده كده هتتناكى يبقى تتناكى وتاخدى فلوس ورعاية صحية ومش هتعولى هم

امانى : وانتى يا اسراء ما انتى بتعرفى تزوغى من جوزك

اسراء : مره كل فين وفين لكن دا على الأقل هيعوزنى كل اسبوع ليله

شيماء : متجيش بالليلة واتفاقنا معاه تبقى بالساعه وتلات ايام بالاسبوع

نوال : بصوا انا هقول لمارلين انى موافقه

امانى : وانا كمان

شيماء : وانا ووليد

نوال : طب مش تسأليه

شيماء : قولتله ووافق

امانى : قادرة

شيماء : تفاهم بينى وبينه وشغلى هيبقى كمان يجبلوا بنات ينيكهم

امانى : يا بنت اللزينه من كله

شيماء : امال ايه يا ماما

نوال : رانيا واسراء ناويين على ايه

اسراء: مش عارفه سيبونى افكر

امانى : ياستى اعملى زى ما شيماء قالت تبقى بالساعه وايام معينه

اسراء: خلاص ماشى

نوال : رانيا

رانيا : لا مش عارفه اقرر

شيماء : يالا يا بنتى ونرجع نتلم تانى زى زمان وهنبقى كلنا فى بيت واحد مع بعض

رانيا : افكر وارد عليكم

وبعد يومين اتصلت نوال بمارلين

نوال :بصى انا وامانى وشيماء ورانيا معاكى واسراء هتبقى بنظام الساعه وايام معينه وهنجرب الموضع عجبنا واتكيفنا هنكمل معجبناش بلاش

مارلين : وشيماء ورانيا معانا ازاى

نوال : معانا زى ما انتى قولتى

مارلين: ايوه يعنى لو جالهم زبون بالليلة هيشتغلوا ازاى

نوال : اااااه اقولك رانيا خلاص مبقيتش الكيوت بتاعت زمان بقيت شرسه مع جوزها كيوت وهى بتتناك فجوزها مش بيقدر يتكلم معاها بتعمل ايه ، دا دلوقت بتجيب رجاله تنيكها وهو موجود

مارلين : يا نهار ابيض

نوال : وشيماء جوزها طلع بيس بيبقى عارف انها رايحه تتناك وهو مافيش مشكله واحيانا بتتناك وهو قاعد مستنيها

مارلين: يا نهار ايه الرجاله دى

نوال : ها هنعمل ايه

مارلين: هكلم المعلم فاروق وارد عليكى

رجعت مارلين كلمت فاروق وعرفته ظروف كل واحده وان رانيا متجوزه واحد ضعيف جنسيا وكاسره عينه وبتتناك قدامه عادى وعندها بنت صغيره ٣ سنين مش من جوزها من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم

و امانى متجوزه عمده بيسافر بلده الأرياف كتير وعندها بنتين فى واحده اولى ثانوي والتانيه تانيه اعدادي وولد ٣ سنين الولد ده بردوا من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم

اسراء متجوزه عادى جوزها بيكره أهلها وعندها بنتين فى اعدادى ولد سنتين ده بردوا من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم وهتشتغل بالساعه وايام معينه عشان تقدر تخلع من جوزها

شيماء متجوزه و جوزها عرص وعندها ولد فى إعدادى وبنت فى ابتدائي وبنت سنتين دى بردوا من واحد من العيال اللى كانت بتتناك منهم

نوال مطلقه ومعهاش *****

وافق فاروق البواب القواد واتفق مع مارلين يقابلهم ويقعد معاهم وحدد الميعاد بتاع المقابلة وطلع عارفهم من ايام زيارتهم عند مارلين ايام التلات عيال واتفق أنه هياخدلهم عماره ٣ ادوار كل دور شقتين كل واحده هتقعد فى شقه واميره كمان هتنقل فى نفس العمارة

واتفق مع كل واحده على أجرتها

الثابت لكل واحده الليلة ٥٠٠ والساعه ١٥٠ ولكل واحده امتياز

رانيا لو جوزها أو البنت موجود الليله ٨٠٠ والساعه ب ٢٠٠ ولو الاتنين الليله ب ١٠٠٠ والساعه ٢٥٠

امانى لو بنتها الصغير او الولد موجود الليله ٨٠٠ والساعه ٢٠٠ والبنت الكبيرة لازم تشتغل وان فتحة طيزها ب ١٠٠٠ وفتحه كسها ب ١٠٠٠

شيماء لو جوزها أو حد من ولادها موجود الليله ٨٠٠ والساعه ٢٠٠ وجوزها لو هينيك مع الزبون الليله ٩٠٠ والساعه ٢٥٠ أما لو واحده عايزه تتناك من جوز شيماء الساعه ب ١٥٠ والليله ٥٠٠ ولو فى تبادل ازواج الليله ١٥٠٠ والساعه ٥٠٠

واتفق أن لازم العيال الصغيره تشارك بالفرجه عليهم وهما بيتناكوا عشان يكبرروا شراميط ومعرصين وكله بسعره زى الاتفاق واتفق اول ما يرتبوا أمورهم يقولوا عشان يجبلهم العماره ويسكنهم ويبداوا شغل كانت الأمور سهله بالنسبه لرانيا ونوال وشيماء لأنهم مش عندهم مشكله واحده جوزها مكسور عينه والتانيه جوزه بيعرص عليها المشكلة كانت فى امانى تقنع جوزها ينقلوا للمدينه الجديدة وفعلا قدرت تقنعه بحجه أنه دائما فالبلد وأنها على طول وحدها ولما هتنقل هتبقى مع صاحبتها فى المدرسة يعوضوا غيابه وبدل ما اوقات مش بتلاقى حد يساعدها هيبقى أصحابها موجودين فى نفس العمارة وفعلا وافق ونقلت معاهم وفعلا جاب العماره وكانت جنب عمارة مارلين وقعدت أمانى وشيماء كل واحده فى شقة فى الدور الاول وقعدت نوال واميره كل واحده فى شقة فى الدور الثاني وقعدت رانيا فى شقه فى الدور التالت وبدأوا شغل وكان الموضوع مش بس شغل ده شغل وتأهيل شغل للكبار امانى وشيماء واميره وتأهيل للبنات والاولاد الصغيرين فالشرمطه والدياثه واستمروا فى الشغل مع فاروق بعد الشهر كمان وكانت اسراء بتروح كل يوم تشتغل بالساعه وعلى حسب رزقها لغاية ما فيوم جوزها عرف وطلقها وراحت قعدت مع اصحابها فى البيت بعد ما جوزها خد منها ولادها ماعدا الولد ابو سنتين لانه شك فى نسبه وقعدت مع نوال فى نفس الشقه وكانت هى فى اوضه ونوال فى اوضه واستمروا فى الشغل عند فاروق وكانت يوميا تطلع اسماء مرات البواب تعمل عليهم تفتيش اللى بيكون بالشكل الاتى :

