NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عادي ٩٩

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
حابب اخد رايكم في موضوع انا ومراتي عندنا افكار تحرر عن تبادل او يكون معنا طرف تالت سواء راجل او ست بس الموضوع بيكون مجرد خيال أثناء العلاقه..بس بعد العلاقه الموضوع يرجع طبيعي ومش بنكون عايزين نعمل كده ف الحقيقة هل ده طبيعي..ملحوظة احنا بقينا ١٥ سنه متجوزين وبقلنا ١١ سنه بنتخيل كده وعمرنا ما فكرنا في تنفيذ ده هل ده طبيعي

• عجبني
التفاعلات: magdymagmag, بوروتو, موجب و تبادل و 5 آخرين
اي حاجة أثناء العلاقه طالما خيال شغال استمر

حابب اخد رايكم في موضوع انا ومراتي عندنا افكار تحرر عن تبادل او يكون معنا طرف تالت سواء راجل او ست بس الموضوع بيكون مجرد خيال أثناء العلاقه..بس بعد العلاقه الموضوع يرجع طبيعي ومش بنكون عايزين نعمل كده ف الحقيقة هل ده طبيعي..ملحوظة احنا بقينا ١٥ سنه متجوزين وبقلنا ١١ سنه بنتخيل كده وعمرنا ما فكرنا في تنفيذ ده هل ده طبيعي
لماذا توقفتوا عند مرحلة التخيلات

طبيعي جدا خلاص تهيئه المخ راحت معاك للواقعى وهرمون سعاده عايز يعالى نفسه معاكم اكتر يخليكم تتخطوه وتجربو التجربه دى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الطبيعي انو انتم متفاهمين على هذا الموضوع اقترح اقتراح لزوجتك انو تقفزوا لمرحلة ثانيه
مثلا تخرجوا وهيه لابسه ملابس مغريه
او تستيظف واحد من اصدقائك القريبن وزوجتك تجلس معاكم بملابس اكثر تحرر من المعتاد
وشوف احساسكم وشعوركم في تلك اللحظه وانعكاسه على علاقتكم الجنسيه في وقتها

طبيعي جدا خلاص تهيئه المخ راحت معاك للواقعى وهرمون سعاده عايز يعالى نفسه معاكم اكتر يخليكم تتخطوه وتجربو التجربه دى
بص هو انا مش عارف بس ١١ سنه بنعمل كده كانت كفيله لو الموضوع ده عايزينه في الحقيقة كنا عملنه ..مع ان هي تقدر تكلميني في اي حاجه او اي خيال عجبها وانا نفس الوضع

الطبيعي انو انتم متفاهمين على هذا الموضوع اقترح اقتراح لزوجتك انو تقفزوا لمرحلة ثانيه
مثلا تخرجوا وهيه لابسه ملابس مغريه
او تستيظف واحد من اصدقائك القريبن وزوجتك تجلس معاكم بملابس اكثر تحرر من المعتاد
وشوف احساسكم وشعوركم في تلك اللحظه وانعكاسه على علاقتكم الجنسيه في وقتها
ده بيحصل طبيعي عشان البيئة اللي احنا فيها ده عادي

بص هو انا مش عارف بس ١١ سنه بنعمل كده كانت كفيله لو الموضوع ده عايزينه في الحقيقة كنا عملنه ..مع ان هي تقدر تكلميني في اي حاجه او اي خيال عجبها وانا نفس الوضع
ممكن يكون الظروف حواليكم مش مخلياكم عارفين تعملو حاجه زي كده او فكر معين بياجى ف دماغك او دماغها

ممكن يكون الظروف حواليكم مش مخلياكم عارفين تعملو حاجه زي كده او فكر معين بياجى ف دماغك او دماغها
خالص على فكرة إحنا في حولنا ناس كده..بس مثل هي طلبت مني طلب اني احط صورتها على الاكونت ده عادي انا عملت كده

انت بتحاول تكسر روتين العلاقة الزوجية علشان ميحصل فيها فتور و جفاف عاطفي و بتحاول تحرك اثارتك الجنسية دا طبيعي لكن لو نفذه يبقي مش طبيعي

• عجبني
التفاعلات: عادي ٩٩
ده بيحصل طبيعي عشان البيئة اللي احنا فيها ده عادي
كلامي معاك يعتمد على اساس لو عندكم رغبه في تطور وضعكم الحالي اذا انت عابر مرحلة لبس التحرر في المكان اللي عايش فيه
حاول تستظيف صديق قريب عليك ويكون ثقه وحاول تكسر طوق الوضع اللي تتعامل معاه انت وزوجتك اذا كان عندكم في البيت الى مرحله اكثر جرأه من المعتاد

انت بتحاول تكسر روتين العلاقة الزوجية علشان ميحصل فيها فتور و جفاف عاطفي و بتحاول تحرك اثارتك الجنسية دا طبيعي لكن لو نفذه يبقي مش طبيعي
انا كمان حاسس كده

• عجبني
تخيل براحتك لكن تنفذ هتعرض نفسك لحاجات انت في غني عنها
صح كلامك فعلآ لو مش مع حد ممكن ببنا انا وهي

ممكن تطور علاقه أكثر مع زوجتك وتقوم تشاهد افلام اباحيه عن تحرر وزنوج هيك بدك تخلي زوجتك تسترخي أكثر وتستمتع بتجربه جديده ممكن تعطيكم شعور تخيلات نفس حقيقي شوي

فيه طرق كتير ممكن تعملها تغير بيها الروتين بس مادخلش حد فعليا مش اى حد ينفع يدخل اصلا
و لو حابب افكار ممكن نتكلم خاص لو حابب

صح كلامك فعلآ لو مش مع حد ممكن ببنا انا وهي
مراتك اعمل معاها ما يحلو لك هيا حلالك و حقك تعمل كل الي نفسك فيه و يمتعكم انتوا الاتنين

• عجبني
مراتك اعمل معاها ما يحلو لك هيا حلالك و حقك تعمل كل الي نفسك فيه و يمتعكم انتوا الاتنين
صح بس كنت عايز اعرف هوو ده طبيعي ولا..وكويس أكتر الاجبات كانت تطمن

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%