NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مااحب العنف كثير.بس عنف خفيف. يعني احب هذه الالعاب الجنسية فقط .مربوطة و شريكي ينيكني برومانسية
طبيعي جدا و تخيلات الجنسيه هي دليل ع رغبه الجنسيه و المتعه الصحيحه

• عجبني
التفاعلات: Meriem fereirro
كل واحد ليه ميوله وتخيلاته والحاجات الي بتمتعه وتثيره. حتى لو مش طبيعيه لازم شريكك يتقبلك لان مفيش ست وحشه ومفيش أجمل من ان وحده تحبك

• عجبني
عادي دا مش سادي ودا ميولك ومتعتك في انك تتناكي كدا ودي حاجه انا بحبها نيك.

• عجبني
انا احب هذه الالعاب الجنسية . واتخيل نفسي كثير مع حبيبي .يداي مربوطتان عشان يفقدني عذريتي و اكون عاجزة عن المقاومة .وينيكني بكل طريقة بدو ياها .من كسي من طيزي من فمي .. لكن بدون ضرب مثل الساديات .عجز عن المقاومة فقط واستمتع لاني مابقدر اقاوم
هل اعتبر مريضة ام حالة عادية
مشاهدة المرفق 15738
اه مريضه

• جامد
انا احب هذه الالعاب الجنسية . واتخيل نفسي كثير مع حبيبي .يداي مربوطتان عشان يفقدني عذريتي و اكون عاجزة عن المقاومة .وينيكني بكل طريقة بدو ياها .من كسي من طيزي من فمي .. لكن بدون ضرب مثل الساديات .عجز عن المقاومة فقط واستمتع لاني مابقدر اقاوم
مشاهدة المرفق 15738
دا طبيعي كل واحد ومتعتو

• عجبني
حاولى تقللى فرجه على افلام الساديه والكلام ده لما تعملى عاده سريه وقللى شويه الفرجه نفسها واقرى مواضيع وجيبيهم بالقرايه بالتخيلات لو بعدتى فتره محترمه عن الفيديوهات الى انتى وصلتى تتفرجي عليها طبيعه تفكير مخك فى اشباع رغبتك هيرجع طبيعى او الكلام ده هيقل ومش هيبقى شاغلك قوى

• عجبني
من بعض الالعاب المثيرة

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة و Meriem fereirro
عادي طبعا....و دي متعه ليكي و ليه لو هو بيحب ده كمان ..... الجنس متعه بين الاتنين مش دخول و خروج وخلاص🙂

• حبيته
مشاهدة المرفق 15738
جميل جدا تعالي انيكك ونتخيل شو بدي اعمل فيكي واعذبك ونتخيل سوا وانا اغتصبك واشخ عليكي واضربك

• الكلام ده مش عجبني
محتوى مقرف جدا لا تكرره مره اخرى

الاداره

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: Meriem fereirro و لامي
هتلقي اللي متعك ويريحك بس انتي ميولك طبيعي

• عجبني
;كل انسان بيحلم ومفيش حد مبيحلمش و الواحد بيحلم بحاجات ممكن تتحقق وممكن لاه ووالاحلام 3 انواع نوع ميتحققش زى لما احلم انى سوبارمان و احاول احقق عدل فى حادثة حصلت و ضيقتنى و حلم احتمال انه يتحقق او لاه و حلم ممكن تحقيقة فى الحقيقة
و حلمك عادى ممكن تحققيه الواحد بيحلم بحاجات جنسية نفسه فيها و بيفكر فيها طالما انها مش شاذة و غير موذية لاى حد بل هى من نوع التغيير فى العلاقة الجنسية و دايما الواحد بيفكر فى التغيير و تجربة حاجة جديدة طالما انها لا توذى

هو مش طبيعي بس مش غلط طلاما مفيش ضرب او حاجه تأذيكي بس انتي كده ممكن تفقدي الراجل متعته لانه كده هو اللي حيكون بيعمل كل حاجه هو اللي بيمتعك انتي مش بتمتعيه

• جامد
بتخيل إني بعمل كده فحبيبتي ومنغير ضرب فعلاً
بس اهيجها الأول واحسس على جسمها والحس فيها ومدخلوش غير لما اخليها تترجاني

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشاهدة المرفق 15738
تعالي احققلك اميتك وتخيلك انتي ومراتي سوى

مشاهدة المرفق 15738
عاديه وكل واحد ليه الي بيحبه

مشاهدة المرفق 15738
لا اكيد من كتر الفرجه علي النوع ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%