يقفوا قدام اسماء وهما عريانين طبعا رافعين أيديهم ورا رأسهم وفاتحين رجليهم زى الوقفه الصفا وتبدأ اسماء تعمل التفتيش تشوف فى شعر فى جسمها ولا لا حاطه اللوشن المرطب الجسم حاطه الزيت اللى بيخلى جسمها ناعم حاطه الاسبلاش اللى بيخلى جسمها ريحته حلوه ريحة الكس وهنا بتخلى الواحده تفتح كسها بايديها وتقرب اسماء وتشم وتدخل صباعين فى كسها وتطلعهم تبص فيهم وبعدين تخلى الواحده تلف وتميل وتفتح طيزها بايدها عشان اسماء تشوف شعر طيزها ونضافتها وبعدين تروح الواحده تحط صباعها فى طيزها وتطلعه عشان اسماء تشم ريحة الطيز ونضافتهم وبعدين تديها نسبتها من شغل اليوم اللى قبله وتعرفها شغل اليوم الجديد وتمشى اسماء والشرموطه تكمل استعداداتها لاستقبال الزباين.

استمروا المدرسات اللى بيبيعوا العلم وبقيو مومسوات بيبيعوا نيك فى الشغل وبناتهم كبروا على الشرمطه واشتغلوا والاولاد كبروا على الدياثه على أمهاتهم واخواتهم

الجزء السابع

بدأت اسراء شغل وكانت بتروح يومين او تلاته فى الأسبوع تتناك من زبونين من اللى بيأجروا بالساعه وتروح عشان جوزها وكأنها خارجه أو رايحه لحد من أصحابها وكانت كل فتره كده تقضى يوم كامل فالشغل وكل فتره تروح تقضى اسبوع على أساس أنها بتزور امها وعدت الايام وجوزها مش عارف ان مراته شرموطه بتتناك بفلوس لغاية ما فى مره كانت بتقضى اسبوع شغل واتصل بيها اخوها عشان امها تعبت ودخلت المستشفى وشبه بتموت لكن لأنها كانت فى شغل مردتش فبعد اكتر من محاوله اضطر يتصل بجوزها اللى اكتشف ان مراته بتضحك عليه ومش عند اهلها وقعد يرن عليها واخيرا ردت عليه

اسراء: ايوه يا حبيبي اذيك

جوزها : انتى فين يا هانم

اسراء : مالك يا حبيبي ما انت عارف انى عند ماما ما انا قايلاك

جوزها : طب تعاليلى عند المحطه انتى والاولاد اسلم عليكم

اسراء : ممم.مح.محط.ة ايه

جوزها : محطة بلد اامك

اسراء: و. أن.ت ااااا هتيجى امتى

جوزها : انا على المحطه دلوقت

اسراء : ااى محطه ؟؟

جوزها : محطة بلدكم

اسراء : وانت ايه اللى جابك

جوزها : كنت بعمل واجب عزاء مع حد صاحبى فقولت اسلم عليكى انتى والاولاد انتى ، انتى مالك فيكى ايه

اسراء: لا أصل انا كنت راجعه اصلا

جوزها: يا كدابه يا شرموطه قوليلى انتى فين وكنتى فين اديلك اربع ايام يا بنت الوسخه يا متناكه

اسراء : ايه اللى بتقولوا ده انا كنت عند ماما وكنت راجعه بس واضح انى مش هرجع تانى وهطلقنى بعد اللى بتقولوا ده

جوزها : انتى فعلا مش راجعه وفعلا هتطلقى بس مش عشان الكلام اللى بقوله عشان انتى كدابه وخاينه وبتتسرمحى من ورا جوزك ، اخوكى اتصل بيا يا هانم وبيقول أن امك من امبارح تعبانه وبتموت وعايزينك فى البلد عشان تكونى معاهم لما السر الآلهى يطلع ، لو انتى عند امك كنتى هتسبيها ؟؟!!!

اسراء : ........ ا

جوزها: شوفى انتى فين وتيجى تجيبى الاولاد وتروحى تشوفى امك وتدفنيها وقبل اليوم التالت فى العزاء هتكون ورقتك عندك وانسى انك كنتى متجوزه وليكى اولاد من اساسه ولو عدت نص ساعه ومجتيش هتشوفى منى حاجات عمرك ما شوفتيها وانتى عارفه كويس كلمتى

اسراء: حاضر وبتعيط

قفلت إسراء التليفون وقعدت تعيط وتصرخ وتلطم وجاتلها نوال تجرى

نوال : فى ايه يا اسراء مالك فى ايه

اسراء : مصايب يا نوال مصايب مصايب فوق بعض مرة واحد يالهوى يالهوى يالهوى

نوال : مصايب ايه بس كف**** الشر **** ما يجيب مصائب

اسراء : جوزى اكتشف اللى بعمله وامى بتموت

نوال : يا انهار اسود وده حصل ازاى

اسراء : معرفش معرفش

نوال : طب هو هيعمل ايه ولا عمل ايه وانتى هتعملى ايه

اسراء : هو قالى خلال نص ساعه اروح اوديلوا الاولاد واروح أدفن ماما وقبل اليوم التالت ورقت طلاقى هتوصلى وانسى أن ليكى عيال اصلا

نوال : يا نهار اسود وانتى هتعملى ايه

اسراء: معرفش معرفش وبتعيط وتلطم

اتصلت نوال بفاروق اللى جه جرى هو واسماء وعرف اللى حصل وقالها اول حاجه كلمى البلد اتاكدى امك تعبانه ولا بيشتغلك وفعلا اتصلت اسراء باخوها اللى اكدلها أن أمها ماتت ولازم تيجى وأنه اتصل بيها مردتش واتصل بجوزها عشان يوصلها وكان رد فاروق أنها لازم تسمع كلامه احسن ما يفضحها ويسجنها ويعملهم مشاكل (طبعا الباشا خايف على شغله ) وبعد كلام كتير خدت اسراء ولادها وحضنتهم وراحت بيهم على ابوهم وسابتهم وراحت البلد دفنت امها وفعلا فى اليوم التالت ورقت طلاقها وصلتلها على يد محضر .

