NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة تحرش ونيك الاساتذه للطالبات؟!

Adam.da

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
كنت بقرأ قصه على المنتدى عن دكتور ناك طالبته وقريت كل الكومنتات إن معظم البنات تقريبا حصل فيها كده
هل فعلا ده حقيقي أن الكل على الأقل تم التحرش بيها و البعض اتناك من أساتذة ودكاترة ؟!

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: اردني رايق, سامية سالب, كسك متعتى و 2 آخرين
كنت بقرأ قصه على المنتدى عن دكتور ناك طالبته وقريت كل الكومنتات إن معظم البنات تقريبا حصل فيها كده
هل فعلا ده حقيقي أن الكل على الأقل تم التحرش بيها و البعض اتناك من أساتذة ودكاترة ؟!
امال انت فاكر بيجيبو امتيازات ازاي😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: سامية سالب و ⍥ ȷබᓄ.
على حسب البنت...بس كل الرجالة حيحانين!!

• عجبني
نحن في زمان توقع اي شي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سامية سالب, Maxxx_PlayerxXx, Lucifer horny و شخص آخر
  • عجبني
تمام بس هل فعلا الموضوع منتشر كده؟
مش فى كل الجامعات ، يعني مثلاً جامعة أسيوط و سوهاج مش هتلاقي الحوار ده علشان فى الصعيد ممكن الدكتور و البت يتـقتلوا ، بس فى جامعات تانية موجود

ازاى ده يعنى واهلهم فين من كل ده. قول كلام يتعقل ياصاحبى

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامية سالب
حصل فعلا و بحصل فى كليات وجامعات ذات طبيعة خاصة دينية و بشكل شائع منتشر
احيانا الأساتذة الاناث لهن أيضا علاقات جنسية مع الطالبات سحاقية ومع الطلاب جنسيا فى كليات دينية ... شاهد بعينى انا

• بيضحكني
التفاعلات: كسك متعتى
حصل فعلا و بحصل فى كليات وجامعات ذات طبيعة خاصة دينية و بشكل شائع منتشر
احيانا الأساتذة الاناث لهن أيضا علاقات جنسية مع الطالبات سحاقية ومع الطلاب جنسيا فى كليات دينية ... شاهد بعينى انا
طبعا انتي مجربة

• عجبني
طبعا انتي مجربة
طول عمرى من اول يوم حتى هذه الدقيقة اتناك و الحس وامص واشرب لبن وخدام البنات والدكتورات والدكاترة والمعيدين والطلاب والرياضيين جوة الجامعة ونروح البيوت والمعسكرات و الفنادق
احلى والذ حياة جنسية جوة الجامعات للجميع

طول عمرى من اول يوم حتى هذه الدقيقة اتناك و الحس وامص واشرب لبن وخدام البنات والدكتورات والدكاترة والمعيدين والطلاب والرياضيين جوة الجامعة ونروح البيوت والمعسكرات و الفنادق
احلى والذ حياة جنسية جوة الجامعات للجميع
طب ما تيجي تخدميني

• حبيته
بتحصل بس نادرا

ممكن في وفي العكس

نفسي ادرس وحده و بدل المصاري تحاسب بنياكه

• عجبني
التفاعلات: باشا مصر ١٣٢
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%