NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت شوفت حد بيقول كده ان اول ما يدرك انه حلم بيقوم من النوم علي طول
هي حاله عامه بتحصل للناس كلها الا انا😂
لا وقتها حصل اشياء غريبة بس الحمد**** ان صحيت هههههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Lucid dreams
معناها حلم بس انت عارف و مدرك انه حلم و ديه حاله بتحصل لي ناس كتير علي مدار حياتهم
في 2025 (halo) هتنزل و ديه هتكون باند بتتلبس في الدماغ ، هتخلي اي شخص يقدر انه يكون متحكم في الحلم الي بيحلمه و هو نائم ( و يقدر يعمل اي حاجه حرفيا زي طيران مثلا)...
كل ده ممكن يكون لطيف لسه الجزء المرعب
هما انهم عايزين يستعملوها كأداة تخلي بعض من الناس تقدر تشتغل و هما نايمين كا نوع من زياده الإنتاجية..
سؤال بقي ممكن تجرب حاجه زي كده و ترضي في سبيل انك تحسن حياتك و دخلك تشتغل و انت نائم ؟
ازاي😂😂😂

Lucid dreams
معناها حلم بس انت عارف و مدرك انه حلم و ديه حاله بتحصل لي ناس كتير علي مدار حياتهم
في 2025 (halo) هتنزل و ديه هتكون باند بتتلبس في الدماغ ، هتخلي اي شخص يقدر انه يكون متحكم في الحلم الي بيحلمه و هو نائم ( و يقدر يعمل اي حاجه حرفيا زي طيران مثلا)...
هما انهم عايزين يستعملوها كأداة تخلي بعض من الناس تقدر تشتغل و هما نايمين كا نوع من زياده الإنتاجية..
سؤال بقي ممكن تجرب حاجه زي كده و ترضي في سبيل انك تحسن حياتك و دخلك تشتغل و انت نائم ؟
انا بقول لو حصلت هتبقي كارثه بجد🙂
بس بعيدا بقي عن الموضوع موضوع فكرني بحجتين او حاجه قرأتها في كتاب وده ملوش علاقه بالتحكم في الحلم لو عاوزه تبقي تفتكري حلمي حلمتيه هاتي كوبايه مايه واشربي نصها قبل النوم ونص بعدها ودي حقيقه بس اتوقع في حاجه ناقصه بس اي مش فاكرها والحاجه التانيه قرأتها سوشايل برضه ملهاش علاقه ان انتي لو في حلم وكان معاكي ناس وببتعاملي معاهم وكده في الحلم وقلي ليهم انا بحلم هيموتكي في الحلم وهتتوجعي شويه في الحقيقه
معلشي بقي انا عارف اني انسان فصيل بس قلت مع نفسي لازم ققلهم😂😂🤦

• عجبني
انا بقول لو حصلت هتبقي كارثه بجد🙂
بس بعيدا بقي عن الموضوع موضوع فكرني بحجتين او حاجه قرأتها في كتاب وده ملوش علاقه بالتحكم في الحلم لو عاوزه تبقي تفتكري حلمي حلمتيه هاتي كوبايه مايه واشربي نصها قبل النوم ونص بعدها ودي حقيقه بس اتوقع في حاجه ناقصه بس اي مش فاكرها والحاجه التانيه قرأتها سوشايل برضه ملهاش علاقه ان انتي لو في حلم وكان معاكي ناس وببتعاملي معاهم وكده في الحلم وقلي ليهم انا بحلم هيموتكي في الحلم وهتتوجعي شويه في الحقيقه
معلشي بقي انا عارف اني انسان فصيل بس قلت مع نفسي لازم ققلهم😂😂🤦
لا ولا فصيل او حاجه
انا احلامي غريبه فا هات طريقه انساها احسن😂

لا ولا فصيل او حاجه
انا احلامي غريبه فا هات طريقه انساها احسن😂
طب تمام هتشوفوا مني معلومات كتير قريب🥸
لا معرفش في دي بصراحه هشوف الحاج اسامه لما ينزل كتاب ولو لقيت هبقي ققولك😂😂

• أتفق
Lucid dreams

ايه الانتاجية اللى ممكن يزودها فى الحلم ؟!
المبرمج هيكتب الاكواد فين فى الحلم ؟!

ايه الانتاجية اللى ممكن يزودها فى الحلم ؟!
المبرمج هيكتب الاكواد فين فى الحلم ؟!
مفيش للاسف حاجه من ديه اتوضحت
حرفيا ده الكلام الي اتقال في جزء ده

Lucid dreams
ايه شغل الماسونيه ده😂

دي ليله كبيره اوى سعتك
ما المواضيع الي بتبقي عباره عن نظريه المؤامره بلا هدف ديه بتجبلي صداع بصراحه

ما المواضيع الي بتبقي عباره عن نظريه المؤامره بلا هدف ديه بتجبلي صداع بصراحه
الماسونيه حاجه زي كده😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%