بعد ما أطلقت اسراء وجوزها خد منها ولادها راحت اسراء تعيش مع نوال فى نفس الشقه وكانت كل واحده ليها اوضتها اللى بتنام فيها أو بتشتغل فيها وده كان بيدى فرصه لفاروق أنه يعملهم شغل مشترك يعنى زبون يأجرهم مع بعض او اتنين زبائن أصحاب يأجروهم وينيكوهم مع بعض ولكن الزبون اللى هينيكهم المرة دى كان جميل فى تعليقاته معاهم وهو بينيك فى الاول هو طلبهم وطلب اسراء تكون بال**** ونوال بالسلسه ال+

وفعلا لبسوا واستنوه كانت نوال لابسه فستان سواريه نص صدرها عريان وضهرها كمان ويدوب مغطى نص فخادها وضيق على طيزها أما اسراء كانت لابسه فستان سواريه محجبات طويل ولكن ضيق على جسمها وبارز كل تفصيله فى جسمها وصل الزبون فتحتله اسراء باسها وقفش فى طيزها واداها بعبوص وسأل على نوال جابتله راح باسها وظرفها بعبوص بردوا ودخلوا قعدوا شربوا كاسين وبعدين قالهم يرقصولوا وفعلا قعدوا يرقصوا وبيتشرمطوا مع بعض وبيتشرمطوا معاه وقام رقص معاهم وقعد يضربهم على طيازهم ويبعبص فيهم ويلزق فى طيازهم ويقلعوه هدومه لغاية ما بقى عريان ملط وبعدين بدأ هو يقلع نوال الفستان وبعدين قلع اسراء الفستان والبرا وبقيوا هما الاتنين بالاندرات وبعد ما الاغنيه خلصت نزلوا على ركبهم وقعدوا يمصوا زبه ويبدلوا كل شويه واحده تمص وتلحس وتبوس فى زبه والتانيه فى بيضانه وبعدين قعد على الكنبه وهما قعدوا نوال لمينه واسراء شماله واحده تمص زبه و التانيه الزبون يمص ويرضع من بزازها ويقول احلى وحده طائفية في الدنيا تحيا مصر وطن واحد وقعد يرضع من بزازها وهما يمصوا زبه وبيضانه

بعد ما قعدوا يمصوا شويه وقف اسراء وسندت على ضهر الكنبه ورفعت رجل على الكنبه ووقف وراها وقعد يضربها على طيزها وينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ونوال قعدت على الأرض تحت رجليهم تلحس فى كس اسراء شويه وتلحس بيضان الزبون شويه وكل ما الزبون يطلع زبه نوال تلحس مكان ما كان موجود وتمص زبه قبل ما يرجع ينيك اسراء تانى بعد شويه قعد على الكنبه وجاب نوال قعدت على حجرة وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل بين كسها وطيزها واسراء قعدت على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس كس نوال وبيضان الزبون وتمصله زبه لما يطلع من نوال وتلحس لنوال بعد ما زبه يطلع منها وبعد شويه قامت نوال وقعدت اسراء على وضع الفارسه وشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل بينهم ونوال قعدت تلحس زبه و بيضان وكس وطيز اسراء بعد شويه نيم نيم نوال على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فيها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها واسراء قعدت تلحس وتمص بيضانه وزبه وكس وطيز نوال

بعد شويه راح الزبون خلى اسراء ونوال ناموا جنب بعض على ضهرهم ورفعوا رجليهم وبدأ الزبون ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم ويبوس فيهم وهما جنب بعض بيبوسوا بعض وهو بينيك نوال ويبعبص اسراء وينيك اسراء يبعبص نوال وشغال نيك فيهم وهما شغالين اهات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح نيكنا احنا شراميط وهو يقولهم

الزبون : اخ يا يا شراميط عملتوا اللى البلد كلها مش عارفين يعملوا عملتوا وحده طائفية بين المس.لمين والمسي.حيين

نوال : نيكنا احنا اخوات فى سرير واحد مس.لم ومس.يحى على زب واحد

اسراء ونوال : مس.لم مس.يحى على زب واحد اه اه مس.لم مس.يحى على زب واحد اه اه

اسراء : وحد البلد يا ريس اه اه نيكنا وكلنا واحد فى وطن واحد هو السرير تحت رايه واحد هو زبك الجامد

الزبون : ماشى يا شعب يا متناكين خدوا خير الوطن فى اكساسكم وطيازكم انا الرئيس وبنيكم

نوال : اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس انا الشعب الشرموط ادينى خيرك يا ريس اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اممممم اووووو نيكنى يا ريس اه اه اح ااااه

ولما ينيك اسراء

الزبون : الفصيل التانى من الوطن مش عايز خير من الريس

اسراء : الفصيل التانى من الوطن عايزك جواه يا ريس اه اه اح ااااه ريحنى ياريس بزبك آه يا ريس اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح دخل خيرك كله جوه الشعب المتناك يا ريس

اسراء ونوال : فالكس والطيز زبرك جوانا يهيص نيكنا يا ريس نيكنا يا ريس احنا الشعب عايز يتناك كويس

وقعد الزبون ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين قعدهم على وضع الكلبه جنب بعض وبدأ ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم ويضربهم على طيازهم ويبعبص فيهم ويقرص حلماتهم ويشد نوال من شعرها ولما ينيك اسراء يشدها من طرف الحج.اب

نوال : اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح أضرب ياريس اضرب كمان الشعب بيحب الضرب على طيزه اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس اه اه اح ااااه الشعب عايزك مبسوط اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف

ولما ينيك اسراء

اسراء: نيك يا ريس اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس انا الشعب اللبوه دخل زبك يا ريس كله اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح العدل يا ريس فى النيك نيكنى ونيك اختى فى الوطن اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه

وقعد ينيكها شويه على الوضع ده ويضربهم على طيازهم ويقفش في بزازهم ويقولهم اخ يا شراميط يا اللى وحدتوا البلد ونهيتوا على الطائفيه وانتو بتتناكوا وقعد ينيكهم ويبدل بينهم لغايه ما حس أنه هيجيب لبنه راح خلاهم قعدوا على ركبهم على الأرض وقعدوا يبوسوا ويمصوا زبه وبضانه وجاب لبنه على بزازهم وعلى حج.اب اسراء وعلى سلسلة نوال

