NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش تحرش النسوان بالرجاله فى المواصلات

هيثم مجدى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين من الرجاله واحده ست اتحرشت بيه انا حصلى الموضوع حوالى ٥ مرات ومنهم اتنين مسكوا ايدى
اللى عنده تجربه يقول

• عجبني
التفاعلات: JOUL و طبيب قلوب
مين هتيجى خاص
مولع

انا موحب بنيك

حصلت و انا فالقطر رايح الجامعه واحده جت صدرت طيزها ليا و كل شويه ترجع عليا ف وسط الزحمه قولت يمكن مش قصدها وكدا لحد ما واحنا نازلين اكتشفت ان جوزها كان معاها بس كان ف وسط الزحمه بعد عنها شويه وهيا نازله حطت ايدها ع زوبري بقيت اركب القطر الف فيه عليها مش لاقيها خالص🙂

• عجبني
التفاعلات: هيثم مجدى و Khaled...
حصلت و انا فالقطر رايح الجامعه واحده جت صدرت طيزها ليا و كل شويه ترجع عليا ف وسط الزحمه قولت يمكن مش قصدها وكدا لحد ما واحنا نازلين اكتشفت ان جوزها كان معاها بس كان ف وسط الزحمه بعد عنها شويه وهيا نازله حطت ايدها ع زوبري بقيت اركب القطر الف فيه عليها مش لاقيها خالص🙂
جوزها ديوث اكيد

واحده منهم زميلتها كانت معاها

النهارده وحياتك راكب اتوبيس من رمسيس والاوتوبيس موت واحده ست قعدتني جنبها والاوتوبيس موت حطت أيدها ع بتاعي وفضلت بصالي قصات لبونه واداتني رقمها

• عجبني
التفاعلات: Hotman47
خد بالك ممكن يكون حرامية🙂💔

ههههه ابعتهولي

طول عمرى اعرف التحرش تخصص رجاله بس واضح اننا دخلنا المجال وبقالنا مده :D

• عجبني
التفاعلات: Elghalidmomo و فحل هايجان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف عربيات الربع نقل الصندوق دي كنت راكب جوا خالص جت واحده قول مثلا ٤٠ سنه بس العباية السمرا والشغل دا كل مطب تخبطني بطيزها وانا كنت مطبق يومين فبنام علي نفسي بس ندمت عالفرصه الي ضاعت

• بيضحكني
التفاعلات: احمدالمصري
نسوان اخر زمن هى وصلت للتحرش

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
بينكم فجرتوا

انا حصلت لي كان عندنا فرح كنت داهب مع نساء كتيرين في احد سيارات في اخر وكنت وسطهم وبعض يغنن وبعض يرقصن وفي مرأة كبيرة بعض شئ يكون عندها 42 سنه كانت واقفة قدام زبري وهيا بترقص وطيزها الكبير يحتاك بزبري وانا مقدرتش استحمل طيزها الكبير وزبري بين فلقتيها هاج عليها وعمل خايمه في البنطلون وانا عرفت انها حست بزيري وبدأت تحتاك عليا وانا عملت نفسي كأن ليس هناك شئ ......

• عجبني
التفاعلات: Omaaar، هيثم مجدى و فحل هايجان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%