NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تصرف ايه بس بواقعية

RETAL

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
دلوقتي لو فرضنا انك اب او اخ ومسكت تلفون اختك الصغيرة او بنت وبتقلي في الجاليري ولقيت في سله المهملات فيديوز وصور نودز ايه هيكون تصرفك ؟

الموقف حقيقي وحصل وعايزة اعرف ايه رد فعلكم بس يكون بواقعية مش كلام وخلاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نمر برىء, الجعرانة وسطيف وسكاكة, doctor_massage و 11 آخرين
دى محتاجة تربية من اول وجديد

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي باد
هقعد واتكلم معها وأشوف بتكلم مين والصور دي مبعوت لمين وهاخد الموبيل وادور بنفسي فيه المواقف دي عاوزه الاحتواء اكتر من الضرب والشتيمه

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans, banota., asaad2024 و شخص آخر
دى محتاجة تربية من اول وجديد
ازاى ؟
وهتختار انك تضربها ولا تقعد معاها تفهمها الصح من الغلط مع العلم هي لسة في سن صغير نوعا ما

هقعد واتكلم معها وأشوف بتكلم مين والصور دي مبعوت لمين وهاخد الموبيل وادور بنفسي فيه المواقف دي عاوزه الاحتواء اكتر من الضرب والشتيمه
بس من امن العقاب اساء الادب

• عجبني
التفاعلات: the beest
ازاى ؟
وهتختار انك تضربها ولا تقعد معاها تفهمها الصح من الغلط مع العلم هي لسة في سن صغير نوعا ما
هى اكيد فاهمة وعارفة انا دا غلط حتى لو سنها صغير نوعا ما فلازم تاخد علقة محترمة كدا وبعدها بقى نأكد على المفاهيم الىل هى اصلا عندها وعارفة اندا غلط بس ناكد تانى لما تاخد العلقة

دلوقتي لو فرضنا انك اب او اخ ومسكت تلفون اختك الصغيرة او بنت وبتقلي في الجاليري ولقيت في سله المهملات فيديوز وصور نودز ايه هيكون تصرفك ؟

تربيه من اول وجديد

هى اكيد فاهمة وعارفة انا دا غلط حتى لو سنها صغير نوعا ما فلازم تاخد علقة محترمة كدا وبعدها بقى نأكد على المفاهيم الىل هى اصلا عندها وعارفة اندا غلط بس ناكد تانى لما تاخد العلقة
طيب مش ممكن لما تضربها تتمرد اكتر وتعند فيك والمرادي تداري كويس

هتكلم معاها براحه وافهمها ان ده غلط واعرف هي بعتت الحاجات دي لمين عشان الصور دي متتنشرش وتبقي من ايد لأيد وهيبقي فيه عقاب بس بدون ضرب

انا سخصين ممكن اتكلم معاها ولازم لازم احتوي الموقف كامل لان لو ضربتها مثلا انا كده مفهمتهاش والصح ولا هفهم منها اي الي حصل لكنت انا لازم الم الحوار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتكلم معاها براحه وافهمها ان ده غلط واعرف هي بعتت الحاجات دي لمين عشان الصور دي متتنشرش وتبقي من ايد لأيد وهيبقي فيه عقاب بس بدون ضرب
ممكن توضح العقاب اكتر العقاب هيكون ازاى

انا سخصين ممكن اتكلم معاها ولازم لازم احتوي الموقف كامل لان لو ضربتها مثلا انا كده مفهمتهاش والصح ولا هفهم منها اي الي حصل لكنت انا لازم الم الحوار
بس كدا هتعرف انها لو عملت كدا تانى مش هتضربها فممكن تعمله تانى

• عجبني
التفاعلات: is2
طيب مش ممكن لما تضربها تتمرد اكتر وتعند فيك والمرادي تداري كويس
مش هيبقى فى مرات لأان الفون هيتسحب منها والمراقبة هتبقى من حديد بس من غير ما تعرف انى مراقبها وقبل كل دا لازم اعرف الحاجات دى اتبعتت لمين

• معجبنيش
التفاعلات: asaad2024
عمر مكان الضرب هيصلح الغلط الغلط هنا عل البيت ال مش مهتم بيها وكل واحد ف دنيا انا كبير اهو وامي ف البيت بتابع معايا رحت فين بتتكلم مين ده غير النصائح ببق مخنوق اه بس بفهم الكلام ده بعدين كلنا بنغلط ولس هنغلط الدور الأول والأخير عل البيت والرقابه والمجتمع ال بق زي مبيقولو اوبن متلومش البنت أنها غلطط اقعد معاها وعرفها تتعامل ازي مع البشر

الواقعية لازم تقترن بالعقلانية وعشان كدة اسلوب الضرب لا يصلح مع الاجيال الحديثة لانة هيزيد التمرد والعناد وممكن الامر يوصل لهروبها من البيت
الحل الافضل الحوار والاحتواء

العقاب هيكون نفسي اكتر من جسدي وهيكون باني هسحب منها كل صلحيتها والثقه هتكون معدومه فيها

• عجبني
التفاعلات: asaad2024

رد الفعل على حسب السن والموقف ...... وعلى حسب الصور اللي شافها .... بصي تعالي خاص عشان الموضوع يطول شرحه

هحرمها من نزول الشارع هحرمها من الموبايل حتي لو في البيت هراقب تصرفتها هتعامل معاها بقسوة شوية بعيدا عن الضرب والشتيمه والاهانه ممكن متتكلميش معاها لفترة قصيرة كا نوع من العقاب

الواقعية لازم تقترن بالعقلانية وعشان كدة اسلوب الضرب لا يصلح مع الاجيال الحديثة لانة هيزيد التمرد والعناد وممكن الامر يوصل لهروبها من البيت
الحل الافضل الحوار والاحتواء
طب كدا اى اللى هيمنعها من انها تكرر نفس الغلط طلاما عرفت انك مش هتضربها تانى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%