وبعدين قعدوا شويه وقالهم قومى ياشرموطه منك ليها أمسكوا ايد بعض واتنطتوا وانتوا عريانين كده وقولوا مس.لم مسي.حى على زبر واحد وقولوا فى الكس فى الطيز زبرك جوانا يهيص وفعلا وقفت نوال واسراء واللبن على بزازهم وعلى السلسلة والحج.اب وبدأوا يتنطتوا ويقولوا مس.لم مسي.حى على زبر واحد مس.لم مسي.حى على زبر واحد وبزازهم تترج ووتنطت فى منظر هيج الزبون وزبه بدأ يقف تانى من منظر بزازهم ومنظر السلسلة وعليها اللبن وهى بتتنطت على بزاز نوال وطرف الطرحه وهى عليها اللبن وبيتحرك على صدر اسراء بعدين خلاهم لفوا عشان يتفرج على طيازهم وهى بتترج من النط وكانت منظر خلاه مقدرش يمسك نفسه وخلاهم يقعدوا يمصوا زبه وبيضانه ويبدلوا مص ورضاعه من زبه وبعدين نيم اسراء على ضهرها وقعدت نوال عليها على وضع 69 وبدأ ينيك اسراء فى طيزها وكسها وينيك نوال فى بقها وقعد ينيك شويه وبعدين لف وبدأ ينيك نوال فى كسها وطيزها وينيك اسراء فى بقها ويضرب نوال على طيزها ويشدها من شعرها أو من السلسلة وهو بينيك اسراء يقولها الحسى الكس المسي.حى عشان تقوى العلاقه الطائفية بين عنصرين الامه يا شرموطه ولما يكون بينيك اسراء يقولها الحسى الكس المس.لم يا متناكه قوى علاقات بين عنصرين الامه وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين قعد نوال على وضع الكلبه وركبت على اسراء وبقيوا الاتنين فوق بعض وطيازهم واكساسهم قدامه وبدأ ينيكهم ويبدل بين اكساسهم وطيازهم ويضرب اسراء على طيزها ويشدها من الح.جاب وخلاهم يقولوا نيكنا يا ريس نيكنا يا ريس احنا شعب بيتناك كويس وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين خلى اسراء قعدت على وضع الكلبه وركبت نوال فوقيها بس وش نوال عند طيز اسراء ووش اسراء تحت كس نوال وقعد ينيك اسراء فى كسها وطيزها وينيك نوال فى بقها وبقولها مصر يا متناكه زبى قبل ما ينيك الكس و الطيز المس.لمين وبعد يلف ينيك نوال فى كسها وطيزها وينيك اسراء فى بقها ويقولها مصى يا شرموطه زبى قبل ما ينيك الكس و الطيز المسي.حيين ويضرب نوال على طيزها ويشدها من شعرها ومن السلسلة وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه ويبدل بينهم وبعدين نيم نوال على ضهرها وقعدت عليها اسراء ووشهم لبعض وطيازهم واكساسهم فوق بعض ووقف الزبون قدامهم وقعدوا يبوسوا ويمصوا زبه وبيضانه وبعدين وقف وراهم وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويضرب اسراء على طيزها ويشدها من الح.جاب ويقولهم بوسوا بعض يا متناكين يا لبو بوسوا بعض عشان توطدوا العلاقات الطائفيه وتوئدوا الفتنه وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه لغاية ما جاب لبنه على وشهم وعلى الطرحه والسلسلة وخلى اسراء تلحس لبنه من على السلسلة ونوال تلحس لبنه من على الطرحه ونامو عريانين هو فالنص ونوال شماله واسراء بعد ما قعدوا يمصوا شويه وقف اسراء وسندت على

بعد شويه راح الزبون خلى اسراء ونوال ناموا جنب بعض على ضهرهم ورفعوا رجليهم وبدأ الزبون ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم ويبوس فيهم وهما جنب بعض بيبوسوا بعض وهو بينيك نوال ويبعبص اسراء وينيك اسراء يبعبص نوال وشغال نيك فيهم وهما شغالين اهات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح نيكنا احنا شراميط وهو يقولهم

الزبون : اخ يا يا شراميط عملتوا اللى البلد كلها مش عارفين يعملوا عملتوا وحده طائفية بين المسلمين والمسيحيين

نوال : نيكنا احنا اخوات فى سرير واحد مس.لم ومس.يحى على زب واحد

اسراء ونوال : مس.لم مس.يحى على زب واحد اه اه مس.لم مس.يحى على زب واحد اه اه

اسراء : وحد البلد يا ريس اه اه نيكنا وكلنا واحد فى وطن واحد هو السرير تحت رايه واحد هو زبك الجامد

الزبون : ماشى يا شعب يا متناكين خدوا خير الوطن فى اكساسكم وطيازكم انا الرئيس وبنيكم

نوال : اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس انا الشعب الشرموط ادينى خيرك يا ريس اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اممممم اووووو نيكنى يا ريس اه اه اح ااااه

ولما ينيك اسراء

الزبون : الفصيل التانى من الوطن مش عايز خير من الريس

اسراء : الفصيل التانى من الوطن عايزك جواه يا ريس اه اه اح ااااه ريحنى ياريس بزبك آه يا ريس اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح دخل خيرك كله جوه الشعب المتناك يا ريس

اسراء ونوال : فالكس والطيز زبرك جوانا يهيص نيكنا يا ريس نيكنا يا ريس احنا الشعب عايز يتناك كويس

وقعد الزبون ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين قعدهم على وضع الكلبه جنب بعض وبدأ ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم ويضربهم على طيازهم ويبعبص فيهم ويقرص حلماتهم ويشد نوال من شعرها ولما ينيك اسراء يشدها من طرف الحج.اب

نوال : اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح أضرب ياريس اضرب كمان الشعب بيحب الضرب على طيزه اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس اه اه اح ااااه الشعب عايزك مبسوط اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف

ولما ينيك اسراء

اسراء: نيك يا ريس اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا ريس انا الشعب اللبوه دخل زبك يا ريس كله اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح العدل يا ريس فى النيك نيكنى ونيك اختى فى الوطن اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه

وقعد ينيكها شويه على الوضع ده ويضربهم على طيازهم ويقفش في بزازهم ويقولهم اخ يا شراميط يا اللى وحدتوا البلد ونهيتوا على الطائفيه وانتو بتتناكوا وقعد ينيكهم ويبدل بينهم لغايه ما حس أنه هيجيب لبنه راح خلاهم قعدوا على ركبهم على الأرض وقعدوا يبوسوا ويمصوا زبه وبضانه وجاب لبنه على بزازهم وعلى حج.اب اسراء وعلى سلسلة نوال

