NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحب تنيك مين مع مراتك فى نفس الوقت، وانتى تحبى مين ينيك مع جوزك ؟؟؟ وايه أحلى وضع لكم كثلاثى
وانتي نفسك تتناكي من مين واحلي وضع ليكي اي.

تحب تنيك مين مع مراتك فى نفس الوقت، وانتى تحبى مين ينيك مع جوزك ؟؟؟ وايه أحلى وضع لكم كثلاثى
انيك عشقتي مع مراتي طبعا

انتي تقبلي تتناكي من واحد علشان تهدي زبره بس

أنا هنيكم انتوا الاتنين هههه
لاهيك عم تشوهي سمعتك بعدين ماعاد حدا بهيج عليكي بخافو منك
بس مع هيك لح راكبك ع زبي وافشخ طيزك ونيكي جوزك عادي ههههه

مش متجوز بس مبحبش فكره الجماعي

g
عايز ادخله في الخرم طيب
لو انت دكر وفحل حقيقى هقولك ومن غير زعل طبعا نيك خرم أمك أو أختك ولكن لو بتزعل هاقولك نيك خرم أى لبوة تانية تعرفها

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: زبي بدو يحكي كسك و 𝕸𝖊 𝖉𝖔𝖔
  • حبيته
التفاعلات: 𝕸𝖊 𝖉𝖔𝖔
هو سؤال بجد
انا واحد بصحى م النوم بلاقى نفسى هايج اوى و طول اليوم عينى مش بتنزل من على الستات ال ف الشارع
هل الحل انى انيك و لا اقضيها عشرات و خلاص

مش متجوز بس مبحبش فكره الجماعي
اتخيل انك بتنيك كس البنت اللى حاطط عينك عليها وان صاحبك بيفشخ كسها وانت هتنيكها قبل الجواز كمان من هيجان زوبرك على الفكرة

• نار ياحبيبي نار
اتخيل انك بتنيك كس البنت اللى حاطط عينك عليها وان صاحبك بيفشخ كسها وانت هتنيكها قبل الجواز كمان من هيجان زوبرك على الفكرة
انا عينى بتبقا ع الستات ال ف الشارع و حرفيا اى واحدة بزازها كبيرة بهيج عليها و خايف ف مرة الاقى نفسى روحت قفشت ف بزاز اى بنت قدامى

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق ميرفت و متناكة أوى
هو سؤال بجد
انا واحد بصحى م النوم بلاقى نفسى هايج اوى و طول اليوم عينى مش بتنزل من على الستات ال ف الشارع
هل الحل انى انيك و لا اقضيها عشرات و خلاص
العشرات أساسى لو بتريحك وممكن تجرب أى لبوة بتبيع نفسها فى مواقف العربيات كتير منهم

• حبيته
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%