NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ممكن اشاركك شات ؟؟
حابب اخد رايكم في موضوع انا ومراتي عندنا افكار تحرر عن تبادل او يكون معنا طرف تالت سواء راجل او ست بس الموضوع بيكون مجرد خيال أثناء العلاقه..بس بعد العلاقه الموضوع يرجع طبيعي ومش بنكون عايزين نعمل كده ف الحقيقة هل ده طبيعي..ملحوظة احنا بقينا ١٥ سنه متجوزين وبقلنا ١١ سنه بنتخيل كده وعمرنا ما فكرنا في تنفيذ ده هل ده طبيعي

حابب اخد رايكم في موضوع انا ومراتي عندنا افكار تحرر عن تبادل او يكون معنا طرف تالت سواء راجل او ست بس الموضوع بيكون مجرد خيال أثناء العلاقه..بس بعد العلاقه الموضوع يرجع طبيعي ومش بنكون عايزين نعمل كده ف الحقيقة هل ده طبيعي..ملحوظة احنا بقينا ١٥ سنه متجوزين وبقلنا ١١ سنه بنتخيل كده وعمرنا ما فكرنا في تنفيذ ده هل ده طبيعي
كفاية عليكوا الخيال
علشان الدنيا مش أمان ومفيش حد ثقة لو الموضوع تطور اكتر من كده.. وصدقنى هيحصل مشاكل كتير و فضايح صعب تقدر عليها وخصوصاً لو معاكوا أولاد

كفاية عليكوا الخيال
علشان الدنيا مش أمان ومفيش حد ثقة لو الموضوع تطور اكتر من كده.. وصدقنى هيحصل مشاكل كتير و فضايح صعب تقدر عليها وخصوصاً لو معاكوا أولاد
شكرا على النصيحة بجد

ده طبيعي جدا لانكم وقت العلاقة تكونوا تحت تأثير الشهوة والمتعه وبالتالي هي إللي بتتحكم في كلامكم و ردود افعالكم والعقل بيكون كل تركيزه في المتعه بس لكن بعد ما المتعة تخلص العقل بيفوق ويفكر

خلاص لو الواقع هيجيب مشاكل خليكم تخيل بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما بالخيال صديقي فكلو مباح عادي بس ما تتعدى الخيال لانو هتتعب وتخسر بيتك بس كمل بالخيال زي انا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%