وبعدين قعدوا شويه وقالهم قومى ياشرموطه منك ليها أمسكوا ايد بعض واتنطتوا وانتوا عريانين كده وقولوا مس.لم مسي.حى على زبر واحد وقولوا فى الكس فى الطيز زبرك جوانا يهيص وفعلا وقفت نوال واسراء واللبن على بزازهم وعلى السلسلة والحج.اب وبدأوا يتنطتوا ويقولوا مس.لم مسي.حى على زبر واحد مس.لم مسي.حى على زبر واحد وبزازهم تترج ووتنطت فى منظر هيج الزبون وزبه بدأ يقف تانى من منظر بزازهم ومنظر السلسلة وعليها اللبن وهى بتتنطت على بزاز نوال وطرف الطرحه وهى عليها اللبن وبيتحرك على صدر اسراء بعدين خلاهم لفوا عشان يتفرج على طيازهم وهى بتترج من النط وكانت منظر خلاه مقدرش يمسك نفسه وخلاهم يقعدوا يمصوا زبه وبيضانه ويبدلوا مص ورضاعه من زبه وبعدين نيم اسراء على ضهرها وقعدت نوال عليها على وضع 69 وبدأ ينيك اسراء فى طيزها وكسها وينيك نوال فى بقها وقعد ينيك شويه وبعدين لف وبدأ ينيك نوال فى كسها وطيزها وينيك اسراء فى بقها ويضرب نوال على طيزها ويشدها من شعرها أو من السلسلة وهو بينيك اسراء يقولها الحسى الكس المسي.حى عشان تقوى العلاقه الطائفية بين عنصرين الامه يا شرموطه ولما يكون بينيك اسراء يقولها الحسى الكس المس.لم يا متناكه قوى علاقات بين عنصرين الامه وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين قعد نوال على وضع الكلبه وركبت على اسراء وبقيوا الاتنين فوق بعض وطيازهم واكساسهم قدامه وبدأ ينيكهم ويبدل بين اكساسهم وطيازهم ويضرب اسراء على طيزها ويشدها من الح.جاب وخلاهم يقولوا نيكنا يا ريس نيكنا يا ريس احنا شعب بيتناك كويس وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه وبعدين خلى اسراء قعدت على وضع الكلبه وركبت نوال فوقيها بس وش نوال عند طيز اسراء ووش اسراء تحت كس نوال وقعد ينيك اسراء فى كسها وطيزها وينيك نوال فى بقها وبقولها مصر يا متناكه زبى قبل ما ينيك الكس و الطيز المس.لمين وبعد يلف ينيك نوال فى كسها وطيزها وينيك اسراء فى بقها ويقولها مصى يا شرموطه زبى قبل ما ينيك الكس و الطيز المسي.حيين ويضرب نوال على طيزها ويشدها من شعرها ومن السلسلة وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه ويبدل بينهم وبعدين نيم نوال على ضهرها وقعدت عليها اسراء ووشهم لبعض وطيازهم واكساسهم فوق بعض ووقف الزبون قدامهم وقعدوا يبوسوا ويمصوا زبه وبيضانه وبعدين وقف وراهم وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويضرب اسراء على طيزها ويشدها من الح.جاب ويقولهم بوسوا بعض يا متناكين يا لبو بوسوا بعض عشان توطدوا العلاقات الطائفيه وتوئدوا الفتنه وقعد ينيكهم على الوضع ده شويه لغاية ما جاب لبنه على وشهم وعلى الطرحه والسلسلة وخلى اسراء تلحس لبنه من على السلسلة ونوال تلحس لبنه من على الطرحه ونامو عريانين هو فالنص ونوال شماله واسراء لمينه

----------------------------------

الجزء الثامن والأخير

بعد ما اشتغلوا عند البواب وبقيوا بائعات هوى بدل ما كانوا بائعات علم تعالوا دلوقت نشوف مواقف من شغلهم

شيماء وجوزها

البدايه مع شيماء وجوزها جوز شيماء كان بيشارك شيماء فى الشغل سواء بوجوده معاها وهى بتتناك يتفرج أو يشارك بالنيك أو بالمساعدة للبينيك لكن كانت حاجه غريبه بالنسبالهم لما عرفوا أن الشغل الليلة دى واحد ومراته عايزين يعملوا تبادل زوجات .

استعدوا شيماء ووليد الزباين المنتظرين وصلوا واحد ومراته فى سن التلاتينات شكلهم من طبقه راقيه من لبسهم وشكلهم والشياكه وطريقة الكلام امل وميلاد دخلوا وقعدوا كل واحد جنب مراته وبدأوا يتعرفوا وكان ميلاد وامل بيحبوا العلاقات الجنسية مع ناس مش من نفس دينهم عشان كده دايما بيدورا على علاقات تبادل بالطريقة دى وعشان كده هما فضلوا شيماء ووليد عن كابلز تانى عرضهم فاروق (روبى ومارك ) بعد ما اتعرفوا قام وليد وقال

وليد : طيب هو احنا هنقضى الليل كله نتعرف بصراحه امل فرسه جامده ومن ساعة ما دخلت وانا زبى عايز يكون جواها

ضحكوا كلهم على كلام

امل : لا هتنيكنى وزبك هيبقى جوايا

شيماء : طب ايه يا استاذ ميلاد انا مشدتكش

ميلاد : الحقيقة انتى العود والجسم اللى بحبه

وراح ميلاد قعد جنب شيماء ووليد قعد جنب امل وبدأ كل واحد يبوس الموزه اللى معاه ويمشى أيده على رجليها ويحسس عليها وعلى فخادها ويبوسها ويبعبص كسها ورفع ميلاد العبايه اللى شيماء لابساها وقعد يمشى أيده على بطنها وبزازها ويبوس ويلحس بزازها فى الكنبه التانيه وليد عمال يبوس ويلحس فى صدر امل ويقفش فى بزازها ويلعب فى كسها من تحت الطيبه القصيره اللى لابساها وبعد شويه بدأت شيماء تفتح بنطلون ميلاد وتطلع زبه وتمص وتلحس وتبوس فيه وتلعب فى بضانه وقعدت على وضع الكلبه وشغاله مص ورضاعه من زبه راح وليد خلى أما تمصله زبه وقعدت على وضع الكلبه وقعدت تمص وتلحس وتبوس فى بيضانه وزبه ورفع وليد الجيبه وقعد يضربها على طيزها ويحس عليها ويبعبص طيزها وهى شغاله مص نفس الكلام هناك بين شيماء وميلاد شيماء بتمص وميلاد شغال تحسيس وبعابيص وضرب على طيزها بعد شويه قام ميلاد وقلع شيماء العبايه ونيمها على ضهرها على الكنبه وقعد على ركبته على الأرض وبدأ يلحس ويبوس ويبعبص كسها وهى لابسه الاندر وراح وليد قلع امل البادى والجيبه والبرا وقعد يمص ويرضع من بزازها ويقفش فيهم وبعدين بدأت امل وشيماء يقلعوا وليد و ميلاد لغاية ما بقيوا عريانين وبعدين راح ميلاد ووليد قلعوا شيماء وأمل الاندرات والبراهات وقعدوا يلحسوا اكساسهم شويه وبعدين البنات قعدوا يمصوا ازبارهم شويه وبعدين ميلاد خلى شيماء عملت وضع السجود على الكنبه ووقف وراها على الأرض وبدأ ميلاد ينيك شيماء فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويحط رجليه فى بقها وعلى رأسها أما وليد فخلى امل عملت وضع الكلبه وركب فوقيها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وبدأوا امل وشيماء اهاتهم تعلى اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اف ام اه اه اى اى اوووو اااه اووو ااااه امممممم اففففف ااووووه وشيماء تقول لميلاد نيكنى جامد شايف جوزى فاشخ مراتك ازاى نيكنى اجمد منه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اه اح ااااه امممممم وقعدوا ينيكوهم شويه وبعدين دخلوا اوضة النوم وراح وليد نيم امل بعرض السرير على ضهرها ورفع رجليها ووقف على الأرض وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها وراحت شيماء من الجنب التانى السرير وقعدت على وضع الكلبه ووقف ميلاد وركب عليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وكانت شيماء وأمل وشهم لبعض بيبوسوا بعض شويه وطلعوا اهات ووحوحة شويه بعدين ميلاد نيم شيماء على ضهرها ورأسها جنب راس امل وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وشيماء وامل يبصوا لبعض ويعلوا الاهات ويردوا على بعض اه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح اههههه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اووو اممم اه اه اه اى اى اوووو اااه وامل تقول لوليد اه بحب اتناك منكم بتنيكونا بغل اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح وميلاد يقول لشيماء بعشق نيك المح.جبات وهما لابسينه بيهيجنى عليكم ووليد يقول لامل بعشقكم وبموت فى افراحكم وانتوا عريانين وعايزين تتناكوا يا شراميط والاهات والكلام بين الكل بيهيج الاربعه ويعلى رتم النيك وبعدين نيموهم على جنبهم بحيث كس شيماء قدام وش امل وكس امل قدام وش شيماء ونام وليد ورا امل ونام ميلاد ورا شيماء وبدأ كل واحد ينيك اللى نايمه قدامه فى طيزها وكسها ويقفش فى بزازها ويبوس كتفها ورقبتها وكل شويه واحد يطلع زبه من اللى بينيكها يحطه فى بق مراته ويرجع ينيك تانى والبنتين كل واحده بتطلع اهاتها شويه وتلحس كس التانيه شويه وقعدوا ينيكوهم على الوضع ده شويه وبعدين وبعدين نيموهم على جنبهم ووشهم لبعض يبوسوا بعض ويقفشوا لبعض ويمصوا بزاز بعض وكل واحد نايم ورا مرات التانى ونازل فيها نيك فى كسها وطيزها بعد شويه نام وليد وميلاد على ضهرهم وقعدت كل واحده على وضع الفارسه على جوز التانيه وبدأوا يتنطتوا على ازبارهم ويبدلوا ازبارهم فى اكساسهم وطيازهم وكل شويه شيماء وأمل يبوسوا بعض أو يمصوا بزاز بعض والرجاله شغالين تقفيش وتحسيس وبعابيص وبوس كل واحد فى مرات التانى بعد شويه خلوهم عملوا وضع الكلبه ووشهم لبعض ووقف كل واحد منهم ورا مرات التانى وبداوا ينيكوهم فى طيازهم واكساسهم ويقفشوا فى بزازهم والبنات يبوسوا بعض شويه يطلعوا اهااات ويردوا على بعض ويعلوا على بعض الاهات ووليد بيشد أمل من شعرها وميلاد يشد شيماء من حجابها وقعدوا ينيكوهم على الوضع ده شويه وبعدين نامت امل على ضهرها ونامت شيماء عليها وعملوا وضع 69 وبدأ وليد ينيك امل فى كسها وطيزها ويحط زبه فى بق شيماء وميلاد ينيك شيماء فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من ال**** وينيك امل مراته فى بقها وامل وشيماء كل واحده بتلحس فى كس التانيه وفى بيضان جوزها وقعدوا ينيكوهم شويه وبعدين ناموا على شكل مربع امل رأسها على زب وليد بتمص زبه ووليد رأسه عند كس شيماء بيلحسه وشيماء رأسها عند زب ميلاد بتمصه وميلاد رأسه عند كس امل بيلحسه لغايه ما وليد وميلاد حسوا أنهم هيجيبوا لبنهم نامت شيماء وأمل على ضهرهم جنب بعض وراسهم على طرف السرير ووقف وليد فوق امل وميلاد فوق شيماء وكل واحد جاب لبنه على وش مرات التانى .

وكملوا الليلة نيك كل واحد خد مرات التانى فى اوضه وناكها لحد الصبح ولبس ميلاد وامل ومشيوا

رانيا وجوزها

فى ناحية تانى واحده وجوزها شغالين عند فاروق البواب القواد لكن على النقيض الزوج المره دى راجل تقدر تقول عليه خول بيتناك مع مراته جورج كان ضعيف جنسيا وكانت رانيا مراته كاسره عينه وده كان عامل ميزة لرانيا فى الشغل أن جوزها ممكن يتناك معاها عادى ممكن يمص زب الزبون عادى عكس وليد اللى مشاركته فى الشغل أن يتفرج أو يضرب عشره أو ينيك مع الزبون انما جورج كان عنده اضافه أنه بيتهان وممكن يتناك تعالو نشوف مره من المرات اللى اتهان فيها جورج .

دخل الزبون اللى كان اسمه حسن وكان شاب فى منتصف العشرينات سلم على جورج وسأله على رانيا وقاله

حسن : فين مراتك الشرموطه يا خول

جورج : مستنياك جوه

حسن : طب تعالى نخشلها

دخل حسن وصفر لما شاف رانيا بفستان سواريه مبين بزازها وفخادها

حسن : يخرب بيت جمال مراتك دا انا هنيك فيها لما اعميها

جورج : احنا تحت امرك هى شرموطتك

وراح حسن قعد جنبيها وقعد يمشى أيده على رجليها ويحسس عليها وعلى فخادها ويبوسها فى رقبتها وصدرها ويبوسوا بعض فى بقهم ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وبعد بص لجورج وقاله قلع مراتك هدومها عشان انيكها وفعلا وقفت رانيا ووقف جورج وراها وبدأ يقلعها الفستان وبعدين البكلون الشبكه الاسود واخيرا الاندر الفتله وبقيت رانيا عريانه راح حسن قاله وتعلى قلعنى يالا وفعلا راح جورج يقلع حسن وبدأ بالبنطلون

حسن : حد يبدا بالبنطلون

رانيا: عشان يطلع زبك امصهولك وادلعهولك والعبهولك لغايه ما جوزى يقلعك هدومك وبعدها تنيك فيا براحتك

وفعلا بدأ جورج يقلع حسن وقلعه البنطلون والبوكسر وكانت رانيا بتبوس حسن وحسن بيمص بزازها وبعدين قعدت رانيا على طرف السرير وبدأت تمص وتلحس وتبوس زب حسن وبضانه وجورج بيقلعه لغاية ما حسن بقى عريان ملط وبعدين حسن قال لجورج اقلع انت كمان وتعالى اقعد جنب مراتك المتناكه مصلى زبى معاها وفعلا قلع جورج وقعد جنب رانيا وراحت رانيا مسكت راس جورج وزب حسن بالايد التانيه وبدأت تزق راس جورج جوزها على زب حسن وبدأ جورج يمص زب حسن ورانيا مراته بتزقله راسه بايدها على زب حسن وهى وحسن بيبوسوا بعض وحسن بيمص بزازها ورانيا تقوله مص يا حبيبي الزب اللى هينيك مراتك كمان شويه مص ودلع الزب اللى هيفشخنى ويمتعنى قدامك وبعدين نزلت هى وقعدت تمص زب حسن شويه وبعدين خلت جوزها يمص تانى زب حسن وهى بتمص بضانه وتقوله شايف يا حبيبي زب الرجاله من الدمل اللى عندك مص الزب اللى بجد و هيبقى فى كسى وطيزى كمان شويه وحسن يقوله مص حلو يا خول عشان اعرف انيك مراتك الشرموطه مص يا كويس يا عرص عشان افشخلك مراتك المتناكه واهتك عرضك يا ديوث يا خول مص الزب اللى هينيك مراتك قدام عينك يا عرص بعد شويه راح حسن قاله تعالى يا متناكه انيكك وانت يا خول تعالى حطلى زبى فى كس مراتك المنيوكه ونام حسن على ضهره وقعدت رانيا على حجرة وضهرها ليه وخلت جورج جوزها يلحس كسها شويه وبعدين بدأ يحط زب حسن فى كسها وحسن بقوله دخل زبى يا عرص فى كس مراتك اللبوه دخل زبى كله في كسها ورانيا تقوله حط الزب الجامد ده فى كسى يا حبيبي خليه ينيكنى ويريحنى وفعلا دخله فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وحسن بيقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى وجوزى حبيبي بيتفرج وبيضحك ومبسوط اه اه اح ااااه ريحنى قدام جوزى اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف نيكنى وجوزى حبيبي بيحط زبك جوايا اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه وجورج قعد على وضع الكلب ووشه قدام كس مراته وزب حسن شويه بيلحس بيضان حسن وشويه بيلحس كس رانيا وبعد شويه طلع حسن زبه وخلى جورج مصه شويه وبعدين قاله حطه فى طيز مراتك المتناكه وفعلا عمل كده ومص زب حسن شويه وبعدين حط زبه فى طيزها بدأت رانيا تتنطت على زبه وشغاله اهااات اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم نيكنى فى طيزى اللى جوزى حطلك زبرك فيها وافشخهالى عشان يتبسط وانت بتنيك مراته اه اه اح اح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف اه اممم اه وكل شويه حسن يطلع زبه جورج يمصه ويبدل بين طيز وكس رانيا بعد شويه مسكها وخلاها قعدت على وضع الفارسه وراح جورج مص زب حسن وحطه فى طيزها وقعدت تتنطت على زبه وحسن بيمص ويرضع من بزازها ويقول لجورج مراتك بزازها تتاكل اكل يا عرص ايه المكنه اللى معاك صحيح يدى الحلق للى بلا ودان ويدى الفرس للخولات ويقولوا بدل ياعرص عايز انيك كسها شويه وقعد يبدل وينيك كسها وطيزها وجورج كل شويه يمصله ويبدل بين كسها وطيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح مص زبه كويس يا جوجو يا حبيبي احسن زبه ناشف قوى اه اه اه اح اح امممم اااه اممممم اووووو نيكنى يا حسن جامد انا شرموطك وجوزى عرصى اه اه اح ااااه نيكنى وافشخنى اهههه قدامه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو ااااه بعد شويه نيمها على ضهرها على طرف السرير وخلى جورج عمل وضع 69 وبدأ حسن ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق جورج ويقول لرانيا

حسن : مصى زب جوزك العرص يا شرموطه

راينا : مافيش حاجه تتمص يا سيد الرجاله

حسن : يعنى انت عرص وخول احا

رانيا : شوفت بقى يا سيد الرجاله انا وقعت فى ايه

حسن : الحسى اى حاجه دا جوزك بردوا يا لبوه

رانيا : حاضر

وقعد حسن ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق جوزها شويه وبعدين خلاها عملت وضع الكلبه ونيم جورج جوزها تحتيها بحيث يعملوا مع بعض وضع 69 بس المره دي هى اللى من فوق وقاعده على ايديها وركبتها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق جوزها ويخلى جوزها يلحس كسها ويلحس بيضانه ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وقعد ينيكها على الوضع ده وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه شايف يا حبيبي كس مراتك وطيزها وهما بيتناكوا قدام عينك اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف شايف الزب اللى بجد بينيك مراتك ازاي اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح شايف بيضربنى على طيزى وبيقفش فى بزازى اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم مبسوط وانا مراتك حبيبتك بتتناك وانت نايم تحتي اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه بعد شويه نيمها على ضهرها على جوزها وطيزها عند وش جورج وقعد حسن ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق جوزها ويقفش فى بزازها شويه ويميل يمص ويرضع من بزازها شويه وقعد ينيكها لغاية ما جاب لبنه على وش جورج وخلاها تلحس اللبن من على وش جوزها.

امانى

بعد ما قدرت مارلين تضم صاحباتها المدرسات الشراميط لشبكة البواب القواد اتكلمت معاه وعرفته على موضوع الجنس السادى وان فى ستات ورجاله كتير بيحبوا النوع ده من الجنس وان امانى صاحبتها واحده من دول وأنه ممكن يستغل ده ويجيب زبائن كتير من النوع ده وفعلا بدأ يصور امانى صور وهى مربوطه وصور وهى بتضرب وصور وهى بتبوس رجل مراته وصور وهو قاعد فارد رجليه عليه وبدأت امانى تستقبل زبائن من النوع ده وكان اغرب زبون قابلته اللى كان مقتنع أنه بينيكها بالطريقة دى نوع من العقاب عشان بتشتغل بالح.جاب وده اللى هنشوفه مع امانى دلوقت.

دخل الزبون واللى كان متفق أنه زبون جاى ينيكها نيك عنيف وسادى بعض الشئ زى ما بتحب امانى وأنها هتلبس عبايه خروج وح.جاب وفعلا استقبلت الزبون اللى اول ما دخل بصلها بقرف من تحت لفوق وقالها

الزبون : انتى الشرموطه اللى هنيكها

امانى : ايوه يا فندم انا

الزبون (ضربها بالقلم على وشها) : كملى انتى ايه

امانى : انا الشرموطه اللى حضرتك هتنيكها

الزبون: ايوه كده اتعدلى يا بنت الوسخه

امانى : حاضر يا فندم

وراح زقها ودخل الشقه قفلت امانى الباب وهى مجهزه نفسها لنيكه من الاحلام

امانى : حضرتك تحب تشرب حاجه ولا تحب نعمل حاجه معينه قبل ما اكون تحت رحمتك ورحمة زبك

الزبون : تعالى بس يا متناكه قربيلى هنا

امانى : عيونى يا مستر ولا تحب انده حضرتك بأيه

الزبون : مش هتفرق المهم متنسيش انك شرموطه وانا دافع فلوس للمشغلك عشان اعمل فيكى اللى أنا عايزه

امانى : تمام يا مستر

اول ما قربت مسكها من رقبتها وقالها تعالى يا متناكه يا وسخه ياللى انتى واللى زيك فاضحنا وومرمغ كرامتنا فى التراب وضربها كام قلم على وشها وكمل كلام بتتشرمطى يا لبوه وانتى لابسه الح.جاب يا بنت الوسخه قحبه ايه لازمته اللى على راسك ده وانتى بتعرى جسمك لكل من هب ودب ينيكك يا بت القحبه يا متناكه وقعد يضربها كذا قلم على وشها ويتف على وشها وبعدين قعدها على ركبتها وطلع زبه وقلها مصى زبى يا متناكه زبى ده يطهرك من اللى بينكوكى ويحشر زبه فى بقها ويتف على وشها ويضربها على وشها ورأسها من ورا بعد شويه مسكها من الح.جاب وقومها وشق العبايه وطلع فرده من بزازها وقعد يضربها على بزتها وبعدين خلاها ميلت بجسمها على السفرة وعرى طيزها وقعد يضربها على طيزها ويقولها يا متناكه يا شرموطه بقى طيزك دى اللى الرجاله بينوكها من ورا جوزك وانتى لابسالهم الح.جاب يابنت الوسخه ويضربها على طيزها بايده ونزلها الاندر الفتله وتف على طيزها وبدأ يدخل زبه فى طيزها وينيكها ويضربها على طيزها ويشدها من ال**** ويقولها خدى يا متناكه خدى زبر ليه قيمه بينيكك يا لبوه ويضربها على طيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم طيزى ااااح اححح اخ اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو طيزى بتتقطع اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اووووو نيكنى جامد وربينى اه اه اح ااااه امممممم اففففف اى اى اوووو اااه اممممم طيزى بتتقطع بالراااااحه اه اه اح ااااه عقبنى بالرحمه اااااه اه امممممم اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف بالراحة عليا اه اه اه اح اح اح امممم والزبون شغال فشخ بزبره فى طيزها وضرب على طيزها وبعدين رفعلها رجليها على السفره وبقيت واقفه برجل واحده على الأرض وبدا الزبون ينيكها فى كسها وشغال زي الطور الهايج وهو بينيك كسها وبيضربها زى المخبرين لما بيضربوا حرامى وهى بتصرخ من وجع الضرب والنيك هو كل ما هى تصرخ ينيك ويضرب أقوى بعد شويه شدها من العبايه وقعدها على ركبتها على الأرض وقعد ينيكها فى بقها ويضربها على وشها بالاقلام وبزبه ويتف على وشها وبعدين خلاها تنام على ضهرها على السفره وقلعها الاندر وحطه فى بقها وفتح رجليها وقعد يضربها على كسها وفخادها وبزازها ووشها وبعدين بدأ ينيكها فى كسها وطيزها وينيكها وبقولها هو ده الكس اللى مخليكى بتتناكى بفلوس يا شرموطه طب انا هفشخهولك مش هخليكى تنفعى تانى يا بنت القحبه يا متناكه كسمك وقعد ينيكها فى كسها وبعدين طلع الاندر من بقها وحطه فى كسها وقعد ينيكها فى طيزها ويضربها على وشها وبزازها ويقرص حلماتها ومسك طرف العبايه وحطهالها فى بقها وقعد ينيكها فى طيزها ويضربها بالبوانى فى بطنها ويحط صوابعه فى بقها يفتحلها بقها ويقولها سمعينى اهاتك يا وسخه يا متناكه ويضربها على وشها بالاقلام ويتف عليها لغاية ما جاب لبنه فى كسها و بعدين شدها من العبايه وقعها على الأرض وقالها قومى يا شرموطه هاتيلى مايه

راحت جابت المايه ورجعت شرب وقالها

الزبون : عايزك ترقصيلى يا كسمك وتقلعى العبايه وانتى بترقصى

امانى : حاضر يا سيدى

وشغلت اغنيه وبدأت ترقص شويه وبدأت تقلع العبايه بالراحه بطريقه مثيره وبعدين سألته

امانى: اقلع الطرحه

الزبون : لا

امانى : أوامرك يا مستر

وكملت رقص وهى عريانه وهو قلع حزام البنطلون وضربها على طيزها وبطنها وفخادها وضهرها وبعدين قام تف على وشها ومسكها من رقبتها وقالها

الزبون : جاهزه عشان اقشخك تانى

امانى : انا خدامتك وتحت امرك تنيك وتضرب فيا زى ما تحب

الزبون وهو خانقها ودخل بيها اوضة النوم: تعالى يا متناكه

وخلاها وقفت ورفعت رجليها على كرسي التسريحه وبدأ ينيكها من ورا فى كسها وطيزها ويضربها على بزازها ويبوسها فى رقبتها وخدودها وينيكها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف نيكنى انا خدامتك شرموطتك اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها وقلعها الطرحه ومسكها من شعرها وخلاها قعدت على أيديها وركبتها وجرجرها زى الكلبه وقعد على طرف السرير وقعد ينيكها فى بقها ويزقها على زبه ويحشر زبه فى بقها ويضربها على رأسها من ورا وبعدين خلاها على وضع الكلبه ووقف وراها وقعد يضربها على طيزها وبعدين ركب عليها وقعد ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها وشغال زي الحفار نيك فى طيزها وكسها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اووو اممم اه اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم طيزى بتتقطع بالراااااحه اه اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه وهو شغال نيك وضرب ولا على باله ويقولها عشان تتناكى بالح.جاب تانى يا مومس يا بنت الشرموطه وقعد ينيكها ويضربها لغاية ما امانى فقدت السيطرة على أعصابها ونزلت على وضع السجود وهو شغال نيك قوى فيها وقرب رجليه من بقها وقالها بوسى رجلى يا متناكه ويضربها على طيزها وفعلا قعدت امانى تبوس رجله وتحط صوابع رجله فى بقها وتمص صباع رجليه الكبير فى بقها وتلحس وتبوس رجليه وشويه ويحط رجليه على رأسها بعد شويه مسكها من شعرها ونيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما جسمها كله متحمل على رقبتها وكتفها وراح ناكت زبه فى طيزها وقعد ينكها ويبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها وفخادها ويتف على وشها ويحط رجليه على وشها وبقولها دا مقام اللى زيك يا متناكه يا مومس يا شرموطه وينيكها اقوى واجمد وحركة زبه اسرع فى كسها وطيزها لغاية ما تعبت ونيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما رأسها بقيت بين رجليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها لغاية ما جاب لبنه على وشها وتف عليها وقام لبس ومشى .

وحاليا عايشين السبع مدرسات مع بعض فى العماره ومعاهم ساكن حد هيكون مفاجأة فى القصص القادمه

انتهت قصتنا بس لسه فى حكايات تانى مع شراميط عيلتنا

• عجبني
التفاعلات: haney
  • عجبني
التفاعلات: حاكم الشاات
مش عاوزينك تتاخر يا نجم سريع سريع علشان شكل القصه هتبقي حلوه وياريت ميكونش في تكرار وكروته

• عجبني
التفاعلات: ماندو من الواقع و the ghost 35
  • عجبني
التفاعلات: حاكم الشاات و محمود777
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الثاني

فالجزء التاني مصطفي بيقول لرانيا نفسي اشوف اسحاق جوزك وانيكك قدامه
مع ان جوزها اسمه چورچ مش اسحاق
ياريت تعدلها عشان الناس متتلغبطش

• عجبني
التفاعلات: الاستاذ الصياد
تم أضافة الجزء الثالث